Ik vind het nu al te druk in de villa.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
die blijft dan ook slapen?
Wel leuk dat ze het bezoek dan een beetje uitsmeren.
Ik dacht dat ze bleef tot de bruiloft.Zo kan ze toch dicht bij Claire zijn om haar te helpen en te steunen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
die blijft dan ook slapen?
Wel leuk dat ze het bezoek dan een beetje uitsmeren.
1. Nee, leuk voor je dat je contacten overhoudt met mensen uit de DGK. Meen ik echt.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog he? Dat ik IRL leuke contacten heb met mensen uit DGK.
Jij had op de meeting in september leuke foto's, maar voor de rest heb je er geen leuke
contacten aan over gehouden en dat zit je nogal dwars in je berichten te lezen.
Zoek een baan en een leven, misschien voel je je dan beter.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:37 schreef tipsch het volgende:
Mag die LS-shit weg, dat lurkt verdomme een heel stuk prettiger.
Mich voor één avond.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Ik denk niet dat ze alle familie in 1 keer er in gooien. Dan komen ze in de eerste plaats al bedden te kort.
Bovendien wordt het dan heel erg onoverzichtelijk.
Er is voor Amanda toch ook nog niemand?
Mijn Oekraïnse oma belde...Ze mist een gordijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
LS en Gaby in goede tijden ....
[ afbeelding ]
De scheermesjes lagen er nog zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:45 schreef 4.2Quattro het volgende:
[..]
Mijn Oekraïnse oma belde...Ze mist een gordijn.
Mitch kwam niet echt alleen voor Amanda.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mich voor één avond.
Maar voor Jaap is er ook iemand die gaat komen. Iemand versprak zich.
Die zal wel morgen of later komen, maar voor Jaap komt er iemand.
Hoe dicht ik ook bij de bron zit, we weten werkelijk niet wie dat kan zijn.
We weten wie het niet zijn. Dus zelfs Sjoerd (die het ook niet is) en ik zitten in spanning en we denken dat we weten wie het gaat zijn. En we hopen dat het zijn vader is....
Wil je nog even bedanken voor de mooie COSsen die je hebt geopendquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
De scheermesjes lagen er nog zeker?
We doen allemaal ons best.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wil je nog even bedanken voor de mooie COSsen die je hebt geopend
Waarom zeur je dan eerder dat er niemand voor Jaap is? Het was al bekend dat niet allen tegelijk zouden komen. Je weet dus dat er iemand komt voor Jaap, waarom dan eerder in je posts piepen dat er niemand voor hem is? Sorry, maar dat snap ik gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mich voor één avond.
Maar voor Jaap is er ook iemand die gaat komen. Iemand versprak zich.
Die zal wel morgen of later komen, maar voor Jaap komt er iemand.
Hoe dicht ik ook bij de bron zit, we weten werkelijk niet wie dat kan zijn.
We weten wie het niet zijn. Dus zelfs Sjoerd (die het ook niet is) en ik zitten in spanning en we denken dat we weten wie het gaat zijn. En we hopen dat het zijn vader is....
Nee, dat ontken ik niet. Op zijn jaardag heeft hij me gebeld en ik heb hem gezegd dat hij Huub moet lozen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
1. Nee, leuk voor je dat je contacten overhoudt met mensen uit de DGK. Meen ik echt.
2. Bedankt, foto's waren inderdaad geslaagd, maar het zit me helemaal niet dwars.
3. Een baan en een leven heb ik al, dank je.
Maar even serieus nu, jij hebt op Jaap ingepraat om zich tegen Huub te keren,
of wil je dit ontkennen ??
Ok, dat maakt meer duidelijk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, dat ontken ik niet. Op zijn jaardag heeft hij me gebeld en ik heb hem gezegd dat hij Huub moet lozen.
Dat hij een aanhangwagen van Huub is. Dat hij zijn gemiste kans met Lieke kan goedmaken om met Claire Huub eruit te spelen en dan TERROR op Amanda en Brian moet gaan doen. Dat Brian dan gaat flippen en exit....
En dan blijft Amanda alleen over en die stemmen ze eruit en dan zit hij met Claire.
En Claire zit er nog maar net en dat hij dan Claire een bedrag gaat aanbieden die ze niet kan weerstaan, omdat ze er nog maar kort inzit.
Dat heb ik hem verteld.....
Dank je, eerlijk antwoord.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, dat ontken ik niet. Op zijn jaardag heeft hij me gebeld en ik heb hem gezegd dat hij Huub moet lozen.
Dat hij een aanhangwagen van Huub is. Dat hij zijn gemiste kans met Lieke kan goedmaken om met Claire Huub eruit te spelen en dan TERROR op Amanda en Brian moet gaan doen. Dat Brian dan gaat flippen en exit....
En dan blijft Amanda alleen over en die stemmen ze eruit en dan zit hij met Claire.
En Claire zit er nog maar net en dat hij dan Claire een bedrag gaat aanbieden die ze niet kan weerstaan, omdat ze er nog maar kort inzit.
Dat heb ik hem verteld.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |