Ik dacht duidelijk wat anders.....quote:Op zondag 6 april 2008 01:38 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
huilen niet goed?
wat dan? janken? grienen? wenen? snotteren?
Wat een lomp wijf.quote:Op zondag 6 april 2008 01:38 schreef Carlaa het volgende:
Snollie gooit effe haar nummer over de stream....
LOL.... hij zou off-stream natuurlijk ook wat anders kunnen zitten doen... na zoveel opwindingquote:
i got it... dat ze dat AUB off stream laten houden ja!!quote:Op zondag 6 april 2008 01:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL.... hij zou off-stream natuurlijk ook wat anders kunnen zitten doen... na zoveel opwinding![]()
Zo... dat duurdequote:Op zondag 6 april 2008 01:41 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
i got it... dat ze dat AUB off stream laten houden ja!!
klopt, al gemeldquote:Op zondag 6 april 2008 01:39 schreef Guuskeee het volgende:
moet dit niet nummer 3496 zijn dan?
Altijd handig om achter de hand te hebben zo'n SOAvatquote:Op zondag 6 april 2008 01:40 schreef yellowfirst het volgende:
Fijn om te weten: Chantal staat stand-by voor het geval dàt.....
Ter bevestiging hoeft Brian alleen maar even in haar slip te kijken..en zekerheid boven alles..quote:Op zondag 6 april 2008 01:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Altijd handig om achter de hand te hebben zo'n SOAvat
Wat zei ze dan, "Nokia?"quote:Op zondag 6 april 2008 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt Py, lekker snel, die trut noemde net effe haar mobiel .......
Donequote:
na een nachtje van 3 uur slapen ben ik wat trager ja. en normaal ben ik al traag, dus nu is het helemaal rampzaligquote:
wat een mens...... wel goed voor de show... maar hoe erg kan je je eigen voor schut zetten zeg...quote:Op zondag 6 april 2008 01:48 schreef Ziet het volgende:
my god ze gaat gewoon niet weg
Het is je vergevenquote:Op zondag 6 april 2008 01:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
na een nachtje van 3 uur slapen ben ik wat trager ja. en normaal ben ik al traag, dus nu is het helemaal rapzalig
Ik vind d'r wel grappig voor een tijdje .....quote:Op zondag 6 april 2008 01:49 schreef Desii het volgende:
[..]
wat een mens...... wel goed voor de show... maar hoe erg kan je je eigen voor schut zetten zeg...
En waar haar afkeer voor Huub vandaan komt, snap ik niet
quote:Op zondag 6 april 2008 01:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Samenvatting van het bordes.
Ricardo zegt:
"Hoe noem je een Turkse vrouw op een paard?... Snorro"
Voor de rest verstond ik niets
ze hadden het over rosanna volgens mijquote:Op zondag 6 april 2008 01:55 schreef Smash-it het volgende:
J en H vonden Chantal een mooie vrouw. Ben ik nou gek??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |