abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:28:55 #201
521 ruby
Hell yeah!
pi_58009497
Amanda vraagt weer eens aan iemand (weet niet wie het is) wat z'n sterrenbeeld is.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_58009514
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:26 schreef ruby het volgende:

[..]

Dat wordt rellen.
ik hou ervan........

Trouwens vind wel dat die familie gelijk heeft..... Claire is niet in de wieg gelegd voor dit programma
edit: de terror van Jaap vind ik nogal meevallen ri. Claire.... dus daar gaat het mij niet om

[ Bericht 7% gewijzigd door Desii op 12-04-2008 21:05:09 ]
pi_58009546
Claire zal wel contractuele verplichtingen hebben lopen en kan daarom niet zomaar weg.
Lieke flipte ook behoorlijk aan het eind en begon de dagen af te tellen.
De familie Recourt zou toch beter moeten weten...
pi_58009562
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 19:17 schreef avonne het volgende:
hoi,
even voor de duidelijkheid:
De Febo wil dus dat Huub 24 april iemand naar huis stuurt, en Huub mag zelf kiezen of dat Jaap of Claire is?
Allebei erin houden is geen optie?
daar is in zoverre duidelijkheid over (door opmerkingen van zowel Jaap als Huub)
dat Jaap en Huub zowiezo de finale spelen....... maar Claire is een onduidelijk verhaal
Daarbij is uitgesproken (H&J) dat de regie niet kan bepalen wie de winnaar wordt, maar wel wie hem zeker niet wordt.
  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2008 @ 20:33:53 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_58009586
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:31 schreef Dementor het volgende:
Claire zal wel contractuele verplichtingen hebben lopen en kan daarom niet zomaar weg.
Lieke flipte ook behoorlijk aan het eind en begon de dagen af te tellen.
De familie Recourt zou toch beter moeten weten...

Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte? Je hebt wrs niet gehoord wat Jaap allemaal gezegd heeft?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:34:27 #206
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58009601
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.

Bron Nowlive

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58009626
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:32 schreef Desii het volgende:

[..]

daar is in zoverre duidelijkheid over (door opmerkingen van zowel Jaap als Huub)
dat Jaap en Huub zowiezo de finale spelen....... maar Claire is een onduidelijk verhaal
Daarbij is uitgesproken (H&J) dat de regie niet kan bepalen wie de winnaar wordt, maar wel wie hem zeker niet wordt.
oke, ik had het anders verstaan.

Nog iemand anders die dit weet?
pi_58009651
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte?
Als Claire een contract heeft getekend waarin haar verblijf met een eventuele vertrekdatum vermeld staat en zij komt deze niet na zullen er wel juridische stappen volgen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:36:38 #209
38396 mazaru
pi_58009654
Ze zitten ook echt allemaal met hen ongewassen jatten aan dat eten he?
pi_58009660
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:25 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Een geel kussen
Allemaal bedankt voor het oplossen van het raadsel ik moet nog steeds goed kijken, kan er gewoon geen kussen in zien, sorry
pi_58009664
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:35 schreef avonne het volgende:

[..]

Er is inderdaad gezegd door Huub dat achter hem heeft gegarandeerd dat ze niet kunnen bepalen wie de winnaar word maar wel kunnen bepalen wie het niet word.
pi_58009674
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:35 schreef avonne het volgende:

[..]

hoe heb jij het begrepen dan?
pi_58009763
quote:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.

Bron Nowlive
Dat geloof ik zomaar...die Jaap is achterlijk bezig en Claire gaat de dupe worden..niet gek dat die familie over de rooie is...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_58009776
Zo gaat lekker daar lees ik.Ik zou Claire ook gewoon weghalen,hier kan je verder niks tegen doen.Er worden smerige spelletjes gespeeld,vind het ook al raar dat Bart ineens niet meer hier en daar komt.
Na de gouden kooi gaan we nog een hoop horen,het is voor hun te hopen dat Huub gaat winnen,anders houd Huub echt nooit zijn mond,als hij weet hoe erg genaaid hij is.
pi_58009786
Huub was even bij jaap toen straks en die kenniet vraagt gelijk wat Huub had te vertellen waar bemoeid annie de rooy zich mee .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58009806
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

En dit geloof ik onmiddellijk. Vandaar Jaap's opmerking tegen Amanda dat iemand van plan was met zijn Hummer de poort te rammen en een bepaald persoon op te komen halen. Het kwartje is gevallen.
idd... scherp Queenie

(sommige kwartjes vallen jaren later, maar dit was een rappe)
pi_58009878
quote:

Bron Nowlive
Ik moest lachen. Nolive en betrouwbare bronnen, dat is hetzelfde als dat ze schrijven dat de Paus een vrouw is.
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:49:48 #218
38396 mazaru
pi_58009900
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik moest lachen. Nolive en betrouwbare bronnen, dat is hetzelfde als dat ze schrijven dat de Paus een vrouw is.
9 van de 10 keer hebben ze het anders wel precies goed.
De redactie van de gouden kooi heeft niet voor niets een schurft aan Nowlive.
Dat is een heel goed teken.
  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2008 @ 20:50:45 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_58009916
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:44 schreef Desii het volgende:

idd... scherp Queenie

(sommige kwartjes vallen jaren later, maar dit was een rappe)
Er vallen meer dingen op. Waarom zo laat beginnen met de BBQ (lawaai buiten?). Claire opvallend in beeld met trouwjurken magazines en het bedrukte gezicht van Huub. Amanda daarentegen is extra vrolijk en zingt: Iedereen houdt van doekoe.
Er klopt gewoon iets niet.
― Mark Twain
pi_58009922
Ik denk dat de redactie nu wel erg ver is gegaan en dat allemaal voor die 2 asoos op tv komen ze er niet zo mooi mee weg .
pi_58009923
quote:

[..]

Tot nu toe hadden ze het toch meestal bij het rechte einde..
  zaterdag 12 april 2008 @ 20:51:46 #222
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_58009934
quote:

[..]

Heb jij zurebommen gegeten of een fles azijn op?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_58009953
Als Huub en Jaap na DGK een boek laten publiceren met alle geheimen erin en het vuile spel koop ik het direct
pi_58009969
heeft kenniet een schop onder zijn ballen gehad ?
pi_58009991
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:

[..]

Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte? Je hebt wrs niet gehoord wat Jaap allemaal gezegd heeft?
En dat mensen dat nog serieus nemen ook.
pi_58009994
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Als Huub en Jaap na DGK een boek laten publiceren met alle geheimen erin en het vuile spel koop ik het direct
ik ook. maar ik heb begrepen dat Jaap toch meer naar Huub trekt.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:00:33 #227
38396 mazaru
pi_58010078

En dit keer geen onwil, maar ik was helaas te laat.
Rat kreeg hem wel open
pi_58010114
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Donder toch eens op met die haat van je.
Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....
pi_58010121
quote:

Bron Nowlive
Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.
pi_58010133
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
Rat kreeg hem wel open
En hoe...gewoon ruk...PLOP!
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:04:27 #231
38396 mazaru
pi_58010143
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....
Ga je ook nog reageren op quotes van gisteren?
pi_58010166
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Gek hm. Dat zijn juist zulke aardige mensen
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:05:50 #233
38396 mazaru
pi_58010167
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:03 schreef T-lex het volgende:

[..]

En hoe...gewoon ruk...PLOP!

Ik had het willen cappen hoor, maar ik was nog bezig met die andere plaatjes.
Jammer, het was een leuke reeks geweest dan
pi_58010170
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.
Dan pas krijg je kijkcijfers
pi_58010171
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat boek van Natasia
No way dat iemand het in z'n kop haalt om daar over te publiceren, hooguit een kleine 'verspreking' verwacht ik.
pi_58010182
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Spaarne het volgende:

[..]

Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.
pi_58010203
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:

[..]

9 van de 10 keer hebben ze het anders wel precies goed.
nee, dat zou ik niet zeggen.
Zoals iedereen waarschijnlijk, wis ik alle onware info meteen uit mijn geheugen, maar ergens haakt bij mij toch de flinke waarschuwing "nowlive = bullshit-verhalen"
Het kan ook andersom zijn geweest, trouwens. Jaap zegt wat, en men verzint er iets om heen. Lekker vaag is het makkelijkst.

[ Bericht 0% gewijzigd door avonne op 12-04-2008 21:21:01 ]
pi_58010206
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef BarryK het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met dat boek van Natasia
No way dat iemand het in z'n kop haalt om daar over te publiceren, hooguit een kleine 'verspreking' verwacht ik.
Je kunt het ook een ander laten schrijven
pi_58010208
Dus Huub is bedrukt, En Brian en Amanda zijn heel vrolijk. Mmmmh. Net zei Kenny tegen Brian: "Gaat alles nog volgens plan?" Brian bevestigde dat alles idd nog volgens plan verloopt. Ook Jaap bevestigde dat. Nou ik ben benieuwd welke terror er komt.

Kenniet vertelt weer een onzin verhaal over vroeger. Brian: "Niet te hard praten, Jaap komt er zo aan."
pi_58010242
Ben echt benieuwd wie ze met het avondeten weer gaan pakken.Spannend hoor ,ik gok dat Huub en Claire deze keer aan de beurt zijn.
pi_58010266
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.
Die ouders hebben zich natuurlijk gister blind zitten ergeren toen Claire ging huilen. En daarna ook nog de schreeuwcussie met Amanda. Vader en Moeder Recourt hebben zich verschrikkelijk op zitten winden.

Kenniet vindt dat eten eigenlijk alleen uit vlees en een klein beetje groente hoort te bestaan. Net als op Bonaire bij Ed en dingetje. Daar krijg je een bord vlees en een bak friet. Dat is goed eten, vindt Kenniet.
pi_58010275
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:04 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ga je ook nog reageren op quotes van gisteren?
Hij is van gisteren
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
pi_58010283
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd wie ze met het avondeten weer gaan pakken.Spannend hoor ,ik gok dat Huub en Claire deze keer aan de beurt zijn.
Ben jij Char?
pi_58010290
Laat Claire lekker daar zitten is mijn mening, teveel beschermen is zeker niet goed, dan maar een keer gruwelijk op je bek gaan.
Wat Jaap vertelt heeft oke daar ben ik het ook niet mee eens maar dat moeten ze dan maar buiten Claire om doen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:12:38 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58010297
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:

[..]

Er is inderdaad gezegd door Huub dat achter hem heeft gegarandeerd dat ze niet kunnen bepalen wie de winnaar wordt maar wel kunnen bepalen wie het niet wordt.
En terecht, ik kan me zo voorstellen dat het goed is voor de verkoop van het format als je een winnaar hebt waar je nog eens wat van hoort, bij Huub, Jaap, Brian en Amanda zie ik dat nog wel gebeuren, maar bij Claire gewoon niet. Amanda lijkt me trouwens ook niet meest representatieve winnaar, maar nog altijd beter dan Claire.
pi_58010301
Kom je ook eten, vraagt Amanda aan haar Meester. Ik kom later, zegt Brian. Oei,oei, gaat ie terroren???
pi_58010305
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Zou het? Quelle surprise!!
pi_58010309
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:12 schreef Margo37 het volgende:
Laat Claire lekker daar zitten is mijn mening, teveel beschermen is zeker niet goed, dan maar een keer gruwelijk op je bek gaan.
Wat Jaap vertelt heeft oke daar ben ik het ook niet mee eens maar dat moeten ze dan maar buiten Claire om doen.
Claire is al een keer op haar bek gegaan, ze heeft een half jaar op zichzelf gewoond en moest daarna weer bij haar ouders komen wonen want ze trok het schijnbaar niet.
pi_58010332

Pappie bereidt het vlees. Dellie kijkt bewonderd toe. Kenniet vindt het zo'n event, die maakt er een foto van.
pi_58010371
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:14 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]

Pappie bereidt het vlees. Dellie kijkt bewonderd toe. Kenniet vindt het zo'n event, die maakt er een foto van.
Tja een vader die thuis blijft en kookt is een wonder binnen de Kubatz clan
pi_58010389

pi_58010398
Uitspraken van zus van Huub:

"ik mag/kan alleen zeggen dat de neefjes er niet zullen zijn als bruidsjonkers.............~~~~!!!!!"

"ja Huub wil ze er wel bij, maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Enne over huub bellen om eruit te komen, dat zal hij niet doen, never want als huub ergens aan begint wil hij het af maken!
Met Huub en Claire komt het wel goed, tenminste dat zegt mijn gevoel.........
fijne avond, jullie zien me op de bruiloft...meer post ik nu niet....!!!!"

Vreemde toestand toch wel
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_58010418
Brian heeft iets met die BBQ. Zodra die van stal gehaald wordt staat hij erachter te kokkerellen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:18:31 #254
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_58010432
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik moest vanmiddag wel even lachen. Suzan zei dat ze zich niet liet gebruiken door Jaap om streken uit te halen tegen Huub en Claire, want ze had zelf in zo'n situatie gezeten en dat wil ze niemand anders aandoen. Waarop Claire van zich afbijt en zegt: nou heel lief dat je daar niet aan mee wilt doen, maar als je dat zo zegt dan doe je alsof ik echt dom en naief ben terwijl ik helemaal nergens in trap en het allemaal oprecht is. Suzan: dat dacht ik toen ook, maar eh, bij jou zit het vast wel allemaal goed.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:19:48 #255
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58010472
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Dan zal er inderdaad wel wat terror op de planning staan..

Brian is ondertussen bezig met maïs. Amanda zit van 'mmmmmmm.. mmmmmmm..'

K: Die Claire is echt wel aardig hoor, vinden jullie niet
B: Huub en zij zijn gewoon niet voor elkaar bestemd, ze zijn ook helemaal niet romantisch.. alleen kroelen als anderen er bij zijn
pi_58010477
quote:

"ik mag/kan alleen zeggen dat de neefjes er niet zullen zijn als bruidsjonkers.............~~~~!!!!!"

"ja Huub wil ze er wel bij, maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Enne over huub bellen om eruit te komen, dat zal hij niet doen, never want als huub ergens aan begint wil hij het af maken!

Dat afmaken geldt voornamelijk bij relaties
En natuurlijk komt het helemaal niet goed tussen Huub en Claire. Huub gaat straks buiten zuipen als een dolle en vreemd bij het leven. Reken maar van yes. Hij heeft veel te zwakke knieën om al dat aanbod te weerstaan.
pi_58010519
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik moest vanmiddag wel even lachen. Suzan zei dat ze zich niet liet gebruiken door Jaap om streken uit te halen tegen Huub en Claire, want ze had zelf in zo'n situatie gezeten en dat wil ze niemand anders aandoen. Waarop Claire van zich afbijt en zegt: nou heel lief dat je daar niet aan mee wilt doen, maar als je dat zo zegt dan doe je alsof ik echt dom en naief ben terwijl ik helemaal nergens in trap en het allemaal oprecht is. Suzan: dat dacht ik toen ook, maar eh, bij jou zit het vast wel allemaal goed.

Arme Claire, 't is echt een lief kind...maar zo super naïef.....
Ze moet daar weg.....zo snel mogelijk...
pi_58010538
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian heeft iets met die BBQ. Zodra die van stal gehaald wordt staat hij erachter te kokkerellen.
Psygopaten mogen graag met vuur spelen..Een van de symptomen..
pi_58010556

Volgens Kenniet en Brian is de relatie tussen Claire en Huub nep. Huub is helemaal niet geinteresserd in Claire. Claire mss nog wel in Huub, maar andersom zeker niet. Ze knuffen alleen als anderen het zien, zegt Brian. Kenniet zegt dat ze dat ook wel apart doen, hoor. Gisteren nog bij de staf. Brian: "Dat doen ze alleen als ze ruzie hebben."

Spiegelen kan ie goed hm, die Brian.

Brian en Kenniet vinden dat mensen vrede moeten hebben tijdens het eten. En het gekke is, juist tijdens het eten is het ruzie. Brian: "Dat is de stress waarin we hier leven."
pi_58010575
Ipv het vlees naar de anderen toe te brengen staan de Kubatzjes buiten alles naar binnen te knallen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:23:59 #261
38396 mazaru
pi_58010597
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:11 schreef Borga het volgende:

[..]

Hij is van gisteren
OMG!!!
  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2008 @ 21:23:59 #262
135305 beequeen
Lost.
pi_58010598
Kenniet tegen Brian: Ik heb geen zin aan shit aan tafel. Tijdens de maaltijd moet het juist vredig zijn.

Kenniet, zeg dat even tegen je a.s schoonzus.
― Mark Twain
pi_58010601
quote:

Dus geen kwik kwek en kwak op de trouwerij.Het word allemaal steeds vreemder.
pi_58010608
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:22 schreef cobain94 het volgende:

[..]

Of hij maakt gewoon graag een stukje vlees klaar op de BBQ?
pi_58010617
quote:

Nou, dat is dan duidelijk, als die neefjes niet mogen komen komt er terror. De plannen liggen dus al klaar. Of het draaiboek...Sneu voor Huub, die is dol op die jochies. Alles, maar dan ook alles wordt verpest voor Huub en Claire
pi_58010631
pi_58010638
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:22 schreef cobain94 het volgende:

[..]

en met rood, bloederig vlees...

en met grote scherpe voorwerpen....

en vooral met de combinatie vlees, scherp voorwerp en vuur ....
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:25:34 #268
38396 mazaru
pi_58010640
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Of hij maakt gewoon graag een stukje vlees klaar op de BBQ?
Maar het blijven psychische probleemgevallen
pi_58010649
H en C kunnen beter de boel afblazen net voor de ceremonie
pi_58010653

Ze eten dus blijkbaar binnen. Leuke BBQ dus. Amanda gilt "Eet smakelijk" en valt meteen aan.
pi_58010677
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
Ipv het vlees naar de anderen toe te brengen staan de Kubatzjes buiten alles naar binnen te knallen.
ik zit er net aan te denken ze zullen het duurste en lekkerste zelf wel naar binnen schrokken en de worsten naar binnen brengen
pi_58010678
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:

[..]

Maar het blijven psychische probleemgevallen
't Zijn net mensen.....eenieder heeft z'n gekkigheid...en vooral in DGK, daar zijn ze allemaal op geselecteerd
pi_58010683
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dus geen kwik kwek en kwak op de trouwerij.Het word allemaal steeds vreemder.
heeft dat niet te maken met de wettelijke regels t.a.v. kinderen en camera opnames?

* googlet even
pi_58010708
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:27 schreef avonne het volgende:

[..]

heeft dat niet te maken met de wettelijke regels t.a.v. kinderen en camera opnames?

* googlet even
Mogen toch een half uur op de tv.En de trouwerij is overdag,de kids van Natasia waren er ook altijd tot 7 uur.
pi_58010709
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:27 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

ik zit er net aan te denken ze zullen het duurste en lekkerste zelf wel naar binnen schrokken en de worsten naar binnen brengen
Trust me dat is al gebeurd.
Maar wees gerust die gaan buiten keihard op hun bek en wij zullen hard lachen.
pi_58010710
kan iemand de trog voor amanda halen ze vreet weer als een varken namelijk.

zaterdag 12 april 2008 @ 21:30:02 #277
38396 mazaru
pi_58010731
pi_58010735
jaap begint weer tegen huub pfffffffffffffffff ik wordt er moe van.
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:30:12 #279
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58010737
J: Huub, hoe denk jij over K. en over dat bedreigen?

Beetje het vuurtje opstoken.
pi_58010743

Aha, Jaap gaat stoken. Wat Huub van Kenniet vindt? Of Huub Kenniet een lachen gozer vindt?
Is dit de terror?
pi_58010761
Kijk naar je ogen, kijk naar je neus, kijk naar je mond, kijk naar je pruik
pi_58010767
del weer met dr smoel er tussen ik wordt misselijk van die slamuil.
pi_58010768
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef Dementor het volgende:

[..]

Trust me dat is al gebeurd.
Maar wees gerust die gaan buiten keihard op hun bek en wij zullen hard lachen.
Daar hoop ik toch zó op!
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:32:48 #284
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58010774
Er stond iets op de plasma voor Jaap? Hij reageert met ; bull fucking shit, ik heb dat afgedeald

Of begrijp ik het nu allemaal helemaal verkeerd?
pi_58010778
quote:

Ik meen me te herinneren dat deze zus niet meer zou reageren op een forum. Volgens mij vond en vind Huub het toch niet zo heel erg leuk als zijn zuster op een forum reageerd.

Vreemd dat ze toch weer op haar beslissingen terug gekomen is. Maar als ik het goed begrepen heb, was het een beetje een vreemde snoeshaan.
  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2008 @ 21:33:17 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_58010783
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
kan iemand de trog voor amanda halen ze vreet weer als een varken namelijk.

[ afbeelding ]
Wat dat betreft past ze precies bij Brian. Mazaru kom er maar in met je gifjes.
― Mark Twain
pi_58010793
vreten varken !!!
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:34:31 #288
38396 mazaru
pi_58010801

zaterdag 12 april 2008 @ 21:34:55 #289
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58010807
Het gaat over intellect. H vindt dat A het iq heeft van een bakvis.

A: nou en, dan heb ik het iq van een potvis. Jij bent 5 jaar ouder en we verdienen hetzelfde.. blabla
pi_58010810
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:32 schreef Smash-it het volgende:
Er stond iets op de plasma voor Jaap? Hij reageert met ; bull fucking shit, ik heb dat afgedeald

Of begrijp ik het nu allemaal helemaal verkeerd?
Je begreep het goed.
Er kwam een telefoontje voor hem binnen maar op de plasma stond accepteer je de call? (dus voor CP) en je kent Jaap alles moet gratis!
pi_58010816
Pfffffffffffffff. Huub probeert weer een rationele discussie te starten, Maar het rattenteam begint weer rare vergelijkingen te maken en te schreeuwen. "JIj hebt veel boetes." "Jij haalt familie erbij" etc. Dit wordt weer een gesprek van niks.

Ik word gek van Amanda.
pi_58010822
tik tik tik, Huub krijgt ze om z'n oren van Amanda
En hij kan er niet zoveel tegenin brengen, hij is idd de enige met 8 ton boete...dus zo nadenkend is hij niet
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:35:58 #293
38396 mazaru
pi_58010829
  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2008 @ 21:36:13 #294
135305 beequeen
Lost.
pi_58010832
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
I love you.
― Mark Twain
pi_58010841
Weten we gelijk waarom gisteren Huub en Amanda 2x naar achter moesten.
Huub wou Amanda vragen niet mee te gaan met het uitzoeken van die jurk van Claire...zodat ze alleen met d'r moeder kan. Maar Amanda gooide dus ff d'r kont in de krib.
Net goed!
  † In Memoriam † zaterdag 12 april 2008 @ 21:37:08 #296
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_58010850
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:34 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat ben ik toch blij dat ik altijd al gegeten heb als hun 'gaan eten'...............
  zaterdag 12 april 2008 @ 21:37:17 #297
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_58010857
J: Wat vind je van het intellect van K?
H: Beantwoord je eigen vragen, man.. ik denk dat Brian de slimste is

en toen begon A weer te tetteren..
pi_58010858
Dellie gooit het weer op de discriminatie slachtofferrol.
pi_58010860

Gaan we weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer.
En Jaap maar stoken en stoken.

Waarom gaat Huub er in godsnaam nog op in?

En Brian laat zijn slabek het werk opknappen.
pi_58010862
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
tik tik tik, Huub krijgt ze om z'n oren van Amanda
En hij kan er niet zoveel tegenin brengen, hij is idd de enige met 8 ton boete...dus zo nadenkend is hij niet
Nee denk jij na voordat je met een oorbel gooit.De helft van de boetes van Huub is onzin.Er zijn er denk 4 terecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')