En Jan Bik natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best leuk, voor achter de bar van de Savoy.
Dat zal Amanda wel vertellen...met haar slabek en Claire baalt daar stevig van..quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Best leuk, en speciaal. Moet je wel staan. Ik denk niet dat Claire dit staat.
Slim!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef mazaru het volgende:
Mooi zo! Claire wil niet dat del weet wat voor jurk ze aan gaat trekken.
Dat valt best wel te regelen.
Gewoon tig jurken passen, en de verkoopster influisteren welke je wilt, en dat del het niet mag weten.
Mee eens. Dit is echt niet meer normaal van die twee. Welke dochter wil nou op zo'n manier trouwen. De ouders mogen bij het stadhuis aan de kant staan bij het ondertrouw. De ouders van Huub waren helemaal niet aanwezig. Nou gaat ze een jurk kopen die je normaliter samen met je moeder en of schoonmoeder koopt. Zij moet met Amanda. Vervolgen mag je 8 mensen p.p. uitnodigen op de mooiste dag uit je leven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar zonder dollen, ik denk dat Huub en Claire er financieel gewoon beter van worden, een normaal weldenkend mens zou anders nooit gaan trouwen.
3 minuten later:quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:39 schreef Smash-it het volgende:
Huilt Claire al?
Huub neemt het nog een beetje voor Amanda op, dat ze echt wel serieus zal nemen. Hij is er wel bang voor dat ze de jurk aan hem gaan verraden. Dat zou best een naai actie zijn.
Pech voor jou, Jaap is kerngezond en die gaat echt niet doodvallenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef neehe het volgende:
Nou Jaap mag van mij doodvallen, de show gaat zonder hem toch wel door.
Ze gaan daardoor echt niet stoppen, the show must go on !
Dat zei ik al, Huub is een cutie somsquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef Ziet het volgende:
huub weet niet goed wat te zeggen, maar zegt toch iets heel liefs: dat ie wilde dat het een verassing was en dat haar moeder mee kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |