Ha!!quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef rooie3 het volgende:
Las Brian nou iets op het scherm en zei hij daarna kutzooi.
Wel mee eensquote:Op zondag 6 april 2008 02:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Masaal: een grote groep vormend zal maar zeggen, in dit geval: een aantal mensen van diverse fora hebben even doorgegeven dat er een zooi zatlappen de weg op gaan.
Ik kan veel hebben maar geen zatlappen op de weg.
Omdat Huub al vaak genoeg Brian heeft aangevallen misschien.quote:Op zondag 6 april 2008 02:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Huub is een laf persoon die delegeert. Jaap is beter af zonder dat laffe ventje.
Huub is te laf om Brian en/of Amanda aan te vallen. Iets wat Jaap vanavond wel durfde in zijn "liedje", waarbij Huub schaapachtig op de achtergrond zat te lachen, zonder Jaap bij te staan in de aktie tegen Brian en Amanda.
Hoezo is Huub geen lafbek 1e klasse?
Heel erg, ik blijf wel wakker hoor, maak anders nog wel een nieuwe COS ...quote:Op zondag 6 april 2008 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik houd je aan je woord![]()
Behoorlijk dronken zeg, die Amanda.
In zijn broekzak.quote:Op zondag 6 april 2008 02:21 schreef Varen het volgende:
Waar heeft B nou zijn punten gelaten?
Hij hoeft toch niet via de woonkamer naar de private?quote:Op zondag 6 april 2008 02:22 schreef Ziet het volgende:
brian mag nog niet naar boven, want daar is de productie nog
*krijgt flashback naar treiteracties bij de paardenstal, toen Huub naar bed wilde en niet mocht*quote:Op zondag 6 april 2008 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nope, Huub pakt zichzelf altijd als hij dronken is.....door te beginnen.
Wat liefquote:Op zondag 6 april 2008 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heel erg, ik blijf wel wakker hoor, maak anders nog wel een nieuwe COS ...
via het raam kan ook jaquote:Op zondag 6 april 2008 02:23 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet via de woonkamer naar de private?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |