Via RDP newsleecher al aangezetquote:Op maandag 7 april 2008 13:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep is daar in de aanbieding! Ik heb hem daar zelf ook uit het schap mogen pakken
En ander heb ik nog wat wat namen voor hem die hij dan even moet bellenquote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bel gewoon ff met de Master Security Office en zeg dat je van de ServiceDesk bent. Geef aan dat je nog een internetaanvraagformulier van 11 weken oud nog niet behandeld hebt zien worden, en ze geven je ter plekke internet
Als ik maar hardcore kan spammen dan vind ik alles goedquote:Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bel gewoon ff met de Master Security Office en zeg dat je van de ServiceDesk bent. Geef aan dat je nog een internetaanvraagformulier van 11 weken oud nog niet behandeld hebt zien worden, en ze geven je ter plekke internet
Met je kale kop en in je aussie spammenquote:Op maandag 7 april 2008 13:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik maar hardcore kan spammen dan vind ik alles goed
Moest ff nadenken, maar ik weet ze ook nog wel denk ikquote:Op maandag 7 april 2008 13:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En ander heb ik nog wat wat namen voor hem die hij dan even moet bellen
Aussie... dat is lang geleden. Maken ze die dingen nog?quote:Op maandag 7 april 2008 13:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met je kale kop en in je aussie spammen
Jep, wil er nog steeds 1 hebben... vind ze gewoon mooi hahahahquote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aussie... dat is lang geleden. Maken ze die dingen nog?
Petertje zit er nog he, en ben ook 3 weken geleden weer langs geweest bij de ING...quote:Op maandag 7 april 2008 14:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moest ff nadenken, maar ik weet ze ook nog wel denk ik
Vooral die ene die ik toen nog eens had gebeld
"Goeiemiddag, met [naam] van de Servicedesk!"
- Hallo...
"Ik had een vraagje over die intelnetaccount he
- Bedoel je intelnetaccounts?
"Nee, internet natuurlijk
-
De persoon in kwestie was van Aziatische afkomst en had nogal moeite om de R uit te spreken
Australian en Cavelloquote:Op maandag 7 april 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, wil er nog steeds 1 hebben... vind ze gewoon mooi hahahah
Schijnbaar wel... nieuwe collectie.. 115 euroquote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aussie... dat is lang geleden. Maken ze die dingen nog?
Laters Beller!quote:Op maandag 7 april 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Australian en Cavello
Mensen spreek jullie vanavond nog wel
Tot vanavond!quote:Op maandag 7 april 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Australian en Cavello
Mensen spreek jullie vanavond nog wel
Succes met slapen dan maar hequote:Op maandag 7 april 2008 14:25 schreef lynda het volgende:
Ik heb geen zin meer!!
Oja ik ben al klaar
Nu eerst ff wat slaap inhalen (vannacht welgeteld 3x een half uur geslapen) en dan door naar jawol.. Voetbal!
Beetje minder alleen dat ik sinds 6 uur vanochtend 10 blikjes red bull naar binnen heb gewerkt
idd zolang je maar kan lachen....!quote:Op maandag 7 april 2008 16:12 schreef tripack het volgende:
vandaag ineens indiers inwerken.... das apart en ik praat bijna alleen nog maar engels![]()
gelukkig kan je wel met ze lachen
whehehe jah dat zou me pa en me broertje leuk vinden..quote:Op maandag 7 april 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd zolang je maar kan lachen....!
kom je straks thuis blijf je engels praten?
ha haja, wanneer gaan ze?quote:Op maandag 7 april 2008 16:15 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe jah dat zou me pa en me broertje leuk vinden..
kunnen ze alvast wennen wanneer ze naar florida gaan
Hier wordt niet anders dan Engels gesproken in het bedrijf. Ik throw it nogal eens trough elkaarquote:Op maandag 7 april 2008 16:12 schreef tripack het volgende:
vandaag ineens indiers inwerken.... das apart en ik praat bijna alleen nog maar engels![]()
gelukkig kan je wel met ze lachen
ze gaan op 16 mei en dan 15 dagen... ik moet dan hellaas werkenquote:
hihi dat zou ik dan ook gaan doen geloof ik!quote:Op maandag 7 april 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier wordt niet anders dan Engels gesproken in het bedrijf. Ik throw it nogal eens trough elkaar
best oneerlijk verdeeld dus....quote:Op maandag 7 april 2008 16:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ze gaan op 16 mei en dan 15 dagen... ik moet dan hellaas werken
twat thats $&%&% bollocksquote:Op maandag 7 april 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier wordt niet anders dan Engels gesproken in het bedrijf. Ik throw it nogal eens trough elkaar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |