Sorry maar ik zit al drie uur aan een java probleem te werken dus ik ga blijkbaar al in code pratenquote:
Dat had ik gisterenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
Sorry maar ik zit al drie uur aan een java probleem te werken dus ik ga blijkbaar al in code praten
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
Sorry maar ik zit al drie uur aan een java probleem te werken dus ik ga blijkbaar al in code praten
ik snapte je..quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
Snapte hemquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:31 schreef plukkert het volgende:
[..]
daar heb ik dus niets aan...quote:Studenten
Er zijn geen stageplekken beschikbaar bij de organisatie. Wegens het grote aantal verzoeken kunnen wij ook niet meewerken aan stage- of studieopdrachten.
Bummerquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:41 schreef nicomart het volgende:
ook fijn die organisatie van de rotterdam marathon:
[..]
daar heb ik dus niets aan...
mja.. gelukkig er wel 3 organisaties die hebben gereageerd of waar ik heb mee gesproken. Maar had er graag nog een paar bij gehad.quote:
Das minderquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:41 schreef nicomart het volgende:
ook fijn die organisatie van de rotterdam marathon:
[..]
daar heb ik dus niets aan...
Ik ben ook geen ontwikkelaar.. maar heb wel veel met programmeren en SQL te maken en als ik 2 dingen wel haat is het wel programmeren en SQLquote:
Goeie stageplek uitgekozen danquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ontwikkelaar.. maar heb wel veel met programmeren en SQL te maken en als ik 2 dingen wel haat is het wel programmeren en SQL
Dito, ook geen ontwikkelaar, maar haat niet SQLquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ben ook geen ontwikkelaar.. maar heb wel veel met programmeren en SQL te maken en als ik 2 dingen wel haat is het wel programmeren en SQL
Kan je mee te maken krijgen bij implementaties.quote:
1 |
Ik weet nog wel dat tijdens een toets SQl een vriend een rekenmachine van me wilde lenen en ik alleen maarquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan je mee te maken krijgen bij implementaties.
[ code verwijderd ]
is nog wel enige wat ik nog weet van SQL
duh..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ah, uiteraard, daar waar zulke dingen horen, gewoon tussen het oud papier.
Wat als je het oud pappier al had weggegooidquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Mijne ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:06 schreef PieterBas het volgende:
Mijn arbeidsproductiviteit is tot een historisch dieptepunt gedaald...
Eerste plaats waar ik zou zoeken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb ik ook al gedaan..quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijne ookIk heb wel mn bureau een beetje opgeruimd
solitaire te spelen op mijn iPodquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zit nu ook maar een beetje te Fok!ken
valt te veel opquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Oja, goed idee maar dan gewoon op de pc
Ben er al weerquote:
Ga wel lekker naar mijn mp3'tjes luisterenquote:
Dan had ik allicht ook mijn stemapparaat weggegooid.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat als je het oud pappier al had weggegooid
Je kan ook gewoon even met de auto op en neer! Dan mag je misschien niet aan de drank maar ik hoop niet dat er hier iemand zo verslaafd is dat hij dat niet hebben kan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgende week naar 65Daysofstatic. Zin in. Nu nog zien hoe ik terug ga komen, of wellicht maar in Amsterdam blijven hangen ofzo, dan heb ik zaterdag alle tijd om terug te reizen (al is het niet gratis).
Drank is het probleem niet, maar het ontbreken van zowel een auto als een rijbewijs maakt het lastig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:30 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon even met de auto op en neer! Dan mag je misschien niet aan de drank maar ik hoop niet dat er hier iemand zo verslaafd is dat hij dat niet hebben kan.
Nee hoorquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hou![]()
![]()
![]()
Jij kan vast vertellen of het illegaal is om een kloon te hebben
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:57 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgende week naar 65Daysofstatic. Zin in. Nu nog zien hoe ik terug ga komen, of wellicht maar in Amsterdam blijven hangen ofzo, dan heb ik zaterdag alle tijd om terug te reizen (al is het niet gratis).
Niet verplicht hoor. Ik krijg trouwens nog watquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
O kut weekend, verplicht klem zuipen.
Ik ben een kloon van Hounietquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hou![]()
![]()
![]()
Jij kan vast vertellen of het illegaal is om een kloon te hebben
Dit weekend niet, moet morgen en zondag vroeg mijn bedje uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
O kut weekend, verplicht klem zuipen.
Detailsquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Drank is het probleem niet, maar het ontbreken van zowel een auto als een rijbewijs maakt het lastig.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit weekend niet, moet morgen en zondag vroeg mijn bedje uit.
Zondag naar een paar Kenianen kijken die door Rotterdam rennen en een paar uur later... mijn vader langs zien hobbelen
En jij maar schreeuwen: ''haal ze in, t kan nog''quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dit weekend niet, moet morgen en zondag vroeg mijn bedje uit.
Zondag naar een paar Kenianen kijken die door Rotterdam rennen en een paar uur later... mijn vader langs zien hobbelen
Kut verkeerde accountquote:
Verleden jaar had ik me best vermaakt, alleen de lopers niet echt.. +27 gradenquote:
Stumperd ben je ook hé!!! (lekker schelden op mezelf wheheheh~~!~!111einzweidrei~~!!!~1`111één~~!!)quote:
Dat zei ik 2 jaar geleden wel, toen moest ie lachen.. Toen riep ik weer.. als je kan lachen, kan je harderquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En jij maar schreeuwen: ''haal ze in, t kan nog''
True!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zei ik 2 jaar geleden wel, toen moest ie lachen.. Toen riep ik weer.. als je kan lachen, kan je harder
Zijn ze wel op tijd.. studeer dit jaar afquote:Beste aankomend student,
Enige tijd geleden heb jij de Studiekeuzetest op www.inholland.nl gemaakt. Na het maken van deze test heb je automatisch ook een portfolio met je testresultaten ontvangen. In je portfolio kun je opleidingen en instellingen opslaan waar jouw voorkeur naar uit gaat.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:44 schreef PieterBas het volgende:
LOL!!!!
Krijg net een mailtje van inholland
[..]
Zijn ze wel op tijd.. studeer dit jaar af
Lame he! Kreeg ook nog inschrijf formulier, was al afgestudeerdquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:44 schreef PieterBas het volgende:
LOL!!!!
Krijg net een mailtje van inholland
[..]
Zijn ze wel op tijd.. studeer dit jaar af
Morgen weer achter de vrouwen aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 16:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Stumperd ben je ook hé!!! (lekker schelden op mezelf wheheheh~~!~!111einzweidrei~~!!!~1`111één~~!!)![]()
![]()
Naisquote:
Prettig weekend Roycooooooquote:
WAT!quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nais!
K moet beetje rustig aan doen, heb al soort van iets met een meisje!
Ik heb geen rijbewijs en daarom ook geen auto. Hoe gedetailleerd wil je het hebben?quote:
Ik heb het nog nooit live gezien, maar een vriend was vorige keer wel heen en was erg enthousiast, dus ik moet maar mee deze keer, denk ik.quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:34 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
65DOS
, zulke mooie wegdroom muziek en prachtig live!
Ik niet, ik moet morgen nog een beetje fit zijn, een pak kopen voor (en met) een maat die over enkele maanden gaat trouwen. Maar wel even de kroeg in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ohohoh wat ga ik me vanavond weer vol gieten!
gezelligquote:Op vrijdag 11 april 2008 18:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet morgen nog een beetje fit zijn, een pak kopen voor (en met) een maat die over enkele maanden gaat trouwen. Maar wel even de kroeg in.
Ik bedoelde dat dat maar onbelangrijke details warenquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs en daarom ook geen auto. Hoe gedetailleerd wil je het hebben?
Ah, op die manier. Nou ja, niet helemaal gelukt he, het grapje.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:32 schreef plukkert het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat dat maar onbelangrijke details warenHet was een grapje
Ook dan moet ik een beetje rustig aan doen, ik ben ceremoniemeester. Maar ja, dat komt wel goed. Ik heb wel vaker feestjes in goede banen geleid tijdens het drinken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gezellig(en nu niet het café in omdat je straks nog groter feest hebt is altijd goed natuurlijk
)
Alvast gefeliciteerd!!quote:
Ik sla op hoeveel posts een user in 1 bepaald topic gedaan heeftquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:54 schreef G.Fawkes het volgende:
En hoe sla je de info dan op je eigen db?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |