quote:Op zondag 6 april 2008 11:58 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
psssst, je ziet dubbel,
goede morge
Nee nog niet.quote:Op zondag 6 april 2008 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
Robbedoes, heb je dat achtergronddoek al gekocht of niet?
Was nieuwsgierigquote:
Ben nog druk aan het zoeken maar het zal waarschijnlijk toch deze wordenquote:Op zondag 6 april 2008 17:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was nieuwsgierigMet name naar de kwaliteit van zo'n doek
Da's niet leuk.quote:Op zondag 6 april 2008 20:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik hoorde vanavond dat de reis naar Georgië afgelast is, problemen aan de Georgische kant
Laten trekken is goedkoperquote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zoooooooooooooooo.....vandaag druk dagje gehadNog ff opruimen en dan lekker naar bed
Morgen om 9.15 bij de tandarts zijn. Gaat-ie een gebroken kies fixen
Ik hou het graag intact allemaalquote:
whehequote:
Jij ook al? Ik mag morgenmiddag.quote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef PdeHoog het volgende: Morgen om 9.15 bij de tandarts zijn. Gaat-ie een gebroken kies fixen
Ellende was wel meegevallen. Ik red me best wel in dat soort gebieden.quote:Op zondag 6 april 2008 22:27 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Da's niet leuk.
Maar beter nu afgelast dan dat je daar zit met elende.
brrr...!quote:Op zondag 6 april 2008 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zoooooooooooooooo.....vandaag druk dagje gehadNog ff opruimen en dan lekker naar bed
Morgen om 9.15 bij de tandarts zijn. Gaat-ie een gebroken kies fixen
Het zal idd vast goedkomenquote:Op zondag 6 april 2008 23:18 schreef loehoes het volgende:
[..]
brrr...!
Ik moet morgen onder het mes bij de huisarts. Een moedervlek laten weghalen die hij niet helemaal vertrouwt.. Vorige keer moest het in het ziekenhuis, nu gewoon bij de huisarts zelf. Raar idee dat hij het een beetje zelf gaat lopen doen. Maar zal vast wel goed komen.
Ik ookquote:Op zondag 6 april 2008 23:36 schreef prupke het volgende:
[..]
Het zal idd vast goedkomen
maar toch heb ik bij dat soort dingen iets van Yikes!!!
ik ken het gevoelquote:Op zondag 6 april 2008 23:47 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ik ookKijk er ook best tegen op, terwijl het de vorige keer 100% meeviel. Alleen even de verdovingsprik doet pijn, en van de rest voel je niets. Maar toch he. Naar idee
Maak eens een show/testcase van voetbal fotos (max 10 stuks)quote:Op zondag 6 april 2008 23:50 schreef WEST het volgende:
Goedenavond
Zo weer een extreem druk weekend achter de rug.
maar wel weer een paar honderd mooie fotos gemaakt.
[ afbeelding ]
zal ik morgenavond gaan doen. Ik had er al een stuk of 40 die mislukt waren maar verder ben ik opzich wel tevreden ermee.quote:Op zondag 6 april 2008 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Maak eens een show/testcase van voetbal fotos (max 10 stuks)![]()
filter van de paar honderd er 20 uit ...dan selectief te werk gaan en de zaak halveren...
ik ben benieuwd
slaap lekkerquote:Op maandag 7 april 2008 00:04 schreef WEST het volgende:
[..]
zal ik morgenavond gaan doen. Ik had er al een stuk of 40 die mislukt waren maar verder ben ik opzich wel tevreden ermee.
test/show case zal ik dus morgenavond wel ff doen. Tis nu slaaptijd![]()
Haha, als je het zo typt lijkt het bijna simpelquote:Op zondag 6 april 2008 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
Maak eens een show/testcase van voetbal fotos (max 10 stuks)![]()
filter van de paar honderd er 20 uit ...dan selectief te werk gaan en de zaak halveren...
ik ben benieuwd
Waar was deze m/v opzoek naar??quote:
De bestuurder van deze auto heeft nog behoorlijk mazzel gehad, een paar meter naar links is het kanaalquote:
Is het niet gewoon dat de beste man geparkeerd had waar het niet mocht, en dat ze het hek eromheen hebben gezet? Toen hij uit wilde parkeren lukte het niet, en is hij weer weg gegaan?quote:Op maandag 7 april 2008 09:17 schreef didotcicero het volgende:
[..]
De bestuurder van deze auto heeft nog behoorlijk mazzel gehad, een paar meter naar links is het kanaal
Wel opmerkelijk dat die paal -nadat-ie platgewalst werd door de auto weer omhoog gekomen is...
Ik denk dat die persoon het linkerhek heeft geraakt, en dat het rechterrek door de klap eruit is gegaan, en door de klap op het voorstaandehek en het hek wat hij eruit heeft gereden terug is geschoven tegen de paal die nog overeind staatquote:Op maandag 7 april 2008 09:17 schreef didotcicero het volgende:
[..]
De bestuurder van deze auto heeft nog behoorlijk mazzel gehad, een paar meter naar links is het kanaal
Wel opmerkelijk dat die paal -nadat-ie platgewalst werd door de auto weer omhoog gekomen is...
Ik kwam er zaterdagochtend met de bus langs, 't was toen net gebeurdquote:Op maandag 7 april 2008 10:40 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik denk dat die persoon het linkerhek heeft geraakt, en dat het rechterrek door de klap eruit is gegaan, en door de klap op het voorstaandehek en het hek wat hij eruit heeft gereden terug is geschoven tegen de paal die nog overeind staat
ik kan zo bij de technische resjersje
Inderdaad, ik kwam er met de fiets langs. Bestuurder maakte het goed volgens mij.quote:Op maandag 7 april 2008 11:33 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Ik kwam er zaterdagochtend met de bus langs, 't was toen net gebeurd![]()
Heren agenten waren het net aan het bekijken.
quote:
Net als die gast om wiens auto ze een invalideparkeerplaats heen hadden gedesigned waarna ie werd weggesleept in Den Haag, zoiets?quote:Op maandag 7 april 2008 09:40 schreef freud het volgende:
[..]
Is het niet gewoon dat de beste man geparkeerd had waar het niet mocht, en dat ze het hek eromheen hebben gezet? Toen hij uit wilde parkeren lukte het niet, en is hij weer weg gegaan?
Of een eend met kuikentjes moest ontwijken, die periode is ook alweer aangebroken.quote:Op maandag 7 april 2008 12:08 schreef kvdv het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kwam er met de fiets langs. Bestuurder maakte het goed volgens mij.
Kon het niet laten even een plaatje te schieten
Denk dattie veels te hard van de snelweg daar af is gekomen, of misschien net door oranje reed (eventjes gas bij).
quote:
Cool! Ik las vanochtend in De Pers dat hun muziek nu heel anders is dan 11 jaar geleden (hun laatste cd kwam toen uit)...quote:
Ik heb geen idee. Maar ze zullen de oude nummers ook wel spelen hoop ik?quote:Op maandag 7 april 2008 16:26 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Cool! Ik las vanochtend in De Pers dat hun muziek nu heel anders is dan 11 jaar geleden (hun laatste cd kwam toen uit)...
Ik ook!quote:
Valt op zich mee. Het nieuwe album bevat een herkenbaar geluid!quote:Op maandag 7 april 2008 16:26 schreef didotcicero het volgende:
Cool! Ik las vanochtend in De Pers dat hun muziek nu heel anders is dan 11 jaar geleden (hun laatste cd kwam toen uit)...
Gezeik met rechten?quote:Op maandag 7 april 2008 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezier bij Portishead, guys
Ik zag net dit toevalligIk heb die foto van Spike gemaakt
En elke andere promo-foto voor die player
voor de liefhebber http://www.haagseyoubox.nl
Nee hoorquote:
Ow ok danquote:Op maandag 7 april 2008 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb ze in opdracht gemaakt
Maar het is gewoon gaaf om je foto's zo terug te zien
weliswaar wat gefotosoept, maar goed....
Oh dan is het goedquote:Op maandag 7 april 2008 18:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet dat die foto's gebruikt zijn hoorIk heb ook de posters gezien die gedrukt zijn en in Den Haag zijn opgehangen. Ik was alleen verbaasd dat ze zelfs op die plek gebruikt zijn
Dus verder geen kwaad woord over de organisatie. Die heeft dat best goed gedaan
Leuk P! Wordt wat met jequote:Op maandag 7 april 2008 17:53 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezier bij Portishead, guys
Ik zag net dit toevalligIk heb die foto van Spike gemaakt
En elke andere promo-foto voor die player
voor de liefhebber http://www.haagseyoubox.nl
Mja, moment toch pakken is niet gek of zo hoor.quote:Op maandag 7 april 2008 20:59 schreef tony_clifton- het volgende:
Daarnet mijn eerste fotoreportage (:')) gemaakt; ik liep toevallig langst een brand in een restaurant op een soort plein met m'n cam en foto's gemaakt, was best vies... ben niet zo'n ramptourist. Het was net tijdens het ondergaan van de zon en eigenlijk zorgde de rook wel voor een leuk effect.
Het kan zo simpel zijn hoorquote:Op maandag 7 april 2008 07:11 schreef freud het volgende:
[..]
Haha, als je het zo typt lijkt het bijna simpel
Weekend weer achter de rug. Bak foto's in het zwembad en wijnproeverij. Ze hadden 40 heeeeeeeerlijke wijnen staan, en heb uiteindelijk 8 flesjes uitgezocht. Blijft alleen erg tegennatuurlijk om na het proeven het weer uit te spugen
. Ben ook erg benieuwd naar de foto's. De bondscoach vond ze op het schermpje al wel erg tof, maar nu nog kijken of ze het op een groot scherm ook volhouden.
* prupke schuift een pakje rennies richting Hmaster...quote:Op maandag 7 april 2008 22:28 schreef HMaster-II het volgende:
Heeft er iemand een donor maag over??
De mijne is stuk
vrijwillig aan de thee ipv whiskey
120x80 canvasquote:Op maandag 7 april 2008 22:49 schreef Chanty het volgende:
Poeh ik ben een foto aan het bewerken die ik nog in mijn analoge tijdperk heb geschoten van de EiffeltorenXil heeft hem met z'n negatievenscanner voor me ingescand, heeeeeeeeeeeeel groot. Mijn laptop heeft alleen wat moeite met de nabewerking
![]()
Ben wel benieuwd hoe ie er straks uitziet op 120 x 80 canvas
* Chanty gaat haar kortingsbon goed gebruiken
ja en jij in pak isquote:Op maandag 7 april 2008 22:45 schreef HMaster-II het volgende:
Goed idee van die Rennies
Maar modellenwerk doen was leuke afwisselingGoed om je maagpijn te vergeten
Oh dear arme zielquote:Op maandag 7 april 2008 22:28 schreef HMaster-II het volgende:
Heeft er iemand een donor maag over??
De mijne is stuk
vrijwillig aan de thee ipv whiskey
Woeiii, was echt tofquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:27 schreef AirwiN het volgende:
Poritshead was tof!Niks spectaculairs qua licht en beeld, maar dat is prima in de lijn met de muziek. Leuke mix van oud en nieuw werk!
Ik bedoelde meer dat je je niet moet schamen om als je zoiets tegenkomt, je cam te pakken. Ik heb het een keer niet gedaan, en heb daar achteraf spijt van.quote:Op maandag 7 april 2008 21:10 schreef tony_clifton- het volgende:
Nee, weet wel.
Het grappige is dat 't mijn eerste keer was dat ik echt iets spontaan tegenkwam. Meteen ook 't beste plaatsje gezocht (was op 't perron van 't station aan de overkant), bleek dat daar nog een stuk of 4 fotomensen stonden.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:12 schreef Chanty het volgende:
idd![]()
![]()
Nog twee dagen leren, en nog twee tentamens dan is het voorbij
Haha, pwned!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:48 schreef Chanty het volgende:
Dank je, als ik t nou allemaal niet haal kan ik altijd nog een vaste baan krijgen bij de thuiszorg hoorde ik net
Had ze vorige week gemaild dat ik van de zomer 5 weken op vakantie ben en rond die tijd ook van plan ben om te verhuizen maar daar nog niets over weet. Belt die vrouw op en zegt dat ik eigenlijk maar recht heb op 3 weken vakantie. Heb haar er maar even fijntjes op geattendeerd dat ik niet zij mijn werkgever is, maar dat het uitzendbureau dat nog altijd is. Heb dus een opzegtermijn van een dag om te stoppen met werken als het ze niet past
Kijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:46 schreef Chanty het volgende:
Kreeg net een telefoontje van t uitzendbureau dat ze een boos mailtje hadden ontvangen van de thuiszorg over mijn vakantie. Ze wilde dus weten wanneer ik dan wegging. Ik verteld dat ik de hele maand juli weg ben, ook uitgelegd hoe ik de zaken begrepen heb wat betreft mijn rechten en plichten tegenover de thuiszorg en t uitzendbureau. En ik heb gewoon gelijk![]()
![]()
Ze vond het ook erg onterecht dat die vrouw boos was en t wordt nu teruggekoppeld dat ik volstrekt juist heb gehandeldErg fijn om in mijn gelijk gesteld te worden, vooral omdat ik toch al niet te spreken ben over de vriendelijkheid tegenover t personeel vanuit de thuiszorg. Wordt ze lekker op dr plaats gezet
En als ik ga verhuizen hoef ik alleen maar een kick te geven en kan ik zo in Den Haag bij de thuiszorg aan de slag
Nou, dat is dan weer t slechte nieuws. Door dat telefoontje vanochtend was ik toch wat onrustig. Had wel door dat ze er niet blij mee waren, maar wist vrijwel zeker dat ik in mijn gelijk stond. Maarja... stel dat je toch iets verkeerd hebt begrepen en zo... Dus zat er eigenlijk gewoon op te wachten dat tempo team zou bellen en kon me uiteindelijk niet echt geweldig concentrerenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KijkDa's goed nieuws
![]()
En hoe gaat het leren? Lukt het een beetje?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou, dat is dan weer t slechte nieuws. Door dat telefoontje vanochtend was ik toch wat onrustig. Had wel door dat ze er niet blij mee waren, maar wist vrijwel zeker dat ik in mijn gelijk stond. Maarja... stel dat je toch iets verkeerd hebt begrepen en zo... Dus zat er eigenlijk gewoon op te wachten dat tempo team zou bellen en kon me uiteindelijk niet echt geweldig concentrerenMaar ben wel heel blij dat ik gewoon in mijn gelijk ben gesteld. Morgen nog even hard ertegen aan en dan om 18.30 gewoon knallen met dat tentamen
Haha!quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:15 schreef loehoes het volgende:
Vanaf morgen moeten we elke dag een zelfportret maken, de hele periode lang. Dat gaat nog pittig worden om origineel te blijven, en leuke dingen te verzinnen.![]()
Wel een toffe uitdaging.
Jeetje wat ben ik blij dat ik deze minor heb gekozen, heb totaal niet meer het gevoel dat ik journalistiek studeer, en ben er reuze blij mee hahaha
Het lijkt mij ook wel erg pittig hoor, ben meestal niet zo blij met mijn eigen hoofd op de foto haha. Sta liever achter de cameraquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Haha!dat klinkt wel goed dan!
Zelf portretten is daarentegen wel lastig altijd... vind ik dan in elk geval!
Ik ben erg benieuwd loes....ga je er op fok ook een serie van maken?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:17 schreef loehoes het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel erg pittig hoor, ben meestal niet zo blij met mijn eigen hoofd op de foto haha. Sta liever achter de camera![]()
Maar het mag geloof ik ook wel abstract, dus ik hoef niet alleen maar zelf blij de camera in te kijken
Ik vind het allemaal wat onduidelijk daar bij nostalgie....quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:16 schreef HMaster-II het volgende:
Even een kleine reminder voor onze mede fotografen.
Wedstrijd: Nostalgie in woord en beeld
Kom op mensen beetje actiever
Misschien wel, ligt er een beetje aan hoe tevreden ik er zelf over ga zijn haha. Dat zal waarschijnlijk wel variëren per keer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd loes....ga je er op fok ook een serie van maken?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:44 schreef loehoes het volgende:
[..]
Misschien wel, ligt er een beetje aan hoe tevreden ik er zelf over ga zijn haha. Dat zal waarschijnlijk wel variëren per keer.
de loodgietert is met een lopen pijp omgelegdquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:17 schreef didotcicero het volgende:
Zo te horen gaat er een loodgietert omgelegd worden
Ik zal hem maar gewoon betalen als hij zijn werk gedaan heeftquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef didotcicero het volgende:
*mopelt iets van een moment kiezen tussen klaar met leggen en ontvangen factuur*
(of ben ik nou strafbaar)
zo eng ben ik nou ook weer niequote:Op dinsdag 8 april 2008 22:58 schreef didotcicero het volgende:
Da's ook een optie :p
Zo eng dat ik nog niet heb durven kijken
Haha tof!quote:
Doen, is een mooie lens. Hangt er toevallig nog een camera aan vast?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:05 schreef Erasmo het volgende:
Nou kan ik wellicht een Takumar 1:1,8 / 55 kopen voor ¤15, doen?
Ik probeer het wel, maar ben meer een avondmensquote:Op woensdag 9 april 2008 07:13 schreef freud het volgende:
Mogge![]()
Jij bent ook geen ochtendmens P? Heb om 7:30 meestal al mijn 3e koffie op hier.
Je bent alvast aan het oefenen voor je volgende baan als het gaat om koffie drinken?quote:Op woensdag 9 april 2008 07:13 schreef freud het volgende:
Jij bent ook geen ochtendmens P? Heb om 7:30 meestal al mijn 3e koffie op hier.
Bij An24 logerenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
Ik heb binnenkort een training in Zwijndrecht die om 9.00 begint...volgens mij moet ik dan ook heeeeeeel vroeg de auto in.
Gelukkig mogen we in het hotel blijven slapen, scheelt iig de volgende dag
Via het Westland en de Beneluxtunnel kom je een heel eind in de spits...quote:Op woensdag 9 april 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
Ik heb binnenkort een training in Zwijndrecht die om 9.00 begint...volgens mij moet ik dan ook heeeeeeel vroeg de auto in.
En daarom mag jij mijn prediker zijn Freudkequote:Op woensdag 9 april 2008 14:00 schreef freud het volgende:
Best goeie topic titel trouwens. Een mod is namelijk vaak als een religie.Fysiek bestaan is nooit aangetoond Mod is heel subtiel aanwezig Als dingen onverklaarbaar zijn (zoals het verdwijnen van posts of tekst), dan is het de schuld van Mod Als er iets positiefs gebeurt, dan is het Mod, anders Danny Er zijn veel regels, maar die zijn voor interpretatie vatbaar Als gebruiker ben je aan de wil van Mod overgeleverd Mod wordt vaak als wijs aangeduid in de teksten (FAQ), maar in de praktijk zijn genoeg voorbeelden voor het tegengestelde Mod is omnipotent qua posts Mod maakt het onderscheid tussen goed en kwaad Etc.
Eens kijken of Friedrich Nietzsche naast De Antichrist ook een boek genaamd die Antimod heeft...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:08 schreef HMaster-II het volgende:
En daarom mag jij mijn prediker zijn Freudke
Ik trap er niet in Airwin, omdat ik weet waarom Nietzsche de waanzin kreeg.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens kijken of Friedrich Nietzsche naast De Antichrist ook een boek genaamd die Antimod heeft...
ik appel mee...quote:Op woensdag 9 april 2008 15:49 schreef Chanty het volgende:
* Chanty schuift avondeten naar binnen
Iemand die een bordje spaghetti mee-eet voor de gezelligheid?
Goed plan: neem een appel mee naar mijn tentamenquote:
Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]quote:Op woensdag 9 april 2008 14:25 schreef loehoes het volgende:
Twee nieuwe UV filters en een afstandsbediening rijker![ afbeelding ]
Raar ding, maar werkt top!
Nu maar eens ideetjes gaan verzinnen voor de 63 (!!!!) zelfportretten die ik moet gaan maken.
Succes met 't tentamen!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed plan: neem een appel mee naar mijn tentamenHeb erna vast weer honger
Ahhh, op jacht naar inspiratiequote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]
http://flickr.com/groups/365days/pool/quote:Op woensdag 9 april 2008 16:31 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ahhh, op jacht naar inspiratieZit ook al op flickr te neuzen
Die had ik inderdaad al gevonden, maar dankjequote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://flickr.com/groups/365days/pool/
Misschien staat hier nog iets leuks op:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef loehoes het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad al gevonden, maar dankje![]()
Heb al wat ideeën opgedaan, ga per week met een 'thema/onderwerp/soort etc' proberen te werken. Hoop dat het gaat lukken allemaal
Hmm...van het weekend maar ff kijken danquote:Op woensdag 9 april 2008 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben de tijgers in Blijdorp bij elkaar gezet. Echt vriendjes zijn het nog niet
Gaf wel mooie effecten
Ja Lisse Hillegom had je waarschijnlijk ook zonder tomtom wel gevondenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Na de cursus vandaag in Haarlem TomTom de opdracht gegeven de weg naar huis te zoeken zonder gebruik te maken van de snelwegen. Ik kwam langs een aantal interessante lokaties voor bollenveldenfotografie
Uiteraard. Maar nu heb ik de plekjes in de TomTom opgeslagen dus ik hoef niet meer te zoekenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja Lisse Hillegom had je waarschijnlijk ook zonder tomtom wel gevonden
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:48 schreef PKfotografie het volgende:
Kreeg net mail van zoom binnen, of ze een foto van mij mogen plaatsen
eff hiress exemplaar zoeken, en dan hopen dat hij er ook echt in gaat komen
![]()
![]()
Ja duh... mijn kop op die foto is al erg genoegquote:Op woensdag 9 april 2008 22:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
sssst niet verraden welke foto het is he
Sterkte bikkeltje van mequote:Op woensdag 9 april 2008 22:14 schreef Chanty het volgende:
En weer thuis
Tentamen ging wel goed volgens mijDenk dat ik het wel gehaald heb. Maar elke keer als ik denk dat ik t gehaald heb, heb ik het niet gehaald en omgekeerd dus ik zeg nog maar even niet teveel
Morgenmiddag het laatste tentamen, maar t ergste is voorbij. Voor die van morgen kon ik toch niet meer leren dus wat heb ik te verliezen
OMGquote:Op woensdag 9 april 2008 22:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja duh... mijn kop op die foto is al erg genoeg
Dat tentamen van morgen kon je toch later inhalen?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:14 schreef Chanty het volgende:
En weer thuis
Tentamen ging wel goed volgens mijDenk dat ik het wel gehaald heb. Maar elke keer als ik denk dat ik t gehaald heb, heb ik het niet gehaald en omgekeerd dus ik zeg nog maar even niet teveel
Morgenmiddag het laatste tentamen, maar t ergste is voorbij. Voor die van morgen kon ik toch niet meer leren dus wat heb ik te verliezen
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat tentamen van morgen kon je toch later inhalen?
of heb ik dat verkeerd gelezen?
ok dan had ik het toch goed begrepenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:39 schreef Chanty het volgende:
[..]sowieso heb je altijd een herkansing. En in dit geval heb ik besloten maar meteen voor de her te gaan. Maar vind het ook zo wat om helemaal niet te gaan, is toch altijd een oefening zo een tentamen, dus ga gewoon lekker voor de lol. Weet ik hoe het in elkaar steekt en stel dat het onmogelijke gebeurt dat ik toch dingen goed opschrijf. Schijnt ook dat je veel uit een wet kunt halen, dus die bestudeer ik morgen nog wel en dan maar zien wat het wordt
Oh dat alweer twee weekjes bijnaquote:
Preciesquote:Op woensdag 9 april 2008 22:41 schreef prupke het volgende:
[..]
ok dan had ik het toch goed begrepen
Maar misschien krijg je morgen tijdens het tentamen wel in eens een helder moment (sort of speak) en zal je zien dat je het haalt
zo niet daar is dus de her voor
* prupke alles van her afweet ...helaasch
Nou van mijn kant uit petje af voor jouquote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dat alweer twee weekjes bijna![]()
Wacht nu vol spanning op de uitslag.
[..]
PreciesMoest toch een keuze maken waar ik me op ging focussen dus heb t meest vage vak maar links laten liggen. Maar voordeel van vage vakken is dat je je er soms op wonderbaarlijke wijze uit kunt kletsen
Zal mijn baas blij mee zijn, als ik hier ging liggen slapenquote:
Vergeet je de gewone stervelingen niet als je beroemd bentquote:Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef PKfotografie het volgende:
zo mail de deur uit
en nu maar wachten op het volgende nummer
Dat komt omdat ik door al die school geen tijd heb voor foto'squote:Op donderdag 10 april 2008 00:27 schreef PKfotografie het volgende:
wel grappig dat de FOT slowchat meer over school als over foto's gaat
Zelfportret:quote:Op donderdag 10 april 2008 08:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik door al die school geen tijd heb voor foto's
Maar hierna weer wel
Op t programma staan:
- Foto's Berlijn bewerken
- Mijn canvas afmaken
- Wedstrijd foto schieten
- En een projectje in mijn 'studio'
Als ik dit allemaal gedaan heb is het Koninginnedag en kan ik weer een lading foto's schieten
Feliquote:Op donderdag 10 april 2008 17:21 schreef Chanty het volgende:
Zoooww Vanmiddag om 12 uur t laatste tentamen gehad. 1 uur en tien minuten later stond ik alweer buiten, hebben 2,5 uur de tijdWist natuurlijk nergens de ballen vanaf, maar het het toch gepresteerd bij elke vraag iets op te schrijven en zo 4 kantjes vol te kliederen
Waarschijnlijk barst de docent wel in tranen uit over het hoge onzingehalte maar niet geschoten is altijd mis he
Kwart over twee was ik op mijn werk en nu: FREIHEIT!!!
Otto von Bismarck ???quote:Op donderdag 10 april 2008 19:52 schreef Erasmo het volgende:
Het onbekende rolletje is terug![]()
Erop is te zien hoe een man met een huge snor een pijp rookt en wat sneeuwpret
quote:
Zolang de drugs maar werkenquote:
k merk er nog niets vanquote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef prupke het volgende:
[..]
Zolang de drugs maar werkenanders heb je er nog geen bal aan..
(heb je enig idee van hoelang je nog in de lappenmand moet doorbrengen? )
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
k merk er nog niets van
zou t niet weten, uwv zou volgende weer me bij een arboarts willen hebben maar heb nog geen afspraak
en verder tja, ach staalkabels zijn niets bij mijn nek volgens de dokter
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef freud het volgende:
Blech, even crea
Onze mod die in het forum zijt
Uw naam worde beveiligd
Uw feedbacktopic kome
Uw wil geschiede
Gelijk in het Topic alzo in de Stemming
Geef ons heden ons dagelijks leesvoer
En vergeef ons onze typo's
Zoals wij ook anderen hun typo's vergeven
En lijdt ons niet in een Ban
Maar verlos ons van anonimiteit
Want van u is het Subforum
En de Edit en de Delete
Tot dat u weer zwart wordt
Enter
Geweldigquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef freud het volgende:
Blech, even crea
Uw naam worde beveiligd
Uw feedbacktopic kome
Uw wil geschiede
En de Edit en de Delete
Enter
Nee, mijn hemel... ik kreeg er kriebels van! Wel jammer, vond de rest wel leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:10 schreef freud het volgende:
*gaaaap*
Mogge mensen! Kan ff geen gitaarsolo meer horen. Was wel gezellig met Yoni op stap
De mijne staan nog op mijn cammetje geparkeerd...quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, mijn hemel... ik kreeg er kriebels van! Wel jammer, vond de rest wel leuk![]()
En ik heb ook nog best toffe plaatjes!
Ik vind dat juist altijd een weldaad, ff krakenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Ff lachen voor je gekraakt moet worden doet goed. Gij die straks gekreukeld thuis gaat komen groet u![]()
Vanwege mijn HMS is dat pas na een dag (of twee) een goed gevoelquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd een weldaad, ff kraken
Ik heb altijd het gevoel dat ze wat smeerolie tussen je gewrichten doen, alles loopt weer lekker soepelquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Vanwege mijn HMS is dat pas na een dag (of twee) een goed gevoelBen weer thuis, liep enorm uit. Lekker met de beentjes omhoog op de bank
Lekker is dat het! kan ook niet wachten tot het morgen/ overmorgen isquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ze wat smeerolie tussen je gewrichten doen, alles loopt weer lekker soepel
Ik ook welquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:03 schreef Yoni het volgende:
Ik heb gisteravond mijn kaartjes nog ff leeggetrokken. Was wel benieuwd
Snel! Your place or mine?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ook welWanneer doen we weer avondje plaatjes kijken met lekekrs erbij?
![]()
waar ga je heen chanty?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef Chanty het volgende:
Zooo ik heb eindelijk een afspraak gemaakt voor de vaccinaties voor de vakantie. Week 17 wordt echt een horrorweekMaandag vaccineren, dinsdag naar de tandarts
Borneo 4 wekenquote:
Ohwww die vakantiequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Borneo 4 weken
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en vonden het wel leuk om een toffe vakantie met het hele gezin te doen, dus ik, Rob, broertje en ouders zelf natuurlijk
Die vakantie jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohwww die vakantieWist alleen niet meer dat het Borneo was
Vier weken zelfs, heel vet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Borneo 4 weken
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en vonden het wel leuk om een toffe vakantie met het hele gezin te doen, dus ik, Rob, broertje en ouders zelf natuurlijk
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:34 schreef gr8w8 het volgende:
Zonder meteen details te willen, wat zijn de types van Canon 400D enzo - dat merk ieg - en wat kosten ze ongeveer met standaard lens? Gewoon amateur gebruik, het wordt tijd dat we de overstap maken.
Ruilen tegen een Canon FT QL?
Je bent gek johquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die vakantie ja![]()
![]()
Dat worden zooooooveeel foto'sMoet mezelf maar een beetje afremmen daar anders schiet ik er zo een 500 of meer in de week
klinkt als een goed weekendquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna weekendVanavond misschien nog een concertje fotograferen. Hoor ik pas om 19:30 uur
En zondag lekker naar Blijdorp met Xil, DC en Cindy
Laat het droog blijven
bij kamera-express staat deze set t voor ¤ 682,00quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:34 schreef gr8w8 het volgende:
Zonder meteen details te willen, wat zijn de types van Canon 400D enzo - dat merk ieg - en wat kosten ze ongeveer met standaard lens? Gewoon amateur gebruik, het wordt tijd dat we de overstap maken.
Ruilen tegen een Canon FT QL?
Oh yeahquote:
is goed, zie je msn!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef HMaster-II het volgende:
Gaan de dames An24 en Chanty zo even verder in [SC] The Lounge #783.![]()
Of op MSN / IRC
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh yeahEn maandag naar Frankfurt, dus dan ben ik gewoon 2,5 dag offline
Dat wordt afkicken
Zoiets ja. Ze zijn dus wel iets in prijs gezakt, maar niet veel. Thanks.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt als een goed weekend
[..]
bij kamera-express staat deze set t voor ¤ 682,00
Canon EOS 400D + EF-S 18-55mm + EF 55-200mm USM II, Nederlands
of wat bedoel je precies
tis wel een kit met 2 lenzen hequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ze zijn dus wel iets in prijs gezakt, maar niet veel. Thanks.
Dat vertel ik je wel op msn want blijkbaar mag er niets ge-sc-ed worden in de sc als t over vakantie gaat en vakantiefoto'squote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent gek johWaarom zou je jezelf af willen remmen? Sleep wat extra geheugenkaarten mee en knal er op los
Voorlopig kom je daar niet meer hoor
En 500 is niets
Ik kwam na een regenachtig weekje Normandie toch nog terug met 1000 foto's
Hoop geexperimenteer...dat wel
Beetje mosterd na de maaltijd, maar er moest ook gewerkt worden enzo. Maar dit dus:quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef freud het volgende:
Blech, even crea
Uw naam worde beveiligd
Uw feedbacktopic kome
Uw wil geschiede
En de Edit en de Delete
Enter
Nu hebben wij over msn niets meer te vertellenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat vertel ik je wel op msn want blijkbaar mag er niets ge-sc-ed worden in de sc als t over vakantie gaat en vakantiefoto's
Geloofquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar er moest ook gewerkt worden enzo. Maar dit dus:
[ afbeelding ]
Inderdaad, nieuwe muziek op je mp3 spelert maakt het nog leuker.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Heerlijke besteldagen vandaag en gisteren. Alletwee de dagen in korte broek kunnen bestellen. Is toch weer lekker na de winter, windje over de benen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar er moest ook gewerkt worden enzo. Maar dit dus:
[ afbeelding ]
Ik zeg: openingsplaatje van de FAQquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef didotcicero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wilde echo doen in verschillende lettertypes (omdat het hier zo stil was)quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef Noli. het volgende:
goooooooooo OOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOO
en dan verandert ze haar post
je kan ook de pricewatch bekijken op tweakers.netquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:02 schreef Noli. het volgende:
Oef.. Wat ik tegen kom is allemaal rond de ¤200,-
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:00 schreef prupke het volgende:
[..]
kijk hier eens bv : http://www.foto-konijnenberg.nl/product_list.php?idc=829
even sorteren op prijs (ja het is 2ehands )
De zon doet hier ook z'n best te schijnen, maar ik hoor toch ook een flinke wind tegen de flat beuken!quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:53 schreef prupke het volgende:
goedemorgen
het is heerlijk weer , het zonnetje schijnt
Ben benieuwd, in je fobo staat een hele mooie van jou bij het paardquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:06 schreef Twinky het volgende:
Woeivanavond of morgen komt er een leuk topic met coole foto's van mij van HMaster-II
We hebben net het eerste gedeelte geschoten bij een sloop-bouwput, in een kapot huis enzo. Daar heb ik gewoond ergens dus dat was leuk! Nou even opwarmen en dan gaan we in de stad verder! Tof he
Ken het... Heb je eindelijk een mooie compositie gemaakt, schuift er een wolk voor de zon, bekijk je de foto en pas je de instellingen aan gaat de zon weer schijnen... Stomme schapenwolkjesquote:Op zondag 13 april 2008 13:01 schreef kvdv het volgende:
Verdomme, heel de week goed weer. Denk je in het weekend als je vrij bent er 'ns lekker op uit te gaan met je cam is het niets anders dan grijze wolken
Het is hier idd strak blauwquote:
klinkt als een gezellig dagjequote:Op zondag 13 april 2008 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBlijdorp was lekker
ff lopen spelen met een 70-200 met 2x TC. Dat gaat hem niet worden denk ik. De scherpte van de foto's knalt in een keer terug naar het niveau 70-300 plus dat het contrast zwaar achteruit gaat. Wel lekker, 400mm
Voelt waarschijnlijk hetzelfde als mijn benen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:34 schreef AirwiN het volgende:
Net 23 kilometer gelopen en nu heb ik pijn in mijn voetjes...
Klopt, geen idee hoe dat komt. Maargoed het is dan ook niet met een echte negatievenscanner gedaan.quote:Op zondag 13 april 2008 22:51 schreef prupke het volgende:
Er zit iets van een ruitjespatroon over heen?
zie ik dat goed?
Dat had ik gelezen iddquote:Op zondag 13 april 2008 22:52 schreef kvdv het volgende:
[..]
Klopt, geen idee hoe dat komt. Maargoed het is dan ook niet met een echte negatievenscanner gedaan.
Owja... die fotos zijn vandaag gemaakt btw![]()
Vind het effect stiekem zelf ook best tof... maartoch...quote:Op zondag 13 april 2008 22:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen idd
Het is dan ook niet echt heel erg storend vind ik iig niet bij de eerste 2 foto's
zo lijken het net oude platen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |