Ik wel, door Huub staat haar vriendin Katy nu bekend als de pijpslet ....quote:Op zondag 6 april 2008 01:49 schreef Desii het volgende:
[..]
wat een mens...... wel goed voor de show... maar hoe erg kan je je eigen voor schut zetten zeg...
En waar haar afkeer voor Huub vandaan komt, snap ik niet
En zo wilde zij ook graag genoemd worden??quote:Op zondag 6 april 2008 01:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik wel, door Huub staat haar vriendin Katy nu bekend als de pijpslet ....
Een travestriestquote:Op zondag 6 april 2008 01:54 schreef yellowfirst het volgende:
Een travestiet , dronken als een tor, triester kan het niet....
Volgens mij betekend hetquote:Op zondag 6 april 2008 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
En zo wilde zij ook graag genoemd worden??
Is het weer zover.....quote:Op zondag 6 april 2008 02:01 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zou zo graag nu buiten de poort kijken, er is massaal gebelt naar de politie dat er een zooi drankorgels onderweg zijn
Definieer 'massaal'quote:Op zondag 6 april 2008 02:01 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zou zo graag nu buiten de poort kijken, er is massaal gebelt naar de politie dat er een zooi drankorgels onderweg zijn
Masaal: een grote groep vormend zal maar zeggen, in dit geval: een aantal mensen van diverse fora hebben even doorgegeven dat er een zooi zatlappen de weg op gaan.quote:
En terecht.quote:Op zondag 6 april 2008 02:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Masaal: een grote groep vormend zal maar zeggen, in dit geval: een aantal mensen van diverse fora hebben even doorgegeven dat er een zooi zatlappen de weg op gaan.
Ik kan veel hebben maar geen zatlappen op de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |