quote:Op donderdag 10 april 2008 23:44 schreef Kinga het volgende:
Jesus! Dat hyena lachje van Kenneth heeft een hogere pitch dan die van Brian!!!!
Kennit doet van zich spreken, Tis ook een mannetjequote:Op donderdag 10 april 2008 23:44 schreef avonne het volgende:
[..]
jezus, gaat het de hele tijd over Kenneths werk... en ik maar denken dat het over geheime tips aan Brian gaat
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:48 schreef SIRA het volgende:
Amanda zit maar te lonken naar Mitch ..aan d'r haren te plukken, soort van te lachen en met d'r jetsers te zwaaien..
Amanda paradeert voor Mitchquote:Op donderdag 10 april 2008 23:56 schreef BarryK het volgende:
Ze mogen Amanda dus niet wakker houden, moeten om half drie slapen.
Niet dat dat gaat lukken vandaag... maar huub en jaap gaan zo met de skelter in de tuin rijden zodat ze het erin wrijven dat Amanda gezakt is en morgen echt moet slagen.
Vriend van Huub zegt: je zou bijna zeggen dat ze blond is...Huub "en d'r tieten zijn echt"
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:58 schreef Disana het volgende:
Ja hoor, Jaap heeft zijn skelter.
quote:Op donderdag 10 april 2008 23:59 schreef Dementor het volgende:
WHAHAHAHAHAHAAHA Jaap ging zo achterover op die skelter
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:02 schreef pullup het volgende:
Ze hebben er zelfs een L stickertje op geplakt
Rachel moet ook nog evenquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:06 schreef Disana het volgende:
Huub: Natasia hebben we niet met rust gelaten, en die haalde het wel. Amanda hebben we met rust gelaten, en die haalde het niet.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:12 schreef SIRA het volgende:
Brian vertelt tegen Tommy nog even het verhaal van het onderbroeken snuiven.
2 bange konijntjesquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat moet dan toch wel terugkomen bij Huub?
Misschien dat ie Brain even kan swaffelen met zijn gonorroelul. Bedoel, als het met de Taj Mahal kan, kan het ook met His Holy Nothingness.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:18 schreef Ziet het volgende:
het kind in brian komt los...
ik vind het maar eng
Mitchquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie nu pas die "L" op de skelter ........
Meidenpraatquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:49 schreef Prospera het volgende:
Brian: gaan we nog even wat theorie doen?
Amanda: nee, morgenmiddag heb ik examen en ik ga morgenvroeg blokken.
Ze vergeet dat ze morgen brak is van alle drank en echt niet voor 9 uur uit haar bed komt
quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:50 schreef Desii het volgende:
Claire.... de helft van hier is wel waar de andere helft niet
Anouk..... dat weten wij niet
Claire.... ik in het begin ook niet, maar dat krijg je vanzelf door
2000 ossehaasjes gok ik zo.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:21 schreef rooie3 het volgende:
Kom op Kenneth,vreten maar alles is gratis deze dagen.Morgen even goed veel boodschappen op de lijst zetten en je kan er weer tegen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Er zijn wel foto's van op VOL dacht ik, maar ik mag het verhaal van Gaby niet posten, sorry.
Dan ben je wel kompleet verkeerd geïnformeerd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Een reminder, van jou kwam het advies aan Jaap om TEGEN Huub te gaan spelen, toch ??
Bestel zo veel als ze maar willen, zolang ze het maar allemaal 'on-the-go' nemen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian zei al we gaan lekker bestellen morgen.Stelletje paupers.
Het zit je wel hoog he? Dat ik IRL leuke contacten heb met mensen uit DGK.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
LS en Gaby in goede tijden ....
[ afbeelding ]
Nou ophouden zeg. Ik erken je niet als vertrouweling van Jaap. Je kent hem niet, hebt geen contact met hem, bent niet met zijn instemming op zijn site gaan schrijven. Met Sjoerd lag dat anders.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus wie is er zielig???
Iemand die het vertrouwen heeft van een miljonair (Jaap hoeft maar één telefoontje naar Sjoerd te plegen en ik ben out)
Of de reacties van mensen die het niet kunnen hebben dat er een vertrouweling van Jaap op FOK! zit???
Nu moet ik toch echt ff wat zeggen. Hoe zeggen ze dat zo mooi in het engels. You want some of Jaaps fame to rub off on you. Meer is het niet. Je doet echt alsof je wat meer bent dan menig ander streamer omdat je zogenaamd Jaap en Gaby kent en 'contacten' hebt met DGK mensen. Denk maar niet dat we de grond gaan kussen waar je op loopt hoor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he? Dat ik IRL leuke contacten heb met mensen uit DGK.
Jij had op de meeting in september leuke foto's, maar voor de rest heb je er geen leuke contacten aan over gehouden en dat zit je nogal dwars in je berichten te lezen.
Zoek een baan en een leven, misschien voel je je dan beter.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En natuurlijk is Jaap mijn favoriet en zal dat extra aandikken.
want ik ben ook geen fan van Jaap.
En de dank die uitgaat voor jou, jij die je tijd en energie in de website steekt, vanuit Jaap, diegene voor wie je dat doet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat maakt het juist zo mooi. Uitgenodigd te worden op een site. Je bijdrage te kunnen leveren.
En dan de reacties van jaloerse users op fora.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus wie is er zielig???
Misschien denken al die mensen dat ze van die goede vrienden van Jaap zijn, wannabees noem ik datquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap heeft goede vrienden die staan te popelen om bij hem op visite te gaan. Maar hebben geen telefoontje gehad. (en nee, ik val daar niet onder)
Ahh, wat mij bij staat, is dat alle miljonairs een week bezoek krijgen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:22 schreef BarryK het volgende:
mazaru: anouk mag blijven tot dinsdag. kenneth tot maandag.
Ik was erbij in de Zebra toen Huub uit DGK was.... heb nog met 'm getoast, stoer he.. ben ik nu je gelijke?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij had op de meeting in september leuke foto's, maar voor de rest heb je er geen leuke contacten aan over gehouden en dat zit je nogal dwars in je berichten te lezen.
Claire haar moeder komt 20 april.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh, wat mij bij staat, is dat alle miljonairs een week bezoek krijgen.
Dus ik denk dat we mamma Netty ook nog kunnen verwacht dan.
En Anouk zal dan ook nog wel even afgelost worden door broer Bram of zo.
Maar ja, zeker weten doe ik het niet.
Bij de Gouden Kooi weet je maar nooit
Lees jij de COS wel?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:29 schreef Dementor het volgende:
Zeg LS zo is het wel genoeg vind je niet?
Je gaat maar lekker met al die bezoekers op kingjaap.nl rellen en jezelf de status van halfgod aanmeten de COS reeks is daar niet voor bedoeld.
Nee ik lees de cos niet daarom zit ik hier ook iedere dag en maak ik meerdere cosjes per dag aan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Lees jij de COS wel?
Ik word toch continue persoonlijk aangevallen, terwijl ik me beperkte tot de streams?
Ga anderen waarschuwen om on-tpic te blijven, maar niet mij.
Maak je niet zo druk. Ik denk niet dat ze alle familie in 1 keer er in gooien. Dan komen ze in de eerste plaats al bedden te kort.quote:Maar om verder on topic te gaan:
Waar is de logé voor Jaap?
Iedereen heeft visite en voor de 3e keer wordt Jaap kompleet gepasseerd.
die blijft dan ook slapen?quote:
Ik vind het nu al te druk in de villa.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
die blijft dan ook slapen?
Wel leuk dat ze het bezoek dan een beetje uitsmeren.
Ik dacht dat ze bleef tot de bruiloft.Zo kan ze toch dicht bij Claire zijn om haar te helpen en te steunen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
die blijft dan ook slapen?
Wel leuk dat ze het bezoek dan een beetje uitsmeren.
1. Nee, leuk voor je dat je contacten overhoudt met mensen uit de DGK. Meen ik echt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij had op de meeting in september leuke foto's, maar voor de rest heb je er geen leuke
contacten aan over gehouden en dat zit je nogal dwars in je berichten te lezen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:37 schreef tipsch het volgende:
Mag die LS-shit weg, dat lurkt verdomme een heel stuk prettiger.
Mich voor één avond.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Ik denk niet dat ze alle familie in 1 keer er in gooien. Dan komen ze in de eerste plaats al bedden te kort.
Bovendien wordt het dan heel erg onoverzichtelijk.
Er is voor Amanda toch ook nog niemand?
Mijn Oekraïnse oma belde...Ze mist een gordijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
LS en Gaby in goede tijden ....
[ afbeelding ]
De scheermesjes lagen er nog zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:45 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Mijn Oekraïnse oma belde...Ze mist een gordijn.
Mitch kwam niet echt alleen voor Amanda.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mich voor één avond.
Maar voor Jaap is er ook iemand die gaat komen. Iemand versprak zich.
Die zal wel morgen of later komen, maar voor Jaap komt er iemand.
Hoe dicht ik ook bij de bron zit, we weten werkelijk niet wie dat kan zijn.
We weten wie het niet zijn. Dus zelfs Sjoerd (die het ook niet is) en ik zitten in spanning en we denken dat we weten wie het gaat zijn. En we hopen dat het zijn vader is....
Wil je nog even bedanken voor de mooie COSsen die je hebt geopendquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
De scheermesjes lagen er nog zeker?
We doen allemaal ons best.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wil je nog even bedanken voor de mooie COSsen die je hebt geopend
Waarom zeur je dan eerder dat er niemand voor Jaap is? Het was al bekend dat niet allen tegelijk zouden komen. Je weet dus dat er iemand komt voor Jaap, waarom dan eerder in je posts piepen dat er niemand voor hem is? Sorry, maar dat snap ik gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mich voor één avond.
Maar voor Jaap is er ook iemand die gaat komen. Iemand versprak zich.
Die zal wel morgen of later komen, maar voor Jaap komt er iemand.
Hoe dicht ik ook bij de bron zit, we weten werkelijk niet wie dat kan zijn.
We weten wie het niet zijn. Dus zelfs Sjoerd (die het ook niet is) en ik zitten in spanning en we denken dat we weten wie het gaat zijn. En we hopen dat het zijn vader is....
Nee, dat ontken ik niet. Op zijn jaardag heeft hij me gebeld en ik heb hem gezegd dat hij Huub moet lozen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
1. Nee, leuk voor je dat je contacten overhoudt met mensen uit de DGK. Meen ik echt.
2. Bedankt, foto's waren inderdaad geslaagd, maar het zit me helemaal niet dwars.
3. Een baan en een leven heb ik al, dank je.
Maar even serieus nu, jij hebt op Jaap ingepraat om zich tegen Huub te keren,
of wil je dit ontkennen ??
Ok, dat maakt meer duidelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, dat ontken ik niet. Op zijn jaardag heeft hij me gebeld en ik heb hem gezegd dat hij Huub moet lozen.
Dat hij een aanhangwagen van Huub is. Dat hij zijn gemiste kans met Lieke kan goedmaken om met Claire Huub eruit te spelen en dan TERROR op Amanda en Brian moet gaan doen. Dat Brian dan gaat flippen en exit....
En dan blijft Amanda alleen over en die stemmen ze eruit en dan zit hij met Claire.
En Claire zit er nog maar net en dat hij dan Claire een bedrag gaat aanbieden die ze niet kan weerstaan, omdat ze er nog maar kort inzit.
Dat heb ik hem verteld.....
Dank je, eerlijk antwoord.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, dat ontken ik niet. Op zijn jaardag heeft hij me gebeld en ik heb hem gezegd dat hij Huub moet lozen.
Dat hij een aanhangwagen van Huub is. Dat hij zijn gemiste kans met Lieke kan goedmaken om met Claire Huub eruit te spelen en dan TERROR op Amanda en Brian moet gaan doen. Dat Brian dan gaat flippen en exit....
En dan blijft Amanda alleen over en die stemmen ze eruit en dan zit hij met Claire.
En Claire zit er nog maar net en dat hij dan Claire een bedrag gaat aanbieden die ze niet kan weerstaan, omdat ze er nog maar kort inzit.
Dat heb ik hem verteld.....
Dacht twee jaar ouder.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:56 schreef mazaru het volgende:
Is die Kennetniet nou jonger of ouder dan rat?
'k snap zo ongeveer waar hij het over heeft, maar zijn hoog associatief vermogen vanwege alle wiet maakt het nogal lastig te volgen....quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:54 schreef BarryK het volgende:
Ik heb echt m'n best gedaan, maar ik begrijp echt helemaal niets van het gesprek van Kenneth en Brian.
Ik heb wel eens gesprekken af zitten luisteren van straalbezopen mensen. Daar lijkt dit heel erg op.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:54 schreef BarryK het volgende:
Ik heb echt m'n best gedaan, maar ik begrijp echt helemaal niets van het gesprek van Kenneth en Brian.
Raar want ik kan alles volgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:54 schreef BarryK het volgende:
Dank je.quote:
Ha, eindelijk iemand van geen woorden maar daden.....quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:51 schreef Desii het volgende:
k: je moet jezelf wel duidelijk maken en niet met jezelf laten fucken
en duidelijk maken, zeker als mensen in herhaling treden
als je iets eenmaal geaccepteerd heb, hebben ze het geaccepteerd
"K: je wordt in een salarisschaal ingedeeld en zou je meer gaan doen als hetzelfde krijgt
terwijl je voor jezelf 2 stappen omhoog ben gegaan, maar er wordt wel hetzelfde van je verwacht als van iemand die net van school komt, als van iemand die 40 in het bedrijfsleven zit
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:54 schreef BarryK het volgende:
Tja, het is maar wat je sterk noemt.... (MrD=LS)quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:53 schreef BarryK het volgende:
LS: het lijkt me wel heel sterk dat Jaap jou gaat bellen op z'n jaardag om belangrijke spelinfo te bespreken met je. Als je zo belangrijk bent was je er wel bij geweest.
Volgens mij heeft Netty Kennie laten vallen als baby.... wat een josti!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je.
Ik vond rat al zo slaafs luisteren naar hem.![]()
Maar dat verklaard het dan. Het is zijn grote broer, zijn grote voorbeeld
Of suggereer je nou dat LS Jaap's vader is ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:00 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
ik ben net binnen,
maar ik ga het geloof ik al niet eens proberen!
over jaap en zijn visite: hij had zijn vader toch gebeld?
volgens mij zou dat wel lachen worden, als die inderdaad komt,
die stem leek precies op een kruising tussen jaap en bob de rooi
LS is Cora!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of suggereer je nou dat LS Jaap's vader is ?
Ok, wel klote voor je dan dat je zo'n enorme loser bent dan in de ogen van Jaap.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je sterk noemt.... (MrD=LS)
http://www.kingjaap.nl/20(...)_strijdkrachten.html
Stijn schijnt er weer te zijn he.... sttttt.....quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het al eerder gezegd, maar we gaan drie mooie stream dagen meemaken![]()
Bedankt FEBO, jammer dat het zo lang heeft geduurd .....
Hoiquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Netty Kennie laten vallen als baby.... wat een josti!!
Goeiesavonds trouwens!
Na Lieke en Nadia, waarschuwde Mich Amanda ook al vanavond, dat ze zich niet zo moet laten behandelen door Brian.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:03 schreef Disana het volgende:
Kenneth komt anti's tegen (anti-Brian) die vinden dat Brian miert in discussies met Amanda.
Ja, dat heeft er alles mee te maken denk ik, gelukkig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Stijn schijnt er weer te zijn he.... sttttt.....
En Brian zelf wil het ook niet horen, dat blijkt nu opnieuw. Hij 'neemt het mee'.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Na Lieke en Nadia, waarschuwde Mich Amanda ook al vanavond, dat ze zich niet zo moet laten behandelen door Brian.
Maar die gesprekken dringen totaal niet tot haar door.
Weet je wat klote is?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:03 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ok, wel klote voor je dan dat je zo'n enorme loser bent dan in de ogen van Jaap.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Prospera, wat een focking mooie OP, dank je wel
quote:
Ik heb dat nergens gelezen, en ook LS zijn post wijst op verrassing (op jouw bericht). Dus nee... ik denk dat hij wel komtquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee, dat is zomaar wat ik hier lees in sommige posts
(maar dat is dus helemaal niet waar? )
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:13 schreef Ziet het volgende:
hedda komt op het huwelijk
Met alle familieleden en vrienden zal dat wel even zo blijven denk ik. Hopenlijk blijven de streams daarom top de komende dagen?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch denk ik, dat er een beetje teveel gasten in de Kooi zijn nu,
het had meer gespreid moeten worden ....... maar ja, streams zijn TOP.
Bedankt vind ik veel te ver gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het al eerder gezegd, maar we gaan drie mooie stream dagen meemaken![]()
Bedankt FEBO, jammer dat het zo lang heeft geduurd .....
Typisch Huub ...... Een nieuwe bezoeker en voor de 3285e keer alle sterke verhalen. Enne .... verhalen zijn levende wezens, ze groeien !quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:27 schreef Prospera het volgende:
Huub over vorig jaar toen hij eruit moest en toch weer binnen kwam...
Bart zei toen: het is net een puppy, die je eruit schopt en iedere keer weer terug komt![]()
[ afbeelding ]
Vraag anders de webmaster van Huub even... die kan erg leuk fotosoepen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wat klote is?
Dat na 22 mei er een foto op internet staat met Sjoerd, Marijn, Jaap en MrD
Je kent het wel: Wie het laatst lacht, lacht het best
Wel ja, 't is natuurlijk een te sterk staaltje om te laten liggen nadat je in RTL Boulevard geweest bentquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Typisch Huub ...... Een nieuwe bezoeker en voor de 3285e keer alle sterke verhalen. Enne .... verhalen zijn levende wezens, ze groeien !
Maar Bart hééft dat ook gezegd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Typisch Huub ...... Een nieuwe bezoeker en voor de 3285e keer alle sterke verhalen. Enne .... verhalen zijn levende wezens, ze groeien !
Wat heeft Bart (welke Bart ?) gezegd ? Dat verhalen levende wezens zijn ?quote:
Ja, de ene boven en de andere groep beneden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:37 schreef avonne het volgende:
Zijn de twee groepen de hele avond gescheiden gebleven?
ricardo "ik heb nog nooit zulke mensen gezien"
over wie heeft hij het?
Zijn bijna allemaal verhalen die zijn vriend, die de nieuwe bezoeker is, alleen maar kan bevestigen. Bart heeft het ook gezegd, zit zelfs in Huub zijn jaarfilmpje.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huh, vreemde beddenwissel. Durft Kenneth niet naast een homofile travo te slapen? Slecht voor z'n reputatie? Het is toch geen klein kind meer?quote:
Dat van: dat puppy dat je wegtrapt en elke keer weer terug komt, van Bart van de Gouden Kooi, in februari vorig jaar naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat heeft Bart (welke Bart ?) gezegd ? Dat verhalen levende wezens zijn ?
Ja, klopt. Ik dacht (ten onrechte) dat deanderebart, dieenebart, werd bedoeld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:42 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Dat van: dat puppy dat je wegtrapt en elke keer weer terug komt, van Bart van de Gouden Kooi, in februari vorig jaar naar huis gegaan.
Ik heb van Sebastiaan begrepen dat het achter al afgesproken was waar iedereen zou slapen. Ik weet niet of dat met de Febo was of niet. Anouk was er niet bij in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh, vreemde beddenwissel. Durft Kenneth niet naast een homofile travo te slapen? Slecht voor z'n reputatie? Het is toch geen klein kind meer?
Verzekeringsoplichting, enige wat ik ervan kan makenquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:55 schreef Prospera het volgende:
Brian: er is 2x ingebroken bij mij, niemand weet dat ik conjo voor het raam sta.
Ondertussen begrijp ik dat B en K papiaments praten dus het is me al duidelijk....quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik heb van Sebastiaan begrepen dat het achter al afgesproken was waar iedereen zou slapen. Ik weet niet of dat met de Febo was of niet. Anouk was er niet bij in ieder geval.
Amanda hoorde ik zeggen dat het voor één nacht is.
+1quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:07 schreef Prospera het volgende:
En voor mama Netjes, die ongetwijfeld op de streams zit voor haar kids :
Mooie zoons heb je hoor, echt heel goed opgevoed
Het gaat tussen de 2 mannetjes, de 1 wat meer testosteron dan de anderquote:Op vrijdag 11 april 2008 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Huub toch enorm veranderd sinds zijn intrede in de gouden kooi. Hij begon als een enigszins verlegen ventje die moest vechten om overeind te blijven. Hij is nu een arrogante bal die denkt dat heel nederland aan zijn voeten ligt..... echt aan zijn voeten ligt. Ongelooflijk. En als ik de poll zo kijk is dat nog waar ook. Mensen blijven te houden van iemand als Huub, die we toch op z'n minst wel zo vrouw-onvriendelijk als de neten mogen noemen. Maar ja, het blijkt te scoren.
Mogguh...quote:Op vrijdag 11 april 2008 07:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zie dat de gebroeders Kubatz al wakker zijn, dat is vlot?![]()
Even bijlezen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:16 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij komt de auto voor Brian, maar de poort wil voor de helft niet open.
Goedemorgen! Nou, dan beginnen we de dag tenminste gezelligquote:Op vrijdag 11 april 2008 07:53 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zie dat de gebroeders Kubatz al wakker zijn, dat is vlot?![]()
Even bijlezen.
Na al dat geklets onder de dekens vannacht is dat ook niet meer nodigquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:12 schreef SIRA het volgende:
FEBO belde net. Kenniet mag niet mee met Brian. tis een wonder...
Ik dacht net dat ik naar de streams van het Gouden Gesticht zat te kijkenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:36 schreef noekje het volgende:
Ik vind Kenneth bijna schattig. Hij lijkt rechtstreeks van de sociale werkplaats te zijn gerukt en in dgk gestopt te zijn.
Och en ach...
quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:54 schreef Desii het volgende:
Ik zit even op NL te lezen..... hier nog een citaat uit dat gesprek tussen Brian en Kennot in de chill
ook hun hebben het vermoeden dat er spelinfo wordt uitgewisseld, want dit spreek een "normaal" persoon niet op.
Hun hadden ook een quote
6 plankjes en Amanda wilde al advocaat worden, want me schijf is op. Je bent mens en heel veel praten ze op het werk erover. Ik zeg keihard sorry. Conjo ik zag een scheerapparaat en bleef hangen in mijn baard, maar een vent met ballen zegt dan sorry whahahahahahaha maar ik deed het anders, maar dans dan gewoon in de stront als hij van de trap valt. Ik zeg dan Jaap gaat het?
Misschien mag hij bij de FEBO kijken, kan hij direct een blowtje roken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:45 schreef noekje het volgende:
Maar gaat hij dat wel trekken zonder As the world turns?
Moet mij toch iets van het hart... Was jij niet de man die er toch ook een aardige verzameling porno op nahield?quote:Op vrijdag 11 april 2008 03:22 schreef scanman01 het volgende:
Wat is Huub toch enorm veranderd sinds zijn intrede in de gouden kooi. Hij begon als een enigszins verlegen ventje die moest vechten om overeind te blijven. Hij is nu een arrogante bal die denkt dat heel nederland aan zijn voeten ligt..... echt aan zijn voeten ligt. Ongelooflijk. En als ik de poll zo kijk is dat nog waar ook. Mensen blijven te houden van iemand als Huub, die we toch op z'n minst wel zo vrouw-onvriendelijk als de neten mogen noemen. Maar ja, het blijkt te scoren.
Wat heeft dit er nou mee te maken? Wie heeft er tegenwoordig geen porno overigens, lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:58 schreef marky het volgende:
[..]
Moet mij toch iets van het hart... Was jij niet de man die er toch ook een aardige verzameling porno op nahield?
jazekerssssssssss het is liefquote:
Ik denk dat hij wel komt, nadat Sebastiaan vertrokken is.quote:
Help me eens. Sebastiaan, daar heb ik ooit iets over gehoord. Zijn broertje was toch een user hier.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel komt, nadat Sebastiaan vertrokken is.
Joris komt ook nog ik dacht 2 dagen want die zat met het honkballen en ik weet dat Theo de dag voor Huub zijn trouwen komt evenals de moeder van claire .quote:
Hij is vast heel goed met schoffels.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:08 schreef beequeen het volgende:
De onnozelheid straalt er toch vanaf?
[ afbeelding ]
Het is nog vroeg, ik moet hier even over nadenken.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:10 schreef noekje het volgende:
Help me eens. Sebastiaan, daar heb ik ooit iets over gehoord. Zijn broertje was toch een user hier.
Ik ga geen namen noemen maar heb ik het verkeerd of niet?
ben je ook zo blij dat ze een kater heeft? ik welquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:19 schreef beequeen het volgende:
Amanda is niet wakker te rammen. Dat zal wat worden met haar theorie examen nu ze een kater heeft.
Hij beticht Huub van vrouwonvriendelijkheid. Vrouwvriendelijke porno... komt niet veel voor.quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat heeft dit er nou mee te maken? Wie heeft er tegenwoordig geen porno overigens, lekker belangrijk.
Ik ook hoor, maar het is toch onbegijpelijk dat ze zich niet 1 avondje in kan houden. En dat noemt Huub een alcoholist.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
ben je ook zo blij dat ze een kater heeft? ik wel
Vooral omdat ze gisterenavond niet meer geleerd heeft. Dat ging ze vanmorgen dan wel doen, als Bwian naar de tandarts wasquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ben je ook zo blij dat ze een kater heeft? ik wel
quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian en Kenneth in één bed. Je kunt zien dat Kenneth z'n broer goed kent, hij gaat al op z'n buik liggen .....
serieus?? en Claire heeft gevraagd of anouk getuige wil zijn dan moet ze daar voor bedanken , want als ze Huub niet mag kan ze ook niet achter de keuze van trouwen staan , eens kijken of ze dan bedankt voor de eer.quote:
Normaal gaan ze altijd ff bij Amersfoort naar de "Kentucky", maarja met 2 verstandskiezen er net uit, sla je zoiets ff over.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:03 schreef fredfik het volgende:
wel raar dat de rat nu wel vlug terug is van tandarst bezoek,als kenny er niet was geweest durft ik er om te wedden dat ie nog lang niet terug was geweest !!!!!!
Misschien mag Anouk wel mee. Als B en A dit blokkeert weten de gasten van Huub en Claire meteen waar ze aan toe zjn als ze dat al niet wisten. Zou Jaap het blokkeren nu hij deze week met Claire meemocht?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:18 schreef petraa het volgende:
Waarom een stemming voor Claire's trouwjurk?
Hij heeft sinds 8 maanden een vriendin, dus hetero of biquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:18 schreef T-lex het volgende:
Is die maat van Huubsel homo of bi?
Ricardo z'n gaydar gaat af geloof ik.![]()
Ik weet niet wat ze hebben hem gegeven hebben, maar hij klinkt nog gedrogeerder dan normaal.quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:47 schreef Jewscky1 het volgende:
Die smerige RAT is helemaal niet naar de tandarts geweest,anders piep je wel even anders,en ga je niet op een skelter zitten.
Hij had het over na dat hok. Beveiliging en chauffeur zijn al geregeld via zijn managementbureau. Managementbureau....hoe dan?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:47 schreef akveor het volgende:
Brian spreekt uit dat hij weer optredens heeft. Hoe is dat mogelijk nu we de finale fase in zijn gegaan.? Dat klop voor geen meter. (Of bedoelt ie nu na de Kooi).
Ik dacht dat ie achter bedoelde?quote:Op vrijdag 11 april 2008 10:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij had het over na dat hok. Beveiliging en chauffeur zijn al geregeld via zijn managementbureau. Managementbureau....hoe dan?
Broertje durft het niet te zeggen als die RAT eruit is,dat hij af gaat als een gieterquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:55 schreef trettie het volgende:
Kennie heeft het helemaal onder controle, het tijdperk na de kooi!
Dat gaat dus vette ruzie opleveren!
dat zie je nu al!
tuurlijkkkkk daarom worden zijn nieuwe liedjes ook niet uitgebracht voor in de winkel dat verkoopt toch niet van zo een debiel .quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:03 schreef Marrije het volgende:
Kenneth denk dat samenwerking met andere artiesten vanzelf komt aanwaaien.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
Claire zegt dat met de ontslagronde er iemand weg moet.
Als Claire weg moet dan begrijpt ze dat. Dat ziet ze als haar werk. Zoiets zei ze.
Dat is zo fijn aan Claire, zij heeft voor alles begrip.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
Als Claire weg moet dan begrijpt ze dat. Dat ziet ze als haar werk. Zoiets zei ze.
Vind ik ook Jaap heeft na zijn terror periode maanden niets gedaan. Hij doet alleen iets als de redaktie het aanhem vraagt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:12 schreef Marrije het volgende:
Anouk vindt dat Huub Jaap weg moet stemmen en voor Claire moet kiezen.
Het is inderdaad wel grappig dat Claire blijft zeggen dat het huwelijk echt is en dat Anouk blijft zeggen dat Huub alles voor het spel doet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
Gaby ging ook altijd weer weg als ze klaar was met d'r werk...dus klopt wel.![]()
Die vriendin is vrij duidelijk met d'r uitleg hoe ze over dat huwelijk denkt...Claire wil het alleen niet echt horen.
Nou, ik denk dat Claire meer info heeft dan haar vriendin. Zoals ik het hoor, weet zij al goed hoe het script gaat zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
Gaby ging ook altijd weer weg als ze klaar was met d'r werk...dus klopt wel.![]()
Die vriendin is vrij duidelijk met d'r uitleg hoe ze over dat huwelijk denkt...Claire wil het alleen niet echt horen.
Gewoon iemand met een gezond verstand lijkt me.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
Zit Anouk daar om het huwelijk uit het hoofd te praten van Claire?
Blijft raar, zo iemand in dgk te zienquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon iemand met een gezond verstand lijkt me.
Past goed in mijn straatje dat Claire erin is gekomen om backup te zijn van alle 4 wannabees.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
Ik dacht dat het aan mij lag, maar dit is echt hilarischquote:
Mijn broer vroeg laatst of ik dgk nog volgde. 'Nee, natuurlijk niet,' zei ik. Hij nog wel. HIj is voor Huub want die begrijpt hij iig. Brian moesten ze eens ondertitelen zei hij. ' Ik kan toch niet voor iemand zijn, die ik niet versta!'quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Kenniet: Je bent ten alle tijden verplicht lichten te vervoeren.
Hoe krijgen die 2 het toch voor elkaar om zo krom Nederlands te praten.
Dat idee heb ik ook!quote:
Monty Pyton valt in het niets hierbij! Wat slikken die brothers?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:39 schreef beequeen het volgende:
Kenniet: Ik repareer alles zelf, haal het uit elkaar, zet het dan weer in elkaar. Soms doet ie het dan nog niet maar dan heb ik iig gekeken.![]()
Dit is gewoon smullen.
Zolang ze het zelf nakijkt slaagt ze voor elke toets!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
Het ging dus goed met Amanda's theorielesjes?
Ze heeft een paar toetsen gemaakt die ze al eerder heeft gedaan en voor deze was ze geslaagd. Ze heeft er vertrouwen in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
die slaagt vanmiddag,let maar opquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar als je dit ziet smelt je toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:42 schreef noekje het volgende:
Mijn broer vroeg laatst of ik dgk nog volgde. 'Nee, natuurlijk niet,' zei ik. Hij nog wel. HIj is voor Huub want die begrijpt hij iig. Brian moesten ze eens ondertitelen zei hij. ' Ik kan toch niet voor iemand zijn, die ik niet versta!'
Ik zit met stomme verbazing te luisteren, puur vermaak.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:43 schreef Kaat38 het volgende:
Monty Pyton valt in het niets hierbij! Wat slikken die brothers?
Kenniet en Amandel hebben het over kinderen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar als je dit ziet smelt je toch?![]()
[ afbeelding ]
Brian op de skelter: "Ik heb m'n auto gepimpt *hyenalach* en niemand weet hoe ik eraan kom (gouden kooi kentekenplaat)". Hij vindt het geweldig maar niemand reageert.........quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar als je dit ziet smelt je toch?![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, dit is echt humor!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te luisteren, puur vermaak.
Hij mag Huub en Jaap wel dankbaar zijn, het was hun idee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:49 schreef Copycat het volgende:
Brian vindt het nog steeds jammer dat hij pas gisteren op het lumineuze skelter-idee kwam?
ik heb maar ff vrijgevraagd...... je krijgt niet vaak de kans om van zoveel domheid te genietenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:39 schreef beequeen het volgende:
Kenniet: Ik repareer alles zelf, haal het uit elkaar, zet het dan weer in elkaar. Soms doet ie het dan nog niet maar dan heb ik iig gekeken.![]()
Dit is gewoon smullen.
Mijn vriend is ondertussen een keurige kerel maar met zijn 2 broertjes had zijn moeder ook regelmatig politie voor de deurquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
Kenniet weet alles van kattenkwaad en daarna een belletje van de politie.....goh.
wat zei de baas, of kijkt hij/zij zelf ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:53 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb maar ff vrijgevraagd...... je krijgt niet vaak de kans om van zoveel domheid te genieten
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen ... behalve Brian die zich gisteravond dit idee toedichtte ...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
Hij mag Huub en Jaap wel dankbaar zijn, het was hun idee.
whehehe, na dat debacle van vorige week zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:53 schreef T-lex het volgende:
Gaan B&A zo richting de golfbaan eigenlijk? Het is tenslotte weer vrijdag.![]()
Helaas wel, vind ik het eindelijk leuk na anderhalf te luisteren naar die zool en gaan ze weer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:53 schreef T-lex het volgende:
Gaan B&A zo richting de golfbaan eigenlijk? Het is tenslotte weer vrijdag.![]()
Yep, ik dacht dat ze niet meer mochten maar dit keer gaat brain het vernaggelen, die heeft een pil teveel opquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef noekje het volgende:
[..]
whehehe, na dat debacle van vorige week zeker?
Dit ziet er toch helemaal niet dom uit?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:53 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb maar ff vrijgevraagd...... je krijgt niet vaak de kans om van zoveel domheid te genieten
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dit ziet er toch helemaal niet dom uit?![]()
[ afbeelding ]
Was niks aan de hand...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef noekje het volgende:
[..]
whehehe, na dat debacle van vorige week zeker?
M'n broertje heeft 2 weken geleden het zelfde geintje ondergaan, maar daar zag je het ook niet aan...hij prate door de verdoving alleen een beetje vreemd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:59 schreef wie.. het volgende:
Brian zijn verstandskiezen zijn echt niet uitgetrokken hij zou eruit moeten zien als een hamster een niet als een rat .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |