Haha tof!quote:
Doen, is een mooie lens. Hangt er toevallig nog een camera aan vast?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:05 schreef Erasmo het volgende:
Nou kan ik wellicht een Takumar 1:1,8 / 55 kopen voor ¤15, doen?
Ik probeer het wel, maar ben meer een avondmensquote:Op woensdag 9 april 2008 07:13 schreef freud het volgende:
Mogge![]()
Jij bent ook geen ochtendmens P? Heb om 7:30 meestal al mijn 3e koffie op hier.
Je bent alvast aan het oefenen voor je volgende baan als het gaat om koffie drinken?quote:Op woensdag 9 april 2008 07:13 schreef freud het volgende:
Jij bent ook geen ochtendmens P? Heb om 7:30 meestal al mijn 3e koffie op hier.
Bij An24 logerenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
Ik heb binnenkort een training in Zwijndrecht die om 9.00 begint...volgens mij moet ik dan ook heeeeeeel vroeg de auto in.
Gelukkig mogen we in het hotel blijven slapen, scheelt iig de volgende dag
Via het Westland en de Beneluxtunnel kom je een heel eind in de spits...quote:Op woensdag 9 april 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
Ik heb binnenkort een training in Zwijndrecht die om 9.00 begint...volgens mij moet ik dan ook heeeeeeel vroeg de auto in.
En daarom mag jij mijn prediker zijn Freudkequote:Op woensdag 9 april 2008 14:00 schreef freud het volgende:
Best goeie topic titel trouwens. Een mod is namelijk vaak als een religie.Fysiek bestaan is nooit aangetoond Mod is heel subtiel aanwezig Als dingen onverklaarbaar zijn (zoals het verdwijnen van posts of tekst), dan is het de schuld van Mod Als er iets positiefs gebeurt, dan is het Mod, anders Danny Er zijn veel regels, maar die zijn voor interpretatie vatbaar Als gebruiker ben je aan de wil van Mod overgeleverd Mod wordt vaak als wijs aangeduid in de teksten (FAQ), maar in de praktijk zijn genoeg voorbeelden voor het tegengestelde Mod is omnipotent qua posts Mod maakt het onderscheid tussen goed en kwaad Etc.
Eens kijken of Friedrich Nietzsche naast De Antichrist ook een boek genaamd die Antimod heeft...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:08 schreef HMaster-II het volgende:
En daarom mag jij mijn prediker zijn Freudke
Ik trap er niet in Airwin, omdat ik weet waarom Nietzsche de waanzin kreeg.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens kijken of Friedrich Nietzsche naast De Antichrist ook een boek genaamd die Antimod heeft...
ik appel mee...quote:Op woensdag 9 april 2008 15:49 schreef Chanty het volgende:
* Chanty schuift avondeten naar binnen
Iemand die een bordje spaghetti mee-eet voor de gezelligheid?
Goed plan: neem een appel mee naar mijn tentamenquote:
Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]quote:Op woensdag 9 april 2008 14:25 schreef loehoes het volgende:
Twee nieuwe UV filters en een afstandsbediening rijker![ afbeelding ]
Raar ding, maar werkt top!
Nu maar eens ideetjes gaan verzinnen voor de 63 (!!!!) zelfportretten die ik moet gaan maken.
Succes met 't tentamen!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed plan: neem een appel mee naar mijn tentamenHeb erna vast weer honger
Ahhh, op jacht naar inspiratiequote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]
http://flickr.com/groups/365days/pool/quote:Op woensdag 9 april 2008 16:31 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ahhh, op jacht naar inspiratieZit ook al op flickr te neuzen
Die had ik inderdaad al gevonden, maar dankjequote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://flickr.com/groups/365days/pool/
Misschien staat hier nog iets leuks op:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef loehoes het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad al gevonden, maar dankje![]()
Heb al wat ideeën opgedaan, ga per week met een 'thema/onderwerp/soort etc' proberen te werken. Hoop dat het gaat lukken allemaal
Hmm...van het weekend maar ff kijken danquote:Op woensdag 9 april 2008 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben de tijgers in Blijdorp bij elkaar gezet. Echt vriendjes zijn het nog niet
Gaf wel mooie effecten
Ja Lisse Hillegom had je waarschijnlijk ook zonder tomtom wel gevondenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Na de cursus vandaag in Haarlem TomTom de opdracht gegeven de weg naar huis te zoeken zonder gebruik te maken van de snelwegen. Ik kwam langs een aantal interessante lokaties voor bollenveldenfotografie
Uiteraard. Maar nu heb ik de plekjes in de TomTom opgeslagen dus ik hoef niet meer te zoekenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja Lisse Hillegom had je waarschijnlijk ook zonder tomtom wel gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |