Nou, ik denk dat Claire meer info heeft dan haar vriendin. Zoals ik het hoor, weet zij al goed hoe het script gaat zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:13 schreef T-lex het volgende:
[..]
![]()
Gaby ging ook altijd weer weg als ze klaar was met d'r werk...dus klopt wel.![]()
Die vriendin is vrij duidelijk met d'r uitleg hoe ze over dat huwelijk denkt...Claire wil het alleen niet echt horen.
Gewoon iemand met een gezond verstand lijkt me.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
Zit Anouk daar om het huwelijk uit het hoofd te praten van Claire?
Blijft raar, zo iemand in dgk te zienquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewoon iemand met een gezond verstand lijkt me.
Past goed in mijn straatje dat Claire erin is gekomen om backup te zijn van alle 4 wannabees.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
Claire zegt dat met de ontslagronde er iemand weg moet.
Als Claire weg moet dan begrijpt ze dat. Dat ziet ze als haar werk. Zoiets zei ze.
Ik dacht dat het aan mij lag, maar dit is echt hilarischquote:
Mijn broer vroeg laatst of ik dgk nog volgde. 'Nee, natuurlijk niet,' zei ik. Hij nog wel. HIj is voor Huub want die begrijpt hij iig. Brian moesten ze eens ondertitelen zei hij. ' Ik kan toch niet voor iemand zijn, die ik niet versta!'quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Kenniet: Je bent ten alle tijden verplicht lichten te vervoeren.
Hoe krijgen die 2 het toch voor elkaar om zo krom Nederlands te praten.
Dat idee heb ik ook!quote:
Monty Pyton valt in het niets hierbij! Wat slikken die brothers?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:39 schreef beequeen het volgende:
Kenniet: Ik repareer alles zelf, haal het uit elkaar, zet het dan weer in elkaar. Soms doet ie het dan nog niet maar dan heb ik iig gekeken.![]()
Dit is gewoon smullen.
Zolang ze het zelf nakijkt slaagt ze voor elke toets!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
Het ging dus goed met Amanda's theorielesjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |