Ik vind het op zich niet zo gek, ik zou dat ook 'missen' als ik daar was, niks is leuker dan op 4 streams tegelijk zien wie over wie aan het kletsen is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, normaal gesproken kijkt hij 4 streams, nu kan hij maar op 1 plek tegelijk zijn. Kun je nagaan wat een zool het is.
Ik trek die Kenniet echt niet, ligt dat aan mij?
Dat valt voor mij ook onder de noemer verstieren.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:48 schreef Marrije het volgende:
Jaap mag dus niet echt de hele bruiloft verstieren van de febo als ik het goed begrijp, maar hij mag wel overal doorheen brullen.
Ja maar dus niet de hele bruiloft, dus geen taart de vijver in om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat valt voor mij ook onder de noemer verstieren.
Letterlijk zei ze tegen Jaap "als ik aan de tafel vast zit en jij gooit hem om"quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:01 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
waar zit zij nu weer mee?
brian's verjaardag?
oh, komen er handboeien aan te pas?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Letterlijk zei ze tegen Jaap "als ik aan de tafel vast zit en jij gooit hem om"
Ik zit die foto te bekijken maar wat zie ik daar nu "staan"?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:01 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
waar zit zij nu weer mee?
brian's verjaardag?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:09 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zit die foto te bekijken maar wat zie ik daar nu "staan"?
ik heb zoiets van, als ze brian al die info gunnen dan kunnen ze hem toch ook gewoon eventjes naar achteren roepen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind dit een hele vreemde situatie. Brian bijna drie kwartier off stream, laptop aanwezig.
Amanda komt beneden en hij vraagt direct wat ze gedaan heeft. De dj blijft strategisch staan zodat we niet kunnen zien wat hij op het scherm staat. Dat was een uur geleden anders, toen was duidelijk het Neroscherm te zien.
[ afbeelding ]
Word ik para en zo ja, wie heeft er nog pammetjes.?
Wel vreemd dat dj Ullie nu expliciet zegt dat hij nooit op het net zit met zijn laptop omdat hij bang is voor virussen en geen firewall heeft op zijn laptop, dat is natuurlijk een BS verhaal. Ook gaat de avondverlichting aan en ploseling valt al het licht uit beneden. Toeval bestaat niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:14 schreef miesy het volgende:
ik heb zoiets van, als ze brian al die info gunnen dan kunnen ze hem toch ook gewoon eventjes naar achteren roepen?
Ja, dat dacht ik ook, ik heb al van alle kanten die foto bekeken, maar ik weet nog steeds niet wat het voorstelt, jij?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:11 schreef miesy het volgende:
[..]
nou je het zegt...lijkt wel een hele grote gele lol!
het lijkt een grote erecte penis maar is in feite een maar kussen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, ik heb al van alle kanten die foto bekeken, maar ik weet nog steeds niet wat het voorstelt, jij?
Ze leunt tegen een geel kussen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, dat dacht ik ook, ik heb al van alle kanten die foto bekeken, maar ik weet nog steeds niet wat het voorstelt, jij?
Een geel kussenquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat wordt rellen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.
Bron Nowlive
Weet iemand wat die uitspraken zijnquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.
Bron Nowlive
En dit geloof ik onmiddellijk. Vandaar Jaap's opmerking tegen Amanda dat iemand van plan was met zijn Hummer de poort te rammen en een bepaald persoon op te komen halen. Het kwartje is gevallen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Bron Nowlive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |