Is het weer zover.....quote:Op zondag 6 april 2008 02:01 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zou zo graag nu buiten de poort kijken, er is massaal gebelt naar de politie dat er een zooi drankorgels onderweg zijn
Definieer 'massaal'quote:Op zondag 6 april 2008 02:01 schreef Kaat38 het volgende:
Ik zou zo graag nu buiten de poort kijken, er is massaal gebelt naar de politie dat er een zooi drankorgels onderweg zijn
Masaal: een grote groep vormend zal maar zeggen, in dit geval: een aantal mensen van diverse fora hebben even doorgegeven dat er een zooi zatlappen de weg op gaan.quote:
En terecht.quote:Op zondag 6 april 2008 02:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Masaal: een grote groep vormend zal maar zeggen, in dit geval: een aantal mensen van diverse fora hebben even doorgegeven dat er een zooi zatlappen de weg op gaan.
Ik kan veel hebben maar geen zatlappen op de weg.
Ze mogen wel opschieten want de familie Rat maakt aanstalten te gaan slapen. Amanda overigens met blote tieten.quote:Op zondag 6 april 2008 02:11 schreef Guuskeee het volgende:
ze gan zometeen terror-en...
Ik denk eigenlijk van wel......maar hij en Huub ontlopen elkaar niet zo heel veel al vermoed ik toch dat Jaap een stap of vier verder kan denken dan Huub.quote:Op zondag 6 april 2008 02:09 schreef Guuskeee het volgende:
en jaap is de slimste in de kooi???![]()
![]()
[ afbeelding ]
Precies, honderd procent vol er op, ze kunnen hetquote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
ze pakken Huub ook als tie bezopen is.... dus boeije... gaan met die banaan
+1quote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
Nope, Huub pakt zichzelf altijd als hij dronken is.....door te beginnen.quote:Op zondag 6 april 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
echt?quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef Varen het volgende:
Brian gaat nu CP's betalen, stond op Plasma
Oh leuk.quote:Op zondag 6 april 2008 02:15 schreef Varen het volgende:
Brian gaat nu CP's betalen, stond op Plasma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |