Very nice yes! Die ga ik zeker tjekken!quote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Los Campesinos! komt ons op 16 augustus vereren met een optreden.
de wat?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Kijk het filmpje op hun site, veelzeggender krijg je het niet.quote:
gedaan maar heb nog nooit van ze gehoordquote:Op donderdag 17 april 2008 21:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kijk het filmpje op hun site, veelzeggender krijg je het niet.
Apparat viel me vies tegenquote:Op donderdag 17 april 2008 19:11 schreef kciR het volgende:
[..]
Very nice yes! Die ga ik zeker tjekken!
En de X-Ray is de gaafste 'tent' van heel Lowlands.. vorig jaar was Apparat trouwens ook iets te groot voor de X-Ray, was bommetjevol daar..
k hoop ook echt zo hard dat er weer een goede dubstep avond komt! Vorig jaar lekker genoten die avond..
Apparat & band vond ik trouwens erg slecht, ben op een gegeven moment weg gegaan. Ik zie hem morgen in Club 11 weer zonder band, daar komt ie toch beter tot z'n recht.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:11 schreef kciR het volgende:
[..]
Very nice yes! Die ga ik zeker tjekken!
En de X-Ray is de gaafste 'tent' van heel Lowlands.. vorig jaar was Apparat trouwens ook iets te groot voor de X-Ray, was bommetjevol daar..
k hoop ook echt zo hard dat er weer een goede dubstep avond komt! Vorig jaar lekker genoten die avond..
Tofheidquote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef Tourniquet het volgende:
Het zou wel tof op akelig veel manieren zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:47 schreef febster het volgende:
[..]
Tofheid
Mijn moeder vertelde me trouwens dat Neill Young naar Lowlands kwam, word ze dement of heeft ze bronnen die ik niet heb
Denk dat ze Lowlands en Werchter heeft verward.quote:Op donderdag 17 april 2008 21:47 schreef febster het volgende:
[..]
Tofheid
Mijn moeder vertelde me trouwens dat Neill Young naar Lowlands kwam, word ze dement of heeft ze bronnen die ik niet heb
Ik denk Lowlands en Bospop...quote:Op donderdag 17 april 2008 22:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Denk dat ze Lowlands en Werchter heeft verward.
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:30 schreef refused. het volgende:
texelse boys
Ja was erg gaaf... alles stond toen ook meer in teken van (interactieve) kunst enzo... plus dikke optredens van o.a. quasimoto, jason forrest, micromusic etc.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
![]()
Die moeten ook weer dit jaar
Ik ben er ookquote:Op donderdag 17 april 2008 21:24 schreef Agatorgother het volgende:
[..]
Apparat & band vond ik trouwens erg slecht, ben op een gegeven moment weg gegaan. Ik zie hem morgen in Club 11 weer zonder band, daar komt ie toch beter tot z'n recht.
En ook (the) Gossip.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Van een niet nader te benoemen, tijdelijke niet-medefokker heb ik vernomen dat Elbow ook naar Biddinghuizen komt.
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Van een niet nader te benoemen, tijdelijke niet-medefokker heb ik vernomen dat Elbow ook naar Biddinghuizen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |