Ze mogen wel opschieten want de familie Rat maakt aanstalten te gaan slapen. Amanda overigens met blote tieten.quote:Op zondag 6 april 2008 02:11 schreef Guuskeee het volgende:
ze gan zometeen terror-en...
Ik denk eigenlijk van wel......maar hij en Huub ontlopen elkaar niet zo heel veel al vermoed ik toch dat Jaap een stap of vier verder kan denken dan Huub.quote:Op zondag 6 april 2008 02:09 schreef Guuskeee het volgende:
en jaap is de slimste in de kooi???![]()
![]()
[ afbeelding ]
Precies, honderd procent vol er op, ze kunnen hetquote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
ze pakken Huub ook als tie bezopen is.... dus boeije... gaan met die banaan
+1quote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
Nope, Huub pakt zichzelf altijd als hij dronken is.....door te beginnen.quote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
echt?quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef Varen het volgende:
Brian gaat nu CP's betalen, stond op Plasma
Oh leuk.quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef Varen het volgende:
Brian gaat nu CP's betalen, stond op Plasma
Huub is een laf persoon die delegeert. Jaap is beter af zonder dat laffe ventje.quote:Op zondag 6 april 2008 02:12 schreef rooie3 het volgende:
Mooi Amanda kan niet meer,kom op Huub en Jaap terror.
Geduld, ik denk dat het nog wel gaat komen .....quote:Op zondag 6 april 2008 02:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer die productie dan is vertrokken. Het wordt zo wel erg laat voor terror.
Ik houd je aan je woordquote:Op zondag 6 april 2008 02:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geduld, ik denk dat het nog wel gaat komen .....
het ging me eigenlijk om de cap en niet om zijn hersencapaciteit...quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk van wel......maar hij en Huub ontlopen elkaar niet zo heel veel al vermoed ik toch dat Jaap een stap of vier verder kan denken dan Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |