quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs Jaap is besmet met de taal van Brian: "Groep vrouwen die slachtoffer waren van huishoudhoudelijkgeweld.."
Ik zie de krantekoppen al, "Man slaat vrouw tijdens afwassen met afwasborstel..."
Hmmm.. En als die terror-clown nu eens Amanda, Brian en Kennieboy gaat lastig vallen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Ze heben terror bedacht voor de verjaardag van Brian, terror-Jaap voor terror clown![]()
Nou, dat zal Brian flink over de rooie helpen ........ not.
Maakt toch niet uit wat ze tegen elkaar zeggen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:42 schreef blomst het volgende:
Huub heeft echt oogkleppen op wat Jaap bertreft.
En hopelijk gaan die kleppen voor 23 april af, en stuurt hij Jaap naar huis.
Maar Huub denkt nog steeds dat het goed tussen Jaap en hem zit.
Maar Jaap is al vanaf het begin bang voor Huub zijn populariteit in de popupol.
Ik denk dat als Jaap niet zoveel geswitst was hij veel hoger in de popupol had gestaan.
ja idd hier gaat Huub zwaar de fout in dor te denken dat Jaap en hij nog matties zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:42 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat als Jaap niet zoveel geswitst was hij veel hoger in de popupol had gestaan.
Het is eigenlijk absurd hè? Iemand die ín DGK zit momenteel mist de streams waarop hij de Gouden Kooi kan volgenquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
Kenniet mist zijn streams. Hij vraagt zich af hoe Brian er nu achterkomt of Jaap geen plannen tegen hem aan het smeden is.
Nou Kennie, weest gerust, dat hoort Brian wl van de FEBO.
Kijk, normaal gesproken kijkt hij 4 streams, nu kan hij maar op 1 plek tegelijk zijn. Kun je nagaan wat een zool het is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:56 schreef -Blurk- het volgende:
Het is eigenlijk absurd hè? Iemand die ín DGK zit momenteel mist de streams waarop hij de Gouden Kooi kan volgen
die hele kubatz klan is zieligquote:Op zaterdag 12 april 2008 18:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is eigenlijk absurd hè? Iemand die ín DGK zit momenteel mist de streams waarop hij de Gouden Kooi kan volgen
ik denk dat huub bij jaap nog een deur probeert open te houden,quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:42 schreef blomst het volgende:
Maar wat heeft Amanda dan meegemaakt in de kooiquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
FOK! lag er even uit.
Amanda tegen Kenniet en Ricardo: Wat ik hier in de Kooi heb meegemaakt, is niks vergeleken bij wat ik thuis heb meegemaakt.
Kun je nagaan.
Volkkomen in tegenspraak met wat ze tegen de zangleraar zei.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
FOK! lag er even uit.
Amanda tegen Kenniet en Ricardo: Wat ik hier in de Kooi heb meegemaakt, is niks vergeleken bij wat ik thuis heb meegemaakt.
Kun je nagaan.
Ik neem aan dat ze doelt op alle agressie in dat hok, niet persoonlijk tegen haar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:16 schreef Kaleddis het volgende:
Maar wat heeft Amanda dan meegemaakt in de kooi![]()
Haar afgeknipt, nagel gebroken ??
wacht maar tot ze de kooi uit is en zonder camera's en beveiliging bij brian terecht komt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
FOK! lag er even uit.
Kun je nagaan.
Ik herinner me vaag een verhaal van haar waarin zij, moeder en zussen vechtend een hotel zijn uitgezet...quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Volkkomen in tegenspraak met wat ze tegen de zangleraar zei.
Laten we het op beperkt inzicht en geheugen houden.
Klopt, gevolgd door de rest van de verhalen over agressie binnen dat gezin. Ruziende zusters a la, maar elkaar de tent uitvechten, politieburo's, opvoedingsgestichten, hersenbloedingen etc. etc. De lijst is eindeloos.quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:21 schreef Disana het volgende:
Ik herinner me vaag een verhaal van haar waarin zij, moeder en zussen vechtend een hotel zijn uitgezet...
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:18 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Brian is echt gegroeid in zijn ageressiviteit.![]()
Amanda: Ik ben niet schoon op mijn spullen maar wel op mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |