Dacht twee jaar ouder.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:56 schreef mazaru het volgende:
Is die Kennetniet nou jonger of ouder dan rat?
'k snap zo ongeveer waar hij het over heeft, maar zijn hoog associatief vermogen vanwege alle wiet maakt het nogal lastig te volgen....quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:54 schreef BarryK het volgende:
Ik heb echt m'n best gedaan, maar ik begrijp echt helemaal niets van het gesprek van Kenneth en Brian.
Ik heb wel eens gesprekken af zitten luisteren van straalbezopen mensen. Daar lijkt dit heel erg op.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:54 schreef BarryK het volgende:
Ik heb echt m'n best gedaan, maar ik begrijp echt helemaal niets van het gesprek van Kenneth en Brian.
Raar want ik kan alles volgenquote:Op vrijdag 11 april 2008 01:54 schreef BarryK het volgende:
Dank je.quote:
Ha, eindelijk iemand van geen woorden maar daden.....quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:51 schreef Desii het volgende:
k: je moet jezelf wel duidelijk maken en niet met jezelf laten fucken
en duidelijk maken, zeker als mensen in herhaling treden
als je iets eenmaal geaccepteerd heb, hebben ze het geaccepteerd
"K: je wordt in een salarisschaal ingedeeld en zou je meer gaan doen als hetzelfde krijgt
terwijl je voor jezelf 2 stappen omhoog ben gegaan, maar er wordt wel hetzelfde van je verwacht als van iemand die net van school komt, als van iemand die 40 in het bedrijfsleven zit
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:54 schreef BarryK het volgende:
Tja, het is maar wat je sterk noemt.... (MrD=LS)quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:53 schreef BarryK het volgende:
LS: het lijkt me wel heel sterk dat Jaap jou gaat bellen op z'n jaardag om belangrijke spelinfo te bespreken met je. Als je zo belangrijk bent was je er wel bij geweest.
Volgens mij heeft Netty Kennie laten vallen als baby.... wat een josti!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je.
Ik vond rat al zo slaafs luisteren naar hem.![]()
Maar dat verklaard het dan. Het is zijn grote broer, zijn grote voorbeeld
Of suggereer je nou dat LS Jaap's vader is ?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:00 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
ik ben net binnen,
maar ik ga het geloof ik al niet eens proberen!
over jaap en zijn visite: hij had zijn vader toch gebeld?
volgens mij zou dat wel lachen worden, als die inderdaad komt,
die stem leek precies op een kruising tussen jaap en bob de rooi
LS is Cora!!quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Of suggereer je nou dat LS Jaap's vader is ?
Ok, wel klote voor je dan dat je zo'n enorme loser bent dan in de ogen van Jaap.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, het is maar wat je sterk noemt.... (MrD=LS)
http://www.kingjaap.nl/20(...)_strijdkrachten.html
Stijn schijnt er weer te zijn he.... sttttt.....quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het al eerder gezegd, maar we gaan drie mooie stream dagen meemaken![]()
Bedankt FEBO, jammer dat het zo lang heeft geduurd .....
Hoiquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:01 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Netty Kennie laten vallen als baby.... wat een josti!!
Goeiesavonds trouwens!
Na Lieke en Nadia, waarschuwde Mich Amanda ook al vanavond, dat ze zich niet zo moet laten behandelen door Brian.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:03 schreef Disana het volgende:
Kenneth komt anti's tegen (anti-Brian) die vinden dat Brian miert in discussies met Amanda.
Ja, dat heeft er alles mee te maken denk ik, gelukkig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Stijn schijnt er weer te zijn he.... sttttt.....
En Brian zelf wil het ook niet horen, dat blijkt nu opnieuw. Hij 'neemt het mee'.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Na Lieke en Nadia, waarschuwde Mich Amanda ook al vanavond, dat ze zich niet zo moet laten behandelen door Brian.
Maar die gesprekken dringen totaal niet tot haar door.
Weet je wat klote is?quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:03 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ok, wel klote voor je dan dat je zo'n enorme loser bent dan in de ogen van Jaap.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Prospera, wat een focking mooie OP, dank je wel
quote:
Ik heb dat nergens gelezen, en ook LS zijn post wijst op verrassing (op jouw bericht). Dus nee... ik denk dat hij wel komtquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:14 schreef Ziet het volgende:
[..]
nee, dat is zomaar wat ik hier lees in sommige posts
(maar dat is dus helemaal niet waar? )
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 11 april 2008 02:13 schreef Ziet het volgende:
hedda komt op het huwelijk
Met alle familieleden en vrienden zal dat wel even zo blijven denk ik. Hopenlijk blijven de streams daarom top de komende dagen?!quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch denk ik, dat er een beetje teveel gasten in de Kooi zijn nu,
het had meer gespreid moeten worden ....... maar ja, streams zijn TOP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |