Binnen een jaar weet ik het steeds te halen, maar na een jaar komt er steeds weer wat anders waardoor ik weer overal mijn weg in moet vinden hahaha. Maarja, just enjoy lifequote:Op zondag 6 april 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
wachttijden zijn echt kut, ik weet het! succes en sterkte in ieder geval
probeer idd je eigen weg erin te vinden
heeft mij ook bijna 2 jaar gekost en nu lukt het nog niet altijd hoor
en zo blijven we gewoon bezig!quote:Op zondag 6 april 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Binnen een jaar weet ik het steeds te halen, maar na een jaar komt er steeds weer wat anders waardoor ik weer overal mijn weg in moet vinden hahaha. Maarja, just enjoy life
Inderdaad, vandaar dat ik deze maand mijn hobby "fotografie" weer een beetje aan het oppakken benquote:
hahahhahaa, net weer even gekeken.... het blijft gewoon leukquote:
lotte doet haar opleiding in die richting dacht ik,quote:Op zondag 6 april 2008 10:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahhahaa, net weer even gekeken.... het blijft gewoon leuk![]()
Deed hier iemand in het topic ook niet veel aan fotografie? (Lotte?)
verdorie da's waar ook!quote:Op zondag 6 april 2008 18:20 schreef lynda het volgende:
Even smokez pesten![]()
![]()
Smokie is jarig vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
![]()
![]()
officieel oud![]()
vandaag begin je he? Succes in ieder geval en kom zeker nog eens buurten wanneer het kanquote:Op maandag 7 april 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
GoedemorgenGa het toch wel missen hier
Ja dank jequote:Op maandag 7 april 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag begin je he? Succes in ieder geval en kom zeker nog eens buurten wanneer het kan
Succes alvast danquote:Op maandag 7 april 2008 08:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als je!
ik ga eens een ontbijtje maken denk ik
straks weer hydro
Beller! Succes vandaagquote:
Hoi WLquote:Op maandag 7 april 2008 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh!
wedden dat ik het minste zin heb van allemaal ?
Ik zou ze meteen buiten gooienquote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn vriendin is bij me op bezoek en toen ik vanmorgen om 6 uur medogenloos door mijn wekker eruit werd gegooid, zei zij "ahh, ik draai me nog even lekker om hoor."
dat is niet eens grappigquote:Op maandag 7 april 2008 09:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn vriendin is bij me op bezoek en toen ik vanmorgen om 6 uur medogenloos door mijn wekker eruit werd gegooid, zei zij "ahh, ik draai me nog even lekker om hoor."
quote:Op maandag 7 april 2008 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is niet eens grappig![]()
ik had er een emmer of glas water erover heen gegooidik wakker jij ook
heeft iemand hier uberhaupt wel zin om te werken?quote:Op maandag 7 april 2008 10:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet te doen zijn!
goeiemorgen nog trouwens
Gast, dat zou mij dus langs geen kanten lukken hequote:Op maandag 7 april 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal....
IK HEB GVD ECHT GEEN ZIN MEER!
(zo dat moest er even uit!)
Gisteren gemaakt, ik nog zwaar noob in Maya, maar er is een begin
KLIK
KLIK
KLIK
ziet er best goed uit Droxz... heb zelf ooit eens iets in een ander 3d programma gedaanquote:Op maandag 7 april 2008 11:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh allemaal....
IK HEB GVD ECHT GEEN ZIN MEER!
(zo dat moest er even uit!)
Gisteren gemaakt, ik nog zwaar noob in Maya, maar er is een begin
KLIK
KLIK
KLIK
Cinema 4D?quote:Op maandag 7 april 2008 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ziet er best goed uit Droxz... heb zelf ooit eens iets in een ander 3d programma gedaan, waarik de naam nu even niet van weet
![]()
* tripack mompelt iets van geheugen en zeef
ha ha daar ben je dan even tussendoorquote:Op maandag 7 april 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cinema 4D?
Trouwens... stil he zo zonder mij
Jaquote:Op maandag 7 april 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha daar ben je dan even tussendoor
quote:Op maandag 7 april 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cinema 4D?
Bitchquote:Op maandag 7 april 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe kunnen we nou wennen aan een topic zonder je, als je telkens weer terugkomt?
Cabaret!quote:Op maandag 7 april 2008 11:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch![]()
Ben alweer weg, no thanks to you
En nu is niet over etnische minderhedenquote:
Breed begrip he..quote:Op maandag 7 april 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu is niet over etnische minderheden
Aaaightquote:
Jeweets!quote:
nee het was een 3d programmaquote:Op maandag 7 april 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Cinema 4D?
Sm0kez!quote:Op maandag 7 april 2008 12:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Yay, geweldig, nu 3 dagen non stop leren in m'n 'vakantie'
Yep... Dat kun je wel zeggenquote:Op maandag 7 april 2008 12:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Sm0kez!
Leren in je vakantie?da's klote
Thx!quote:Op maandag 7 april 2008 11:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast, dat zou mij dus langs geen kanten lukken heDat ziet er puik uit!
En ik deel je 'geen zin meer' gehalte!
3d studio max?quote:Op maandag 7 april 2008 11:21 schreef tripack het volgende:
[..]
ziet er best goed uit Droxz... heb zelf ooit eens iets in een ander 3d programma gedaan, waarik de naam nu even niet van weet
![]()
* tripack mompelt iets van geheugen en zeef
Ziet er wel vet uit...zal eens bij Eweka kijken of ze het in de aanbieding hebbenquote:Op maandag 7 april 2008 12:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thx!
Gebruik het pas een week ofzo dat Maya, dus moet nog zo veel leren... maar ik vind het leuk om te doen!
Heb er ook al een filmpje van gemaakt enzo
'in de aanbieding'..quote:Op maandag 7 april 2008 13:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit...zal eens bij Eweka kijken of ze het in de aanbieding hebben
Hey BrandX!quote:Op maandag 7 april 2008 13:15 schreef BrandX het volgende:jubileum nummer!
feli's met jullie nummer 200![]()
[ afbeelding ]
Drie dubbel feest, want ik kom hier minder, wacht eens...quote:Op maandag 7 april 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey BrandX!
Dubbel feest zelfs, op de dag dat het topic werd geopend was ik ook nog eens jarig
quote:Op maandag 7 april 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey BrandX!
Dubbel feest zelfs, op de dag dat het topic werd geopend was ik ook nog eens jarig
quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Drie dubbel feest, want ik kom hier minder, wacht eens...
Zelfspot... er is geen betere humorquote:
quote:Op maandag 7 april 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelfspot... er is geen betere humor
Aaaightquote:Op maandag 7 april 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zelfspot... er is geen betere humor
Ik zeg, die taart gaat eraan!quote:Op maandag 7 april 2008 13:15 schreef BrandX het volgende:jubileum nummer!
feli's met jullie nummer 200![]()
[ afbeelding ]
Dat telt voor 2, dus da's dan vierdubbel feestquote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Drie dubbel feest, want ik kom hier minder, wacht eens...
Bitch... waardering .... ik kan ernaar fluitenquote:Op maandag 7 april 2008 13:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat telt voor 2, dus da's dan vierdubbel feest
Jeweetschquote:
Jeweettochquote:Op maandag 7 april 2008 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch... waardering .... ik kan ernaar fluiten
Respect...you're doing it wrongquote:Op maandag 7 april 2008 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch... waardering .... ik kan ernaar fluiten
Plaatsing bij de ING, dus zal niet meer hardcore kunnen spammen discussiëren hierquote:Op maandag 7 april 2008 13:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweettoch![]()
Maar eh, wat is nou eigenlijk de reden dat je hier een stuk minder bent...
quote:
Bel gewoon ff met de Master Security Office en zeg dat je van de ServiceDesk bent. Geef aan dat je nog een internetaanvraagformulier van 11 weken oud nog niet behandeld hebt zien worden, en ze geven je ter plekke internetquote:Op maandag 7 april 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Plaatsing bij de ING, dus zal niet meer hardcore kunnen spammen discussiëren hier
Jep is daar in de aanbieding! Ik heb hem daar zelf ook uit het schap mogen pakkenquote:Op maandag 7 april 2008 13:13 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit...zal eens bij Eweka kijken of ze het in de aanbieding hebben
Via RDP newsleecher al aangezetquote:Op maandag 7 april 2008 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep is daar in de aanbieding! Ik heb hem daar zelf ook uit het schap mogen pakken
En ander heb ik nog wat wat namen voor hem die hij dan even moet bellenquote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bel gewoon ff met de Master Security Office en zeg dat je van de ServiceDesk bent. Geef aan dat je nog een internetaanvraagformulier van 11 weken oud nog niet behandeld hebt zien worden, en ze geven je ter plekke internet
Als ik maar hardcore kan spammen dan vind ik alles goedquote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bel gewoon ff met de Master Security Office en zeg dat je van de ServiceDesk bent. Geef aan dat je nog een internetaanvraagformulier van 11 weken oud nog niet behandeld hebt zien worden, en ze geven je ter plekke internet
Met je kale kop en in je aussie spammenquote:Op maandag 7 april 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik maar hardcore kan spammen dan vind ik alles goed
Moest ff nadenken, maar ik weet ze ook nog wel denk ikquote:Op maandag 7 april 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ander heb ik nog wat wat namen voor hem die hij dan even moet bellen
Aussie... dat is lang geleden. Maken ze die dingen nog?quote:Op maandag 7 april 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met je kale kop en in je aussie spammen
Jep, wil er nog steeds 1 hebben... vind ze gewoon mooi hahahahquote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aussie... dat is lang geleden. Maken ze die dingen nog?
Petertje zit er nog he, en ben ook 3 weken geleden weer langs geweest bij de ING...quote:Op maandag 7 april 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moest ff nadenken, maar ik weet ze ook nog wel denk ik
Vooral die ene die ik toen nog eens had gebeld
"Goeiemiddag, met [naam] van de Servicedesk!"
- Hallo...
"Ik had een vraagje over die intelnetaccount he
- Bedoel je intelnetaccounts?
"Nee, internet natuurlijk
-
De persoon in kwestie was van Aziatische afkomst en had nogal moeite om de R uit te spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |