Ik denk toch wel dat er een deel echt van is, hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, dat is zo. Maar langzaam maar zeker denk ik steeds meer dat hij vooral geeft om nog meer terug te mogen ontvangen. Bij alles wat hij doet of laat is zijn enige doel dé haan van het gezelschap te zijn. Eigenlijk vind ik Huub ook gewoon een enorme aandachtshoer.
verbaast me niks. Alles voor de show.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef Smash-it het volgende:
Post, J leest voor:
De voorbereidingen voor het huwelijk zijn in volle gang. Jacht naar trouwjurk voor Claire. Amanda zal hierbij assisteren.
Staat dat er echt??
Ze nemen niet eens meer de moeite om te doen alsof de bruid zelf nog inspraak heeft in de vorm van een stemming?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef Smash-it het volgende:
Post, J leest voor:
De voorbereidingen voor het huwelijk zijn in volle gang. Jacht naar trouwjurk voor Claire. Amanda zal hierbij assisteren.
Staat dat er echt??
Claire als een vijand classificeren is echt een overschattig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
geweldige actie natuurlijk van die Febo....."vriend" en "vijand" samen laten gaan. Dat wordt geheid TV
Wat maakt het nou uit of de Kubatz of de Ballegooy - of hoe die ook heet- nou buiten staan. Uitiendelijk staan ze allemaal 23 mei op straat. Of dit huwelijk stand gaat houden, maken wij toch niet mee rmee. Zodra DGK 23 mei afgelopen is, horen we niets meer van iedereen. Net zoals bij de BB bewoners.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
De dag dat de Kubatz clan weer op straat staat zal ik lachen.
Anyway van een vader die zijn twee zoons en zijn vrouw in de steek laat kan nooit iets goeds komen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef Smash-it het volgende:
Post, J leest voor:
Staat dat er echt??
Ik zou als ik Claire was even achter de stoel in de kapsalon gaan zitten. Of jankend in de saunaquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
Huub laat gelukkig niets merken, Claire dit giga depri erbij.
De kubatz clan kiest ervoor zich in het spel te mengen door met enige regelmaat op bezoek te komen en als klap op de vuurpijl te blijven overnachten zoals nu het geval is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:28 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of de Kubatz of de Ballegooy - of hoe die ook heet- nou buiten staan. Uitiendelijk staan ze allemaal 23 mei op straat. Of dit huwelijk stand gaat houden, maken wij toch niet mee rmee. Zodra DGK 23 mei afgelopen is, horen we niets meer van iedereen. Net zoals bij de BB bewoners.
Wat betreft familie's, ik vind he tnog steeds misselijk om de over iemands familie te beginnen. Uiteindelijk zijn zij niet de mensen die voor DGK gekozen hebben. Alle bewoners hebben wel wat in hun familie.
Ik zou haar gewoon straal negeren.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef neehe het volgende:
Amandel zal wel de lelijkste jurk uitkiezen.
Zal je straks nog zien ook dat Amanda de beslissende stem heeft en Claire zo'n soort trouwjurk aansmeert:quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef neehe het volgende:
Belachelijk, je wilt toch iemand meehebben die je graag mag en wiens oordeel je kunt vertrouwen?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:21 schreef Smash-it het volgende:
Post, J leest voor:
Staat dat er echt??
Maar natuurlijk! Daarom mag zij ook meequote:Op vrijdag 11 april 2008 21:27 schreef neehe het volgende:
Achter hitst hem alleen maar op,dit is top voor de show en wedden dat de kijkcijfers omhoog gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:31 schreef BarryK het volgende:
Jaap misschien toch nog iets echt unieks: eerste sterfgeval in reallife serie.
Ziet er niet best uit, vreemd dat achter 'm niet roept.
Wél dusquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
WTF!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een paar dagen geleden voorspelde iemand nog in de COS dat de FEBO wel zou besluiten dat Amanda mee moest om die jurk uit te zoeken. Waarop de halve COS reageerde met "zo erg zullen ze daar toch niet zijn?"
Best leuk, en speciaal. Moet je wel staan. Ik denk niet dat Claire dit staat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal je straks nog zien ook dat Amanda de beslissende stem heeft en Claire zo'n soort trouwjurk aansmeert:
[ afbeelding ]
Het zou natuurlijk heel goed echt kunnen zijn, gezien zijn omvang en conditie, en alle gekke dingen die hij de afgelopen dagen gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:32 schreef coldstar het volgende:
Jaap staat buiten en heeft last van zijn hart. De camera's staan erop. Moeilijk in te schatten of hij dit nu speelt of dat het echt is.
Best leuk, voor achter de bar van de Savoy.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef coldstar het volgende:
Best leuk, en speciaal. Moet je wel staan. Ik denk niet dat Claire dit staat.
En Jan Bik natuurlijk...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best leuk, voor achter de bar van de Savoy.
Dat zal Amanda wel vertellen...met haar slabek en Claire baalt daar stevig van..quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Best leuk, en speciaal. Moet je wel staan. Ik denk niet dat Claire dit staat.
Slim!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef mazaru het volgende:
Mooi zo! Claire wil niet dat del weet wat voor jurk ze aan gaat trekken.
Dat valt best wel te regelen.
Gewoon tig jurken passen, en de verkoopster influisteren welke je wilt, en dat del het niet mag weten.
Mee eens. Dit is echt niet meer normaal van die twee. Welke dochter wil nou op zo'n manier trouwen. De ouders mogen bij het stadhuis aan de kant staan bij het ondertrouw. De ouders van Huub waren helemaal niet aanwezig. Nou gaat ze een jurk kopen die je normaliter samen met je moeder en of schoonmoeder koopt. Zij moet met Amanda. Vervolgen mag je 8 mensen p.p. uitnodigen op de mooiste dag uit je leven.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar zonder dollen, ik denk dat Huub en Claire er financieel gewoon beter van worden, een normaal weldenkend mens zou anders nooit gaan trouwen.
3 minuten later:quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:39 schreef Smash-it het volgende:
Huilt Claire al?
Huub neemt het nog een beetje voor Amanda op, dat ze echt wel serieus zal nemen. Hij is er wel bang voor dat ze de jurk aan hem gaan verraden. Dat zou best een naai actie zijn.
Pech voor jou, Jaap is kerngezond en die gaat echt niet doodvallenquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef neehe het volgende:
Nou Jaap mag van mij doodvallen, de show gaat zonder hem toch wel door.
Ze gaan daardoor echt niet stoppen, the show must go on !
Dat zei ik al, Huub is een cutie somsquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef Ziet het volgende:
huub weet niet goed wat te zeggen, maar zegt toch iets heel liefs: dat ie wilde dat het een verassing was en dat haar moeder mee kon
Huub is of echt heel naief hierin, of kruipt hierin diep in de reet van achter. Voor het spel. Of een combi, natuurlijkquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef BarryK het volgende:
Maar wat voor gelul is het nou van Huub dat het goed tv-maken is dat Amanda mee moet met Claire om een jurk uit te kiezen. Het moet toch juist een spel tussen de wannabees zijn, dit is gewoon een naai-actie opgezet door achter.
Ja hij is kerngezond, die wordt wel 100 jaar Whaaaaaahhaaaa.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pech voor jou, Jaap is kerngezond en die gaat echt niet doodvallen
Huub krijgt simpelweg een vette bonus voor deze trouwerij plus nog één extra als hij het aandurft om haar eruit te stemmen......lokkertjes en teasers....(dat vermoed ik)quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub is of echt heel naief hierin, of kruipt hierin diep in de reet van achter. Voor het spel. Of een combi, natuurlijk.
Ik dacht bij de bank net al, dus ze heeft het nog aardig lang kunnen inhouden haha.. Ik vind by the way dat ze niet zo moet zeuren. Ze kiest er zelf voor om daar te trouwen. Ze weet dat ze dan niet alles mag bepalen en dit soort naai acties horen er wel een beetje bij hoor. En het is niet dat ze een jurk aan moet die Amanda koopt terwijl Claire thuis blijft ofzo. Lijkt mij dat ze het laatste woord heeft en houdt.quote:
Jaap mag blij zijn als hij de 40 haalt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pech voor jou, Jaap is kerngezond en die gaat echt niet doodvallen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef Dementor het volgende:
Tanner staat erbij en is zich van geen kwaad bewust
Lief paardje is dat toch he
Come on, die gasten zijn door de medische test gekomen, Jaap was meer gezond dan verwacht. Hij is te vet, levensverwachting daalt daardoor, knieën en gewrichten gaan naar de filistijnen, maar reken maar niet dat hij dood neervalt (normaal gesproken )quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja hij is kerngezond, die wordt wel 100 jaar Whaaaaaahhaaaa.![]()
![]()
Ze heeft gelijk, en die heeft er niets mee te maken wat zij voor jurk uitkiest... wat een kutregelquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:49 schreef Ziet het volgende:
ze vindt amanda gewoon een stom kind!
(claire verdient een hogere uitslag in de popo door deze uitspraak wat mij betreft)
Dat is inderdaad ook een waarschijnlijk deel van de combi (vermoed ik)quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub krijgt simpelweg een vette bonus voor deze trouwerij plus nog één extra als hij het aandurft om haar eruit te stemmen......lokkertjes en teasers....(dat vermoed ik)
Als je Jaap echt to the max belast dus flink met die skelter en dan nog laten rennen op een warme zomerdag kun je hem echt wel dood zien neer vallen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Come on, die gasten zijn door de medische test gekomen, Jaap was meer gezond dan verwacht. Hij is te vet, levensverwachting daalt daardoor, knieën en gewrichten gaan naar de filistijnen, maar reken maar niet dat hij dood neervalt (normaal gesproken )
Twee losstaande feiten (vind ik) .quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, Claire, Amanda is geen stom kind, jij bent een uberdom naief schepsel dat je in DGK stapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |