En het wordt ook steeds gekker.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad walgelijk, en het is al zolang als Huub in DGK is.
Hier gaat het al misquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:08 schreef dieenebart het volgende:
http://www.leren.nl/cursu(...)mensen/arrogant.html
Dit past allemaal in het plan van Held Huub en Puppetmaster Jaap (febo) om Amanda los te weken van Bwian. (denk ik)quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het wordt ook steeds gekker.
Dit gedoe dat die lellebel weer mee gaat winkelen voor de bruidsjurk van Claire stond op het rooster als een stemming.
De redactie wist gewoon dondersgoed dat die del daar nooit als winnares uit zou komen. Claire zou nog liever de opblaaspop van Jaap hebben meegenomen.
Dus veranderen ze gewoon even de inhoud van de brief, en wordt het een voldongen feit dat die slet mee MOET!!!
En dan gaat ze nota bene mee voor de trouwjurk van Claire!!
Daardoor krijgt ze informatie waar ze Huub en Claire weer mee zou kunnen pakken.
Kotsziek word ik van die stinkpartijdigehoerenredactie!!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:08 schreef dieenebart het volgende:
http://www.leren.nl/cursu(...)mensen/arrogant.html
Wanneer moet ik nu onderhand eens streams aanschaffen voor Bart, the sequal?quote:Spreek een hardnekkig arrogante persoon aan op zijn gedrag. Soms is zo iemand zich niet goed bewust van het effect dat zijn gedrag heeft op anderen.
Neem een assertieve houding aan. Zeg koel en gebiedend:
"Ik wil niet dat je mij zo aanspreekt. Je weet vast wel dat dit neerbuigend is. Ik hoop dat wij prettig kunnen samenwerken, maar je moet mij voortaan geen 'schat' noemen."
"Ik wil niet dat je mij op die manier aanraakt. Ik sta niet toe dat je dat nog een keer doet."
Dit heeft held redactielid bedachtquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:13 schreef Borga het volgende:
[..]
Dit past allemaal in het plan van Held Huub en Puppetmaster Jaap (febo) om Amanda los te weken van Bwian. (denk ik)
Die heb ik, maar er zit wel een beetje kots op. Dat is hopelijk toch niet erg?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:15 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mag ik van u uit de categorie LEUK 'Kenniet met Pruik van Richel".
Was die boos?quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:15 schreef Kinga het volgende:
huub moet weer naar achter, maar zegt dat ie naar de paarden gaat
Het is in ieder geval al een verbetering van het origineelquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die heb ik, maar er zit wel een beetje kots op. Dat is hopelijk toch niet erg?
Goedenavond...De eerste realityshowdode? hartritmestoornissen is een veel voorkomende ziekte bij dikke mensen gevolgd door een attack op den duur..Khoop het niet voor japie..quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:33 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou mij niets verbazen als dit echt is.
En Amanda erachter aan.Huub zei net al kom zo effe beneden kijken Amanda.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:15 schreef Kinga het volgende:
huub moet weer naar achter, maar zegt dat ie naar de paarden gaat
Ik hoop 't wel voor Japie.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:18 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Goedenavond...De eerste realityshowdode? hartritmestoornissen is een veel voorkomende ziekte bij dikke mensen gevolgd door een attack op den duur..Khoop het niet voor japie..
zo zien wij onze Huub zichzelf beknellen, laten we snel Gaby dan bestellenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
daarom vieren wij dit feest en gaan we na afloop snuiven als een beest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |