50/50quote:
Vér over de grensquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Getver, Amanda die meegaat om je trouwjurk uit te kiezen...
Febo is nu echt de grens over gegaan van walgelijke voortrekkerij.
Ja dat mag wel,maar bij Amanda weer niet.Hoe krom is de kooi zeg,heb de streams uitgezet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:56 schreef Kinga het volgende:
Omg. Brian wrijft het er ff in.
Weer zo'n uitdrukking die alleen kinderen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
C: ik vind der gewoon een stom kind (over Amanda)
dat zeg ik zo vaak dat Huub ook normaal kan praten over brajen alleen andersom niet en daar kun je zien dat brajen geen realiteit meer heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Boven zit Huub het voor rat op te nemen.
Beneden zitten rat en del Huub en Claire af te kraken
Hou je vage ideeen eens ff voor je, wil jequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien kan de FEBO Brian aanwijzen als ceremoniemeester....
dat is pas tv !
Dat begrijp ik dus niet van Huub, waarom dóet hij dat toch altijd? Waardeloos vind ik dat. Brian zal het voor hem nooit opnemen, begrijpt hij dat nou niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Boven zit Huub het voor rat op te nemen.
Beneden zitten rat en del Huub en Claire af te kraken
echt wel die kenniet is overal bij geweest smeerlap ,die familie heeft geil alles afgelopen .quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef Kinga het volgende:
Amanda hou je vieze bek, je wist het voor de brief kwam gewoon al.
SSSSTTT!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien kan de FEBO Brian aanwijzen als ceremoniemeester....
dat is pas tv !
En daarom word Brian ook niet gepakt.Alles wat ordinair is sluit zich bij Brian en Amanda aan en andere gaan niet mee op dat lage niveau van hun.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat zeg ik zo vaak dat Huub ook normaal kan praten over brajen alleen andersom niet en daar kun je zien dat brajen geen realiteit meer heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |