Bedankt vind ik veel te ver gaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het al eerder gezegd, maar we gaan drie mooie stream dagen meemaken![]()
Bedankt FEBO, jammer dat het zo lang heeft geduurd .....
Typisch Huub ...... Een nieuwe bezoeker en voor de 3285e keer alle sterke verhalen. Enne .... verhalen zijn levende wezens, ze groeien !quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:27 schreef Prospera het volgende:
Huub over vorig jaar toen hij eruit moest en toch weer binnen kwam...
Bart zei toen: het is net een puppy, die je eruit schopt en iedere keer weer terug komt![]()
[ afbeelding ]
Vraag anders de webmaster van Huub even... die kan erg leuk fotosoepen...quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wat klote is?
Dat na 22 mei er een foto op internet staat met Sjoerd, Marijn, Jaap en MrD
Je kent het wel: Wie het laatst lacht, lacht het best
Wel ja, 't is natuurlijk een te sterk staaltje om te laten liggen nadat je in RTL Boulevard geweest bentquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Typisch Huub ...... Een nieuwe bezoeker en voor de 3285e keer alle sterke verhalen. Enne .... verhalen zijn levende wezens, ze groeien !
Maar Bart hééft dat ook gezegd.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Typisch Huub ...... Een nieuwe bezoeker en voor de 3285e keer alle sterke verhalen. Enne .... verhalen zijn levende wezens, ze groeien !
Wat heeft Bart (welke Bart ?) gezegd ? Dat verhalen levende wezens zijn ?quote:
Ja, de ene boven en de andere groep beneden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:37 schreef avonne het volgende:
Zijn de twee groepen de hele avond gescheiden gebleven?
ricardo "ik heb nog nooit zulke mensen gezien"
over wie heeft hij het?
Zijn bijna allemaal verhalen die zijn vriend, die de nieuwe bezoeker is, alleen maar kan bevestigen. Bart heeft het ook gezegd, zit zelfs in Huub zijn jaarfilmpje.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huh, vreemde beddenwissel. Durft Kenneth niet naast een homofile travo te slapen? Slecht voor z'n reputatie? Het is toch geen klein kind meer?quote:
Dat van: dat puppy dat je wegtrapt en elke keer weer terug komt, van Bart van de Gouden Kooi, in februari vorig jaar naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat heeft Bart (welke Bart ?) gezegd ? Dat verhalen levende wezens zijn ?
Ja, klopt. Ik dacht (ten onrechte) dat deanderebart, dieenebart, werd bedoeld.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:42 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Dat van: dat puppy dat je wegtrapt en elke keer weer terug komt, van Bart van de Gouden Kooi, in februari vorig jaar naar huis gegaan.
Ik heb van Sebastiaan begrepen dat het achter al afgesproken was waar iedereen zou slapen. Ik weet niet of dat met de Febo was of niet. Anouk was er niet bij in ieder geval.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Huh, vreemde beddenwissel. Durft Kenneth niet naast een homofile travo te slapen? Slecht voor z'n reputatie? Het is toch geen klein kind meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |