Iedereen? Er zijn wel uitzonderingen hoor.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
Weetje wat ik raar vindt?Dat is dat iedereen er enorm over struikelt dat ze de bruiloft van Huub en Claire terrorisen en als het bij Brian en Amanda zo zou iedereen het briljant zou vinden!
Ik vindt dat jullie iets minder doorzichtig moeten kijken.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
Weetje wat ik raar vindt?Dat is dat iedereen er enorm over struikelt dat ze de bruiloft van Huub en Claire terrorisen en als het bij Brian en Amanda zo zou iedereen het briljant zou vinden!
Dat komt waarschijnlijk omdat er al die maanden nog nooit terror gepleegd is op Brian en Amanda, en dit is net een beetje té veel voor de gemiddelde streamer, schat ik zo in. Die wil dat die twee ook eens onder vuur komen te liggen, en dan niet één dag, maar een paar weken achter elkaar, 24/7, net zoals dat met Huub gedaan isquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
nee hoor, gaat meer over het feit dat B en A zo goed als nooit tegenstand krijgen,quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
Verdomme.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hee......'t zijn de Kinderen Van God he !!!
Dat wil ik ook,Maar dat moet je jaap niet aanrekenen die doet waar hij goed in is en doet daar alles voor,top toch?De redactie zijn in mijn ogen de schuldige!quote:Dat komt waarschijnlijk omdat er al die maanden nog nooit terror gepleegd is op Brian en Amanda, en dit is net een beetje té veel voor de gemiddelde streamer, schat ik zo in. Die wil dat die twee ook eens onder vuur komen te liggen, en dan niet één dag, maar een paar weken achter elkaar, 24/7, net zoals dat met Huub gedaan is
Bij mijn weten gaan Brian en Amanda niet trouwen en hebben ze die plannen ook niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
Natuurlijk is de redactie de schuldige, dat maakt het nog erger vind ik.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:33 schreef joep.t het volgende:
[..]
Dat wil ik ook,Maar dat moet je jaap niet aanrekenen die doet waar hij goed in is en doet daar alles voor,top toch?De redactie zijn in mijn ogen de schuldige!
Raar???? Huub krijgt het al bijna 1 1/2 jaar voor zijn kiezen. Eerst met Lieke en nu met Claire. Waarom de rollen niet eens omdraaien en Brian en Amanda de volle laag geven. Dat dat nooit is gebeurd vind ik pas raar.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:28 schreef joep.t het volgende:
Natuurlijk wel, ik vind het zo jammer dat Clair het allemaal zo gelaten toelaat. Wat heb ik toch zin om die Amanda eens goed op haar nummer te zetten. Mijn eigen bruiloft volledig verknallen, dan wel zelf, en neit eenander. Dan maar een andere keer opnieuw trouwen, zo geregeld.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nooit gehoord van de FEBO en de term "Kindjes van God"?
BBQ van de Kubatzen? Sorry, exclusively voor Kubatzen?quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
Heeeeee, het regent in Eemnes. Valt nu de BBQ in van de Kubatzen in het water? Ach gossie.
moeder natuur helpt een handje mee..quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:39 schreef beequeen het volgende:
Heeeeee, het regent in Eemnes. Valt nu de BBQ in van de Kubatzen in het water? Ach gossie.
Kenniet en Brian zij er de hele dag al over bezig. Brian had zelfs al een speciaal camerastandpunt gekozen zodat de streamers niks zouden missen van zijn BBQ skllls.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:41 schreef tipsch het volgende:
BBQ van de Kubatzen? Sorry, exclusively voor Kubatzen?
Kleine correctie, ik ben anti-Huub, pro-Jaap en probeer voor de rest zo objectief mogelijk te zijn.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:24 schreef miesy het volgende:
[..]
riri....![]()
maar nee, denk het niet, LS is niet te gefixeerd op huub en kan het gelukkig ook nog over de andere bewoners hebben.
fine by mequote:Op zaterdag 12 april 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kleine correctie, ik ben anti-Huub, pro-Jaap en probeer voor de rest zo objectief mogelijk te zijn.
De Huubsoppers hebben ook tunnelvisie, want die zien niet in wat voor achterbaks smerig mannetje het is. Ik zie tenminste nog in dat Jaap een geweldig dubbelspel aan het spelen in. En dat hij voor geen cent te vertrouwen is, maar hij doet het op een slimme manier en Huub op een smerige manier. Vanuit achter zijn ellebogen.
In 40-45 noemden ze dat soort mensen NSB'ers.
Nu zijn ze alleen maar achterbaks.
Brian en Amanda zijn al maanden besmet met tunnelvisie, dat was al zo in de tijd dat er ene Natasja nog in zat.
Clair is net zo aanwezig als haar vriendin, die ook heel veel streamers helemaal gek krijgt door haar spetterende acties..... NOT!!!!!!!
Sebastiaan is ook al zo'n goede keuze, die gaat waarschijnlijk wel de showbizz wereld in door zijn optreden in de kooi.
En dan Kenneth, een echte uit de moederkoek van Netty, waar ze Brian ook uit hebben gecreëerd.
Die jat een portemonnee en haalt die leeg en brengt vervolgens de portemonnee keurig naar de politie op de afdeling "gestolen voorwerpen"
(of zou hij toch gevonden voorwerpen hebben bedoeld?)
Donder toch eens op met die haat van je.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
en Huub op een smerige manier. Vanuit achter zijn ellebogen.
In 40-45 noemden ze dat soort mensen NSB'ers.
Lekker objectief. Zout toch eens op hier of blijf On Topic.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kleine correctie, ik ben anti-Huub, pro-Jaap en probeer voor de rest zo objectief mogelijk te zijn.
zou toch mooi zijn, een optie als deze,quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die haat van je.
Ja, als iedereen dat deed. Ik zeg er voor het eerst iets van, word snotziek van die hatelijkheid van hem. Wat is dat in sommige domme mensen dat ze slimme mensen haten.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:54 schreef miesy het volgende:
[..]
zou toch mooi zijn, een optie als deze, [ afbeelding ]
Eerder vanmiddag heeft noekje een verzoek gedaan om vooral ontopic te blijven. Dat verzoek gold vast mede en met name voor jou, nog steeds. Succes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[bagger]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |