Ik dacht duidelijk wat anders.....quote:Op zondag 6 april 2008 01:38 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
huilen niet goed?
wat dan? janken? grienen? wenen? snotteren?
Wat een lomp wijf.quote:Op zondag 6 april 2008 01:38 schreef Carlaa het volgende:
Snollie gooit effe haar nummer over de stream....
LOL.... hij zou off-stream natuurlijk ook wat anders kunnen zitten doen... na zoveel opwindingquote:
i got it... dat ze dat AUB off stream laten houden ja!!quote:Op zondag 6 april 2008 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... hij zou off-stream natuurlijk ook wat anders kunnen zitten doen... na zoveel opwinding![]()
Zo... dat duurdequote:Op zondag 6 april 2008 01:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
i got it... dat ze dat AUB off stream laten houden ja!!
klopt, al gemeldquote:Op zondag 6 april 2008 01:39 schreef Guuskeee het volgende:
moet dit niet nummer 3496 zijn dan?
Altijd handig om achter de hand te hebben zo'n SOAvatquote:Op zondag 6 april 2008 01:40 schreef yellowfirst het volgende:
Fijn om te weten: Chantal staat stand-by voor het geval dàt.....
Ter bevestiging hoeft Brian alleen maar even in haar slip te kijken..en zekerheid boven alles..quote:Op zondag 6 april 2008 01:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Altijd handig om achter de hand te hebben zo'n SOAvat
Wat zei ze dan, "Nokia?"quote:Op zondag 6 april 2008 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt Py, lekker snel, die trut noemde net effe haar mobiel .......
Donequote:
na een nachtje van 3 uur slapen ben ik wat trager ja. en normaal ben ik al traag, dus nu is het helemaal rampzaligquote:
wat een mens...... wel goed voor de show... maar hoe erg kan je je eigen voor schut zetten zeg...quote:Op zondag 6 april 2008 01:48 schreef Ziet het volgende:
my god ze gaat gewoon niet weg
Het is je vergevenquote:Op zondag 6 april 2008 01:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
na een nachtje van 3 uur slapen ben ik wat trager ja. en normaal ben ik al traag, dus nu is het helemaal rapzalig
Ik vind d'r wel grappig voor een tijdje .....quote:Op zondag 6 april 2008 01:49 schreef Desii het volgende:
[..]
wat een mens...... wel goed voor de show... maar hoe erg kan je je eigen voor schut zetten zeg...
En waar haar afkeer voor Huub vandaan komt, snap ik niet
quote:Op zondag 6 april 2008 01:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Samenvatting van het bordes.
Ricardo zegt:
"Hoe noem je een Turkse vrouw op een paard?... Snorro"
Voor de rest verstond ik niets
ze hadden het over rosanna volgens mijquote:Op zondag 6 april 2008 01:55 schreef Smash-it het volgende:
J en H vonden Chantal een mooie vrouw. Ben ik nou gek??!
Ik wel, door Huub staat haar vriendin Katy nu bekend als de pijpslet ....quote:Op zondag 6 april 2008 01:49 schreef Desii het volgende:
[..]
wat een mens...... wel goed voor de show... maar hoe erg kan je je eigen voor schut zetten zeg...
En waar haar afkeer voor Huub vandaan komt, snap ik niet
En zo wilde zij ook graag genoemd worden??quote:Op zondag 6 april 2008 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik wel, door Huub staat haar vriendin Katy nu bekend als de pijpslet ....
Een travestriestquote:Op zondag 6 april 2008 01:54 schreef yellowfirst het volgende:
Een travestiet , dronken als een tor, triester kan het niet....
Volgens mij betekend hetquote:Op zondag 6 april 2008 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo wilde zij ook graag genoemd worden??
Is het weer zover.....quote:Op zondag 6 april 2008 02:01 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zou zo graag nu buiten de poort kijken, er is massaal gebelt naar de politie dat er een zooi drankorgels onderweg zijn
Definieer 'massaal'quote:Op zondag 6 april 2008 02:01 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zou zo graag nu buiten de poort kijken, er is massaal gebelt naar de politie dat er een zooi drankorgels onderweg zijn
Masaal: een grote groep vormend zal maar zeggen, in dit geval: een aantal mensen van diverse fora hebben even doorgegeven dat er een zooi zatlappen de weg op gaan.quote:
En terecht.quote:Op zondag 6 april 2008 02:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Masaal: een grote groep vormend zal maar zeggen, in dit geval: een aantal mensen van diverse fora hebben even doorgegeven dat er een zooi zatlappen de weg op gaan.
Ik kan veel hebben maar geen zatlappen op de weg.
Ze mogen wel opschieten want de familie Rat maakt aanstalten te gaan slapen. Amanda overigens met blote tieten.quote:Op zondag 6 april 2008 02:11 schreef Guuskeee het volgende:
ze gan zometeen terror-en...
Ik denk eigenlijk van wel......maar hij en Huub ontlopen elkaar niet zo heel veel al vermoed ik toch dat Jaap een stap of vier verder kan denken dan Huub.quote:Op zondag 6 april 2008 02:09 schreef Guuskeee het volgende:
en jaap is de slimste in de kooi???![]()
![]()
[ afbeelding ]
Precies, honderd procent vol er op, ze kunnen hetquote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
ze pakken Huub ook als tie bezopen is.... dus boeije... gaan met die banaan
+1quote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
Nope, Huub pakt zichzelf altijd als hij dronken is.....door te beginnen.quote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
echt?quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef Varen het volgende:
Brian gaat nu CP's betalen, stond op Plasma
Oh leuk.quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef Varen het volgende:
Brian gaat nu CP's betalen, stond op Plasma
Huub is een laf persoon die delegeert. Jaap is beter af zonder dat laffe ventje.quote:Op zondag 6 april 2008 02:12 schreef rooie3 het volgende:
Mooi Amanda kan niet meer,kom op Huub en Jaap terror.
Geduld, ik denk dat het nog wel gaat komen .....quote:Op zondag 6 april 2008 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer die productie dan is vertrokken. Het wordt zo wel erg laat voor terror.
Ik houd je aan je woordquote:Op zondag 6 april 2008 02:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geduld, ik denk dat het nog wel gaat komen .....
het ging me eigenlijk om de cap en niet om zijn hersencapaciteit...quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk van wel......maar hij en Huub ontlopen elkaar niet zo heel veel al vermoed ik toch dat Jaap een stap of vier verder kan denken dan Huub.
Ha!!quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef rooie3 het volgende:
Las Brian nou iets op het scherm en zei hij daarna kutzooi.
Wel mee eensquote:Op zondag 6 april 2008 02:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Masaal: een grote groep vormend zal maar zeggen, in dit geval: een aantal mensen van diverse fora hebben even doorgegeven dat er een zooi zatlappen de weg op gaan.
Ik kan veel hebben maar geen zatlappen op de weg.
Omdat Huub al vaak genoeg Brian heeft aangevallen misschien.quote:Op zondag 6 april 2008 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is een laf persoon die delegeert. Jaap is beter af zonder dat laffe ventje.
Huub is te laf om Brian en/of Amanda aan te vallen. Iets wat Jaap vanavond wel durfde in zijn "liedje", waarbij Huub schaapachtig op de achtergrond zat te lachen, zonder Jaap bij te staan in de aktie tegen Brian en Amanda.
Hoezo is Huub geen lafbek 1e klasse?
Heel erg, ik blijf wel wakker hoor, maak anders nog wel een nieuwe COS ...quote:Op zondag 6 april 2008 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik houd je aan je woord![]()
Behoorlijk dronken zeg, die Amanda.
In zijn broekzak.quote:Op zondag 6 april 2008 02:21 schreef Varen het volgende:
Waar heeft B nou zijn punten gelaten?
Hij hoeft toch niet via de woonkamer naar de private?quote:Op zondag 6 april 2008 02:22 schreef Ziet het volgende:
brian mag nog niet naar boven, want daar is de productie nog
*krijgt flashback naar treiteracties bij de paardenstal, toen Huub naar bed wilde en niet mocht*quote:Op zondag 6 april 2008 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, Huub pakt zichzelf altijd als hij dronken is.....door te beginnen.
Wat liefquote:Op zondag 6 april 2008 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heel erg, ik blijf wel wakker hoor, maak anders nog wel een nieuwe COS ...
via het raam kan ook jaquote:Op zondag 6 april 2008 02:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet via de woonkamer naar de private?
Ik denk daar ook een beetje aan...quote:Op zondag 6 april 2008 02:27 schreef Leandra het volgende:
Is Rico vergeten dat zijn EmoJaap loves Rachel act slechts een toneelstukje was??
Toch aardig dat hij haar vast een reden voor echtscheiding geeft....quote:Op zondag 6 april 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub bereid Claire alvast voor op het feit dat hij op den duur niet tegen monogaam zijn kan.....
Maar desondanks maakt hij dankbaar gebruik van gemakkelijke Claire.....quote:Op zondag 6 april 2008 02:32 schreef miesy het volgende:
huub vind vrouwen die te makkelijk zijn niet spannend
Boeiuh, ik wil actie !!quote:Op zondag 6 april 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub bereid Claire alvast voor op het feit dat hij op den duur niet tegen monogaam zijn kan.....
Nee, dat mooie rooie kruisje recht bovenin de hoek van m'n browser. Slappe zooiquote:Op zondag 6 april 2008 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je spandoek al klaar liggen dan.....
te makkelijk = vrouwen die je op het eerste gezicht al willen bespringen.quote:Op zondag 6 april 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar desondanks maakt hij dankbaar gebruik van gemakkelijke Claire.....
Vond je dat echtquote:Op zondag 6 april 2008 02:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Focking mooie streams vanavond, eindelijk weer eens, bedankt FEBO
Dat zeg....Claire dus....quote:Op zondag 6 april 2008 02:37 schreef miesy het volgende:
[..]
te makkelijk = vrouwen die je op het eerste gezicht al willen bespringen.
ik kom net binnen maar is het binnen 3 min dan ineens zo saai geworden?quote:Op zondag 6 april 2008 02:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Focking mooie streams vanavond, eindelijk weer eens, bedankt FEBO
quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Foto's van dr punani aan het maken, onder de dekens, je ziet steeds de flitser op kruishoogte door de dekens heen komen
![]()
Misschien alvast wat inwendige fotootjes maken voor de poli vanwege haar blaasontsteking.......quote:Op zondag 6 april 2008 02:41 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Foto's van dr punani aan het maken, onder de dekens, je ziet steeds de flitser op kruishoogte door de dekens heen komen
![]()
Denk het ook niet hé.... Huub had weer eens een grote mond over los gaan........maar goed....quote:Op zondag 6 april 2008 02:43 schreef Ziet het volgende:
enne... ik denk niet meer dat het 'm wordt he...
Okay, ja echt, na de kutstreams van de laaste drie weken of zo,quote:Op zondag 6 april 2008 02:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond je dat echtVond er echt geen reet aan
dito hiero.quote:Op zondag 6 april 2008 02:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond je dat echtVond er echt geen reet aan
Is dat nou de schuld van die f.cking productie? Jaap hebben we ook al een tijd niet meer gezien. En Brian heeft zijn cp niet in de pot gedaan.quote:Op zondag 6 april 2008 02:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja sorry, gaat hem niet worden vrees ik ........
Vraag ik me ook af. Weet wel dat ik helemaal sjaggo wordt van dat gesprek tussen Huub en Claire ...quote:Op zondag 6 april 2008 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat nou de schuld van die f.cking productie? Jaap hebben we ook al een tijd niet meer gezien. En Brian heeft zijn cp niet in de pot gedaan.
Anders ik wel... Huub zit echt op zijn praatstoel.quote:Op zondag 6 april 2008 02:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Weet wel dat ik helemaal sjaggo wordt van dat gesprek tussen Huub en Claire ...
Trustuh![]()
Je meent het. Nou, ik ga het einde van deze COS niet redden, dat weet ik wel heel zeker.quote:Op zondag 6 april 2008 03:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe COS in 130, gaan we niet redden vrees ik ...... ben wel bezig met een nieuwe.
En is nu nog wakker? Hoop je?quote:Op zondag 6 april 2008 03:11 schreef Desii het volgende:
Huub en Claire drinken nog wat in de chill
De nwe COS ga ik echt niet meer live meemaken.... moet helaas bekennen dat ik mijn man idd 2 uur geleden beloofd heb, zo te komen.
We zitten pas op pagina 4????quote:Op zondag 6 april 2008 03:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nieuwe COS in 130, gaan we niet redden vrees ik ...... ben wel bezig met een nieuwe.
Nee, maar het is wel handig als de dagdienst in een verse COS kan verder lezen.quote:Op zondag 6 april 2008 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
We zitten pas op pagina 4????
Geil je zo op het openen van een nieuw topic?
Hij had even een gesprekspartner nodig die hem niet altijd begrijptquote:Op zondag 6 april 2008 03:28 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub maakt Fries wakker ...Waarom?
Truste Tegengasquote:Op zondag 6 april 2008 03:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, welterusten allen.
valt net binnenquote:Op zondag 6 april 2008 03:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub kan noten lezen en die naspelen, maar als hij zelf creatief wil doen, dan kan je beter Brian op een gitaar laten spelen of Amanda laten zingen, want dit klinkt nergens naar.
Wat een slecht geimproviseerde bagger.
Denkt die sukkel dat ze ná de kooi geld waard zijn of zo???quote:Op zondag 6 april 2008 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat nou de schuld van die f.cking productie? Jaap hebben we ook al een tijd niet meer gezien. En Brian heeft zijn cp niet in de pot gedaan.
Breng hem nu niet op ideeën, want dat is natuurlijk wel zoquote:Op zondag 6 april 2008 07:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Denkt die sukkel dat ze ná de kooi geld waard zijn of zo???
Hebben die 2 weer ruzie gehad?quote:Op zondag 6 april 2008 08:44 schreef Shayndel het volgende:
El conjo is bij amanda uit bed gegaan en op de bank gaan liggen!
Heb hellaas niet kunnen horen wat er precies gebeurt is.![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waar is dat filmpje dan? Ik kan hem in de filmtopic niet vinden.quote:Op zondag 6 april 2008 09:46 schreef Lobasca het volgende:
Bart, er is een filmpje van de onderbroekensnuiver
Op VOL, filmpjeshoek pag 3, lukt me momenteel niet om een link te plaatsenquote:Op zondag 6 april 2008 10:12 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Waar is dat filmpje dan? Ik kan hem in de filmtopic niet vinden.
Nog ff een ectra bewijs zien dat hij niet goed in zijn hoofd is.
Hoop dat de link wel werkt nuquote:Op zondag 6 april 2008 10:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op VOL, filmpjeshoek pag 3, lukt me momenteel niet om een link te plaatsen
Hersenloze del, neemt het gelijk voor waarheid aan, en rat vraagt het nog even na bij Ricoquote:Op zondag 6 april 2008 10:21 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Hoop dat de link wel werkt nu
Brian die de onderbroek van Huub bekijkt.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/148836
Ah, thanks. Eens even kijken, want ik moet wel wat munitie hebben voor de volgende keer. Onder andere dat je niet zulke gekke dingen moet zeggen als je er geen verstand van hebt. En voor Amanda: wat denk je dat een pak melk, een brood en een halve kilo kaas kosten? Bij elkaar? (eens zien of dat domme blondje er nog in zit)quote:Op zondag 6 april 2008 10:21 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Hoop dat de link wel werkt nu
Brian die de onderbroek van Huub bekijkt.![]()
http://www.clipser.com/watch_video/148836
Plus dat die del met droge ogen durft te beweren dat ze het zwaarder heeft, dan jij hebt gehadquote:Op zondag 6 april 2008 10:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, thanks. Eens even kijken, want ik moet wel wat munitie hebben voor de volgende keer. Onder andere dat je niet zulke gekke dingen moet zeggen als je er geen verstand van hebt. En voor Amanda: wat denk je dat een pak melk, een brood en een halve kilo kaas kosten? Bij elkaar? (eens zien of dat domme blondje er nog in zit)
Wat was je indruk van B&A qua zelfreflectie?quote:Op zondag 6 april 2008 10:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, thanks. Eens even kijken, want ik moet wel wat munitie hebben voor de volgende keer. Onder andere dat je niet zulke gekke dingen moet zeggen als je er geen verstand van hebt. En voor Amanda: wat denk je dat een pak melk, een brood en een halve kilo kaas kosten? Bij elkaar? (eens zien of dat domme blondje er nog in zit)
En stinkt Amanda?quote:Op zondag 6 april 2008 10:32 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Wat was je indruk van B&A qua zelfreflectie?
Amandelkoekje bij de koffie?quote:Op zondag 6 april 2008 10:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, daar was ik nu ook heel benieuwd naar.
het kind lust geen kaas dus ze zal het sowieso niet weten, beter is inderdaad vragen hoeveel een mat kostquote:Op zondag 6 april 2008 10:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Gatverquote:Op zondag 6 april 2008 10:42 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Met of zonder stukjes cavia?
Zijn ze al wakker dan?quote:Op zondag 6 april 2008 10:45 schreef STAP01 het volgende:
Op VV staat dat het tussen Amanda en Brian weer hommeles is. Iemand de ruzie gehoord/gezien?
ik had liever dat ,,het ,, ergens anders op da bank lag,dan was ,,het,, opgerotquote:Op zondag 6 april 2008 10:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
Goedemorgen alle Cossers
yehhhhhh het ligt op de bank
was het maar op een bank in zeequote:Op zondag 6 april 2008 10:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
Goedemorgen alle Cossers
yehhhhhh het ligt op de bank
His Royelness new name: hetquote:Op zondag 6 april 2008 10:55 schreef fredfik het volgende:
[..]
ik had liever dat ,,het ,, ergens anders op da bank lag,dan was ,,het,, opgerot
Jammer dat niemand het gehoord of gezien heeft. Het wachten is op het kruipen van Amanda.quote:De afgelopen week hebben Brian en Amanda een fikse ruzie achter de rug. De communicatie verliep uiterst stroef en uiteindelijk kwam de relatie onder grote druk te staan. Hoe dan ook, het is allemaal weer goed gekomen en alles leek weer koek en ei. Tot gisteravond…
Gisternacht liep het weer ouderwets hoog op tussen de gezworen geliefden. Zo erg zelfs dat ze apart zijn gaan slapen. Amanda ligt in het grote bed terwijl Brian koud en eenzaam op de bank in de woonkamer ligt te slapen…
yo Bart hoop dat je deze week ons weer heerlijk zal laten lachenquote:
Hij is pas vanmorgen vroeg op de bank gaan liggen, hoor..quote:Op zondag 6 april 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen FOK!kers![]()
Dit staat er op de 10 site.
[..]
Jammer dat niemand het gehoord of gezien heeft. Het wachten is op het kruipen van Amanda.
Ja maar waarom....dat is de grote vraag. Ik heb begrepen dat Huub laat naar bed ging, die zal toch wel iets gehoord hebben als die 2 fikse ruzie hebben gehad? Het wachten is dus op Huub.quote:Op zondag 6 april 2008 11:02 schreef Lobasca het volgende:
Hij is pas vanmorgen vroeg op de bank gaan liggen, hoor..
Mogguh
Hij zal toch op zijn minst wel boos zijn toch? zijn hele party is in het watergevallen de opzet tegen Huub mislukt..................tja een dronken vriendin dan ben je al erg para en geirriteerd dan wat domme antwoorden van een dwarse amanda en dan lig je ineens bovenquote:Op zondag 6 april 2008 11:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij is pas vanmorgen vroeg op de bank gaan liggen, hoor..
Mogguh
Je gaat hem toch wel oncam aanspreken op zijn onderbroekengedrag?? Ahhhh pleaseeeeeeeeeequote:Op zondag 6 april 2008 10:38 schreef dieenebart het volgende:
Filmpje gezien. Wat een gek joh hee!
Hmmmmm.....![]()
Totdat Huub naar bed ging, had ik streams.. (lap nr 4 naar zijn mallemoer) en toen lagen Rat en Snol nog in hun bevuilde nest, later kwam Shayndal, met de caps, dat de engbek op de bank verder ging meurenquote:Op zondag 6 april 2008 11:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar waarom....dat is de grote vraag. Ik heb begrepen dat Huub laat naar bed ging, die zal toch wel iets gehoord hebben als die 2 fikse ruzie hebben gehad? Het wachten is dus op Huub.
Of uit haar punani, die ze vannacht heeft gefotografeerd.quote:Op zondag 6 april 2008 11:05 schreef Copycat het volgende:
Maar niemand weet dus waarom Brian op de bank is geploft? Echt ruzie of stonk Amanda te veel uit haar muil om de slaap te kunnen vatten ...
Ik heb dat hoerenfeestje van gisteravond nog niet meegekregenquote:Op zondag 6 april 2008 11:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Hij zal toch op zijn minst wel boos zijn toch? zijn hele party is in het watergevallen de opzet tegen Huub mislukt..................tja een dronken vriendin dan ben je al erg para en geirriteerd dan wat domme antwoorden van een dwarse amanda en dan lig je ineens boven
Dit lees ik op VOL:quote:Op zondag 6 april 2008 11:08 schreef Lobasca het volgende:
Totdat Huub naar bed ging, had ik streams.. (lap nr 4 naar zijn mallemoer) en toen lagen Rat en Snol nog in hun bevuilde nest, later kwam Shayndal, met de caps, dat de engbek op de bank verder ging meuren
quote:Salvida - zondag 6 april 2008 @ 07:53 Vreemd Brian nu al uit bed, Amanda vraagd hem wat gaat je doen. Ik hoorde geen antwoord.
Pas vanmorgen om 8.15uur ging brian toch op de bank liggen?quote:Op zondag 6 april 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen FOK!kers![]()
Dit staat er op de 10 site.
[..]
Jammer dat niemand het gehoord of gezien heeft. Het wachten is op het kruipen van Amanda.
Een Nowliver annex Fokker meld zich.quote:Op zondag 6 april 2008 11:16 schreef Lobasca het volgende:
Dat had ik ook al getjekt BQ, het wachten is op een NowLiver
Dat feestje was but, weer een hoop ordi gedoe. Ter illustratie, 2 caps met dank aan VOL.quote:Op zondag 6 april 2008 11:09 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb dat hoerenfeestje van gisteravond nog niet meegekregen
Dat heeft niemand kunnen zien volgens mij....omdat het niet waar is. VV moet je altijd met een paar pakken zout nemen.quote:Op zondag 6 april 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 april 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat heeft niemand kunnen zien volgens mij....omdat het niet waar is. VV moet je altijd met een paar pakken zout nemen.![]()
Als B&A echt ruzie hadden gehad, was Amanda echt al wel Brian gaan zoeken denk ik...we weten allemaal hoe Amanda daarin is. Komt ook bij dat hij niet vannacht naar boven is gegaan maar vanochtend.
Kan me bijvoorbeeld ook voorstellen dat Brian gewoon ff boven is gaan zitten om nog is de dag van gisteren door te nemen voor zichzelf. En is vervolgens dan daar blijven liggen.
quote:Op zondag 6 april 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat heeft niemand kunnen zien volgens mij....omdat het niet waar is. VV moet je altijd met een paar pakken zout nemen.![]()
Als B&A echt ruzie hadden gehad, was Amanda echt al wel Brian gaan zoeken denk ik...we weten allemaal hoe Amanda daarin is. Komt ook bij dat hij niet vannacht naar boven is gegaan maar vanochtend.
Kan me bijvoorbeeld ook voorstellen dat Brian gewoon ff boven is gaan zitten om nog is de dag van gisteren door te nemen voor zichzelf. En is vervolgens dan daar blijven liggen.
wat willen dat soort wijven nu bereiken, met hun blote kut op de streamsquote:Op zondag 6 april 2008 11:22 schreef Kaat38 het volgende:
Dank BQ, gadverdarrie, die onderste foto, wat een slettenpartij!
Vond het contrast tussen de mensen bij de piano en die gladiolen in dat badje wel heel groot.
amanda vertelde gisteren dat als ze slaapt ook helemaal niks meer hoort dus die ligt voor pampus als ik zo de caps terug kijk is er weldegelijk weer bonje over dat meisje wat amanda wilde laten slapen bij hun 2quote:Op zondag 6 april 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
solliciteren naar een betere baan op de wallen?quote:Op zondag 6 april 2008 11:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat willen dat soort wijven nu bereiken, met hun blote kut op de streams
nee want dan merken huub en claire dat die gast moet zoveel in de gaten houden dat ie helemaal aan het door draaien isquote:Op zondag 6 april 2008 11:26 schreef Verida het volgende:
Er mocht toch niet boven geslapen worden op de bank?
Hij had toch ook in een leegstaand bed kunnen gaan liggen?
ik denk het niet amanda ligt in coma vanwege alle drankquote:Op zondag 6 april 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
en ik maar hopen op echte terrorquote:Op zondag 6 april 2008 11:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
dus dan moet er om 7.30 een woordenwisseling zijn geweest
Precies als dat liedje wat Amanda altijd zong:quote:Op zondag 6 april 2008 11:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
solliciteren naar een betere baan op de wallen?
alhoewel ik 100% zeker weet dat ze beter gelijk achter CS kunnen gaan staan, totaal niveauloos.
Ben bang van wel!quote:Op zondag 6 april 2008 11:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en ik maar hopen op echte terror, ik wil vette ruzie tussen die twee!
uitelkaar die twee, schoppen en schelden en moven!
of ben ik nu te fanatiek
Nee, dat ben je niet! Fatale wurgseks met doucheslangen en zo, dat willen we!!quote:Op zondag 6 april 2008 11:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
of ben ik nu te fanatiek
quote:Op zondag 6 april 2008 11:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
of ben ik nu te fanatiek
Nee hoor, dat wil ik ook.quote:Op zondag 6 april 2008 11:33 schreef Kaat38 het volgende:
of ben ik nu te fanatiek
Kom op trettie, ik heb voor mijn doen een goed ochtendhumeur, niet verpesten dus.quote:Op zondag 6 april 2008 11:35 schreef trettie het volgende:
[..]
Ben bang van wel!
Straks komt Amannie weer slijmen en dan is alles weer goed,als ze de schuld maar op zich neemt!
nou ja het zou geen vuurwerk opleveren alleen een paar tranen en een hoop sorry'squote:Op zondag 6 april 2008 11:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
kan ik de streams aan gooien gaan we het beleven??????
en en en ???? is het al gebeurt die knalquote:Op zondag 6 april 2008 11:38 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
nou ja het zou geen vuurwerk opleveren alleen een paar tranen en een hoop sorry's
vieze snolquote:Op zondag 6 april 2008 11:38 schreef STAP01 het volgende:
Ze wast echt haar handen niet he na het plassen! Meteen aan dr haren pielen!
nou dan kan ze wel stoppen dan want dat helpt niet vind haar echt een lelijke bigquote:Op zondag 6 april 2008 11:39 schreef beequeen het volgende:
Even wat waterspetters op haar gezicht en een nieuwe laag make up aanbrengen. Ze moet natuurlijk wel mooi in beeld hè?
Dat wijf is nooit voor 3en het nest uit op zondag, opeens geen kater?quote:Op zondag 6 april 2008 11:42 schreef STAP01 het volgende:
Ze doet zelfs mascara op! Ze wil er goed uit komen op tv terwijl ze ruzie gaat schoppen (hoop ik dan he)
De streams van vanacht waren filmpjesmateriaal, zou een filmpjesmaker hier geen mooie compilatie van kunnen maken?quote:Op zondag 6 april 2008 11:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Waren leuke streams vannacht, zeker het geweldige contrast tussen die snollen
in de jacuzzi, en Huub die wederom prachtig op de piano speelde en goede
gesprekken voerde met een aantal mensen die meeluisterden. TOP streams.
Ik zal zo een paar audio clips hiervan uploaden. Wat ook opvallend was, Huub had
het over de huwelijksreis van hem en Claire, het zou drie dagen New York zijn
tijdens het programma .... er zou iemand van de productie meegaan weliswaar.
Dit zou toch wel de ultieme stunt zijn, B en A nog meer over de zeik
is ze nog niet bij brian geweest boven???quote:Op zondag 6 april 2008 11:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wijf is nooit voor 3en het nest uit op zondag, opeens geen kater?
geen idee, ik heb geen streamsquote:Op zondag 6 april 2008 11:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
is ze nog niet bij brian geweest boven???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |