Australian en Cavelloquote:Op maandag 7 april 2008 14:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, wil er nog steeds 1 hebben... vind ze gewoon mooi hahahah
Schijnbaar wel... nieuwe collectie.. 115 euroquote:Op maandag 7 april 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aussie... dat is lang geleden. Maken ze die dingen nog?
Laters Beller!quote:Op maandag 7 april 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Australian en Cavello
Mensen spreek jullie vanavond nog wel
Tot vanavond!quote:Op maandag 7 april 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Australian en Cavello
Mensen spreek jullie vanavond nog wel
Succes met slapen dan maar hequote:Op maandag 7 april 2008 14:25 schreef lynda het volgende:
Ik heb geen zin meer!!
Oja ik ben al klaar
Nu eerst ff wat slaap inhalen (vannacht welgeteld 3x een half uur geslapen) en dan door naar jawol.. Voetbal!
Beetje minder alleen dat ik sinds 6 uur vanochtend 10 blikjes red bull naar binnen heb gewerkt
idd zolang je maar kan lachen....!quote:Op maandag 7 april 2008 16:12 schreef tripack het volgende:
vandaag ineens indiers inwerken.... das apart en ik praat bijna alleen nog maar engels![]()
gelukkig kan je wel met ze lachen
whehehe jah dat zou me pa en me broertje leuk vinden..quote:Op maandag 7 april 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd zolang je maar kan lachen....!
kom je straks thuis blijf je engels praten?
ha haja, wanneer gaan ze?quote:Op maandag 7 april 2008 16:15 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe jah dat zou me pa en me broertje leuk vinden..
kunnen ze alvast wennen wanneer ze naar florida gaan
Hier wordt niet anders dan Engels gesproken in het bedrijf. Ik throw it nogal eens trough elkaarquote:Op maandag 7 april 2008 16:12 schreef tripack het volgende:
vandaag ineens indiers inwerken.... das apart en ik praat bijna alleen nog maar engels![]()
gelukkig kan je wel met ze lachen
ze gaan op 16 mei en dan 15 dagen... ik moet dan hellaas werkenquote:
hihi dat zou ik dan ook gaan doen geloof ik!quote:Op maandag 7 april 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier wordt niet anders dan Engels gesproken in het bedrijf. Ik throw it nogal eens trough elkaar
best oneerlijk verdeeld dus....quote:Op maandag 7 april 2008 16:25 schreef tripack het volgende:
[..]
ze gaan op 16 mei en dan 15 dagen... ik moet dan hellaas werken
twat thats $&%&% bollocksquote:Op maandag 7 april 2008 16:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier wordt niet anders dan Engels gesproken in het bedrijf. Ik throw it nogal eens trough elkaar
quote:
fijne avond!quote:Op maandag 7 april 2008 16:37 schreef Sgele het volgende:
Maar goed, ik ga er vandoor... Fijne avond allemaalTot morguh!
Dan hoop ik voor je dat je zonder te kijken je bed instaptequote:Op maandag 7 april 2008 16:56 schreef lynda het volgende:
* lynda zag bed en sliep gelijk
Nog 4 uurtjes volhouden en ik mag weer slapen
Je bent ook alweer 12 uur+ opquote:Op maandag 7 april 2008 05:04 schreef lynda het volgende:
Op DIT tijdstip? idioot je hoort te liggen slapen!
Ah, weer een nieuwe GRTDOJW'er erbij?quote:Op maandag 7 april 2008 17:04 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bent ook alweer 12 uur+ opIk heb nog even geslapen van half 7 tot 11
En mij nog even lastig vallen hequote:Op maandag 7 april 2008 16:56 schreef lynda het volgende:
* lynda zag bed en sliep gelijk
Nog 4 uurtjes volhouden en ik mag weer slapen
das trakterenquote:Op maandag 7 april 2008 17:20 schreef Sgele het volgende:
Wat overkomt me nu toch.... Ns weer vertragingdas al de 9e x op rij...
Bijnaquote:
ha ha vind je?quote:Op maandag 7 april 2008 17:50 schreef Seventees het volgende:
Deel 200??
Wat zijn we toch een stel zieligerds, eigenlijk
Jaquote:
En, ga je ons bij deel 250 opnieuw beledigen?quote:Op maandag 7 april 2008 20:50 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja
Deel 50 was al erg, maar nu we deel 200 hebben gehaald, weet ik het zeker
Of coursequote:Op maandag 7 april 2008 20:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En, ga je ons bij deel 250 opnieuw beledigen?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
Goede morgen!
waarom heb ik het gevoel dat het nu woensdag nacht is?
ook dat nog nu heb ik nog minder zinquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
Goeiendag wat is het koud buiten.![]()
Goedemorgen allemaal!![]()
Oeps...sorry?quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook dat nog nu heb ik nog minder zin
Altijd!quote:
Da's duidelijkquote:
we beginnen net zo als gister vandaagquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:43 schreef Sgele het volgende:
Ook lekker...geen koffie
Ik heb nu al geen zin meer
het houdt ook niet op daar bij julliequote:Op dinsdag 8 april 2008 08:54 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Totaal geen zin dus.En het is druk. ALWEER.
TT veranderen in Geen reet te doen, maar ook geen zin op je werkquote:Op dinsdag 8 april 2008 08:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we beginnen net zo als gister vandaag
zonder zin
ha ha da's een goeie!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
TT veranderen in Geen reet te doen, maar ook geen zin op je werk
mogguh droxz!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen!!!!!!!!
buiten dat ik natuurlijk geen zin meer heb, heb ik het wel druk
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede morgen!!!!!!!!
buiten dat ik natuurlijk geen zin meer heb, heb ik het wel druk
Mogguh Dracu!!!quote:
Mogguh sgele!quote:
Lustig aan hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
spreek julli vast zo nog wel, al heb ik om 11.00 overleg
Rustig aan daar! Tot laterquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
spreek julli vast zo nog wel, al heb ik om 11.00 overleg
Goedemorgen!quote:
Succesquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Serieus, gigantische telefoonstoring hier. Hartstikke druk. Ik ben pleite hier. Ik kom ooit nog wel terug.
slaap je nog steeds 20 uur per dag ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:12 schreef lynda het volgende:
20 uur slapen per dag is niet gek wou je zeggen?
Nog twee dagen en dan komt de uitslag.. We shall see!
Ga mezelf maar weer nuttig op het werk maken met me leerboeken
hmm ik zou dat nu denk ik ook wel willen... gewoon 1 hele dag overslaan en slapen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slaap je nog steeds 20 uur per dag ?
je moeder die is pas kapot!quote:
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_messages::mysql_query::2] [08-Apr-2008 13:01:24]
ook dat is erg vervelend vind je niet. maja !FOK bestaat uit vrijwilligers, dus tja wat kan je ervan verwachten ?quote:
Ja da's ook weer zo, en tja..we zitten tenslotte ook op een plek waar eigenlijk gewerkt moet wordenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ook dat is erg vervelend vind je niet. maja !FOK bestaat uit vrijwilligers, dus tja wat kan je ervan verwachten ?
gaan we schelden ja ???quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja da's ook weer zo, en tja..we zitten tenslotte ook op een plek waar eigenlijk gewerkt moet worden
Daar zeg ik geen nee tegen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaan we schelden ja ???
koffie ?
doe mij maar een bakkiequote:Op dinsdag 8 april 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gaan we schelden ja ???
koffie ?
een duitse gast die je bier komt brengenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
ok!
[ afbeelding ]
Oeps! het verkeerde drankje
[ afbeelding ]
nou het is ook nooit goed heh, stiekem wou je gewoon meer bierquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:36 schreef tripack het volgende:
[..]
een duitse gast die je bier komt brengenwaar zijn je oktoberfestdames met pullen bier
Da's beter...heb je ze ook met koffie?quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het is ook nooit goed heh, stiekem wou je gewoon meer bier
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |