Ik dacht duidelijk wat anders.....quote:Op zondag 6 april 2008 01:38 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
huilen niet goed?
wat dan? janken? grienen? wenen? snotteren?
Wat een lomp wijf.quote:Op zondag 6 april 2008 01:38 schreef Carlaa het volgende:
Snollie gooit effe haar nummer over de stream....
LOL.... hij zou off-stream natuurlijk ook wat anders kunnen zitten doen... na zoveel opwindingquote:
i got it... dat ze dat AUB off stream laten houden ja!!quote:Op zondag 6 april 2008 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... hij zou off-stream natuurlijk ook wat anders kunnen zitten doen... na zoveel opwinding![]()
Zo... dat duurdequote:Op zondag 6 april 2008 01:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
i got it... dat ze dat AUB off stream laten houden ja!!
klopt, al gemeldquote:Op zondag 6 april 2008 01:39 schreef Guuskeee het volgende:
moet dit niet nummer 3496 zijn dan?
Altijd handig om achter de hand te hebben zo'n SOAvatquote:Op zondag 6 april 2008 01:40 schreef yellowfirst het volgende:
Fijn om te weten: Chantal staat stand-by voor het geval dàt.....
Ter bevestiging hoeft Brian alleen maar even in haar slip te kijken..en zekerheid boven alles..quote:Op zondag 6 april 2008 01:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Altijd handig om achter de hand te hebben zo'n SOAvat
Wat zei ze dan, "Nokia?"quote:Op zondag 6 april 2008 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt Py, lekker snel, die trut noemde net effe haar mobiel .......
Donequote:
na een nachtje van 3 uur slapen ben ik wat trager ja. en normaal ben ik al traag, dus nu is het helemaal rampzaligquote:
wat een mens...... wel goed voor de show... maar hoe erg kan je je eigen voor schut zetten zeg...quote:Op zondag 6 april 2008 01:48 schreef Ziet het volgende:
my god ze gaat gewoon niet weg
Het is je vergevenquote:Op zondag 6 april 2008 01:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
na een nachtje van 3 uur slapen ben ik wat trager ja. en normaal ben ik al traag, dus nu is het helemaal rapzalig
Ik vind d'r wel grappig voor een tijdje .....quote:Op zondag 6 april 2008 01:49 schreef Desii het volgende:
[..]
wat een mens...... wel goed voor de show... maar hoe erg kan je je eigen voor schut zetten zeg...
En waar haar afkeer voor Huub vandaan komt, snap ik niet
quote:Op zondag 6 april 2008 01:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Samenvatting van het bordes.
Ricardo zegt:
"Hoe noem je een Turkse vrouw op een paard?... Snorro"
Voor de rest verstond ik niets
ze hadden het over rosanna volgens mijquote:Op zondag 6 april 2008 01:55 schreef Smash-it het volgende:
J en H vonden Chantal een mooie vrouw. Ben ik nou gek??!
Ik wel, door Huub staat haar vriendin Katy nu bekend als de pijpslet ....quote:Op zondag 6 april 2008 01:49 schreef Desii het volgende:
[..]
wat een mens...... wel goed voor de show... maar hoe erg kan je je eigen voor schut zetten zeg...
En waar haar afkeer voor Huub vandaan komt, snap ik niet
En zo wilde zij ook graag genoemd worden??quote:Op zondag 6 april 2008 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik wel, door Huub staat haar vriendin Katy nu bekend als de pijpslet ....
Een travestriestquote:Op zondag 6 april 2008 01:54 schreef yellowfirst het volgende:
Een travestiet , dronken als een tor, triester kan het niet....
Volgens mij betekend hetquote:Op zondag 6 april 2008 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo wilde zij ook graag genoemd worden??
Is het weer zover.....quote:Op zondag 6 april 2008 02:01 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zou zo graag nu buiten de poort kijken, er is massaal gebelt naar de politie dat er een zooi drankorgels onderweg zijn
Definieer 'massaal'quote:Op zondag 6 april 2008 02:01 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zou zo graag nu buiten de poort kijken, er is massaal gebelt naar de politie dat er een zooi drankorgels onderweg zijn
Masaal: een grote groep vormend zal maar zeggen, in dit geval: een aantal mensen van diverse fora hebben even doorgegeven dat er een zooi zatlappen de weg op gaan.quote:
En terecht.quote:Op zondag 6 april 2008 02:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Masaal: een grote groep vormend zal maar zeggen, in dit geval: een aantal mensen van diverse fora hebben even doorgegeven dat er een zooi zatlappen de weg op gaan.
Ik kan veel hebben maar geen zatlappen op de weg.
Ze mogen wel opschieten want de familie Rat maakt aanstalten te gaan slapen. Amanda overigens met blote tieten.quote:Op zondag 6 april 2008 02:11 schreef Guuskeee het volgende:
ze gan zometeen terror-en...
Ik denk eigenlijk van wel......maar hij en Huub ontlopen elkaar niet zo heel veel al vermoed ik toch dat Jaap een stap of vier verder kan denken dan Huub.quote:Op zondag 6 april 2008 02:09 schreef Guuskeee het volgende:
en jaap is de slimste in de kooi???![]()
![]()
[ afbeelding ]
Precies, honderd procent vol er op, ze kunnen hetquote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
ze pakken Huub ook als tie bezopen is.... dus boeije... gaan met die banaan
+1quote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
Nope, Huub pakt zichzelf altijd als hij dronken is.....door te beginnen.quote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
echt?quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef Varen het volgende:
Brian gaat nu CP's betalen, stond op Plasma
Oh leuk.quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef Varen het volgende:
Brian gaat nu CP's betalen, stond op Plasma
Huub is een laf persoon die delegeert. Jaap is beter af zonder dat laffe ventje.quote:Op zondag 6 april 2008 02:12 schreef rooie3 het volgende:
Mooi Amanda kan niet meer,kom op Huub en Jaap terror.
Geduld, ik denk dat het nog wel gaat komen .....quote:Op zondag 6 april 2008 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer die productie dan is vertrokken. Het wordt zo wel erg laat voor terror.
Ik houd je aan je woordquote:Op zondag 6 april 2008 02:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geduld, ik denk dat het nog wel gaat komen .....
het ging me eigenlijk om de cap en niet om zijn hersencapaciteit...quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk van wel......maar hij en Huub ontlopen elkaar niet zo heel veel al vermoed ik toch dat Jaap een stap of vier verder kan denken dan Huub.
Ha!!quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef rooie3 het volgende:
Las Brian nou iets op het scherm en zei hij daarna kutzooi.
Wel mee eensquote:Op zondag 6 april 2008 02:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Masaal: een grote groep vormend zal maar zeggen, in dit geval: een aantal mensen van diverse fora hebben even doorgegeven dat er een zooi zatlappen de weg op gaan.
Ik kan veel hebben maar geen zatlappen op de weg.
Omdat Huub al vaak genoeg Brian heeft aangevallen misschien.quote:Op zondag 6 april 2008 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is een laf persoon die delegeert. Jaap is beter af zonder dat laffe ventje.
Huub is te laf om Brian en/of Amanda aan te vallen. Iets wat Jaap vanavond wel durfde in zijn "liedje", waarbij Huub schaapachtig op de achtergrond zat te lachen, zonder Jaap bij te staan in de aktie tegen Brian en Amanda.
Hoezo is Huub geen lafbek 1e klasse?
Heel erg, ik blijf wel wakker hoor, maak anders nog wel een nieuwe COS ...quote:Op zondag 6 april 2008 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik houd je aan je woord![]()
Behoorlijk dronken zeg, die Amanda.
In zijn broekzak.quote:Op zondag 6 april 2008 02:21 schreef Varen het volgende:
Waar heeft B nou zijn punten gelaten?
Hij hoeft toch niet via de woonkamer naar de private?quote:Op zondag 6 april 2008 02:22 schreef Ziet het volgende:
brian mag nog niet naar boven, want daar is de productie nog
*krijgt flashback naar treiteracties bij de paardenstal, toen Huub naar bed wilde en niet mocht*quote:Op zondag 6 april 2008 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, Huub pakt zichzelf altijd als hij dronken is.....door te beginnen.
Wat liefquote:Op zondag 6 april 2008 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heel erg, ik blijf wel wakker hoor, maak anders nog wel een nieuwe COS ...
via het raam kan ook jaquote:Op zondag 6 april 2008 02:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet via de woonkamer naar de private?
Ik denk daar ook een beetje aan...quote:Op zondag 6 april 2008 02:27 schreef Leandra het volgende:
Is Rico vergeten dat zijn EmoJaap loves Rachel act slechts een toneelstukje was??
Toch aardig dat hij haar vast een reden voor echtscheiding geeft....quote:Op zondag 6 april 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub bereid Claire alvast voor op het feit dat hij op den duur niet tegen monogaam zijn kan.....
Maar desondanks maakt hij dankbaar gebruik van gemakkelijke Claire.....quote:Op zondag 6 april 2008 02:32 schreef miesy het volgende:
huub vind vrouwen die te makkelijk zijn niet spannend
Boeiuh, ik wil actie !!quote:Op zondag 6 april 2008 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub bereid Claire alvast voor op het feit dat hij op den duur niet tegen monogaam zijn kan.....
Nee, dat mooie rooie kruisje recht bovenin de hoek van m'n browser. Slappe zooiquote:Op zondag 6 april 2008 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je je spandoek al klaar liggen dan.....
te makkelijk = vrouwen die je op het eerste gezicht al willen bespringen.quote:Op zondag 6 april 2008 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar desondanks maakt hij dankbaar gebruik van gemakkelijke Claire.....
Vond je dat echtquote:Op zondag 6 april 2008 02:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Focking mooie streams vanavond, eindelijk weer eens, bedankt FEBO
Dat zeg....Claire dus....quote:Op zondag 6 april 2008 02:37 schreef miesy het volgende:
[..]
te makkelijk = vrouwen die je op het eerste gezicht al willen bespringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |