50/50quote:
Vér over de grensquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Getver, Amanda die meegaat om je trouwjurk uit te kiezen...
Febo is nu echt de grens over gegaan van walgelijke voortrekkerij.
Ja dat mag wel,maar bij Amanda weer niet.Hoe krom is de kooi zeg,heb de streams uitgezet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:56 schreef Kinga het volgende:
Omg. Brian wrijft het er ff in.
Weer zo'n uitdrukking die alleen kinderen gebruiken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:48 schreef Desii het volgende:
C: ik vind der gewoon een stom kind (over Amanda)
dat zeg ik zo vaak dat Huub ook normaal kan praten over brajen alleen andersom niet en daar kun je zien dat brajen geen realiteit meer heeft.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Boven zit Huub het voor rat op te nemen.
Beneden zitten rat en del Huub en Claire af te kraken
Hou je vage ideeen eens ff voor je, wil jequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien kan de FEBO Brian aanwijzen als ceremoniemeester....
dat is pas tv !
Dat begrijp ik dus niet van Huub, waarom dóet hij dat toch altijd? Waardeloos vind ik dat. Brian zal het voor hem nooit opnemen, begrijpt hij dat nou niet?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Boven zit Huub het voor rat op te nemen.
Beneden zitten rat en del Huub en Claire af te kraken
echt wel die kenniet is overal bij geweest smeerlap ,die familie heeft geil alles afgelopen .quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef Kinga het volgende:
Amanda hou je vieze bek, je wist het voor de brief kwam gewoon al.
SSSSTTT!!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:03 schreef Mokum020 het volgende:
Misschien kan de FEBO Brian aanwijzen als ceremoniemeester....
dat is pas tv !
En daarom word Brian ook niet gepakt.Alles wat ordinair is sluit zich bij Brian en Amanda aan en andere gaan niet mee op dat lage niveau van hun.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat zeg ik zo vaak dat Huub ook normaal kan praten over brajen alleen andersom niet en daar kun je zien dat brajen geen realiteit meer heeft.
Het zou wel weer leuk zijn, als Claire de jurk van Amanda uit mag kiezen!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Misschien bedoelen ze het goed en denken ze dat als Amanda mee mag de jurk uitzoeken, en dus betrokken is, zij niet zal mee doen met de boel verpesten...of zoiets....quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Omdat Huub gewoon in feite een goed geciviliseerd persoon is met normen en waarden maar hij speelt een klootzak en dat kun je niet 24/7 volhouden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet van Huub, waarom dóet hij dat toch altijd? Waardeloos vind ik dat. Brian zal het voor hem nooit opnemen, begrijpt hij dat nou niet?
Volgens mij was de eerste gast die kwam voor Huub. Dat Huub een vriend uit nodigd omdat zijn broer geen tijd heeft inverband met honkbal, daar kan Brain toch niets aan doen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
De kubatz clan kiest ervoor zich in het spel te mengen door met enige regelmaat op bezoek te komen en als klap op de vuurpijl te blijven overnachten zoals nu het geval is.
Zoiets kan Huub niet begrijpen omdat hij zelf niet zo denkt.Huub denkt dat iedereen alles voor de show doet en verder gezellig over andere dingen praat.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dus niet van Huub, waarom dóet hij dat toch altijd? Waardeloos vind ik dat. Brian zal het voor hem nooit opnemen, begrijpt hij dat nou niet?
Hoe vaak is netty binnen geweest.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:08 schreef coldstar het volgende:
[..]
Volgens mij was de eerste gast die kwam voor Huub.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:06 schreef Dark het volgende:
Het zou wel weer leuk zijn, als Claire de jurk van Amanda uit mag kiezen!
stemmingen zijn er alleen als zeker is dat Amanda/Brian het voordeel krijgen, dat is al een jaar zo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:14 schreef Disana het volgende:
Claire: Een stemming was het, nou lekkere stemming... het wordt gewoon bepaald.
Of naar achter lopen en de boel af dealen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:15 schreef Ziet het volgende:
wat zit ze nou toch van: dat wordt gewoon zo bepaald.
ze kan toch ook gewoon geen jurk aantrekken?
ze kan toch ook gewoon zeggen: ik heb niks gevonden naar mijn smaak?
ze kan toch ook gewoon net doen alsof ze die jurk die amanda kiest neemt
en vervolgens met een heel andere komen?
Blijkbaar begrijpen ze het daar nog steeds niet.Als je hoge kijkcijfers had willen hebben,had dan de rollen eens omgedraaid.Iedereen is er zat van om steeds hetzelfde te zien.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:13 schreef Kaleddis het volgende:
Zo streams uit. Hoeveel walgelijkheid kan een mens verdragen?
Kijk toch voor m'n plezier naar DGK. Dat zou de redactie toch ook moeten begrijpen?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef Leandra het volgende:
Ehm Noekje?? Ik denk dat dit # 3525 moet zijn
Enne... thnx btw![]()
quote:
Ik zat te denken aan Holy St Brian als speciale ambtenaar vd burgelijke stand, kan dat ook?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:17 schreef Kinga het volgende:[quote]Op vrijdag 11 april 2008 22:19 schreef Katewalker het volgende:
volgens mij zou Amanda deze zelf uitkiezen..
dan wel in dichtvorm voordragenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Holy St Brian als speciale ambtenaar vd burgelijke stand, kan dat ook?
Wat zou je zeggen van die twee wandelende schoorstenen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja hij is kerngezond, die wordt wel 100 jaar Whaaaaaahhaaaa.![]()
![]()
Inderdaad, mijn idee, net doen of je er een geweldig vind die amandel kiest en dan komen met de jurk die jij wilt!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:15 schreef Ziet het volgende:
wat zit ze nou toch van: dat wordt gewoon zo bepaald.
ze kan toch ook gewoon geen jurk aantrekken?
ze kan toch ook gewoon zeggen: ik heb niks gevonden naar mijn smaak?
ze kan toch ook gewoon net doen alsof ze die jurk die amanda kiest neemt
en vervolgens met een heel andere komen?
"We sssjijn hier tezamen om het huwelijksdag van Huub en Claire te bewerkstelligen........quote:
En dat met een verongelijkt jankstemmetjequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:27 schreef Disana het volgende:
Ricardo gaat navraag doen bij Jaap: heeft Huub echt voorgesteld Ricardo weg te stemmen en Roekshana voor hem in de plaats te nemen.
daarom vieren wij dit feest en gaan we na afloop snuiven als een beestquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
"We sssjijn hier tezamen om het huwelijksdag van Huub en Claire te bewerkstelligen........
de huwelijksauto die mijn broer Kenny bestuurde had hele mooie glimmende velgen......"
Dat werpt weer een ander licht op het feit (?) dat haar moeder in België woont.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef pullup het volgende:
Volgens Amanda 'woont ' Rogier in het buitenland
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef pullup het volgende:
Volgens Amanda 'woont ' Rogier in het buitenland
Klinkt goed zet mij maar op de gastenlijst.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
daarom vieren wij dit feest en gaan we na afloop snuiven als een beest
Niemand krijgt hierna nog een baana maar je weet ik heb amandaa (achter glas).quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
daarom vieren wij dit feest en gaan we na afloop snuiven als een beest
Eens, dat kan die kankerlijer, tyfuslijer, Nsber, hoer, teringlijer.....enz, enz, hele goede en nette normen en waarde. Een keurig persoon.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Omdat Huub gewoon in feite een goed geciviliseerd persoon is met normen en waarden maar hij speelt een klootzak en dat kun je niet 24/7 volhouden.
Ach dat zijn maar woorden....het gaat om de innerlijke mens...en dat zit wel goed bij Huub...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Eens, dat kan die kankerlijer, tyfuslijer, Nsber, hoer, teringlijer.....enz, enz, hele goede en nette normen en waarde. Een keurig persoon.
Zoals hij eerder van de week ook al zo 'oprecht verbaasd' was dat Huub vond dat hij tegen hem speelde.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat met een verongelijkt jankstemmetje
Ja hoor...quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ach dat zijn maar woorden....het gaat om de innerlijke mens...en dat zit wel goed bij Huub...
Ja dat vond ik nog gewoon hypocriet maar die nicht kan blijkbaar echt niet geloven dat niet iedereen hem geweldig vind...wat ie ook doet. Hij leek echt geschokt dat iemand het lef had om hem weg te willen terwijl hij zo geweldig is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals hij eerder van de week ook al zo 'oprecht verbaasd' was dat Huub vond dat hij tegen hem speelde.
VInd het ook heel vreemd dat hier geen stemming over geweest is.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Wat verwacht je van een toondove, dichtende gitarist die niet gitaar kan spelen en maar een gat kan dichten.quote:
Ik mag hopen dat 't echt is, die pleuris vetzak mag van mij per direct dood neervallen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou mij niets verbazen als dit echt is.
Een teken dat of het huwelijk nep is, dan maakt het niet uit, of de febo gunt Claire en Huub niks. Wat weer duidt op de voortrekkerij....quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:36 schreef agter het volgende:
[..]
VInd het ook heel vreemd dat hier geen stemming over geweest is.
Zou toch normaal zijn!
Ja, dat geloof ik echt....quote:
Bij Ricardo draait alles om het in het middelpunt van de belangstelling staan. Wie hij daar verder mee heeft (ook Palma), kan hem niet deren. Sterker nog, hij snapt niet dat anderen dat niet snappen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nog gewoon hypocriet maar die nicht kan blijkbaar echt niet geloven dat niet iedereen hem geweldig vind...wat ie ook doet. Hij leek echt geschokt dat iemand het lef had om hem weg te willen terwijl hij zo geweldig is.
quote:
Huub kan ook nog zeggen.............sterruf hokje, het huwelijk gaat op deze manier niet door!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Een teken dat of het huwelijk nep is, dan maakt het niet uit, of de febo gunt Claire en Huub niks. Wat weer duidt op de voortrekkerij....
Ik gok het laatste.
hij is nu ook al een tijdje in het hokjequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub kan ook nog zeggen.............sterruf hokje, het huwelijk gaat op deze manier niet door!
Bekijk het maar!
De zus van Rochelquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
Ojee richel en japio gaan bellen met de tante van richel.
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme! Ricardo en Jaap weer met een tv moment
Ik vind dit zooooo triest worden he.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme! Ricardo en Jaap weer met een tv moment
Ik vind dit zooooo triest worden he.
Dat lijkt mij een prima ideequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub kan ook nog zeggen.............sterruf hokje, het huwelijk gaat op deze manier niet door!
Bekijk het maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |