dan wel in dichtvorm voordragenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Holy St Brian als speciale ambtenaar vd burgelijke stand, kan dat ook?
Wat zou je zeggen van die twee wandelende schoorstenen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja hij is kerngezond, die wordt wel 100 jaar Whaaaaaahhaaaa.![]()
![]()
Inderdaad, mijn idee, net doen of je er een geweldig vind die amandel kiest en dan komen met de jurk die jij wilt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:15 schreef Ziet het volgende:
wat zit ze nou toch van: dat wordt gewoon zo bepaald.
ze kan toch ook gewoon geen jurk aantrekken?
ze kan toch ook gewoon zeggen: ik heb niks gevonden naar mijn smaak?
ze kan toch ook gewoon net doen alsof ze die jurk die amanda kiest neemt
en vervolgens met een heel andere komen?
"We sssjijn hier tezamen om het huwelijksdag van Huub en Claire te bewerkstelligen........quote:
En dat met een verongelijkt jankstemmetjequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:27 schreef Disana het volgende:
Ricardo gaat navraag doen bij Jaap: heeft Huub echt voorgesteld Ricardo weg te stemmen en Roekshana voor hem in de plaats te nemen.
daarom vieren wij dit feest en gaan we na afloop snuiven als een beestquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
"We sssjijn hier tezamen om het huwelijksdag van Huub en Claire te bewerkstelligen........
de huwelijksauto die mijn broer Kenny bestuurde had hele mooie glimmende velgen......"
Dat werpt weer een ander licht op het feit (?) dat haar moeder in België woont.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef pullup het volgende:
Volgens Amanda 'woont ' Rogier in het buitenland
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef pullup het volgende:
Volgens Amanda 'woont ' Rogier in het buitenland
Klinkt goed zet mij maar op de gastenlijst.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
daarom vieren wij dit feest en gaan we na afloop snuiven als een beest
Niemand krijgt hierna nog een baana maar je weet ik heb amandaa (achter glas).quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
daarom vieren wij dit feest en gaan we na afloop snuiven als een beest
Eens, dat kan die kankerlijer, tyfuslijer, Nsber, hoer, teringlijer.....enz, enz, hele goede en nette normen en waarde. Een keurig persoon.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Omdat Huub gewoon in feite een goed geciviliseerd persoon is met normen en waarden maar hij speelt een klootzak en dat kun je niet 24/7 volhouden.
Ach dat zijn maar woorden....het gaat om de innerlijke mens...en dat zit wel goed bij Huub...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eens, dat kan die kankerlijer, tyfuslijer, Nsber, hoer, teringlijer.....enz, enz, hele goede en nette normen en waarde. Een keurig persoon.
Zoals hij eerder van de week ook al zo 'oprecht verbaasd' was dat Huub vond dat hij tegen hem speelde.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat met een verongelijkt jankstemmetje
Ja hoor...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ach dat zijn maar woorden....het gaat om de innerlijke mens...en dat zit wel goed bij Huub...
Ja dat vond ik nog gewoon hypocriet maar die nicht kan blijkbaar echt niet geloven dat niet iedereen hem geweldig vind...wat ie ook doet. Hij leek echt geschokt dat iemand het lef had om hem weg te willen terwijl hij zo geweldig is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals hij eerder van de week ook al zo 'oprecht verbaasd' was dat Huub vond dat hij tegen hem speelde.
VInd het ook heel vreemd dat hier geen stemming over geweest is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Getver, Amanda die meegaat om je trouwjurk uit te kiezen...
Febo is nu echt de grens over gegaan van walgelijke voortrekkerij.
Wat verwacht je van een toondove, dichtende gitarist die niet gitaar kan spelen en maar een gat kan dichten.quote:
Ik mag hopen dat 't echt is, die pleuris vetzak mag van mij per direct dood neervallen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou mij niets verbazen als dit echt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |