Een teken dat of het huwelijk nep is, dan maakt het niet uit, of de febo gunt Claire en Huub niks. Wat weer duidt op de voortrekkerij....quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:36 schreef agter het volgende:
[..]
VInd het ook heel vreemd dat hier geen stemming over geweest is.
Zou toch normaal zijn!
Ja, dat geloof ik echt....quote:
Bij Ricardo draait alles om het in het middelpunt van de belangstelling staan. Wie hij daar verder mee heeft (ook Palma), kan hem niet deren. Sterker nog, hij snapt niet dat anderen dat niet snappen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat vond ik nog gewoon hypocriet maar die nicht kan blijkbaar echt niet geloven dat niet iedereen hem geweldig vind...wat ie ook doet. Hij leek echt geschokt dat iemand het lef had om hem weg te willen terwijl hij zo geweldig is.
quote:
Huub kan ook nog zeggen.............sterruf hokje, het huwelijk gaat op deze manier niet door!quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:39 schreef Kinga het volgende:
[..]
Een teken dat of het huwelijk nep is, dan maakt het niet uit, of de febo gunt Claire en Huub niks. Wat weer duidt op de voortrekkerij....
Ik gok het laatste.
hij is nu ook al een tijdje in het hokjequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub kan ook nog zeggen.............sterruf hokje, het huwelijk gaat op deze manier niet door!
Bekijk het maar!
De zus van Rochelquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
Ojee richel en japio gaan bellen met de tante van richel.
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme! Ricardo en Jaap weer met een tv moment
Ik vind dit zooooo triest worden he.
Ik ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme! Ricardo en Jaap weer met een tv moment
Ik vind dit zooooo triest worden he.
Dat lijkt mij een prima ideequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub kan ook nog zeggen.............sterruf hokje, het huwelijk gaat op deze manier niet door!
Bekijk het maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |