Donequote:
en de stervende grondkou 's nachts. Dat is ook wat waard. Ik hoop dat de staatsloterij mij nu ook eens waardeert, dan kom ik mooi met een nieuwe camper ofzoquote:Op donderdag 10 april 2008 13:41 schreef refused. het volgende:
Oke de OP 23423423 bijgewerkt.![]()
Idd vrij duur Aoristus, maar ik laat me ieder jaar toch weer verleiden door de gezelligheid.
Paars met wit, ik ben voor!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:38 schreef Breuls het volgende:
Ik heb mijn kaartje besteld op de dag dat de verkoop startte, dus ik ben erbij.
Mag ik overigens gokken op de kleur van het bandje dit jaar? Ik denk paars met witte letters.
Is al een keer geweest, toch?quote:
paars met zwartquote:
Oja. ik zie het. Ik vond het wel bij de kleuren van de site passen, dus misschen doen ze het nog een keer.quote:Op donderdag 10 april 2008 13:50 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Is al een keer geweest, toch?
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:11 schreef super-muffin het volgende:
Mijn bandjes zijn er trouwens af.
Dat is al geweest! 2003 meen ik me te herinneren zo even. Puh!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:38 schreef Breuls het volgende:
Ik heb mijn kaartje besteld op de dag dat de verkoop startte, dus ik ben erbij.
Mag ik overigens gokken op de kleur van het bandje dit jaar? Ik denk paars met witte letters.
Dat is een goede lunchtip!quote:Op donderdag 10 april 2008 14:26 schreef febster het volgende:
Ik ben er ook wederom bij.
Voor iedereen die trouwens de La Place kruidenkaas broodjes van Lowlands waardeert, ze verkopen het spul sindskort ook per bakje los bij de V&D, dus ik heb net mijn eigen pre Lowlands kruidenkaas stokbrood gemaakt
Precies!!!! Niet zitten miepen over die paar centen. Lowlands is echt zo'n feestje waar je niet op de centen moeten letten. Doe je dat, dan smaken je de overpriced biertjes ook niet meer. En dat zou zonde zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:33 schreef vogelkooi het volgende:
Kaar t jes duur? lowlands is niet elke week, een event zoals dit mag van mij best wat kosten. En een beetje poen per maand op zij leggen is ook geen probleem
Overpriced is 1 ding, maar smerig dat ze zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 14:47 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Precies!!!! Niet zitten miepen over die paar centen. Lowlands is echt zo'n feestje waar je niet op de centen moeten letten. Doe je dat, dan smaken je de overpriced biertjes ook niet meer. En dat zou zonde zijn.
Heb er al reteveul zin in!!!!
die paar centenquote:Op donderdag 10 april 2008 14:47 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Precies!!!! Niet zitten miepen over die paar centen. Lowlands is echt zo'n feestje waar je niet op de centen moeten letten. Doe je dat, dan smaken je de overpriced biertjes ook niet meer. En dat zou zonde zijn.
Heb er al reteveul zin in!!!!
Ben zelf ook geen fan van Grolsch, maar bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:50 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Overpriced is 1 ding, maar smerig dat ze zijn
Gelukkig proef je dat na een tijdje niet meer.
Nou ja, valt wel mee toch?! Zo duur is het niet hoor... Ga al die bands die je op Lowlands ziet maar eens los bekijken in een zaaltje ergens in NL. Dan ben je een veelvoud kwijt van die 135 euri denk ik.quote:
quote:
Wat betreft het bedrag:quote:Op donderdag 10 april 2008 15:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Nou ja, valt wel mee toch?! Zo duur is het niet hoor... Ga al die bands die je op Lowlands ziet maar eens los bekijken in een zaaltje ergens in NL. Dan ben je een veelvoud kwijt van die 135 euri denk ik.
Als je het over de verhoging hebt zijn het wel een paar centen, die 10 euro kan er ook nog wel bijquote:
Doelde meer op de totale kosten van het festival. Ik snap dat heb je deels zelf in de hand. Maar aangezien ik mezelf niet in de hand heb daar...................quote:Op donderdag 10 april 2008 15:57 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Als je het over de verhoging hebt zijn het wel een paar centen, die 10 euro kan er ook nog wel bij
misschien is het je niet opgevallen maar aangezien wij een vrij goeie economie hebben...(understatement) wordt alles elk jaar een beetje duurder...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:56 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Wat betreft het bedrag:
Ik betaal het ook gewoon en ik zal er geen nachtje wakker van liggen maar als ik er dan toch wat over moet zeggen: het gaat mij dan om het bedrag an sich. Dat het kaartje geen 50 euro kan kosten snapt iedereen wel. Maar om het nou ieder jaar te verhogen met 10 euro (laatste 3 jaar) vind ik ook wel veel eigenlijk. Vooral omdat er nou niet echt iets is veranderd waar je dat geld in terug ziet. Ook niet in de bands bijvoorbeeld.
En geef ze eens ongelijk, de laatste 2 jaar uitverkocht dus ze hebben nou niet echt een reden de prijs niet te verhogen.
Maar wie zijn wij om ons in de schoenen van de ondernemer te verplaatsen, het geld komt uit jouw en mijn zakquote:Op donderdag 10 april 2008 16:52 schreef kweek89 het volgende:
[..]
misschien is het je niet opgevallen maar aangezien wij een vrij goeie economie hebben...(understatement) wordt alles elk jaar een beetje duurder...
en natuurlijk gooi je de prijs omhoog als je uitverkoopt!
Met 5 mensen, eitjequote:Op donderdag 10 april 2008 16:51 schreef Mistaken het volgende:
Die tent heb je inderdaad zó opgezet xD
Flinke tent! Gekocht bij de Perry Sport?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:49 schreef GotC het volgende:
Heb vandaag m'n tent gekocht! Aardig groot, aardig zwaar (heb nu al zin in De Brug), maar echt een goede aanbieding dus
[ afbeelding ]
Yepquote:Op donderdag 10 april 2008 17:28 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Flinke tent! Gekocht bij de Perry Sport?
Misschien is het jou niet opgevallen dat ik de verhoging niet echt aanval?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:52 schreef kweek89 het volgende:
[..]
misschien is het je niet opgevallen maar aangezien wij een vrij goeie economie hebben...(understatement) wordt alles elk jaar een beetje duurder...
en natuurlijk gooi je de prijs omhoog als je uitverkoopt!
Doe ik om één een touwtje en trek ik hem net op tijd weg. Lachen was die gast vorig jaar.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:25 schreef vogelkooi het volgende:
En anders ga je toch bekertjes rapen?
Die rapers mag je toch schoppen?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:25 schreef vogelkooi het volgende:
En anders ga je toch bekertjes rapen?
Hitler op lowlands?quote:Op donderdag 10 april 2008 22:02 schreef Coiler het volgende:
En een werphengel!
die hitler garp was trouwens flauw he
THEOOOO!!!!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 22:55 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Hitler op lowlands?[ afbeelding ]
Die heeft een afzegging van vorig jaar goed te maken, dus ik zou daar helemaal niet vreemd van staan te kijken... Zou het ook niet vervelend vinden overigens. Ben best benieuwd hoe dat live klinkt.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:39 schreef chansadres het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mark Ronson gaat verschijnen in de Alpha of Bravo...
Als dat de redenering is kijk ik verwachtingsvol in de richting van Lily Allen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:07 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Die heeft een afzegging van vorig jaar goed te maken, dus ik zou daar helemaal niet vreemd van staan te kijken... Zou het ook niet vervelend vinden overigens. Ben best benieuwd hoe dat live klinkt.
Ja Radiohead is zeker he?quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:31 schreef Tourniquet het volgende:
Geen bands meer bekend geworden vandaag?
(behalve Radiohead dan)
Ik zou er niet op rekenen... zo verwachten we afgelopen jaar ook The Dresden Dolls omdat die in 2006 afgezegd hadden.... maar ze waren er nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als dat de redenering is kijk ik verwachtingsvol in de richting van Lily Allen.
...snuiven we etherquote:Op donderdag 10 april 2008 15:38 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Ben zelf ook geen fan van Grolsch, maar bij gebrek aan beter.
Lowlands hanteert (losvast) de regel dat de bands die ze boeken aan het touren zijn voor een nieuw album. Dus ze moeten het jaar ervoor een album uitgebracht hebben of dat niet te lang na Lowlands gaan uitbrengen. Waarschijnlijk om de actualiteitswaarde van de line-up te garanderen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen... zo verwachten we afgelopen jaar ook The Dresden Dolls omdat die in 2006 afgezegd hadden.... maar ze waren er niet
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De ouwe lullen wildcard
quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:36 schreef Albert86 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Radiohead komt? Lijkt mij een kleine kans, aangezien ze op 15 aug in Toronto Canada spelen.
Dat zeiden ze op het feestje van Kurt Cobain en Jimi Hendrix vorige week, die komen ook trouwens.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:36 schreef Albert86 het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Radiohead komt? Lijkt mij een kleine kans, aangezien ze op 15 aug in Toronto Canada spelen.
En van mij mogen ze ook weg blijven
Lowlands kan idd best zonder die para-depri-crap-sound van radioheadquote:
Neequote:Op vrijdag 11 april 2008 15:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zullen er nog genoeg kaartjes zijn over een maand?
ligt er een beetje aan hoeveel jij er wilt hebbenquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zullen er nog genoeg kaartjes zijn over een maand?
6 ongeveer.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:44 schreef skyrebel het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan hoeveel jij er wilt hebben
Prodigy stond op Lowlands was nog gewoon vanwege de album tour, greatest hits kwam pas paar maanden later uit.quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daarom zijn er regelmatig grote acts die wel op overige festivals als Pukkelpop staan, maar niet op Lowlands. Puur omdat die zonder album (al is het maar een greatest hits: zie bv. Prodigy, Massive Attack de afgelopen jaren) touren.
Bron: www.graz.nlquote:Soms praat een band of artiest zijn mond voorbij, soms zet een platenlabel wat online of geeft een myspacepagina informatie weer. Op die manier komen we te weten dat Gogol Bordello, dEUS, Holy Fuck en Sven Väth op Lowlands spelen.
Ah, vind het zuur om dit te zeggen, maar volgens mijn econometrische model zijn er over 30 dagen, 22 uur en vijftien seconden nog maar vijf kaartjes overquote:
Dan komt het goed.quote:Op vrijdag 11 april 2008 19:24 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ah, vind het zuur om dit te zeggen, maar volgens mijn econometrische model zijn er over 30 dagen, 22 uur en vijftien seconden nog maar vijf kaartjes over![]()
Idd erg goede band! Zag ze 2e paasdag in London. Doet een beetje denken aan Bloc Party vind je niet?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:35 schreef Tourniquet het volgende:
Kom net bij Foals vandaan. Mensen, wat een band!!!Als ze die niet naar Lowlands halen zijn "ze" gestoord!
Ja klopt, die connectie is er zeker. Ze stonden ook al in het voorprogramma van Bloc Party.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Idd erg goede band! Zag ze 2e paasdag in London. Doet een beetje denken aan Bloc Party vind je niet?
En hoe weet je die?quote:Op zondag 13 april 2008 18:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Muhahaha, ik weet lekker meer dan 10 bands/acts die zeker gaan komen.......en ik mag/kan/ga niet zeggen welke![]()
Zitten wel een paar ubertoffe dingen tussen
Connecties.quote:
gemenerdquote:Op zondag 13 april 2008 18:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Muhahaha, ik weet lekker meer dan 10 bands/acts die zeker gaan komen.......en ik mag/kan/ga niet zeggen welke![]()
Zitten wel een paar ubertoffe dingen tussen
In theorie zou dat kunnen.quote:Op zondag 13 april 2008 19:54 schreef super-muffin het volgende:
Sack, kun je mij niet een PM met namen sturen zodat als de lineup bekend is weet dat je nu niet lult.
Als dat in de praktijk ook mogelijk is staat mijn PM HEULEMAOL openquote:
Wat Muck zegtquote:
quote:Op zondag 13 april 2008 22:59 schreef MPG het volgende:
En ik heb mij maar meteen in de wiki toegevoegd
Ik heb de uber chille T2quote:Op zondag 13 april 2008 22:01 schreef Parafernalia het volgende:
Welke Quechua-tent heb jij, en ben je er tevreden over?
http://www.decathlon.nl/NL/touringtenten-13801244/#
quote:Op zondag 13 april 2008 22:01 schreef Parafernalia het volgende:
Welke Quechua-tent heb jij, en ben je er tevreden over?
http://www.decathlon.nl/NL/touringtenten-13801244/#
Daar zit toch niemand op te wachtenquote:
Jawel, Kooks zijn leuk!quote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Daar zit toch niemand op te wachten
Misschien moet ik erbij vermelden dat ik waarschijnlijk op 90% van het programma niet echt op zit te wachtenquote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
iig al 3 mensen boven je post en 1 eronderquote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
quote:The Kooks op Lowlands / 14-4-2008
The Kooks op Lowlands: vorige keer hebben ze er een enorm feest van gemaakt en dat gebeurt dit jaar vast weer.
Voordat je The Kooks op Lowlands ziet, komen ze eerst nog met een nieuw album op de proppen/ 'Konk'wordt vanavond gelanceerd in de Melkweg. Helaas is dat stijf uitverkocht. Niet getreurd; we hebben een exemplaar van het nieuwe schijfje weten te bemachtigen. Winnen? Snel naar Von Prijzenstein dan! Om je buren helemaal jaloers te maken gooien we er ook nog een T-shirt van The Kooks tegenaan.
Let the games begin!
Naja, give the people what they want. Maar ik zit inderdaad ook niet te wachten op standaard uitgemolken overhypt gitaarbandje nummer 589, zonder eigen identiteit of goede nummersquote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
nu zelfs 150quote:Op maandag 14 april 2008 13:45 schreef refused. het volgende:
Die lowlands google add waar je kaarten kan bestellen voor 175 euro per stuk
Zelfs dat is nog een end boven de reguliere prijs hoorquote:
dat weet ik wel, maar in de ad deden ze alsof het een gewéldige aanbieding wasquote:Op maandag 14 april 2008 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog een end boven de reguliere prijs hoor
quote:Op maandag 14 april 2008 13:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Naja, give the people what they want. Maar ik zit inderdaad ook niet te wachten op standaard uitgemolken overhypt gitaarbandje nummer 589, zonder eigen identiteit of goede nummers. En wat een verrassing ook dat ze komen
.
Ik ben platter dan plat uit die tent gekomen, ik snapte echt even niet waarom mensen gaan springen op The Kooksquote:Op maandag 14 april 2008 10:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou vond er echt geen fuck aan, saaie bedoeling
Als je ze niet hoeft te zien dan kun je toch sowieso chillen bij de Alpha, als ze er niet spelen?quote:Op maandag 14 april 2008 15:00 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben platter dan plat uit die tent gekomen, ik snapte echt even niet waarom mensen gaan springen op The Kooks![]()
Ik hoop (maar denk niet) dat ze in de Alpha komen, lekker op het gras chillen
Ik wil ze wel zien/horen, maar ik ga niet binnen staan omdat ik dan vast weer plat word.quote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je ze niet hoeft te zien dan kun je toch sowieso chillen bij de Alpha, als ze er niet spelen?
Natuurlijk is het geen verrassing dat ze komenquote:Op maandag 14 april 2008 13:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Naja, give the people what they want. Maar ik zit inderdaad ook niet te wachten op standaard uitgemolken overhypt gitaarbandje nummer 589, zonder eigen identiteit of goede nummers. En wat een verrassing ook dat ze komen
.
quote:Op maandag 14 april 2008 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar in de ad deden ze alsof het een gewéldige aanbieding was
Ik was toevallig vandaag bij de decathlon, en daar zag ik dat de 1 second simple afgeprijsd was naar 13,90 euro... Dat is natuurlijk wel heel erg weinig!quote:Op zondag 13 april 2008 23:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik heb de uber chille T2
Goedkoper vind je niet, en ik zou niet weten waarom je meer zou betalen. Hij is goed afgewerkt, makkelijk op te zetten, licht en waterdicht. Heeft al menig festival en storm overleefd.
Als je er met 2 man in wil moet je wel een beetje createf worden met je bagage etc. Zo'n groot 2-persoon luchtbed past er precies is, maar dan heb je dus geen plek meer voor je spullen...
In je eentje is het sowieso ideaal!
Zo'n 2-seconden tentje lijkt leuker dan het is.. Onhandig formaat om te vervoeren, en ook minder stevig. Bovendien staat mijn tent ook in 3 minuutjes, of sneller als je het met z'n 2en doet.
Prijs is 7,50 euro omhoog gegaan in vergelijking met vorig jaar. Oke, als je vorig jaar gebruikt maakt van de vroege vogel korting van 10 euro en dit jaar niet, dan kom je wel op 17,50 uit.quote:Op maandag 14 april 2008 16:24 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is er trouwens met de prijs van de tickets aan de hand? Dit jaar is het ¤17.50 duurder dan vorig jaar, als ik het goed heb? Is dat niet een beetje veel? Ik ben echt geen krenterige zeur, snap dat alles duurder wordt...maar zoveel...?
Dit ligt toch niet aan de gestegen olieprijs, of het almaar duurder wordende graan?
Aha, ok..dat scheelt inderdaad wel.quote:Op maandag 14 april 2008 16:31 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Prijs is 7,50 euro omhoog gegaan in vergelijking met vorig jaar. Oke, als je vorig jaar gebruikt maakt van de vroege vogel korting van 10 euro en dit jaar niet, dan kom je wel op 17,50 uit.
lijkt me een goed ideequote:Op maandag 14 april 2008 15:24 schreef Luni het volgende:
Sven Väth![]()
Denk dat er wel een Cocoon Label-avond zal komen.
quote:Op maandag 14 april 2008 19:36 schreef refused. het volgende:
dikke dubstep/breakcore.
Dan moet je op tijd gaan, zodat je het eerste vak in kunt... en dan daar achteraan gaan staan. Ruimte genoeg.quote:Op maandag 14 april 2008 15:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik wil ze wel zien/horen, maar ik ga niet binnen staan omdat ik dan vast weer plat word.
That's my point.
Bron? Als het zo isquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:45 schreef Tourniquet het volgende:
Ik krijg trouwens net een letter door. De letter S.
Sigmund Ross ofzo. Nee wacht, Sigur Ros, dat is het.
dat is kloetequote:
Ik zat er al op te rekenen maar het is natuurlijk geweldig als ze komen. Sigur Ros op Rock Werchter 2006 was het mooiste concert wat ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:45 schreef Tourniquet het volgende:
Lijkt me niet...dan eerder Underworldquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ik wist het al![]()
Maar zei Tom nou dat ze afsluiter zijn? Matthijs zei zo van "vanavond staan ze in de Melkweg en ze sluiten Werchter af" waarna Tom zegt "en Lowlands ook trouwens".
of is het tocvh een A of een G of een Z of een H? Een band die er eerder stond? Of toch een W?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:45 schreef Tourniquet het volgende:
sluiten die alle 3 dagen af?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Lijkt me niet...dan eerder Underworld
Sowieso, lekker boeiend wat "de afsluiter" is.quote:
De afsluiter van vorig jaar (Welle: Erdball) was anders wel heel erg gaaf!quote:Op woensdag 16 april 2008 03:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Sowieso, lekker boeiend wat "de afsluiter" is.'t Gaat nog tot 5 uur door
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De afsluiter van vorig jaar (Welle: Erdball) was anders wel heel erg gaaf!
Heel Lowlands is gaafquote:Op woensdag 16 april 2008 10:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De afsluiter van vorig jaar (Welle: Erdball) was anders wel heel erg gaaf!
precies, ongeacht wat er speelt, elk jaar weer een groot feestquote:
Ik neem aan van wel, en ik hoop iets groter dit jaar. Vorig jaar met Aux Raux en Bong Ra was het echt te druk.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:08 schreef Nosh het volgende:
Eeeeeeeeeen we zijn er weer.
Mag hopen dat ze weer iets als de X-ray hebben, want dat was vorig jaar met afstand één van de leukere plekken om te vertoeven.
Van mij hoeft het niet groter, vind het juist heel cool zo. Sommige mensen die ik spreek over Lowlands weten amper van die X-ray afquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, en ik hoop iets groter dit jaar. Vorig jaar met Aux Raux en Bong Ra was het echt te druk.
030303quote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef Agatorgother het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet groter, vind het juist heel cool zo. Sommige mensen die ik spreek over Lowlands weten amper van die X-ray afMaar ze moeten er gewoon niet acts als Uffie of Aux Raus neerzetten. Sowieso had ik van Aux Raus al heel vroeg een overkill, het is leuk voor een half uurtje, misschien zelfs een tweede keer, maar dan houdt het ook op.
Van mij mogen er meer acts als Chris Clark, Various (Production?), DJ Rupture en DJ Elephant Power neergezet worden. Vooral bij DJ Elephant Power (was geloof ik in 2005), ik had nog nooit zoiets gehoord
het was echt enorm druk bij Uffiequote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef Agatorgother het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet groter, vind het juist heel cool zo. Sommige mensen die ik spreek over Lowlands weten amper van die X-ray afMaar ze moeten er gewoon niet acts als Uffie of Aux Raus neerzetten. Sowieso had ik van Aux Raus al heel vroeg een overkill, het is leuk voor een half uurtje, misschien zelfs een tweede keer, maar dan houdt het ook op.
Van mij mogen er meer acts als Chris Clark, Various (Production?), DJ Rupture en DJ Elephant Power neergezet worden. Vooral bij DJ Elephant Power (was geloof ik in 2005), ik had nog nooit zoiets gehoord
Hellfish! Graag. Op Dour 2006 ben ik daar erg hard op gegaan!quote:Op donderdag 17 april 2008 15:09 schreef Nosh het volgende:
En ik zet lekker weer mijn geld in op ware UK Hardcore. Hellfish ofzo.
Want dat mag wel een keer, als je ook Aaron Spectre er neer hebt gezet.
Very nice yes! Die ga ik zeker tjekken!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Los Campesinos! komt ons op 16 augustus vereren met een optreden.
de wat?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Kijk het filmpje op hun site, veelzeggender krijg je het niet.quote:
gedaan maar heb nog nooit van ze gehoordquote:Op donderdag 17 april 2008 21:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kijk het filmpje op hun site, veelzeggender krijg je het niet.
Apparat viel me vies tegenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:11 schreef kciR het volgende:
[..]
Very nice yes! Die ga ik zeker tjekken!
En de X-Ray is de gaafste 'tent' van heel Lowlands.. vorig jaar was Apparat trouwens ook iets te groot voor de X-Ray, was bommetjevol daar..
k hoop ook echt zo hard dat er weer een goede dubstep avond komt! Vorig jaar lekker genoten die avond..
Apparat & band vond ik trouwens erg slecht, ben op een gegeven moment weg gegaan. Ik zie hem morgen in Club 11 weer zonder band, daar komt ie toch beter tot z'n recht.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:11 schreef kciR het volgende:
[..]
Very nice yes! Die ga ik zeker tjekken!
En de X-Ray is de gaafste 'tent' van heel Lowlands.. vorig jaar was Apparat trouwens ook iets te groot voor de X-Ray, was bommetjevol daar..
k hoop ook echt zo hard dat er weer een goede dubstep avond komt! Vorig jaar lekker genoten die avond..
Tofheidquote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Het zou wel tof op akelig veel manieren zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:47 schreef febster het volgende:
[..]
Tofheid
Mijn moeder vertelde me trouwens dat Neill Young naar Lowlands kwam, word ze dement of heeft ze bronnen die ik niet heb
Denk dat ze Lowlands en Werchter heeft verward.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:47 schreef febster het volgende:
[..]
Tofheid
Mijn moeder vertelde me trouwens dat Neill Young naar Lowlands kwam, word ze dement of heeft ze bronnen die ik niet heb
Ik denk Lowlands en Bospop...quote:Op donderdag 17 april 2008 22:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk dat ze Lowlands en Werchter heeft verward.
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef refused. het volgende:
texelse boys
Ja was erg gaaf... alles stond toen ook meer in teken van (interactieve) kunst enzo... plus dikke optredens van o.a. quasimoto, jason forrest, micromusic etc.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Die moeten ook weer dit jaar
Ik ben er ookquote:Op donderdag 17 april 2008 21:24 schreef Agatorgother het volgende:
[..]
Apparat & band vond ik trouwens erg slecht, ben op een gegeven moment weg gegaan. Ik zie hem morgen in Club 11 weer zonder band, daar komt ie toch beter tot z'n recht.
En ook (the) Gossip.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Van een niet nader te benoemen, tijdelijke niet-medefokker heb ik vernomen dat Elbow ook naar Biddinghuizen komt.
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Van een niet nader te benoemen, tijdelijke niet-medefokker heb ik vernomen dat Elbow ook naar Biddinghuizen komt.
Die lijken me wel cooL!quote:
Dat was een vogeltje.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:52 schreef foowout het volgende:
was amy MacDoanld nou ook al bevestigt of was dat slechts een half gerucht?
Dus als je naar Pinkpop zou gaan, geen lowlandsquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik kan dit jaar niet naar Pinkpo, misschien dat ik naar Lowlands ga.
Ik zal inderdaad eens mailen. Het wordt wel eens tijd voor een unban!quote:Op vrijdag 18 april 2008 01:21 schreef rubbereend het volgende:
in het geval van het Lowlands topic kunnen dat er 2 zijn
Ik kan mijn geld maar een keer uitgeven en ik ga al jaren naar Pinkpop.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:48 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Dus als je naar Pinkpop zou gaan, geen lowlandsSlechte keus dan mf
Goed moment om dan eens naar LL te gaan. Wil je gelijk niet meer terugquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik kan mijn geld maar een keer uitgeven en ik ga al jaren naar Pinkpop.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Goed moment om dan eens naar LL te gaan. Wil je gelijk niet meer terug
Dat geld toch altijdquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik kan mijn geld maar een keer uitgeven en ik ga al jaren naar Pinkpop.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Goed moment om dan eens naar LL te gaan. Wil je gelijk niet meer terug
Zal me dit jaar helemaal een worst wezen. Komende zomer genoeg leuke hardcore concerten die op het programma staan. Dus muziekaal kom ik wel aan mijn trekkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:30 schreef ralfseltje het volgende:
De line-up wordt nu toch al best interessant
Quasimodo Jonesquote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja was erg gaaf... alles stond toen ook meer in teken van (interactieve) kunst enzo... plus dikke optredens van o.a. quasimoto, jason forrest, micromusic etc.
omg die zangeres :'_quote:
De Uffie van 2008. Kom maar met de eindelozequote:
Dan mag men mij ook toevoegen, want mijn kaartje is al binnen sinds de verkoop begonnen wasquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:47 schreef Parafernalia het volgende:
* Parafernalia toevoegt aan Welke FOK!ers gaan?-lijstje
Hehehe... kan het wel waarderenquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:15 schreef Tourniquet het volgende:
De zangeres van Gossip![]()
![]()
![]()
Klikken is op eigen risico![]()
http://lnx.musicaroma.com/files/gossip3.gif
fap fap fapquote:Op zaterdag 19 april 2008 02:15 schreef Tourniquet het volgende:
![]()
![]()
Bwaaaaaaaaah nasty!quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:15 schreef Tourniquet het volgende:
![]()
![]()
Beth is de gimmick van Gossip. Tis moeilijk om een 'normale' foto van haar te vinden.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:15 schreef Tourniquet het volgende:
![]()
![]()
Die past ook wel in het rijtje van de modderglijders.quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:15 schreef Tourniquet het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2008 02:15 schreef Tourniquet het volgende:
![]()
![]()
Ik eis bij deze dat er zo weinig mogelijk hiphoppers komen op Lowlandsquote:
* Sack_Blabbath telt even het aantal keren dat alle tenten tegelijkertijd een hiphop-act hadden staan. .......drumroffel........ 0 keer.quote:Op maandag 21 april 2008 19:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik eis bij deze dat er zo weinig mogelijk hiphoppers komen op Lowlands![]()
Sorry, dat trek ik gewoon niet
Ik eis bij deze dat er zo weinig mogelijk narrowminded cunts komen op Lowlands.quote:Op maandag 21 april 2008 19:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Quoted for Truthquote:Op maandag 21 april 2008 20:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik eis bij deze dat er zo weinig mogelijk narrowminded cunts komen op Lowlands.
True.quote:Op maandag 21 april 2008 20:39 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik eis bij deze dat er zo weinig mogelijk narrowminded cunts komen op Lowlands.
Komt gewoon weer een Top Notch podium zoals elk jaar... na ja, podium... maar een aantal actsquote:Op maandag 21 april 2008 19:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
paar namen daarvan zou ik wel blij mee zijn...quote:De eerste reeks namen zijn: The Killers, The Flaming Lips, Serj Tankian, Dropkick Murphys, Boys Noize, Ricardo Villalobos, Mercury Rev, Plain White T's, Miss Kittin & The Hacker (live), Carl Craig, The Wombats, Etienne de Crecy (live), Neurosis, Killswitch Engage, Iron & Wine, Danko Jones, Simian Mobile Disco (live), Stereo MC's, The Cribs, Joan As Police Woman, Pendulum, The Dresden Dolls, Sons And Daughters, As I Lay Dying, DJ Friction, Hadouken!, DJ Hype & Daddy Earl, Cult of Luna, Henry Rollins (spoken word), Infadels, Junkie XL, Kaizers Orchestra, Bob Mould Band, Klaxons DJ Set (Jamie Reynolds), SebastiAn, Does It Offend You, Yeah?, Epica, Uffie & Feadz, Yeasayer, Volbeat, DJ Mehdi, High Contrast + MC Wrec, MxPx, Late Of The Pier, The Casualties, The Count & Sinden (live), The Subways, Tocadisco, Two Gallants, Black Kids, Holy Fuck, Los Campesinos!, Benga, Dusty Kid (live), Joe Lean and The Jing Jang Jong, Nina Nastasia, Radioclit, Lightspeed Champion, The Unseen, The Heavy, TC, Witchcraft, Yuksek (live), Have Heart, Drive-By Truckers, Brodinski, Year Long Disaster, Chase & Status, The Ocean, The Sword, Dan Le Sac vs Scroobius Pip, Crookers, Kitty, Daisy & Lewis, The Bloody Beetroots, Shackleton, The Shoes, Headman, Little Dragon en Louis XIV.
Sjongejonge, krijgen we dit weer. Ik snap niet hoe je een heel genre in 1 keer kan afschrijven, dan heb je echt een bord voor je kop.quote:Op maandag 21 april 2008 19:08 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
quote:De eerste reeks namen zijn: The Killers, The Flaming Lips, Serj Tankian, Dropkick Murphys, Boys Noize, Ricardo Villalobos, Mercury Rev, Plain White T's, Miss Kittin & The Hacker (live), Carl Craig, The Wombats, Etienne de Crecy (live), Neurosis, Killswitch Engage, Iron & Wine, Danko Jones, Simian Mobile Disco (live), Stereo MC's, The Cribs, Joan As Police Woman, Pendulum, The Dresden Dolls, Sons And Daughters, As I Lay Dying, DJ Friction, Hadouken!, DJ Hype & Daddy Earl, Cult of Luna, Henry Rollins (spoken word), Infadels, Junkie XL, Kaizers Orchestra, Bob Mould Band, Klaxons DJ Set (Jamie Reynolds), SebastiAn, Does It Offend You, Yeah?, Epica, Uffie & Feadz, Yeasayer, Volbeat, DJ Mehdi, High Contrast + MC Wrec, MxPx, Late Of The Pier, The Casualties, The Count & Sinden (live), The Subways, Tocadisco, Two Gallants, Black Kids, Holy Fuck, Los Campesinos!, Benga, Dusty Kid (live), Joe Lean and The Jing Jang Jong, Nina Nastasia, Radioclit, Lightspeed Champion, The Unseen, The Heavy, TC, Witchcraft, Yuksek (live), Have Heart, Drive-By Truckers, Brodinski, Year Long Disaster, Chase & Status, The Ocean, The Sword, Dan Le Sac vs Scroobius Pip, Crookers, Kitty, Daisy & Lewis, The Bloody Beetroots, Shackleton, The Shoes, Headman, Little Dragon en Louis XIV.
Stereo MC'squote:
Tarantula blijft anders wel lekker!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:51 schreef Nosh het volgende:
Ik mag lijen dat ze Pendulum wéér laten opdraven.
SLAM!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:16 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Tarantula blijft anders wel lekker!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:51 schreef Nosh het volgende:
Ik mag lijen dat ze Pendulum wéér laten opGraven.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Beth is de gimmick van Gossip. Tis moeilijk om een 'normale' foto van haar te vinden.
Daar ben ik het mee eens. Ik heb haar nu denk ik 3 keer zien draaien en... ze sloeg gewoon de plank mis zeg maar.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Toch vond ik haar vroeger beter draaien, toen mixte meer verschillende stylen.
2002quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Stereo MC'sZou mooi zijn als die komen, heb het optreden van 2001? op CD, klinkt errug lekker!
Als ze met de live band komen dan graag op lowlands!quote:Op dinsdag 22 april 2008 12:51 schreef Nosh het volgende:
Ik mag lijen dat ze Pendulum wéér laten opdraven.
quote:De eerste reeks namen zijn: The Killers, The Flaming Lips, Serj Tankian, Dropkick Murphys, Boys Noize, Ricardo Villalobos, Mercury Rev, Plain White T's, Miss Kittin & The Hacker (live), Carl Craig, The Wombats, Etienne de Crecy (live), Neurosis, Killswitch Engage, Iron & Wine, Danko Jones, Simian Mobile Disco (live), Stereo MC's, The Cribs, Joan As Police Woman, Pendulum, The Dresden Dolls, Sons And Daughters, As I Lay Dying, DJ Friction, Hadouken!, DJ Hype & Daddy Earl, Cult of Luna, Henry Rollins (spoken word), Infadels, Junkie XL, Kaizers Orchestra, Bob Mould Band, Klaxons DJ Set (Jamie Reynolds), SebastiAn, Does It Offend You, Yeah?, Epica, Uffie & Feadz, Yeasayer, Volbeat, DJ Mehdi, High Contrast + MC Wrec, MxPx, Late Of The Pier, The Casualties, The Count & Sinden (live), The Subways, Tocadisco, Two Gallants, Black Kids, Holy Fuck, Los Campesinos!, Benga, Dusty Kid (live), Joe Lean and The Jing Jang Jong, Nina Nastasia, Radioclit, Lightspeed Champion, The Unseen, The Heavy, TC, Witchcraft, Yuksek (live), Have Heart, Drive-By Truckers, Brodinski, Year Long Disaster, Chase & Status, The Ocean, The Sword, Dan Le Sac vs Scroobius Pip, Crookers, Kitty, Daisy & Lewis, The Bloody Beetroots, Shackleton, The Shoes, Headman, Little Dragon en Louis XIV.
Wacht rustig af.....quote:Op woensdag 23 april 2008 00:51 schreef Ascaroth het volgende:
Goddomme, die Pukkelpop-lijst heeft al een flinke zooi goede namen. Het enige wat Lowlands tot nu toe bekend heeft gemaakt is zo'n beetje een herhaling van de afgelopen vijf jaar. Dan mogen ze toch wel wat namen uit dat Pukkelpop-lijstje gaan plukken.
SMD viel idd wat tegen, maar live mogen ze zeker terugkomen!quote:Op woensdag 23 april 2008 01:49 schreef Toad het volgende:
He leuk The Killers. Maar ik vrees niet dat ze nog een keer komen. Vorig jaar waren ze alleen op Lowlands toch?
Simian Mobile Disco Live, niet die stomme DJ-set van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |