ik hou ervan........quote:
daar is in zoverre duidelijkheid over (door opmerkingen van zowel Jaap als Huub)quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:17 schreef avonne het volgende:
hoi,
even voor de duidelijkheid:
De Febo wil dus dat Huub 24 april iemand naar huis stuurt, en Huub mag zelf kiezen of dat Jaap of Claire is?
Allebei erin houden is geen optie?
Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte? Je hebt wrs niet gehoord wat Jaap allemaal gezegd heeft?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:31 schreef Dementor het volgende:
Claire zal wel contractuele verplichtingen hebben lopen en kan daarom niet zomaar weg.
Lieke flipte ook behoorlijk aan het eind en begon de dagen af te tellen.
De familie Recourt zou toch beter moeten weten...
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.
Bron Nowlive
oke, ik had het anders verstaan.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:32 schreef Desii het volgende:
[..]
daar is in zoverre duidelijkheid over (door opmerkingen van zowel Jaap als Huub)
dat Jaap en Huub zowiezo de finale spelen....... maar Claire is een onduidelijk verhaal
Daarbij is uitgesproken (H&J) dat de regie niet kan bepalen wie de winnaar wordt, maar wel wie hem zeker niet wordt.
Als Claire een contract heeft getekend waarin haar verblijf met een eventuele vertrekdatum vermeld staat en zij komt deze niet na zullen er wel juridische stappen volgen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte?
Allemaal bedankt voor het oplossen van het raadselquote:
Er is inderdaad gezegd door Huub dat achter hem heeft gegarandeerd dat ze niet kunnen bepalen wie de winnaar word maar wel kunnen bepalen wie het niet word.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:35 schreef avonne het volgende:
[..]
oke, ik had het anders verstaan.
Nog iemand anders die dit weet?
hoe heb jij het begrepen dan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:35 schreef avonne het volgende:
[..]
oke, ik had het anders verstaan.
Nog iemand anders die dit weet?
Dat geloof ik zomaar...die Jaap is achterlijk bezig en Claire gaat de dupe worden..niet gek dat die familie over de rooie is...quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Uit zeer betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er over en weer veel contact is geweest sinds gister tussen de familie van Claire en de regie. In de eerste instantie wilde de familie van Claire haar vandaag ophalen wat tegen gewerkt wordt. Door de grove uitlatingen van met name Jaap is de bom gebarste. Ook heeft Jaap uitspraken gedaan die hoe dan ook alleen de regie kon weten en zijn gelekt aan Jaap om op een misselijk manier de familie terug te pakken. De spanningen lopen aan beide zeiden erg hoog op en krijgt nog zeker een staartje, maar dat het niet pluis zit achter de schermen lijkt met de dag duidelijker te worden. Er lijken zich langzaam steeds meer donkere wolken boven de villa te verzamelen. Wij houden jullie op de hoogte als wij weer nieuws krijgen van onze bronnen.
Bron Nowlive
idd... scherp Queeniequote:Op zaterdag 12 april 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dit geloof ik onmiddellijk. Vandaar Jaap's opmerking tegen Amanda dat iemand van plan was met zijn Hummer de poort te rammen en een bepaald persoon op te komen halen. Het kwartje is gevallen.
Ik moest lachen. Nolive en betrouwbare bronnen, dat is hetzelfde als dat ze schrijven dat de Paus een vrouw is.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Bron Nowlive
9 van de 10 keer hebben ze het anders wel precies goed.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Nolive en betrouwbare bronnen, dat is hetzelfde als dat ze schrijven dat de Paus een vrouw is.
Er vallen meer dingen op. Waarom zo laat beginnen met de BBQ (lawaai buiten?). Claire opvallend in beeld met trouwjurken magazines en het bedrukte gezicht van Huub. Amanda daarentegen is extra vrolijk en zingt: Iedereen houdt van doekoe.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:44 schreef Desii het volgende:
idd... scherp Queenie![]()
(sommige kwartjes vallen jaren later, maar dit was een rappe)![]()
Tot nu toe hadden ze het toch meestal bij het rechte einde..quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Nolive en betrouwbare bronnen, dat is hetzelfde als dat ze schrijven dat de Paus een vrouw is.
Heb jij zurebommen gegeten of een fles azijn op?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat mensen dat nog serieus nemen ook.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet wijs maken dat je je dochter, volwassen of niet, niet weg mag halen uit dat hok? Het is toch geen sekte? Je hebt wrs niet gehoord wat Jaap allemaal gezegd heeft?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Als Huub en Jaap na DGK een boek laten publiceren met alle geheimen erin en het vuile spel koop ik het direct
Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Donder toch eens op met die haat van je.
Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:23 schreef Poezewoes het volgende:
Bron Nowlive
Ga je ook nog reageren op quotes van gisteren?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....
Gek hm. Dat zijn juist zulke aardige mensenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die haat zit vooral in veel fans van Huub richting andere bewoners. Maar ach....dat is natuurlijk heel anders....
quote:
Dan pas krijg je kijkcijfersquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.
Hoe zit het eigenlijk met dat boek van Natasiaquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Als Huub en Jaap na DGK een boek laten publiceren met alle geheimen erin en het vuile spel koop ik het direct
Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:02 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik geloof het zomaar. Claire komt uit een beschermende familie en vader en broer zijn opgewonden én beschermende standjes. Grove uitspraken van Jaap: "Wat is de cupmaat van je moeder?" en "Kom je moeder ook hier naar toe? Dan kan ik haar vaginaal achterlangs nemen." Uitgelekte uitspraak van Jaap: "Er komt iemand met een Hummer het hek open rammen om iemand op te halen." Dus zoverre klopt het. Ik zou het een stunt vinden als dhr. Recourt ineens de villa binnen rent om Clairetje te redden. SUPERDADDY.
nee, dat zou ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
9 van de 10 keer hebben ze het anders wel precies goed.
Je kunt het ook een ander laten schrijvenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met dat boek van Natasia![]()
No way dat iemand het in z'n kop haalt om daar over te publiceren, hooguit een kleine 'verspreking' verwacht ik.
Die ouders hebben zich natuurlijk gister blind zitten ergeren toen Claire ging huilen. En daarna ook nog de schreeuwcussie met Amanda. Vader en Moeder Recourt hebben zich verschrikkelijk op zitten winden.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.
Hij is van gisterenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ga je ook nog reageren op quotes van gisteren?
Ben jij Char?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd wie ze met het avondeten weer gaan pakken.Spannend hoor ,ik gok dat Huub en Claire deze keer aan de beurt zijn.
En terecht, ik kan me zo voorstellen dat het goed is voor de verkoop van het format als je een winnaar hebt waar je nog eens wat van hoort, bij Huub, Jaap, Brian en Amanda zie ik dat nog wel gebeuren, maar bij Claire gewoon niet. Amanda lijkt me trouwens ook niet meest representatieve winnaar, maar nog altijd beter dan Claire.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is inderdaad gezegd door Huub dat achter hem heeft gegarandeerd dat ze niet kunnen bepalen wie de winnaar wordt maar wel kunnen bepalen wie het niet wordt.
Zou het? Quelle surprise!!quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:10 schreef rooie3 het volgende:
Ben echt benieuwd wie ze met het avondeten weer gaan pakken.Spannend hoor ,ik gok dat Huub en Claire deze keer aan de beurt zijn.
Claire is al een keer op haar bek gegaan, ze heeft een half jaar op zichzelf gewoond en moest daarna weer bij haar ouders komen wonen want ze trok het schijnbaar niet.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:12 schreef Margo37 het volgende:
Laat Claire lekker daar zitten is mijn mening, teveel beschermen is zeker niet goed, dan maar een keer gruwelijk op je bek gaan.
Wat Jaap vertelt heeft oke daar ben ik het ook niet mee eens maar dat moeten ze dan maar buiten Claire om doen.
Tja een vader die thuis blijft en kookt is een wonder binnen de Kubatz clanquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:14 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pappie bereidt het vlees. Dellie kijkt bewonderd toe. Kenniet vindt het zo'n event, die maakt er een foto van.
Ik moest vanmiddag wel even lachen. Suzan zei dat ze zich niet liet gebruiken door Jaap om streken uit te halen tegen Huub en Claire, want ze had zelf in zo'n situatie gezeten en dat wil ze niemand anders aandoen. Waarop Claire van zich afbijt en zegt: nou heel lief dat je daar niet aan mee wilt doen, maar als je dat zo zegt dan doe je alsof ik echt dom en naief ben terwijl ik helemaal nergens in trap en het allemaal oprecht is. Suzan: dat dacht ik toen ook, maar eh, bij jou zit het vast wel allemaal goed.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou het inderdaad wel een stunt vinden en het lijkt mij gerechtvaardigd ook nog. Claire lijkt volledig de weg kwijt met haar huwelijk.....'t zal tijd worden dan iemand haar met beide beentjes op de vloer gaat zetten. Ze leeft in een droomwereld en bij het minste of geringste spelelement barst ze in tranen uit.
Dan zal er inderdaad wel wat terror op de planning staan..quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Dat afmaken geldt voornamelijk bij relatiesquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
Uitspraken van zus van Huub:
"ik mag/kan alleen zeggen dat de neefjes er niet zullen zijn als bruidsjonkers.............~~~~!!!!!"
"ja Huub wil ze er wel bij, maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Enne over huub bellen om eruit te komen, dat zal hij niet doen, never want als huub ergens aan begint wil hij het af maken!
Met Huub en Claire komt het wel goed, tenminste dat zegt mijn gevoel.........
Vreemde toestand toch wel
quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moest vanmiddag wel even lachen. Suzan zei dat ze zich niet liet gebruiken door Jaap om streken uit te halen tegen Huub en Claire, want ze had zelf in zo'n situatie gezeten en dat wil ze niemand anders aandoen. Waarop Claire van zich afbijt en zegt: nou heel lief dat je daar niet aan mee wilt doen, maar als je dat zo zegt dan doe je alsof ik echt dom en naief ben terwijl ik helemaal nergens in trap en het allemaal oprecht is. Suzan: dat dacht ik toen ook, maar eh, bij jou zit het vast wel allemaal goed.
Psygopaten mogen graag met vuur spelen..Een van de symptomen..quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian heeft iets met die BBQ. Zodra die van stal gehaald wordt staat hij erachter te kokkerellen.
Dus geen kwik kwek en kwak op de trouwerij.Het word allemaal steeds vreemder.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
"ik mag/kan alleen zeggen dat de neefjes er niet zullen zijn als bruidsjonkers.............~~~~!!!!!"
"ja Huub wil ze er wel bij, maar de regie wil er geen kids bij, dus er zal wel wat gaan gebeuren!!!
Enne over huub bellen om eruit te komen, dat zal hij niet doen, never want als huub ergens aan begint wil hij het af maken!
fijne avond, jullie zien me op de bruiloft...meer post ik nu niet....!!!!"
Of hij maakt gewoon graag een stukje vlees klaar op de BBQ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:22 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Psygopaten mogen graag met vuur spelen..Een van de symptomen..
Nou, dat is dan duidelijk, als die neefjes niet mogen komen komt er terror. De plannen liggen dus al klaar. Of het draaiboek...Sneu voor Huub, die is dol op die jochies. Alles, maar dan ook alles wordt verpest voor Huub en Clairequote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
en met rood, bloederig vlees...quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:22 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Psygopaten mogen graag met vuur spelen..Een van de symptomen..
Maar het blijven psychische probleemgevallenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Of hij maakt gewoon graag een stukje vlees klaar op de BBQ?
ik zit er net aan te denken ze zullen het duurste en lekkerste zelf wel naar binnen schrokken en de worsten naar binnen brengenquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
Ipv het vlees naar de anderen toe te brengen staan de Kubatzjes buiten alles naar binnen te knallen.
't Zijn net mensen.....eenieder heeft z'n gekkigheid...en vooral in DGK, daar zijn ze allemaal op geselecteerdquote:Op zaterdag 12 april 2008 21:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar het blijven psychische probleemgevallen
heeft dat niet te maken met de wettelijke regels t.a.v. kinderen en camera opnames?quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus geen kwik kwek en kwak op de trouwerij.Het word allemaal steeds vreemder.
Mogen toch een half uur op de tv.En de trouwerij is overdag,de kids van Natasia waren er ook altijd tot 7 uur.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:27 schreef avonne het volgende:
[..]
heeft dat niet te maken met de wettelijke regels t.a.v. kinderen en camera opnames?
* googlet even
Trust me dat is al gebeurd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik zit er net aan te denken ze zullen het duurste en lekkerste zelf wel naar binnen schrokken en de worsten naar binnen brengen
Daar hoop ik toch zó op!quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Trust me dat is al gebeurd.
Maar wees gerust die gaan buiten keihard op hun bek en wij zullen hard lachen.
Ik meen me te herinneren dat deze zus niet meer zou reageren op een forum. Volgens mij vond en vind Huub het toch niet zo heel erg leuk als zijn zuster op een forum reageerd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:17 schreef Margo37 het volgende:
Wat dat betreft past ze precies bij Brian. Mazaru kom er maar in met je gifjes.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
kan iemand de trog voor amanda halen ze vreet weer als een varken namelijk.
[ afbeelding ]
Je begreep het goed.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:32 schreef Smash-it het volgende:
Er stond iets op de plasma voor Jaap? Hij reageert met ; bull fucking shit, ik heb dat afgedeald
Of begrijp ik het nu allemaal helemaal verkeerd?
I love you.quote:
Nee denk jij na voordat je met een oorbel gooit.De helft van de boetes van Huub is onzin.Er zijn er denk 4 terecht.quote:Op zaterdag 12 april 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
tik tik tik, Huub krijgt ze om z'n oren van Amanda![]()
En hij kan er niet zoveel tegenin brengen, hij is idd de enige met 8 ton boete...dus zo nadenkend is hij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |