Idd erg goede band! Zag ze 2e paasdag in London. Doet een beetje denken aan Bloc Party vind je niet?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:35 schreef Tourniquet het volgende:
Kom net bij Foals vandaan. Mensen, wat een band!!!Als ze die niet naar Lowlands halen zijn "ze" gestoord!
Ja klopt, die connectie is er zeker. Ze stonden ook al in het voorprogramma van Bloc Party.quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Idd erg goede band! Zag ze 2e paasdag in London. Doet een beetje denken aan Bloc Party vind je niet?
En hoe weet je die?quote:Op zondag 13 april 2008 18:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Muhahaha, ik weet lekker meer dan 10 bands/acts die zeker gaan komen.......en ik mag/kan/ga niet zeggen welke![]()
Zitten wel een paar ubertoffe dingen tussen
Connecties.quote:
gemenerdquote:Op zondag 13 april 2008 18:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Muhahaha, ik weet lekker meer dan 10 bands/acts die zeker gaan komen.......en ik mag/kan/ga niet zeggen welke![]()
Zitten wel een paar ubertoffe dingen tussen
In theorie zou dat kunnen.quote:Op zondag 13 april 2008 19:54 schreef super-muffin het volgende:
Sack, kun je mij niet een PM met namen sturen zodat als de lineup bekend is weet dat je nu niet lult.
Als dat in de praktijk ook mogelijk is staat mijn PM HEULEMAOL openquote:
Wat Muck zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |