quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:50 schreef crossover het volgende:
Fix.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:55 schreef crossover het volgende:
Ja ik verveel me kapot hier
Ben bij m'n ouders, saai rotdorp
Waar?quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:55 schreef crossover het volgende:
Ja ik verveel me kapot hier
Ben bij m'n ouders, saai rotdorp
Regio Helmondquote:
Hmmz....Niet leuk nee! Ken het! Uit kleine dorpen komenquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Hmmz....Niet leuk nee! Ken het! Uit kleine dorpen komen![]()
Omdat je zo zielig bent:
Ik denk dat er nog wel een ergere moet zijn, ik weet in ieder geval dat Tear wel een keer de helft van een topic heeft volgekregen...!quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb hier ook een record in handen: 11 posts op rij
134 posts in deel 239quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel een ergere moet zijn, ik weet in ieder geval dat Tear wel een keer de helft van een topic heeft volgekregen...!
Die goede oude tijdquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die goede oude tijdToen drukte je op F5 en dan was er weer een nieuwe pagina
wie?quote:
Heerlijk was dat! Ik kon daar op de op het laatst ook niet meer tegen typen, toen ging het ook echt over niets de topics...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die goede oude tijdToen drukte je op F5 en dan was er weer een nieuwe pagina
ik had zelfs eentje meer dan tear...!quote:
Kan je zo zelf nakijken bij de stats hoorquote:
Ik zag het al!quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:57 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan je zo zelf nakijken bij de stats hoor
Welcome back babe!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:00 schreef Yesse het volgende:
Goedenaaavonnnd
Hoooiquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:00 schreef Yesse het volgende:
Goedenaaavonnnd
Vind ik niet gekquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:23 schreef Yesse het volgende:
Ik kende bijna niemand meer in de Albert Heijn.. Dat gaat echt snel
Nog plannen voor dit mooie weekend?quote:
Nee, op de kapper en audicien na niet...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nog plannen voor dit mooie weekend?
hey...! How you doing...?quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey...! How you doing...?
Haal ik net mn pizza uit de oven, komt die griekse dame waar ik het eerder over had langs, pakt een mes snijd een stuk van mn pizza af zegt thanks en loopt weer weg...!
Toch leuk, kan je volgende keer haar aanspreken over dat ze je pizza stalquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey...! How you doing...?
Haal ik net mn pizza uit de oven, komt die griekse dame waar ik het eerder over had langs, pakt een mes snijd een stuk van mn pizza af zegt thanks en loopt weer weg...!
bleh... tentamen...! ik ga zo maar weer alcoholistje spelen...! al de gehele week niets anders gedaan dus vanavond kan ik ook best nog een keer drinken...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef Yesse het volgende:
Ik moet dit weekend ook nog leren voor mn tentamen ..
ja bleh inderdaad.. Vooral als je er al lang niets aan gedaan hebtquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bleh... tentamen...! ik ga zo maar weer alcoholistje spelen...! al de gehele week niets anders gedaan dus vanavond kan ik ook best nog een keer drinken...!
ze steelt mn pizza...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreefYesse het volgende:
[..]
Toch leuk, kan je volgende keer haar aanspreken over dat ze je pizza stal![]()
![]()
I'm fineHow are you?
Als ik een vrouw was wist ik het wel!quote:
Studeren... dat heb ik al een jaar niet meer gedaan...! strax in Utrecht word het een horror verhaal denk ik...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
ja bleh inderdaad.. Vooral als je er al lang niets aan gedaan hebt![]()
Veel plezier iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |