WAT!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais!
K moet beetje rustig aan doen, heb al soort van iets met een meisje!
Ik heb geen rijbewijs en daarom ook geen auto. Hoe gedetailleerd wil je het hebben?quote:
Ik heb het nog nooit live gezien, maar een vriend was vorige keer wel heen en was erg enthousiast, dus ik moet maar mee deze keer, denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
65DOS
, zulke mooie wegdroom muziek en prachtig live!
Ik niet, ik moet morgen nog een beetje fit zijn, een pak kopen voor (en met) een maat die over enkele maanden gaat trouwen. Maar wel even de kroeg in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ohohoh wat ga ik me vanavond weer vol gieten!
gezelligquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet morgen nog een beetje fit zijn, een pak kopen voor (en met) een maat die over enkele maanden gaat trouwen. Maar wel even de kroeg in.
Ik bedoelde dat dat maar onbelangrijke details warenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en daarom ook geen auto. Hoe gedetailleerd wil je het hebben?
Ah, op die manier. Nou ja, niet helemaal gelukt he, het grapje.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:32 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat maar onbelangrijke details warenHet was een grapje
Ook dan moet ik een beetje rustig aan doen, ik ben ceremoniemeester. Maar ja, dat komt wel goed. Ik heb wel vaker feestjes in goede banen geleid tijdens het drinken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezellig(en nu niet het café in omdat je straks nog groter feest hebt is altijd goed natuurlijk
)
Alvast gefeliciteerd!!quote:
Ik sla op hoeveel posts een user in 1 bepaald topic gedaan heeftquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
En hoe sla je de info dan op je eigen db?
Jaquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:02 schreef Piles het volgende:
Zo, ik ben er weer
[..]
Ik sla op hoeveel posts een user in 1 bepaald topic gedaan heeft
Ik ga nu ff kijken wat er nog aangepast moet worden
O ja, dat was ook nog een vraagquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:05 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
Gaat dat nou automatisch of moet je elke dag info van Fok! halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |