quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
hey...! How you doing...?
Haal ik net mn pizza uit de oven, komt die griekse dame waar ik het eerder over had langs, pakt een mes snijd een stuk van mn pizza af zegt thanks en loopt weer weg...!
Toch leuk, kan je volgende keer haar aanspreken over dat ze je pizza stalquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hey...! How you doing...?
Haal ik net mn pizza uit de oven, komt die griekse dame waar ik het eerder over had langs, pakt een mes snijd een stuk van mn pizza af zegt thanks en loopt weer weg...!
bleh... tentamen...! ik ga zo maar weer alcoholistje spelen...! al de gehele week niets anders gedaan dus vanavond kan ik ook best nog een keer drinken...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:43 schreef Yesse het volgende:
Ik moet dit weekend ook nog leren voor mn tentamen ..
ja bleh inderdaad.. Vooral als je er al lang niets aan gedaan hebtquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bleh... tentamen...! ik ga zo maar weer alcoholistje spelen...! al de gehele week niets anders gedaan dus vanavond kan ik ook best nog een keer drinken...!
ze steelt mn pizza...!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreefYesse het volgende:
[..]
Toch leuk, kan je volgende keer haar aanspreken over dat ze je pizza stal![]()
![]()
I'm fineHow are you?
Als ik een vrouw was wist ik het wel!quote:
Studeren... dat heb ik al een jaar niet meer gedaan...! strax in Utrecht word het een horror verhaal denk ik...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
ja bleh inderdaad.. Vooral als je er al lang niets aan gedaan hebt![]()
Veel plezier iig
Ja maar pizza is moeilijk te weerstaan!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ze steelt mn pizza...!![]()
I'm damn tired, but Tallinn trip tomorrow and some drunk german students, so i think i have to drink tonight...!
[..]
Als ik een vrouw was wist ik het wel!
[..]
Studeren... dat heb ik al een jaar niet meer gedaan...! strax in Utrecht word het een horror verhaal denk ik...
ow... ik dacht dat je wou zeggen dat ik niet was te weerstaan!quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar pizza is moeilijk te weerstaan!!Joey
Hijs zooo schattig
![]()
Studeren is irritant als je werken gewend bent
Voor haar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow... ik dacht dat je wou zeggen dat ik niet was te weerstaan!![]()
![]()
Nou ik heb dus het probleem dat ik eerst 5 maand stage liep en daarna een jaar op vakantie ben in Zweden... En dan strax weer naar utrecht waar het toch echt 45 keer zo zwaar is als hier in Skövde..
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:01 schreef Deansensitized het volgende:
Welterusten Luctor!
Joey
Chandler
Friends
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed idee voor een Stage-meet. Combineren met een marathon Friends kijken
Ik dus ook, woon maar een provincie verderquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Goeie vraag. Zeeland is te ver weg voor de meeste, dus ik val al af
Hell yeahquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed idee voor een Stage-meet. Combineren met een marathon Friends kijken
Wat is het midden? Utrecht ofzo?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
Kiwitjuh en Dean vallen ook af, verder weg kan niet
Hier ook, en ik zit nu al bijna te slapenquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:26 schreef Yesse het volgende:
Eigenlijk moet ik gaan slapen,morgen gaat om 7 uur de wekker
8 uur afspraak hequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:31 schreef Deansensitized het volgende:
7 uur??
Naja mijne slechts uurtje later...
Prison Breakquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
ik kijk nog prison breakAflevering 11 van eerste seizoen
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:36 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Prison Break
Ben nu met seizoen twee bezig.
Naja, niet nu, maar zo nu en dan
Als ik straks mijn eigen huisje heb zijn jullie best welkom hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:13 schreef Piles het volgende:
Kiwitjuh en Dean vallen ook af, verder weg kan niet
Spijt van?quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:40 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik was er nooit aan begonnen maar sinds kort begonnen omdat ik geen andere series had
Ik hoef nog niet naar bedje toequote:
Ja dit gaat veul te snel nu.. Ik wil constant kijkenquote:
Zet het maar even onlinequote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef jna het volgende:
Als jullie je echt vervelen kunnen jullie morgen op 9 uur 's ochtens naar vrije geluiden kijken op ned 1.
M'n vader moet doet mee in 1 van die bands
Dat heb ik ook jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 22:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja dit gaat veul te snel nu.. Ik wil constant kijken
Maar nu ga ik echt slapen anders ben ik morgen een wrak
Slaap lekker/veel plezier vannacht![]()
Verrek ja immersquote:
kan anders wel bij mij!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |