Als je ze niet hoeft te zien dan kun je toch sowieso chillen bij de Alpha, als ze er niet spelen?quote:Op maandag 14 april 2008 15:00 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik ben platter dan plat uit die tent gekomen, ik snapte echt even niet waarom mensen gaan springen op The Kooks![]()
Ik hoop (maar denk niet) dat ze in de Alpha komen, lekker op het gras chillen
Ik wil ze wel zien/horen, maar ik ga niet binnen staan omdat ik dan vast weer plat word.quote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je ze niet hoeft te zien dan kun je toch sowieso chillen bij de Alpha, als ze er niet spelen?
Natuurlijk is het geen verrassing dat ze komenquote:Op maandag 14 april 2008 13:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Naja, give the people what they want. Maar ik zit inderdaad ook niet te wachten op standaard uitgemolken overhypt gitaarbandje nummer 589, zonder eigen identiteit of goede nummers. En wat een verrassing ook dat ze komen
.
quote:Op maandag 14 april 2008 14:39 schreef Muck het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar in de ad deden ze alsof het een gewéldige aanbieding was
Ik was toevallig vandaag bij de decathlon, en daar zag ik dat de 1 second simple afgeprijsd was naar 13,90 euro... Dat is natuurlijk wel heel erg weinig!quote:Op zondag 13 april 2008 23:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ik heb de uber chille T2
Goedkoper vind je niet, en ik zou niet weten waarom je meer zou betalen. Hij is goed afgewerkt, makkelijk op te zetten, licht en waterdicht. Heeft al menig festival en storm overleefd.
Als je er met 2 man in wil moet je wel een beetje createf worden met je bagage etc. Zo'n groot 2-persoon luchtbed past er precies is, maar dan heb je dus geen plek meer voor je spullen...
In je eentje is het sowieso ideaal!
Zo'n 2-seconden tentje lijkt leuker dan het is.. Onhandig formaat om te vervoeren, en ook minder stevig. Bovendien staat mijn tent ook in 3 minuutjes, of sneller als je het met z'n 2en doet.
Prijs is 7,50 euro omhoog gegaan in vergelijking met vorig jaar. Oke, als je vorig jaar gebruikt maakt van de vroege vogel korting van 10 euro en dit jaar niet, dan kom je wel op 17,50 uit.quote:Op maandag 14 april 2008 16:24 schreef Parafernalia het volgende:
Wat is er trouwens met de prijs van de tickets aan de hand? Dit jaar is het ¤17.50 duurder dan vorig jaar, als ik het goed heb? Is dat niet een beetje veel? Ik ben echt geen krenterige zeur, snap dat alles duurder wordt...maar zoveel...?
Dit ligt toch niet aan de gestegen olieprijs, of het almaar duurder wordende graan?
Aha, ok..dat scheelt inderdaad wel.quote:Op maandag 14 april 2008 16:31 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Prijs is 7,50 euro omhoog gegaan in vergelijking met vorig jaar. Oke, als je vorig jaar gebruikt maakt van de vroege vogel korting van 10 euro en dit jaar niet, dan kom je wel op 17,50 uit.
lijkt me een goed ideequote:Op maandag 14 april 2008 15:24 schreef Luni het volgende:
Sven Väth![]()
Denk dat er wel een Cocoon Label-avond zal komen.
quote:Op maandag 14 april 2008 19:36 schreef refused. het volgende:
dikke dubstep/breakcore.
Dan moet je op tijd gaan, zodat je het eerste vak in kunt... en dan daar achteraan gaan staan. Ruimte genoeg.quote:Op maandag 14 april 2008 15:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik wil ze wel zien/horen, maar ik ga niet binnen staan omdat ik dan vast weer plat word.
That's my point.
Bron? Als het zo isquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:45 schreef Tourniquet het volgende:
Ik krijg trouwens net een letter door. De letter S.
Sigmund Ross ofzo. Nee wacht, Sigur Ros, dat is het.
dat is kloetequote:
Ik zat er al op te rekenen maar het is natuurlijk geweldig als ze komen. Sigur Ros op Rock Werchter 2006 was het mooiste concert wat ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:45 schreef Tourniquet het volgende:
Lijkt me niet...dan eerder Underworldquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ik wist het al![]()
Maar zei Tom nou dat ze afsluiter zijn? Matthijs zei zo van "vanavond staan ze in de Melkweg en ze sluiten Werchter af" waarna Tom zegt "en Lowlands ook trouwens".
of is het tocvh een A of een G of een Z of een H? Een band die er eerder stond? Of toch een W?quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:45 schreef Tourniquet het volgende:
sluiten die alle 3 dagen af?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Lijkt me niet...dan eerder Underworld
Sowieso, lekker boeiend wat "de afsluiter" is.quote:
De afsluiter van vorig jaar (Welle: Erdball) was anders wel heel erg gaaf!quote:Op woensdag 16 april 2008 03:23 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Sowieso, lekker boeiend wat "de afsluiter" is.'t Gaat nog tot 5 uur door
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De afsluiter van vorig jaar (Welle: Erdball) was anders wel heel erg gaaf!
Heel Lowlands is gaafquote:Op woensdag 16 april 2008 10:31 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
De afsluiter van vorig jaar (Welle: Erdball) was anders wel heel erg gaaf!
precies, ongeacht wat er speelt, elk jaar weer een groot feestquote:
Ik neem aan van wel, en ik hoop iets groter dit jaar. Vorig jaar met Aux Raux en Bong Ra was het echt te druk.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:08 schreef Nosh het volgende:
Eeeeeeeeeen we zijn er weer.
Mag hopen dat ze weer iets als de X-ray hebben, want dat was vorig jaar met afstand één van de leukere plekken om te vertoeven.
Van mij hoeft het niet groter, vind het juist heel cool zo. Sommige mensen die ik spreek over Lowlands weten amper van die X-ray afquote:Op donderdag 17 april 2008 15:35 schreef refused. het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, en ik hoop iets groter dit jaar. Vorig jaar met Aux Raux en Bong Ra was het echt te druk.
030303quote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef Agatorgother het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet groter, vind het juist heel cool zo. Sommige mensen die ik spreek over Lowlands weten amper van die X-ray afMaar ze moeten er gewoon niet acts als Uffie of Aux Raus neerzetten. Sowieso had ik van Aux Raus al heel vroeg een overkill, het is leuk voor een half uurtje, misschien zelfs een tweede keer, maar dan houdt het ook op.
Van mij mogen er meer acts als Chris Clark, Various (Production?), DJ Rupture en DJ Elephant Power neergezet worden. Vooral bij DJ Elephant Power (was geloof ik in 2005), ik had nog nooit zoiets gehoord
het was echt enorm druk bij Uffiequote:Op donderdag 17 april 2008 16:23 schreef Agatorgother het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet groter, vind het juist heel cool zo. Sommige mensen die ik spreek over Lowlands weten amper van die X-ray afMaar ze moeten er gewoon niet acts als Uffie of Aux Raus neerzetten. Sowieso had ik van Aux Raus al heel vroeg een overkill, het is leuk voor een half uurtje, misschien zelfs een tweede keer, maar dan houdt het ook op.
Van mij mogen er meer acts als Chris Clark, Various (Production?), DJ Rupture en DJ Elephant Power neergezet worden. Vooral bij DJ Elephant Power (was geloof ik in 2005), ik had nog nooit zoiets gehoord
Hellfish! Graag. Op Dour 2006 ben ik daar erg hard op gegaan!quote:Op donderdag 17 april 2008 15:09 schreef Nosh het volgende:
En ik zet lekker weer mijn geld in op ware UK Hardcore. Hellfish ofzo.
Want dat mag wel een keer, als je ook Aaron Spectre er neer hebt gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |