duh..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, uiteraard, daar waar zulke dingen horen, gewoon tussen het oud papier.
Wat als je het oud pappier al had weggegooidquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijne ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef PieterBas het volgende:
Mijn arbeidsproductiviteit is tot een historisch dieptepunt gedaald...
Eerste plaats waar ik zou zoeken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb ik ook al gedaan..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijne ookIk heb wel mn bureau een beetje opgeruimd
solitaire te spelen op mijn iPodquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zit nu ook maar een beetje te Fok!ken
valt te veel opquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja, goed idee maar dan gewoon op de pc
Ben er al weerquote:
Ga wel lekker naar mijn mp3'tjes luisterenquote:
Dan had ik allicht ook mijn stemapparaat weggegooid.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat als je het oud pappier al had weggegooid
Je kan ook gewoon even met de auto op en neer! Dan mag je misschien niet aan de drank maar ik hoop niet dat er hier iemand zo verslaafd is dat hij dat niet hebben kan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgende week naar 65Daysofstatic. Zin in. Nu nog zien hoe ik terug ga komen, of wellicht maar in Amsterdam blijven hangen ofzo, dan heb ik zaterdag alle tijd om terug te reizen (al is het niet gratis).
Drank is het probleem niet, maar het ontbreken van zowel een auto als een rijbewijs maakt het lastig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even met de auto op en neer! Dan mag je misschien niet aan de drank maar ik hoop niet dat er hier iemand zo verslaafd is dat hij dat niet hebben kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |