quote:Op zondag 6 april 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat heeft niemand kunnen zien volgens mij....omdat het niet waar is. VV moet je altijd met een paar pakken zout nemen.![]()
Als B&A echt ruzie hadden gehad, was Amanda echt al wel Brian gaan zoeken denk ik...we weten allemaal hoe Amanda daarin is. Komt ook bij dat hij niet vannacht naar boven is gegaan maar vanochtend.
Kan me bijvoorbeeld ook voorstellen dat Brian gewoon ff boven is gaan zitten om nog is de dag van gisteren door te nemen voor zichzelf. En is vervolgens dan daar blijven liggen.
quote:Op zondag 6 april 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat heeft niemand kunnen zien volgens mij....omdat het niet waar is. VV moet je altijd met een paar pakken zout nemen.![]()
Als B&A echt ruzie hadden gehad, was Amanda echt al wel Brian gaan zoeken denk ik...we weten allemaal hoe Amanda daarin is. Komt ook bij dat hij niet vannacht naar boven is gegaan maar vanochtend.
Kan me bijvoorbeeld ook voorstellen dat Brian gewoon ff boven is gaan zitten om nog is de dag van gisteren door te nemen voor zichzelf. En is vervolgens dan daar blijven liggen.
wat willen dat soort wijven nu bereiken, met hun blote kut op de streamsquote:Op zondag 6 april 2008 11:22 schreef Kaat38 het volgende:
Dank BQ, gadverdarrie, die onderste foto, wat een slettenpartij!
Vond het contrast tussen de mensen bij de piano en die gladiolen in dat badje wel heel groot.
amanda vertelde gisteren dat als ze slaapt ook helemaal niks meer hoort dus die ligt voor pampus als ik zo de caps terug kijk is er weldegelijk weer bonje over dat meisje wat amanda wilde laten slapen bij hun 2quote:Op zondag 6 april 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
solliciteren naar een betere baan op de wallen?quote:Op zondag 6 april 2008 11:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
wat willen dat soort wijven nu bereiken, met hun blote kut op de streams
nee want dan merken huub en claire dat die gast moet zoveel in de gaten houden dat ie helemaal aan het door draaien isquote:Op zondag 6 april 2008 11:26 schreef Verida het volgende:
Er mocht toch niet boven geslapen worden op de bank?
Hij had toch ook in een leegstaand bed kunnen gaan liggen?
ik denk het niet amanda ligt in coma vanwege alle drankquote:Op zondag 6 april 2008 11:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
en ik maar hopen op echte terrorquote:Op zondag 6 april 2008 11:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
dus dan moet er om 7.30 een woordenwisseling zijn geweest
Precies als dat liedje wat Amanda altijd zong:quote:Op zondag 6 april 2008 11:28 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
solliciteren naar een betere baan op de wallen?
alhoewel ik 100% zeker weet dat ze beter gelijk achter CS kunnen gaan staan, totaal niveauloos.
Ben bang van wel!quote:Op zondag 6 april 2008 11:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en ik maar hopen op echte terror, ik wil vette ruzie tussen die twee!
uitelkaar die twee, schoppen en schelden en moven!
of ben ik nu te fanatiek
Nee, dat ben je niet! Fatale wurgseks met doucheslangen en zo, dat willen we!!quote:Op zondag 6 april 2008 11:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
of ben ik nu te fanatiek
quote:Op zondag 6 april 2008 11:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
of ben ik nu te fanatiek
Nee hoor, dat wil ik ook.quote:Op zondag 6 april 2008 11:33 schreef Kaat38 het volgende:
of ben ik nu te fanatiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |