Ze heeft een paar toetsen gemaakt die ze al eerder heeft gedaan en voor deze was ze geslaagd. Ze heeft er vertrouwen in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
Het ging dus goed met Amanda's theorielesjes?
die slaagt vanmiddag,let maar opquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:42 schreef Copycat het volgende:
Het ging dus goed met Amanda's theorielesjes?
Ja, maar als je dit ziet smelt je toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:42 schreef noekje het volgende:
Mijn broer vroeg laatst of ik dgk nog volgde. 'Nee, natuurlijk niet,' zei ik. Hij nog wel. HIj is voor Huub want die begrijpt hij iig. Brian moesten ze eens ondertitelen zei hij. ' Ik kan toch niet voor iemand zijn, die ik niet versta!'
Ik zit met stomme verbazing te luisteren, puur vermaak.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:43 schreef Kaat38 het volgende:
Monty Pyton valt in het niets hierbij! Wat slikken die brothers?
Kenniet en Amandel hebben het over kinderen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar als je dit ziet smelt je toch?![]()
[ afbeelding ]
Brian op de skelter: "Ik heb m'n auto gepimpt *hyenalach* en niemand weet hoe ik eraan kom (gouden kooi kentekenplaat)". Hij vindt het geweldig maar niemand reageert.........quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar als je dit ziet smelt je toch?![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, dit is echt humor!quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te luisteren, puur vermaak.
Hij mag Huub en Jaap wel dankbaar zijn, het was hun idee.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:49 schreef Copycat het volgende:
Brian vindt het nog steeds jammer dat hij pas gisteren op het lumineuze skelter-idee kwam?
ik heb maar ff vrijgevraagd...... je krijgt niet vaak de kans om van zoveel domheid te genietenquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:39 schreef beequeen het volgende:
Kenniet: Ik repareer alles zelf, haal het uit elkaar, zet het dan weer in elkaar. Soms doet ie het dan nog niet maar dan heb ik iig gekeken.![]()
Dit is gewoon smullen.
Mijn vriend is ondertussen een keurige kerel maar met zijn 2 broertjes had zijn moeder ook regelmatig politie voor de deurquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:50 schreef beequeen het volgende:
Kenniet weet alles van kattenkwaad en daarna een belletje van de politie.....goh.
wat zei de baas, of kijkt hij/zij zelf ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:53 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb maar ff vrijgevraagd...... je krijgt niet vaak de kans om van zoveel domheid te genieten
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen ... behalve Brian die zich gisteravond dit idee toedichtte ...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
Hij mag Huub en Jaap wel dankbaar zijn, het was hun idee.
whehehe, na dat debacle van vorige week zeker?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:53 schreef T-lex het volgende:
Gaan B&A zo richting de golfbaan eigenlijk? Het is tenslotte weer vrijdag.![]()
Helaas wel, vind ik het eindelijk leuk na anderhalf te luisteren naar die zool en gaan ze weer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:53 schreef T-lex het volgende:
Gaan B&A zo richting de golfbaan eigenlijk? Het is tenslotte weer vrijdag.![]()
Yep, ik dacht dat ze niet meer mochten maar dit keer gaat brain het vernaggelen, die heeft een pil teveel opquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef noekje het volgende:
[..]
whehehe, na dat debacle van vorige week zeker?
Dit ziet er toch helemaal niet dom uit?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:53 schreef Desii het volgende:
[..]
ik heb maar ff vrijgevraagd...... je krijgt niet vaak de kans om van zoveel domheid te genieten
quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dit ziet er toch helemaal niet dom uit?![]()
[ afbeelding ]
Was niks aan de hand...quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:55 schreef noekje het volgende:
[..]
whehehe, na dat debacle van vorige week zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |