Ik denk toch wel dat er een deel echt van is, hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, dat is zo. Maar langzaam maar zeker denk ik steeds meer dat hij vooral geeft om nog meer terug te mogen ontvangen. Bij alles wat hij doet of laat is zijn enige doel dé haan van het gezelschap te zijn. Eigenlijk vind ik Huub ook gewoon een enorme aandachtshoer.
verbaast me niks. Alles voor de show.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef Smash-it het volgende:
Post, J leest voor:
De voorbereidingen voor het huwelijk zijn in volle gang. Jacht naar trouwjurk voor Claire. Amanda zal hierbij assisteren.
Staat dat er echt??
Ze nemen niet eens meer de moeite om te doen alsof de bruid zelf nog inspraak heeft in de vorm van een stemming?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef Smash-it het volgende:
Post, J leest voor:
De voorbereidingen voor het huwelijk zijn in volle gang. Jacht naar trouwjurk voor Claire. Amanda zal hierbij assisteren.
Staat dat er echt??
Claire als een vijand classificeren is echt een overschattig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
geweldige actie natuurlijk van die Febo....."vriend" en "vijand" samen laten gaan. Dat wordt geheid TV
Wat maakt het nou uit of de Kubatz of de Ballegooy - of hoe die ook heet- nou buiten staan. Uitiendelijk staan ze allemaal 23 mei op straat. Of dit huwelijk stand gaat houden, maken wij toch niet mee rmee. Zodra DGK 23 mei afgelopen is, horen we niets meer van iedereen. Net zoals bij de BB bewoners.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
De dag dat de Kubatz clan weer op straat staat zal ik lachen.
Anyway van een vader die zijn twee zoons en zijn vrouw in de steek laat kan nooit iets goeds komen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef Smash-it het volgende:
Post, J leest voor:
Staat dat er echt??
Ik zou als ik Claire was even achter de stoel in de kapsalon gaan zitten. Of jankend in de saunaquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
Huub laat gelukkig niets merken, Claire dit giga depri erbij.
De kubatz clan kiest ervoor zich in het spel te mengen door met enige regelmaat op bezoek te komen en als klap op de vuurpijl te blijven overnachten zoals nu het geval is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of de Kubatz of de Ballegooy - of hoe die ook heet- nou buiten staan. Uitiendelijk staan ze allemaal 23 mei op straat. Of dit huwelijk stand gaat houden, maken wij toch niet mee rmee. Zodra DGK 23 mei afgelopen is, horen we niets meer van iedereen. Net zoals bij de BB bewoners.
Wat betreft familie's, ik vind he tnog steeds misselijk om de over iemands familie te beginnen. Uiteindelijk zijn zij niet de mensen die voor DGK gekozen hebben. Alle bewoners hebben wel wat in hun familie.
Ik zou haar gewoon straal negeren.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef neehe het volgende:
Amandel zal wel de lelijkste jurk uitkiezen.
Zal je straks nog zien ook dat Amanda de beslissende stem heeft en Claire zo'n soort trouwjurk aansmeert:quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef neehe het volgende:
Belachelijk, je wilt toch iemand meehebben die je graag mag en wiens oordeel je kunt vertrouwen?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef Smash-it het volgende:
Post, J leest voor:
Staat dat er echt??
Maar natuurlijk! Daarom mag zij ook meequote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef neehe het volgende:
Achter hitst hem alleen maar op,dit is top voor de show en wedden dat de kijkcijfers omhoog gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:31 schreef BarryK het volgende:
Jaap misschien toch nog iets echt unieks: eerste sterfgeval in reallife serie.
Ziet er niet best uit, vreemd dat achter 'm niet roept.
Wél dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
WTF!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een paar dagen geleden voorspelde iemand nog in de COS dat de FEBO wel zou besluiten dat Amanda mee moest om die jurk uit te zoeken. Waarop de halve COS reageerde met "zo erg zullen ze daar toch niet zijn?"
Best leuk, en speciaal. Moet je wel staan. Ik denk niet dat Claire dit staat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal je straks nog zien ook dat Amanda de beslissende stem heeft en Claire zo'n soort trouwjurk aansmeert:
[ afbeelding ]
Het zou natuurlijk heel goed echt kunnen zijn, gezien zijn omvang en conditie, en alle gekke dingen die hij de afgelopen dagen gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:32 schreef coldstar het volgende:
Jaap staat buiten en heeft last van zijn hart. De camera's staan erop. Moeilijk in te schatten of hij dit nu speelt of dat het echt is.
Best leuk, voor achter de bar van de Savoy.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef coldstar het volgende:
Best leuk, en speciaal. Moet je wel staan. Ik denk niet dat Claire dit staat.
En Jan Bik natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best leuk, voor achter de bar van de Savoy.
Dat zal Amanda wel vertellen...met haar slabek en Claire baalt daar stevig van..quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Best leuk, en speciaal. Moet je wel staan. Ik denk niet dat Claire dit staat.
Slim!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef mazaru het volgende:
Mooi zo! Claire wil niet dat del weet wat voor jurk ze aan gaat trekken.
Dat valt best wel te regelen.
Gewoon tig jurken passen, en de verkoopster influisteren welke je wilt, en dat del het niet mag weten.
Mee eens. Dit is echt niet meer normaal van die twee. Welke dochter wil nou op zo'n manier trouwen. De ouders mogen bij het stadhuis aan de kant staan bij het ondertrouw. De ouders van Huub waren helemaal niet aanwezig. Nou gaat ze een jurk kopen die je normaliter samen met je moeder en of schoonmoeder koopt. Zij moet met Amanda. Vervolgen mag je 8 mensen p.p. uitnodigen op de mooiste dag uit je leven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar zonder dollen, ik denk dat Huub en Claire er financieel gewoon beter van worden, een normaal weldenkend mens zou anders nooit gaan trouwen.
3 minuten later:quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:39 schreef Smash-it het volgende:
Huilt Claire al?
Huub neemt het nog een beetje voor Amanda op, dat ze echt wel serieus zal nemen. Hij is er wel bang voor dat ze de jurk aan hem gaan verraden. Dat zou best een naai actie zijn.
Pech voor jou, Jaap is kerngezond en die gaat echt niet doodvallenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef neehe het volgende:
Nou Jaap mag van mij doodvallen, de show gaat zonder hem toch wel door.
Ze gaan daardoor echt niet stoppen, the show must go on !
Dat zei ik al, Huub is een cutie somsquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef Ziet het volgende:
huub weet niet goed wat te zeggen, maar zegt toch iets heel liefs: dat ie wilde dat het een verassing was en dat haar moeder mee kon
Huub is of echt heel naief hierin, of kruipt hierin diep in de reet van achter. Voor het spel. Of een combi, natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef BarryK het volgende:
Maar wat voor gelul is het nou van Huub dat het goed tv-maken is dat Amanda mee moet met Claire om een jurk uit te kiezen. Het moet toch juist een spel tussen de wannabees zijn, dit is gewoon een naai-actie opgezet door achter.
Ja hij is kerngezond, die wordt wel 100 jaar Whaaaaaahhaaaa.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pech voor jou, Jaap is kerngezond en die gaat echt niet doodvallen
Huub krijgt simpelweg een vette bonus voor deze trouwerij plus nog één extra als hij het aandurft om haar eruit te stemmen......lokkertjes en teasers....(dat vermoed ik)quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub is of echt heel naief hierin, of kruipt hierin diep in de reet van achter. Voor het spel. Of een combi, natuurlijk.
Ik dacht bij de bank net al, dus ze heeft het nog aardig lang kunnen inhouden haha.. Ik vind by the way dat ze niet zo moet zeuren. Ze kiest er zelf voor om daar te trouwen. Ze weet dat ze dan niet alles mag bepalen en dit soort naai acties horen er wel een beetje bij hoor. En het is niet dat ze een jurk aan moet die Amanda koopt terwijl Claire thuis blijft ofzo. Lijkt mij dat ze het laatste woord heeft en houdt.quote:
Jaap mag blij zijn als hij de 40 haalt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pech voor jou, Jaap is kerngezond en die gaat echt niet doodvallen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
Tanner staat erbij en is zich van geen kwaad bewust
Lief paardje is dat toch he
Come on, die gasten zijn door de medische test gekomen, Jaap was meer gezond dan verwacht. Hij is te vet, levensverwachting daalt daardoor, knieën en gewrichten gaan naar de filistijnen, maar reken maar niet dat hij dood neervalt (normaal gesproken )quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja hij is kerngezond, die wordt wel 100 jaar Whaaaaaahhaaaa.![]()
![]()
Ze heeft gelijk, en die heeft er niets mee te maken wat zij voor jurk uitkiest... wat een kutregelquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:49 schreef Ziet het volgende:
ze vindt amanda gewoon een stom kind!
(claire verdient een hogere uitslag in de popo door deze uitspraak wat mij betreft)
Dat is inderdaad ook een waarschijnlijk deel van de combi (vermoed ik)quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub krijgt simpelweg een vette bonus voor deze trouwerij plus nog één extra als hij het aandurft om haar eruit te stemmen......lokkertjes en teasers....(dat vermoed ik)
Als je Jaap echt to the max belast dus flink met die skelter en dan nog laten rennen op een warme zomerdag kun je hem echt wel dood zien neer vallen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Come on, die gasten zijn door de medische test gekomen, Jaap was meer gezond dan verwacht. Hij is te vet, levensverwachting daalt daardoor, knieën en gewrichten gaan naar de filistijnen, maar reken maar niet dat hij dood neervalt (normaal gesproken )
Twee losstaande feiten (vind ik) .quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, Claire, Amanda is geen stom kind, jij bent een uberdom naief schepsel dat je in DGK stapt
50/50quote:
Vér over de grensquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Getver, Amanda die meegaat om je trouwjurk uit te kiezen...
Febo is nu echt de grens over gegaan van walgelijke voortrekkerij.
Ja dat mag wel,maar bij Amanda weer niet.Hoe krom is de kooi zeg,heb de streams uitgezet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:56 schreef Kinga het volgende:
Omg. Brian wrijft het er ff in.
Weer zo'n uitdrukking die alleen kinderen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
C: ik vind der gewoon een stom kind (over Amanda)
dat zeg ik zo vaak dat Huub ook normaal kan praten over brajen alleen andersom niet en daar kun je zien dat brajen geen realiteit meer heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Boven zit Huub het voor rat op te nemen.
Beneden zitten rat en del Huub en Claire af te kraken
Hou je vage ideeen eens ff voor je, wil jequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien kan de FEBO Brian aanwijzen als ceremoniemeester....
dat is pas tv !
Dat begrijp ik dus niet van Huub, waarom dóet hij dat toch altijd? Waardeloos vind ik dat. Brian zal het voor hem nooit opnemen, begrijpt hij dat nou niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Boven zit Huub het voor rat op te nemen.
Beneden zitten rat en del Huub en Claire af te kraken
echt wel die kenniet is overal bij geweest smeerlap ,die familie heeft geil alles afgelopen .quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef Kinga het volgende:
Amanda hou je vieze bek, je wist het voor de brief kwam gewoon al.
SSSSTTT!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien kan de FEBO Brian aanwijzen als ceremoniemeester....
dat is pas tv !
En daarom word Brian ook niet gepakt.Alles wat ordinair is sluit zich bij Brian en Amanda aan en andere gaan niet mee op dat lage niveau van hun.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat zeg ik zo vaak dat Huub ook normaal kan praten over brajen alleen andersom niet en daar kun je zien dat brajen geen realiteit meer heeft.
Het zou wel weer leuk zijn, als Claire de jurk van Amanda uit mag kiezen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Misschien bedoelen ze het goed en denken ze dat als Amanda mee mag de jurk uitzoeken, en dus betrokken is, zij niet zal mee doen met de boel verpesten...of zoiets....quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Omdat Huub gewoon in feite een goed geciviliseerd persoon is met normen en waarden maar hij speelt een klootzak en dat kun je niet 24/7 volhouden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet van Huub, waarom dóet hij dat toch altijd? Waardeloos vind ik dat. Brian zal het voor hem nooit opnemen, begrijpt hij dat nou niet?
Volgens mij was de eerste gast die kwam voor Huub. Dat Huub een vriend uit nodigd omdat zijn broer geen tijd heeft inverband met honkbal, daar kan Brain toch niets aan doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
De kubatz clan kiest ervoor zich in het spel te mengen door met enige regelmaat op bezoek te komen en als klap op de vuurpijl te blijven overnachten zoals nu het geval is.
Zoiets kan Huub niet begrijpen omdat hij zelf niet zo denkt.Huub denkt dat iedereen alles voor de show doet en verder gezellig over andere dingen praat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet van Huub, waarom dóet hij dat toch altijd? Waardeloos vind ik dat. Brian zal het voor hem nooit opnemen, begrijpt hij dat nou niet?
Hoe vaak is netty binnen geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens mij was de eerste gast die kwam voor Huub.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:06 schreef Dark het volgende:
Het zou wel weer leuk zijn, als Claire de jurk van Amanda uit mag kiezen!
stemmingen zijn er alleen als zeker is dat Amanda/Brian het voordeel krijgen, dat is al een jaar zo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
Claire: Een stemming was het, nou lekkere stemming... het wordt gewoon bepaald.
Of naar achter lopen en de boel af dealen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:15 schreef Ziet het volgende:
wat zit ze nou toch van: dat wordt gewoon zo bepaald.
ze kan toch ook gewoon geen jurk aantrekken?
ze kan toch ook gewoon zeggen: ik heb niks gevonden naar mijn smaak?
ze kan toch ook gewoon net doen alsof ze die jurk die amanda kiest neemt
en vervolgens met een heel andere komen?
Blijkbaar begrijpen ze het daar nog steeds niet.Als je hoge kijkcijfers had willen hebben,had dan de rollen eens omgedraaid.Iedereen is er zat van om steeds hetzelfde te zien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:13 schreef Kaleddis het volgende:
Zo streams uit. Hoeveel walgelijkheid kan een mens verdragen?
Kijk toch voor m'n plezier naar DGK. Dat zou de redactie toch ook moeten begrijpen?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
Ehm Noekje?? Ik denk dat dit # 3525 moet zijn
Enne... thnx btw![]()
quote:
Ik zat te denken aan Holy St Brian als speciale ambtenaar vd burgelijke stand, kan dat ook?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:17 schreef Kinga het volgende:[quote]Op vrijdag 11 april 2008 22:19 schreef Katewalker het volgende:
volgens mij zou Amanda deze zelf uitkiezen..
dan wel in dichtvorm voordragenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Holy St Brian als speciale ambtenaar vd burgelijke stand, kan dat ook?
Wat zou je zeggen van die twee wandelende schoorstenen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja hij is kerngezond, die wordt wel 100 jaar Whaaaaaahhaaaa.![]()
![]()
Inderdaad, mijn idee, net doen of je er een geweldig vind die amandel kiest en dan komen met de jurk die jij wilt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:15 schreef Ziet het volgende:
wat zit ze nou toch van: dat wordt gewoon zo bepaald.
ze kan toch ook gewoon geen jurk aantrekken?
ze kan toch ook gewoon zeggen: ik heb niks gevonden naar mijn smaak?
ze kan toch ook gewoon net doen alsof ze die jurk die amanda kiest neemt
en vervolgens met een heel andere komen?
"We sssjijn hier tezamen om het huwelijksdag van Huub en Claire te bewerkstelligen........quote:
En dat met een verongelijkt jankstemmetjequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:27 schreef Disana het volgende:
Ricardo gaat navraag doen bij Jaap: heeft Huub echt voorgesteld Ricardo weg te stemmen en Roekshana voor hem in de plaats te nemen.
daarom vieren wij dit feest en gaan we na afloop snuiven als een beestquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
"We sssjijn hier tezamen om het huwelijksdag van Huub en Claire te bewerkstelligen........
de huwelijksauto die mijn broer Kenny bestuurde had hele mooie glimmende velgen......"
Dat werpt weer een ander licht op het feit (?) dat haar moeder in België woont.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef pullup het volgende:
Volgens Amanda 'woont ' Rogier in het buitenland
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef pullup het volgende:
Volgens Amanda 'woont ' Rogier in het buitenland
Klinkt goed zet mij maar op de gastenlijst.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
daarom vieren wij dit feest en gaan we na afloop snuiven als een beest
Niemand krijgt hierna nog een baana maar je weet ik heb amandaa (achter glas).quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Eens, dat kan die kankerlijer, tyfuslijer, Nsber, hoer, teringlijer.....enz, enz, hele goede en nette normen en waarde. Een keurig persoon.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Omdat Huub gewoon in feite een goed geciviliseerd persoon is met normen en waarden maar hij speelt een klootzak en dat kun je niet 24/7 volhouden.
Ach dat zijn maar woorden....het gaat om de innerlijke mens...en dat zit wel goed bij Huub...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eens, dat kan die kankerlijer, tyfuslijer, Nsber, hoer, teringlijer.....enz, enz, hele goede en nette normen en waarde. Een keurig persoon.
Zoals hij eerder van de week ook al zo 'oprecht verbaasd' was dat Huub vond dat hij tegen hem speelde.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat met een verongelijkt jankstemmetje
Ja hoor...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ach dat zijn maar woorden....het gaat om de innerlijke mens...en dat zit wel goed bij Huub...
Ja dat vond ik nog gewoon hypocriet maar die nicht kan blijkbaar echt niet geloven dat niet iedereen hem geweldig vind...wat ie ook doet. Hij leek echt geschokt dat iemand het lef had om hem weg te willen terwijl hij zo geweldig is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals hij eerder van de week ook al zo 'oprecht verbaasd' was dat Huub vond dat hij tegen hem speelde.
VInd het ook heel vreemd dat hier geen stemming over geweest is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Wat verwacht je van een toondove, dichtende gitarist die niet gitaar kan spelen en maar een gat kan dichten.quote:
Ik mag hopen dat 't echt is, die pleuris vetzak mag van mij per direct dood neervallen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou mij niets verbazen als dit echt is.
Een teken dat of het huwelijk nep is, dan maakt het niet uit, of de febo gunt Claire en Huub niks. Wat weer duidt op de voortrekkerij....quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:36 schreef agter het volgende:
[..]
VInd het ook heel vreemd dat hier geen stemming over geweest is.
Zou toch normaal zijn!
Ja, dat geloof ik echt....quote:
Bij Ricardo draait alles om het in het middelpunt van de belangstelling staan. Wie hij daar verder mee heeft (ook Palma), kan hem niet deren. Sterker nog, hij snapt niet dat anderen dat niet snappen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nog gewoon hypocriet maar die nicht kan blijkbaar echt niet geloven dat niet iedereen hem geweldig vind...wat ie ook doet. Hij leek echt geschokt dat iemand het lef had om hem weg te willen terwijl hij zo geweldig is.
quote:
Huub kan ook nog zeggen.............sterruf hokje, het huwelijk gaat op deze manier niet door!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Een teken dat of het huwelijk nep is, dan maakt het niet uit, of de febo gunt Claire en Huub niks. Wat weer duidt op de voortrekkerij....
Ik gok het laatste.
hij is nu ook al een tijdje in het hokjequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub kan ook nog zeggen.............sterruf hokje, het huwelijk gaat op deze manier niet door!
Bekijk het maar!
De zus van Rochelquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
Ojee richel en japio gaan bellen met de tante van richel.
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme! Ricardo en Jaap weer met een tv moment
Ik vind dit zooooo triest worden he.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme! Ricardo en Jaap weer met een tv moment
Ik vind dit zooooo triest worden he.
Dat lijkt mij een prima ideequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub kan ook nog zeggen.............sterruf hokje, het huwelijk gaat op deze manier niet door!
Bekijk het maar!
tering...... hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kubatzen bedenken ook nog ff dat Aman een vriendin mee mag nemen met het jurken uitzoeken , Gaby of zo ...
Gaby was er volgens mij behoorlijk ziek van laatst, the day after. Ze gaan er maar vanuit dat iedereen maar wil maar ik geef ze weinig kans eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:54 schreef pullup het volgende:
Brian is 'on a roll ' en heeft het briljante plan om een vriendin van Amanda te laten helpen bij het helpen van Claire bij het uitzoeken van een jurk. Gaby lijkt hem wel een goede keus.
Ik denk idd niet dat ze zich daarvoor leent..........quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaby was er volgens mij behoorlijk ziek van laatst, the day after. Ze gaan er maar vanuit dat iedereen maar wil maar ik geef ze weinig kans eigenlijk.
Jaap the Puppetmasterquote:
Het irritante is dat ze op dit moment ook nog dolblij zijn met dit supervoordeeltje dat de febo ze heeft toegespeeld en menen dat ze het zelf bewerkstelligd hebbenquote:
Dat is inderdaad walgelijk, en het is al zolang als Huub in DGK is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
Wat is het toch walgelijk dat Huub en Claire niet alleen tegen de rest van het huis spelen, maar ook nog eens tegen de redactie
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
Wat is het toch walgelijk dat Huub en Claire niet alleen tegen de rest van het huis spelen, maar ook nog eens tegen de redactie
En het wordt ook steeds gekker.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad walgelijk, en het is al zolang als Huub in DGK is.
Hier gaat het al misquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:08 schreef dieenebart het volgende:
http://www.leren.nl/cursu(...)mensen/arrogant.html
Dit past allemaal in het plan van Held Huub en Puppetmaster Jaap (febo) om Amanda los te weken van Bwian. (denk ik)quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het wordt ook steeds gekker.
Dit gedoe dat die lellebel weer mee gaat winkelen voor de bruidsjurk van Claire stond op het rooster als een stemming.
De redactie wist gewoon dondersgoed dat die del daar nooit als winnares uit zou komen. Claire zou nog liever de opblaaspop van Jaap hebben meegenomen.
Dus veranderen ze gewoon even de inhoud van de brief, en wordt het een voldongen feit dat die slet mee MOET!!!
En dan gaat ze nota bene mee voor de trouwjurk van Claire!!
Daardoor krijgt ze informatie waar ze Huub en Claire weer mee zou kunnen pakken.
Kotsziek word ik van die stinkpartijdigehoerenredactie!!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:08 schreef dieenebart het volgende:
http://www.leren.nl/cursu(...)mensen/arrogant.html
Wanneer moet ik nu onderhand eens streams aanschaffen voor Bart, the sequal?quote:Spreek een hardnekkig arrogante persoon aan op zijn gedrag. Soms is zo iemand zich niet goed bewust van het effect dat zijn gedrag heeft op anderen.
Neem een assertieve houding aan. Zeg koel en gebiedend:
"Ik wil niet dat je mij zo aanspreekt. Je weet vast wel dat dit neerbuigend is. Ik hoop dat wij prettig kunnen samenwerken, maar je moet mij voortaan geen 'schat' noemen."
"Ik wil niet dat je mij op die manier aanraakt. Ik sta niet toe dat je dat nog een keer doet."
Dit heeft held redactielid bedachtquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Dit past allemaal in het plan van Held Huub en Puppetmaster Jaap (febo) om Amanda los te weken van Bwian. (denk ik)
Die heb ik, maar er zit wel een beetje kots op. Dat is hopelijk toch niet erg?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:15 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mag ik van u uit de categorie LEUK 'Kenniet met Pruik van Richel".
Was die boos?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:15 schreef Kinga het volgende:
huub moet weer naar achter, maar zegt dat ie naar de paarden gaat
Het is in ieder geval al een verbetering van het origineelquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik, maar er zit wel een beetje kots op. Dat is hopelijk toch niet erg?
Goedenavond...De eerste realityshowdode? hartritmestoornissen is een veel voorkomende ziekte bij dikke mensen gevolgd door een attack op den duur..Khoop het niet voor japie..quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou mij niets verbazen als dit echt is.
En Amanda erachter aan.Huub zei net al kom zo effe beneden kijken Amanda.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:15 schreef Kinga het volgende:
huub moet weer naar achter, maar zegt dat ie naar de paarden gaat
Ik hoop 't wel voor Japie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:18 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Goedenavond...De eerste realityshowdode? hartritmestoornissen is een veel voorkomende ziekte bij dikke mensen gevolgd door een attack op den duur..Khoop het niet voor japie..
zo zien wij onze Huub zichzelf beknellen, laten we snel Gaby dan bestellenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen gonnoroevlekken zijn, vind ik het best.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik, maar er zit wel een beetje kots op. Dat is hopelijk toch niet erg?
Dat erg hard maar hij moet eens aan zijn gezondheid denken ipv die achterlijke clownsrol die hij neerzet voor tv.quote:
En ik gun het Jaap van HARTe. TV-momentje scoren.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:18 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Goedenavond...De eerste realityshowdode? hartritmestoornissen is een veel voorkomende ziekte bij dikke mensen gevolgd door een attack op den duur..Khoop het niet voor japie..
OMG.. ik vraag me af wat hij van zichzelf denkt dat mensen aan hem gaan vragenquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:20 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Zolang het maar geen gonnoroevlekken zijn, vind ik het best.
Brian: "Claire wordt alleen maar herinnerd vanwege Gaby. NIemand zal zeggen, hé ben jij dat meisje dat getrouwd is in DGK? Iedereen zal vragen: "Hé, ben jij dat meisje dat ging huilen om Gaby?"
Mooi, als die dan Amanda d'r pruik ff van d'r hoofd trekt hebben ze van Amanda geen last meerquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:23 schreef Kinga het volgende:
awwwwwww claire's moeder is er voor een uur bij, bij het jurk uitzoeken![]()
Was een verrassing ofzo...
Amanda was net met Huub achter.Dit is echt zo nep als de pest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:26 schreef Kinga het volgende:
Amanda is natúúrlijk al op de hoogte van dit scriptje.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent 20 en het is vrijdagavond.. Mag dat ?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:26 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent 20 en het is vrijdagavond.. Mag dat ?
Kennie lijkt me een prima anticonceptiemiddelquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:29 schreef chufi het volgende:
Kenniet : Jullie gaan niet lopen krikken vanavond He !
Die onbegrepen, want überintellligente weldoener. Mad respect, weetje.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:23 schreef Leandra het volgende:
OMG.. ik vraag me af wat hij van zichzelf denkt dat mensen aan hem gaan vragen
Zitten neuken is meer hun dingquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:29 schreef chufi het volgende:
Kenniet : Jullie gaan niet lopen krikken vanavond He !
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Kennie lijkt me een prima anticonceptiemiddel
Dan maken we toch zelf beelden?quote:
Jij gaat toch altijd slapen om 23:59?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:35 schreef Smash-it het volgende:
J heeft een plan dat hij met A moet bespreken. Kan niet op stream. Volgens Kenny moeten ze dat dan maar na 12 uur doen, dan zijn streamers allemaal naar bed. HAHA.
Uiteraard, ik heb nog 21 minuten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:36 schreef Dementor het volgende:
Jij gaat toch altijd slapen om 23:59?
Huub en terror?!?!?!?!?!? HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:37 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Sterke verhalen uit de oude en minder oude doos. Waar blijft de terror? Kom op Huub, verzin iets met Sebas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |