Sorry maar ik zit al drie uur aan een java probleem te werken dus ik ga blijkbaar al in code pratenquote:
Dat had ik gisterenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
Sorry maar ik zit al drie uur aan een java probleem te werken dus ik ga blijkbaar al in code praten
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
Sorry maar ik zit al drie uur aan een java probleem te werken dus ik ga blijkbaar al in code praten
ik snapte je..quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
Snapte hemquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
daar heb ik dus niets aan...quote:Studenten
Er zijn geen stageplekken beschikbaar bij de organisatie. Wegens het grote aantal verzoeken kunnen wij ook niet meewerken aan stage- of studieopdrachten.
Bummerquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:41 schreef nicomart het volgende:
ook fijn die organisatie van de rotterdam marathon:
[..]
daar heb ik dus niets aan...
mja.. gelukkig er wel 3 organisaties die hebben gereageerd of waar ik heb mee gesproken. Maar had er graag nog een paar bij gehad.quote:
Das minderquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:41 schreef nicomart het volgende:
ook fijn die organisatie van de rotterdam marathon:
[..]
daar heb ik dus niets aan...
Ik ben ook geen ontwikkelaar.. maar heb wel veel met programmeren en SQL te maken en als ik 2 dingen wel haat is het wel programmeren en SQLquote:
Goeie stageplek uitgekozen danquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ontwikkelaar.. maar heb wel veel met programmeren en SQL te maken en als ik 2 dingen wel haat is het wel programmeren en SQL
Dito, ook geen ontwikkelaar, maar haat niet SQLquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ontwikkelaar.. maar heb wel veel met programmeren en SQL te maken en als ik 2 dingen wel haat is het wel programmeren en SQL
Kan je mee te maken krijgen bij implementaties.quote:
1 |
Ik weet nog wel dat tijdens een toets SQl een vriend een rekenmachine van me wilde lenen en ik alleen maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je mee te maken krijgen bij implementaties.
[ code verwijderd ]
is nog wel enige wat ik nog weet van SQL
duh..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, uiteraard, daar waar zulke dingen horen, gewoon tussen het oud papier.
Wat als je het oud pappier al had weggegooidquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijne ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef PieterBas het volgende:
Mijn arbeidsproductiviteit is tot een historisch dieptepunt gedaald...
Eerste plaats waar ik zou zoeken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb ik ook al gedaan..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijne ookIk heb wel mn bureau een beetje opgeruimd
solitaire te spelen op mijn iPodquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zit nu ook maar een beetje te Fok!ken
valt te veel opquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja, goed idee maar dan gewoon op de pc
Ben er al weerquote:
Ga wel lekker naar mijn mp3'tjes luisterenquote:
Dan had ik allicht ook mijn stemapparaat weggegooid.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat als je het oud pappier al had weggegooid
Je kan ook gewoon even met de auto op en neer! Dan mag je misschien niet aan de drank maar ik hoop niet dat er hier iemand zo verslaafd is dat hij dat niet hebben kan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgende week naar 65Daysofstatic. Zin in. Nu nog zien hoe ik terug ga komen, of wellicht maar in Amsterdam blijven hangen ofzo, dan heb ik zaterdag alle tijd om terug te reizen (al is het niet gratis).
Drank is het probleem niet, maar het ontbreken van zowel een auto als een rijbewijs maakt het lastig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even met de auto op en neer! Dan mag je misschien niet aan de drank maar ik hoop niet dat er hier iemand zo verslaafd is dat hij dat niet hebben kan.
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hou![]()
![]()
![]()
Jij kan vast vertellen of het illegaal is om een kloon te hebben
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgende week naar 65Daysofstatic. Zin in. Nu nog zien hoe ik terug ga komen, of wellicht maar in Amsterdam blijven hangen ofzo, dan heb ik zaterdag alle tijd om terug te reizen (al is het niet gratis).
Niet verplicht hoor. Ik krijg trouwens nog watquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
O kut weekend, verplicht klem zuipen.
Ik ben een kloon van Hounietquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hou![]()
![]()
![]()
Jij kan vast vertellen of het illegaal is om een kloon te hebben
Dit weekend niet, moet morgen en zondag vroeg mijn bedje uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
O kut weekend, verplicht klem zuipen.
Detailsquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Drank is het probleem niet, maar het ontbreken van zowel een auto als een rijbewijs maakt het lastig.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit weekend niet, moet morgen en zondag vroeg mijn bedje uit.
Zondag naar een paar Kenianen kijken die door Rotterdam rennen en een paar uur later... mijn vader langs zien hobbelen
En jij maar schreeuwen: ''haal ze in, t kan nog''quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit weekend niet, moet morgen en zondag vroeg mijn bedje uit.
Zondag naar een paar Kenianen kijken die door Rotterdam rennen en een paar uur later... mijn vader langs zien hobbelen
Kut verkeerde accountquote:
Verleden jaar had ik me best vermaakt, alleen de lopers niet echt.. +27 gradenquote:
Stumperd ben je ook hé!!! (lekker schelden op mezelf wheheheh~~!~!111einzweidrei~~!!!~1`111één~~!!)quote:
Dat zei ik 2 jaar geleden wel, toen moest ie lachen.. Toen riep ik weer.. als je kan lachen, kan je harderquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En jij maar schreeuwen: ''haal ze in, t kan nog''
True!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zei ik 2 jaar geleden wel, toen moest ie lachen.. Toen riep ik weer.. als je kan lachen, kan je harder
Zijn ze wel op tijd.. studeer dit jaar afquote:Beste aankomend student,
Enige tijd geleden heb jij de Studiekeuzetest op www.inholland.nl gemaakt. Na het maken van deze test heb je automatisch ook een portfolio met je testresultaten ontvangen. In je portfolio kun je opleidingen en instellingen opslaan waar jouw voorkeur naar uit gaat.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:44 schreef PieterBas het volgende:
LOL!!!!
Krijg net een mailtje van inholland
[..]
Zijn ze wel op tijd.. studeer dit jaar af
Lame he! Kreeg ook nog inschrijf formulier, was al afgestudeerdquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:44 schreef PieterBas het volgende:
LOL!!!!
Krijg net een mailtje van inholland
[..]
Zijn ze wel op tijd.. studeer dit jaar af
Morgen weer achter de vrouwen aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stumperd ben je ook hé!!! (lekker schelden op mezelf wheheheh~~!~!111einzweidrei~~!!!~1`111één~~!!)![]()
![]()
Naisquote:
Prettig weekend Roycooooooquote:
WAT!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais!
K moet beetje rustig aan doen, heb al soort van iets met een meisje!
Ik heb geen rijbewijs en daarom ook geen auto. Hoe gedetailleerd wil je het hebben?quote:
Ik heb het nog nooit live gezien, maar een vriend was vorige keer wel heen en was erg enthousiast, dus ik moet maar mee deze keer, denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
65DOS
, zulke mooie wegdroom muziek en prachtig live!
Ik niet, ik moet morgen nog een beetje fit zijn, een pak kopen voor (en met) een maat die over enkele maanden gaat trouwen. Maar wel even de kroeg in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ohohoh wat ga ik me vanavond weer vol gieten!
gezelligquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet morgen nog een beetje fit zijn, een pak kopen voor (en met) een maat die over enkele maanden gaat trouwen. Maar wel even de kroeg in.
Ik bedoelde dat dat maar onbelangrijke details warenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en daarom ook geen auto. Hoe gedetailleerd wil je het hebben?
Ah, op die manier. Nou ja, niet helemaal gelukt he, het grapje.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:32 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat maar onbelangrijke details warenHet was een grapje
Ook dan moet ik een beetje rustig aan doen, ik ben ceremoniemeester. Maar ja, dat komt wel goed. Ik heb wel vaker feestjes in goede banen geleid tijdens het drinken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezellig(en nu niet het café in omdat je straks nog groter feest hebt is altijd goed natuurlijk
)
Alvast gefeliciteerd!!quote:
Ik sla op hoeveel posts een user in 1 bepaald topic gedaan heeftquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
En hoe sla je de info dan op je eigen db?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er weer
[..]
Ik sla op hoeveel posts een user in 1 bepaald topic gedaan heeft
Ik ga nu ff kijken wat er nog aangepast moet worden
O ja, dat was ook nog een vraagquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Gaat dat nou automatisch of moet je elke dag info van Fok! halen?
Handigquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:07 schreef Piles het volgende:
[..]
O ja, dat was ook nog een vraag
Elke keer als er een topic vol is moet ik de link ergens invullen, en dan wordt die verwerkt
Ekdom & Veenstra @ 3FM met EkstraWeekendquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor vanavond?
Stappen in Alkmaar. Voor het eerst in lange tijd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
zoals gezegd:quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Moet dat dan? Zelf hoef je niet zo veel te doen hoor. Alleen een beetje stil zitten.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:17 schreef Yesse het volgende:
Naar de appieEn vroeg mn bed in zodat ik morgen toch een beetje wakker bij de kapper zit
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ekdom & Veenstra @ 3FM met EkstraWeekend
Zit net dat ik in deel 53 maar liefst 55 post heb gemaakt..quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er weer
[..]
Ik sla op hoeveel posts een user in 1 bepaald topic gedaan heeft
Ik ga nu ff kijken wat er nog aangepast moet worden
Jaa maar dan val ik altijd bijna in slaapquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Moet dat dan? Zelf hoef je niet zo veel te doen hoor. Alleen een beetje stil zitten.
Ik was aan het kijken, ik kom topic 234 tegen...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit net dat ik in deel 53 maar liefst 55 post heb gemaakt..
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken, ik kom topic 234 tegen...!![]()
94 posts in 1 topic van mij
een saaie dag op mn stage gehad denk ik, ga ik vanuit...!quote:
Dacht ik veel te hebben met 55quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een saaie dag op mn stage gehad denk ik, ga ik vanuit...!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:50 schreef crossover het volgende:
Fix.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:55 schreef crossover het volgende:
Ja ik verveel me kapot hier
Ben bij m'n ouders, saai rotdorp
Waar?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:55 schreef crossover het volgende:
Ja ik verveel me kapot hier
Ben bij m'n ouders, saai rotdorp
Regio Helmondquote:
Hmmz....Niet leuk nee! Ken het! Uit kleine dorpen komenquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Hmmz....Niet leuk nee! Ken het! Uit kleine dorpen komen![]()
Omdat je zo zielig bent:
Ik denk dat er nog wel een ergere moet zijn, ik weet in ieder geval dat Tear wel een keer de helft van een topic heeft volgekregen...!quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb hier ook een record in handen: 11 posts op rij
134 posts in deel 239quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel een ergere moet zijn, ik weet in ieder geval dat Tear wel een keer de helft van een topic heeft volgekregen...!
Die goede oude tijdquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die goede oude tijdToen drukte je op F5 en dan was er weer een nieuwe pagina
wie?quote:
Heerlijk was dat! Ik kon daar op de op het laatst ook niet meer tegen typen, toen ging het ook echt over niets de topics...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die goede oude tijdToen drukte je op F5 en dan was er weer een nieuwe pagina
ik had zelfs eentje meer dan tear...!quote:
Kan je zo zelf nakijken bij de stats hoorquote:
Ik zag het al!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan je zo zelf nakijken bij de stats hoor
Welcome back babe!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:00 schreef Yesse het volgende:
Goedenaaavonnnd
Hoooiquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:00 schreef Yesse het volgende:
Goedenaaavonnnd
Vind ik niet gekquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:23 schreef Yesse het volgende:
Ik kende bijna niemand meer in de Albert Heijn.. Dat gaat echt snel
Nog plannen voor dit mooie weekend?quote:
Nee, op de kapper en audicien na niet...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog plannen voor dit mooie weekend?
hey...! How you doing...?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey...! How you doing...?
Haal ik net mn pizza uit de oven, komt die griekse dame waar ik het eerder over had langs, pakt een mes snijd een stuk van mn pizza af zegt thanks en loopt weer weg...!
Toch leuk, kan je volgende keer haar aanspreken over dat ze je pizza stalquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey...! How you doing...?
Haal ik net mn pizza uit de oven, komt die griekse dame waar ik het eerder over had langs, pakt een mes snijd een stuk van mn pizza af zegt thanks en loopt weer weg...!
bleh... tentamen...! ik ga zo maar weer alcoholistje spelen...! al de gehele week niets anders gedaan dus vanavond kan ik ook best nog een keer drinken...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef Yesse het volgende:
Ik moet dit weekend ook nog leren voor mn tentamen ..
ja bleh inderdaad.. Vooral als je er al lang niets aan gedaan hebtquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bleh... tentamen...! ik ga zo maar weer alcoholistje spelen...! al de gehele week niets anders gedaan dus vanavond kan ik ook best nog een keer drinken...!
ze steelt mn pizza...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreefYesse het volgende:
[..]
Toch leuk, kan je volgende keer haar aanspreken over dat ze je pizza stal![]()
![]()
I'm fineHow are you?
Als ik een vrouw was wist ik het wel!quote:
Studeren... dat heb ik al een jaar niet meer gedaan...! strax in Utrecht word het een horror verhaal denk ik...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
ja bleh inderdaad.. Vooral als je er al lang niets aan gedaan hebt![]()
Veel plezier iig
Ja maar pizza is moeilijk te weerstaan!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ze steelt mn pizza...!![]()
I'm damn tired, but Tallinn trip tomorrow and some drunk german students, so i think i have to drink tonight...!
[..]
Als ik een vrouw was wist ik het wel!
[..]
Studeren... dat heb ik al een jaar niet meer gedaan...! strax in Utrecht word het een horror verhaal denk ik...
ow... ik dacht dat je wou zeggen dat ik niet was te weerstaan!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar pizza is moeilijk te weerstaan!!Joey
Hijs zooo schattig
![]()
Studeren is irritant als je werken gewend bent
Voor haar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow... ik dacht dat je wou zeggen dat ik niet was te weerstaan!![]()
![]()
Nou ik heb dus het probleem dat ik eerst 5 maand stage liep en daarna een jaar op vakantie ben in Zweden... En dan strax weer naar utrecht waar het toch echt 45 keer zo zwaar is als hier in Skövde..
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:01 schreef Deansensitized het volgende:
Welterusten Luctor!
Joey
Chandler
Friends
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed idee voor een Stage-meet. Combineren met een marathon Friends kijken
Ik dus ook, woon maar een provincie verderquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag. Zeeland is te ver weg voor de meeste, dus ik val al af
Hell yeahquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed idee voor een Stage-meet. Combineren met een marathon Friends kijken
Wat is het midden? Utrecht ofzo?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
Kiwitjuh en Dean vallen ook af, verder weg kan niet
Hier ook, en ik zit nu al bijna te slapenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef Yesse het volgende:
Eigenlijk moet ik gaan slapen,morgen gaat om 7 uur de wekker
8 uur afspraak hequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:31 schreef Deansensitized het volgende:
7 uur??
Naja mijne slechts uurtje later...
Prison Breakquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik kijk nog prison breakAflevering 11 van eerste seizoen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Prison Break
Ben nu met seizoen twee bezig.
Naja, niet nu, maar zo nu en dan
Als ik straks mijn eigen huisje heb zijn jullie best welkom hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
Kiwitjuh en Dean vallen ook af, verder weg kan niet
Spijt van?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:40 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik was er nooit aan begonnen maar sinds kort begonnen omdat ik geen andere series had
Ik hoef nog niet naar bedje toequote:
Ja dit gaat veul te snel nu.. Ik wil constant kijkenquote:
Zet het maar even onlinequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef jna het volgende:
Als jullie je echt vervelen kunnen jullie morgen op 9 uur 's ochtens naar vrije geluiden kijken op ned 1.
M'n vader moet doet mee in 1 van die bands
Dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dit gaat veul te snel nu.. Ik wil constant kijken
Maar nu ga ik echt slapen anders ben ik morgen een wrak
Slaap lekker/veel plezier vannacht![]()
Verrek ja immersquote:
kan anders wel bij mij!quote:
Kan je beter centraal houden, in Utrecht ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:36 schreef G.Fawkes het volgende:
StageSC meet? Ik wil ook. Is Rotterdam geen prachtige plek om een meet te houden?
Achja utrecht is ook geen vreemde plek iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan je beter centraal houden, in Utrecht ofzo.
perfecte locatie toch!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Wel een goed plan, altijd al eens willen kijken
quote:
Dank jequote:Op zaterdag 12 april 2008 01:03 schreef KaheemSaid het volgende:
Gefeliciteerd Loes!
Dank jequote:Op zaterdag 12 april 2008 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
En gefeliciteerd met je verjaardag Kiwi![]()
fucking hell, echt het gaat hier nu echt los...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Sneeuw? daar hebben we hier in Rotterdam geen last van.
volwassen word je niet bij het bereiken van een bepaalde leeftijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je
Ik moet de hele dag aanhoren dat ik nu écht volwassen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 12-04-2008 10:39:48 (typo) ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ik ga zo ff shoppen in Hengelo...quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hier ook. Zometeen wederom naar Alkmaar.
Ik zit op me werkquote:
Dank jequote:Op zaterdag 12 april 2008 10:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Kiki gefeliciteerd met je verjaardagop dat je een leuke dag zal hebben met mooi weer!
Geen ideequote:Op zaterdag 12 april 2008 13:32 schreef nicomart het volgende:
Yesse.. waarom zit je nog niet bij subteam zuid-holland?
Men, die heb ik al tijden.quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:27 schreef Yesse het volgende:
Deze had nog niemand gepost toch?
002. 150 Yesse
010. 101 Piles
014. 095 Deansensitized
045. 061 PieterBas
060. 053 G.Fawkes
060. 053 Houniet
073. 048 nicomart
084. 044 plukkert
092. 042 Kuno_van_Dijk
125. 034 Leonilein
161. 029 rulerofdeath
212. 023 Roycoooooo
quote:Op zaterdag 12 april 2008 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik besteed nooit zoveel aandacht aan jouw quality-posts
Geen idee nog niet bestaandquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoi
Hoe zijn je nieuwe oordopjes Yesse?
Ik dacht dat je ze ging ophalen vandaagquote:
Nee laten aanmeten. Dus ze spoten blauw silliconengel in mn oor en lieten dat hard worden, haalden het er weer uit en nu sturen ze dat op naar de oordopjes-maker-fabriekquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ze ging ophalen vandaag
had je dit gedaan Yes?quote:
quote:Subteams
Sinds kort is het mogelijk om een subteam te joinen, hier staan de teams op keysaantal gesorteerd..
Ik wil een subteam joinen, hoe doe ik dat?
Een PM op FOK! naar LightLuke, in dit topic of via het IRC-kanaal #fokwhatpulse op irc.fok.nl !
De volgende gegevens zijn nodig voor de statistieken:
Je Whatpulse naam, gewenste Subteam en Whatpulse ID.
Aha. En wanneer heb je ze dan? En wat heb je eigenlijk betaald (of ga je betalen)quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:26 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee laten aanmeten. Dus ze spoten blauw silliconengel in mn oor en lieten dat hard worden, haalden het er weer uit en nu sturen ze dat op naar de oordopjes-maker-fabriek
Jij volwassen? Nooitquote:Op zaterdag 12 april 2008 10:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je
Ik moet de hele dag aanhoren dat ik nu écht volwassen ben
Geen idee ze bellen me, en ligt eraan. Zo rond de 120 euriesquote:Op zaterdag 12 april 2008 17:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Aha. En wanneer heb je ze dan? En wat heb je eigenlijk betaald (of ga je betalen)
Echt waar?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tof, SuitSupply kun je gewoon bij je thuis langs laten komen. Dus als ik nog enkele mensen vind die een nieuw pak nodig hebben (en die zijn er met een bruiloft op komst), dan laat ik ze lekker hierheen komen. Minimaal 600 euro besteden, anders 75 euro voorrijdkosten.
Vanavond maar eens kijken of er behoefte aan is.
Ik vind het niet erg om in pak te lopen, alleen de schoenen, maar ik moet dan ook gewoon eens nieuwe schoenen waar ik wel fatsoenlijk op kan lopen. De schoenen die ik nu heb voor onder een pak, die heb ik gekocht toen ik net aan de opleiding begon omdat ik presentaties in pak moest doen, maar toen ben ik dus gewoon voor goedkope schoenen gegaan (draag ze 4 keer per jaar ofzo).quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook een kusje + felicitaties van mij![]()
Bedanktquote:
Troost je, ik ookquote:
Kan wel kloppen ja, cross en ik zijn gezelligheidquote:
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik er ook benquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja, cross en ik zijn gezelligheid.
Wat was ik gisteren arbeidsproductiefquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:27 schreef Yesse het volgende:
Deze had nog niemand gepost toch?
014. 095 Deansensitized
045. 061 PieterBas
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:53 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond.
Zometeen Ik hou van Holland Youp van 't Hek kijken
Ja dat zal jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hou, de mijne mag je ook wel wassenNiet dat ie vuil is
quote:
Goede morgenquote:
Deanquote:
Heerlijk een dagje niets doenquote:Op zondag 13 april 2008 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
Gisteren gespeeld met de band, middags stad even in geweest en 's avonds verjaardagsfeestje.
Vandaag lekker niks
Mooi zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |