Echt waar?quote:Op zaterdag 12 april 2008 18:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tof, SuitSupply kun je gewoon bij je thuis langs laten komen. Dus als ik nog enkele mensen vind die een nieuw pak nodig hebben (en die zijn er met een bruiloft op komst), dan laat ik ze lekker hierheen komen. Minimaal 600 euro besteden, anders 75 euro voorrijdkosten.
Vanavond maar eens kijken of er behoefte aan is.
Ik vind het niet erg om in pak te lopen, alleen de schoenen, maar ik moet dan ook gewoon eens nieuwe schoenen waar ik wel fatsoenlijk op kan lopen. De schoenen die ik nu heb voor onder een pak, die heb ik gekocht toen ik net aan de opleiding begon omdat ik presentaties in pak moest doen, maar toen ben ik dus gewoon voor goedkope schoenen gegaan (draag ze 4 keer per jaar ofzo).quote:
quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ook een kusje + felicitaties van mij![]()
Bedanktquote:
Troost je, ik ookquote:
Kan wel kloppen ja, cross en ik zijn gezelligheidquote:
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik er ook benquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan wel kloppen ja, cross en ik zijn gezelligheid.
Wat was ik gisteren arbeidsproductiefquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:27 schreef Yesse het volgende:
Deze had nog niemand gepost toch?
014. 095 Deansensitized
045. 061 PieterBas
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:53 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond.
Zometeen Ik hou van Holland Youp van 't Hek kijken
Ja dat zal jaquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hou, de mijne mag je ook wel wassenNiet dat ie vuil is
quote:
Goede morgenquote:
Deanquote:
Heerlijk een dagje niets doenquote:Op zondag 13 april 2008 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
Gisteren gespeeld met de band, middags stad even in geweest en 's avonds verjaardagsfeestje.
Vandaag lekker niks
Mooi zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |