Spannendquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:29 schreef Levitation het volgende:
Nog maar 3.5 week en dan is het zo ver...
Je staat in de lijstquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:28 schreef murp het volgende:
oh, ik ga ook 10-09-08 trouwen, dus een dikke tpv
Echt snel al! Spannend zeg!quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:29 schreef Levitation het volgende:
Nog maar 3.5 week en dan is het zo ver...
Alle bruiloften waar ik/wij zijn geweest hebben we gaan bedankjes gehadquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:36 schreef Yoni het volgende:
Het meest nuttige bedankje wat ik ooit kreeg was een make-up spiegeltje (met de namen en datum enzo). Leek heel suf in eerste instantie, maar ik heb het echt lang gebruikt![]()
Maar bedankjes zijn toch ook niet verplicht? Ik ben volgens mij ook wel eens op een bruiloft geweest waar we niks kregen.
Kijk, da's meer mijn stijl!quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Bedankjes zijn volgens mij echt iets van de laatste jaren.
Vroeger kreeg je aan het einde gewoon een kop koffie en een plak krentenwegge en dan kon je opzouten.
meen je ha ha....quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:05 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij willen wel bedankjes,gewoon leuk om te geven en vind het ook altijd leuk om te krijgen als ik op een bruilofd ben geweest.Wat het precies word weten we nog niet maar het zal wel iets met nootjes zijn
Ja je moet toch wat hequote:
omgquote:Op woensdag 9 april 2008 10:20 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ja je moet toch wat he![]()
Marlies,dat vind ik ook leuk...en dat houdoe komt er natuurlijk bij ons ook op.Mijn vriend wil zelfs houdoe en bedankt als afsluit nummer,maar ik weet niet of ik dat nou zo geweldig vind
Hier ook... ik heb ook vrijwel alles geregeld, krijg wel soms opdrachten: "Bel jij ... maar even".quote:Op woensdag 9 april 2008 13:28 schreef octopussy het volgende:
PP, hij denkt er in ieder geval over naMijn aanstaande wil niets weten van dansen en openingsdansen en wat voor muziek er gedraaid wordt.
![]()
eigenlijk ben ik sowieso wel de gene die alles moet organiseren![]()
behalve de auto (mercedes cabrio van schoonouders), die had meneer direct geregeld
hier gaat dat ook zo,quote:Op woensdag 9 april 2008 13:28 schreef octopussy het volgende:
PP, hij denkt er in ieder geval over naMijn aanstaande wil niets weten van dansen en openingsdansen en wat voor muziek er gedraaid wordt.
![]()
behalve de auto (mercedes cabrio van schoonouders), die had meneer direct geregeld
Nou dat is eigenlijk ook een van de zeer weinige ingevingen die hij heeft gehad.Ik regel eigenlijk alles,dan vraag ik wat hij er van vind,kijken we samen even als hij het ook leuk vind doen we het zo anders zoek IK weer verder.Hij denk dat we alles in de laatste 2wkn nog wel kunnen regelen en ik ben juist meer van dat ik het allemaal z.s.m geregeld wil hebben!quote:Op woensdag 9 april 2008 13:28 schreef octopussy het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:43 schreef octopussy het volgende:![]()
volgens mij willen veel mannen gewoon liefst een gast zijn op hun eigen bruiloft.
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:43 schreef octopussy het volgende:![]()
volgens mij willen veel mannen gewoon liefst een gast zijn op hun eigen bruiloft.
Was ook eentje bij die iets van 5 keer wilde oefenen met alle gasten. En ze was hels dat de mensen niet op kwamen dagen bij de oefensessies.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:50 schreef draculettetje het volgende:
bruidzilla's zijn dat ook wel toch?
moet daar vaak wel om lachen ja, die maken het gewoon stressvol! dat was ik heus niet van plan
oefenen etentjes enzo pffff
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier gaat dat ook zo,
hij zou dan in ieder geval de auto regelen en bruidsboeket
auto heb ik inmiddels geregeld
thnxquote:
Holy crap dat zou ik dus nooit uitgeven aan een bruiloft.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:26 schreef murp het volgende:
effe een korte vraag, hoe duur zijn jullie bruiloften? mn vriendin heeft het een beetje uitgerekend, zo'n 10.000 euro
vorige week heeft ze een jurk gekocht van 1200 euro
wat een geld
die van mn zus was 21.000 guldenquote:Op woensdag 9 april 2008 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Holy crap dat zou ik dus nooit uitgeven aan een bruiloft.
Geloof me, je zit er zo aan.quote:Op woensdag 9 april 2008 19:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Holy crap dat zou ik dus nooit uitgeven aan een bruiloft.
whoeie! gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 april 2008 18:58 schreef Qwea het volgende:
OMG
Ik ben verloofdOMG.
![]()
![]()
![]()
![]()
Mikey heeft me gevraagd![]()
OMG OMG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
W000t
"disclaimer ; Ik ben van de week al gevraagd, ik moest het enkel nog ff geheim houden van hem.
ik vind de jurken idd ook wel erg prijzigquote:Op woensdag 9 april 2008 19:33 schreef octopussy het volgende:
Het ligt er ook aan of je de huwelijksreis erbij rekent.
Als je iets wil afhuren met drankjes en hapjes ben je tegenwoordig dus al minimaal 3000 kwijt. Dan komt het avondeten er nog bij. Dan heb je dus nog de kleding, taart, bloemen, stadhuis, muziek, vervoer, fotograaf (kan ook duur grapje zijn!), kaarten, kapper, make-up enz.
Mijn jurk was trouwens 1500 euro![]()
Gelukkig worden wij ook voor een deel gesponsord
Qwea, gefeliciteerd trouwens![]()
Oei, die huwelijksreis... 9 duizend dan...quote:Op woensdag 9 april 2008 19:33 schreef octopussy het volgende:
Het ligt er ook aan of je de huwelijksreis erbij rekent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |