quote:Op zondag 13 april 2008 22:59 schreef MPG het volgende:
En ik heb mij maar meteen in de wiki toegevoegd
Ik heb de uber chille T2quote:Op zondag 13 april 2008 22:01 schreef Parafernalia het volgende:
Welke Quechua-tent heb jij, en ben je er tevreden over?
http://www.decathlon.nl/NL/touringtenten-13801244/#
quote:Op zondag 13 april 2008 22:01 schreef Parafernalia het volgende:
Welke Quechua-tent heb jij, en ben je er tevreden over?
http://www.decathlon.nl/NL/touringtenten-13801244/#
Daar zit toch niemand op te wachtenquote:
Jawel, Kooks zijn leuk!quote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Daar zit toch niemand op te wachten
Misschien moet ik erbij vermelden dat ik waarschijnlijk op 90% van het programma niet echt op zit te wachtenquote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
iig al 3 mensen boven je post en 1 eronderquote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
quote:The Kooks op Lowlands / 14-4-2008
The Kooks op Lowlands: vorige keer hebben ze er een enorm feest van gemaakt en dat gebeurt dit jaar vast weer.
Voordat je The Kooks op Lowlands ziet, komen ze eerst nog met een nieuw album op de proppen/ 'Konk'wordt vanavond gelanceerd in de Melkweg. Helaas is dat stijf uitverkocht. Niet getreurd; we hebben een exemplaar van het nieuwe schijfje weten te bemachtigen. Winnen? Snel naar Von Prijzenstein dan! Om je buren helemaal jaloers te maken gooien we er ook nog een T-shirt van The Kooks tegenaan.
Let the games begin!
Naja, give the people what they want. Maar ik zit inderdaad ook niet te wachten op standaard uitgemolken overhypt gitaarbandje nummer 589, zonder eigen identiteit of goede nummersquote:Op maandag 14 april 2008 10:02 schreef skyrebel het volgende:
[..]
nu zelfs 150quote:Op maandag 14 april 2008 13:45 schreef refused. het volgende:
Die lowlands google add waar je kaarten kan bestellen voor 175 euro per stuk
Zelfs dat is nog een end boven de reguliere prijs hoorquote:
dat weet ik wel, maar in de ad deden ze alsof het een gewéldige aanbieding wasquote:Op maandag 14 april 2008 14:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs dat is nog een end boven de reguliere prijs hoor
quote:Op maandag 14 april 2008 13:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Naja, give the people what they want. Maar ik zit inderdaad ook niet te wachten op standaard uitgemolken overhypt gitaarbandje nummer 589, zonder eigen identiteit of goede nummers. En wat een verrassing ook dat ze komen
.
Ik ben platter dan plat uit die tent gekomen, ik snapte echt even niet waarom mensen gaan springen op The Kooksquote:Op maandag 14 april 2008 10:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]nou vond er echt geen fuck aan, saaie bedoeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |