Kan je beter centraal houden, in Utrecht ofzo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:36 schreef G.Fawkes het volgende:
StageSC meet? Ik wil ook. Is Rotterdam geen prachtige plek om een meet te houden?
Achja utrecht is ook geen vreemde plek iddquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kan je beter centraal houden, in Utrecht ofzo.
perfecte locatie toch!quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Wel een goed plan, altijd al eens willen kijken
quote:
Dank jequote:Op zaterdag 12 april 2008 01:03 schreef KaheemSaid het volgende:
Gefeliciteerd Loes!
Dank jequote:Op zaterdag 12 april 2008 10:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
En gefeliciteerd met je verjaardag Kiwi![]()
fucking hell, echt het gaat hier nu echt los...quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Sneeuw? daar hebben we hier in Rotterdam geen last van.
volwassen word je niet bij het bereiken van een bepaalde leeftijd.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je
Ik moet de hele dag aanhoren dat ik nu écht volwassen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 12-04-2008 10:39:48 (typo) ]Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
ik ga zo ff shoppen in Hengelo...quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hier ook. Zometeen wederom naar Alkmaar.
Ik zit op me werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |