tering...... hoe verzinnen ze hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:52 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kubatzen bedenken ook nog ff dat Aman een vriendin mee mag nemen met het jurken uitzoeken , Gaby of zo ...
Gaby was er volgens mij behoorlijk ziek van laatst, the day after. Ze gaan er maar vanuit dat iedereen maar wil maar ik geef ze weinig kans eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:54 schreef pullup het volgende:
Brian is 'on a roll ' en heeft het briljante plan om een vriendin van Amanda te laten helpen bij het helpen van Claire bij het uitzoeken van een jurk. Gaby lijkt hem wel een goede keus.
Ik denk idd niet dat ze zich daarvoor leent..........quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Gaby was er volgens mij behoorlijk ziek van laatst, the day after. Ze gaan er maar vanuit dat iedereen maar wil maar ik geef ze weinig kans eigenlijk.
Jaap the Puppetmasterquote:
Het irritante is dat ze op dit moment ook nog dolblij zijn met dit supervoordeeltje dat de febo ze heeft toegespeeld en menen dat ze het zelf bewerkstelligd hebbenquote:
Dat is inderdaad walgelijk, en het is al zolang als Huub in DGK is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
Wat is het toch walgelijk dat Huub en Claire niet alleen tegen de rest van het huis spelen, maar ook nog eens tegen de redactie
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
Wat is het toch walgelijk dat Huub en Claire niet alleen tegen de rest van het huis spelen, maar ook nog eens tegen de redactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |