Het zou wel weer leuk zijn, als Claire de jurk van Amanda uit mag kiezen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Getver, Amanda die meegaat om je trouwjurk uit te kiezen...
Febo is nu echt de grens over gegaan van walgelijke voortrekkerij.
Misschien bedoelen ze het goed en denken ze dat als Amanda mee mag de jurk uitzoeken, en dus betrokken is, zij niet zal mee doen met de boel verpesten...of zoiets....quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Getver, Amanda die meegaat om je trouwjurk uit te kiezen...
Febo is nu echt de grens over gegaan van walgelijke voortrekkerij.
Omdat Huub gewoon in feite een goed geciviliseerd persoon is met normen en waarden maar hij speelt een klootzak en dat kun je niet 24/7 volhouden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet van Huub, waarom dóet hij dat toch altijd? Waardeloos vind ik dat. Brian zal het voor hem nooit opnemen, begrijpt hij dat nou niet?
Volgens mij was de eerste gast die kwam voor Huub. Dat Huub een vriend uit nodigd omdat zijn broer geen tijd heeft inverband met honkbal, daar kan Brain toch niets aan doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
De kubatz clan kiest ervoor zich in het spel te mengen door met enige regelmaat op bezoek te komen en als klap op de vuurpijl te blijven overnachten zoals nu het geval is.
Zoiets kan Huub niet begrijpen omdat hij zelf niet zo denkt.Huub denkt dat iedereen alles voor de show doet en verder gezellig over andere dingen praat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet van Huub, waarom dóet hij dat toch altijd? Waardeloos vind ik dat. Brian zal het voor hem nooit opnemen, begrijpt hij dat nou niet?
Hoe vaak is netty binnen geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens mij was de eerste gast die kwam voor Huub.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:06 schreef Dark het volgende:
Het zou wel weer leuk zijn, als Claire de jurk van Amanda uit mag kiezen!
stemmingen zijn er alleen als zeker is dat Amanda/Brian het voordeel krijgen, dat is al een jaar zo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
Claire: Een stemming was het, nou lekkere stemming... het wordt gewoon bepaald.
Of naar achter lopen en de boel af dealen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:15 schreef Ziet het volgende:
wat zit ze nou toch van: dat wordt gewoon zo bepaald.
ze kan toch ook gewoon geen jurk aantrekken?
ze kan toch ook gewoon zeggen: ik heb niks gevonden naar mijn smaak?
ze kan toch ook gewoon net doen alsof ze die jurk die amanda kiest neemt
en vervolgens met een heel andere komen?
Blijkbaar begrijpen ze het daar nog steeds niet.Als je hoge kijkcijfers had willen hebben,had dan de rollen eens omgedraaid.Iedereen is er zat van om steeds hetzelfde te zien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:13 schreef Kaleddis het volgende:
Zo streams uit. Hoeveel walgelijkheid kan een mens verdragen?
Kijk toch voor m'n plezier naar DGK. Dat zou de redactie toch ook moeten begrijpen?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
Ehm Noekje?? Ik denk dat dit # 3525 moet zijn
Enne... thnx btw![]()
quote:
Ik zat te denken aan Holy St Brian als speciale ambtenaar vd burgelijke stand, kan dat ook?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:17 schreef Kinga het volgende:[quote]Op vrijdag 11 april 2008 22:19 schreef Katewalker het volgende:
volgens mij zou Amanda deze zelf uitkiezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |