Kijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:46 schreef Chanty het volgende:
Kreeg net een telefoontje van t uitzendbureau dat ze een boos mailtje hadden ontvangen van de thuiszorg over mijn vakantie. Ze wilde dus weten wanneer ik dan wegging. Ik verteld dat ik de hele maand juli weg ben, ook uitgelegd hoe ik de zaken begrepen heb wat betreft mijn rechten en plichten tegenover de thuiszorg en t uitzendbureau. En ik heb gewoon gelijk![]()
![]()
Ze vond het ook erg onterecht dat die vrouw boos was en t wordt nu teruggekoppeld dat ik volstrekt juist heb gehandeldErg fijn om in mijn gelijk gesteld te worden, vooral omdat ik toch al niet te spreken ben over de vriendelijkheid tegenover t personeel vanuit de thuiszorg. Wordt ze lekker op dr plaats gezet
En als ik ga verhuizen hoef ik alleen maar een kick te geven en kan ik zo in Den Haag bij de thuiszorg aan de slag
Nou, dat is dan weer t slechte nieuws. Door dat telefoontje vanochtend was ik toch wat onrustig. Had wel door dat ze er niet blij mee waren, maar wist vrijwel zeker dat ik in mijn gelijk stond. Maarja... stel dat je toch iets verkeerd hebt begrepen en zo... Dus zat er eigenlijk gewoon op te wachten dat tempo team zou bellen en kon me uiteindelijk niet echt geweldig concentrerenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KijkDa's goed nieuws
![]()
En hoe gaat het leren? Lukt het een beetje?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou, dat is dan weer t slechte nieuws. Door dat telefoontje vanochtend was ik toch wat onrustig. Had wel door dat ze er niet blij mee waren, maar wist vrijwel zeker dat ik in mijn gelijk stond. Maarja... stel dat je toch iets verkeerd hebt begrepen en zo... Dus zat er eigenlijk gewoon op te wachten dat tempo team zou bellen en kon me uiteindelijk niet echt geweldig concentrerenMaar ben wel heel blij dat ik gewoon in mijn gelijk ben gesteld. Morgen nog even hard ertegen aan en dan om 18.30 gewoon knallen met dat tentamen
Haha!quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:15 schreef loehoes het volgende:
Vanaf morgen moeten we elke dag een zelfportret maken, de hele periode lang. Dat gaat nog pittig worden om origineel te blijven, en leuke dingen te verzinnen.![]()
Wel een toffe uitdaging.
Jeetje wat ben ik blij dat ik deze minor heb gekozen, heb totaal niet meer het gevoel dat ik journalistiek studeer, en ben er reuze blij mee hahaha
Het lijkt mij ook wel erg pittig hoor, ben meestal niet zo blij met mijn eigen hoofd op de foto haha. Sta liever achter de cameraquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:13 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Haha!dat klinkt wel goed dan!
Zelf portretten is daarentegen wel lastig altijd... vind ik dan in elk geval!
Ik ben erg benieuwd loes....ga je er op fok ook een serie van maken?quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:17 schreef loehoes het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel erg pittig hoor, ben meestal niet zo blij met mijn eigen hoofd op de foto haha. Sta liever achter de camera![]()
Maar het mag geloof ik ook wel abstract, dus ik hoef niet alleen maar zelf blij de camera in te kijken
Ik vind het allemaal wat onduidelijk daar bij nostalgie....quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:16 schreef HMaster-II het volgende:
Even een kleine reminder voor onze mede fotografen.
Wedstrijd: Nostalgie in woord en beeld
Kom op mensen beetje actiever
Misschien wel, ligt er een beetje aan hoe tevreden ik er zelf over ga zijn haha. Dat zal waarschijnlijk wel variėren per keer.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd loes....ga je er op fok ook een serie van maken?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:44 schreef loehoes het volgende:
[..]
Misschien wel, ligt er een beetje aan hoe tevreden ik er zelf over ga zijn haha. Dat zal waarschijnlijk wel variėren per keer.
de loodgietert is met een lopen pijp omgelegdquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:17 schreef didotcicero het volgende:
Zo te horen gaat er een loodgietert omgelegd worden
Ik zal hem maar gewoon betalen als hij zijn werk gedaan heeftquote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef didotcicero het volgende:
*mopelt iets van een moment kiezen tussen klaar met leggen en ontvangen factuur*
(of ben ik nou strafbaar)
zo eng ben ik nou ook weer niequote:Op dinsdag 8 april 2008 22:58 schreef didotcicero het volgende:
Da's ook een optie :p
Zo eng dat ik nog niet heb durven kijken
Haha tof!quote:
Doen, is een mooie lens. Hangt er toevallig nog een camera aan vast?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:05 schreef Erasmo het volgende:
Nou kan ik wellicht een Takumar 1:1,8 / 55 kopen voor ¤15, doen?
Ik probeer het wel, maar ben meer een avondmensquote:Op woensdag 9 april 2008 07:13 schreef freud het volgende:
Mogge![]()
Jij bent ook geen ochtendmens P? Heb om 7:30 meestal al mijn 3e koffie op hier.
Je bent alvast aan het oefenen voor je volgende baan als het gaat om koffie drinken?quote:Op woensdag 9 april 2008 07:13 schreef freud het volgende:
Jij bent ook geen ochtendmens P? Heb om 7:30 meestal al mijn 3e koffie op hier.
Bij An24 logerenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
Ik heb binnenkort een training in Zwijndrecht die om 9.00 begint...volgens mij moet ik dan ook heeeeeeel vroeg de auto in.
Gelukkig mogen we in het hotel blijven slapen, scheelt iig de volgende dag
Via het Westland en de Beneluxtunnel kom je een heel eind in de spits...quote:Op woensdag 9 april 2008 11:11 schreef Yoni het volgende:
Ik heb binnenkort een training in Zwijndrecht die om 9.00 begint...volgens mij moet ik dan ook heeeeeeel vroeg de auto in.
En daarom mag jij mijn prediker zijn Freudkequote:Op woensdag 9 april 2008 14:00 schreef freud het volgende:
Best goeie topic titel trouwens. Een mod is namelijk vaak als een religie.Fysiek bestaan is nooit aangetoond Mod is heel subtiel aanwezig Als dingen onverklaarbaar zijn (zoals het verdwijnen van posts of tekst), dan is het de schuld van Mod Als er iets positiefs gebeurt, dan is het Mod, anders Danny Er zijn veel regels, maar die zijn voor interpretatie vatbaar Als gebruiker ben je aan de wil van Mod overgeleverd Mod wordt vaak als wijs aangeduid in de teksten (FAQ), maar in de praktijk zijn genoeg voorbeelden voor het tegengestelde Mod is omnipotent qua posts Mod maakt het onderscheid tussen goed en kwaad Etc.
Eens kijken of Friedrich Nietzsche naast De Antichrist ook een boek genaamd die Antimod heeft...quote:Op woensdag 9 april 2008 14:08 schreef HMaster-II het volgende:
En daarom mag jij mijn prediker zijn Freudke
Ik trap er niet in Airwin, omdat ik weet waarom Nietzsche de waanzin kreeg.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens kijken of Friedrich Nietzsche naast De Antichrist ook een boek genaamd die Antimod heeft...
ik appel mee...quote:Op woensdag 9 april 2008 15:49 schreef Chanty het volgende:
* Chanty schuift avondeten naar binnen
Iemand die een bordje spaghetti mee-eet voor de gezelligheid?
Goed plan: neem een appel mee naar mijn tentamenquote:
Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]quote:Op woensdag 9 april 2008 14:25 schreef loehoes het volgende:
Twee nieuwe UV filters en een afstandsbediening rijker![ afbeelding ]
Raar ding, maar werkt top!
Nu maar eens ideetjes gaan verzinnen voor de 63 (!!!!) zelfportretten die ik moet gaan maken.
Succes met 't tentamen!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed plan: neem een appel mee naar mijn tentamenHeb erna vast weer honger
Ahhh, op jacht naar inspiratiequote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]
http://flickr.com/groups/365days/pool/quote:Op woensdag 9 april 2008 16:31 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ahhh, op jacht naar inspiratieZit ook al op flickr te neuzen
Die had ik inderdaad al gevonden, maar dankjequote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://flickr.com/groups/365days/pool/
Misschien staat hier nog iets leuks op:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef loehoes het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad al gevonden, maar dankje![]()
Heb al wat ideeėn opgedaan, ga per week met een 'thema/onderwerp/soort etc' proberen te werken. Hoop dat het gaat lukken allemaal
Hmm...van het weekend maar ff kijken danquote:Op woensdag 9 april 2008 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben de tijgers in Blijdorp bij elkaar gezet. Echt vriendjes zijn het nog niet
Gaf wel mooie effecten
Ja Lisse Hillegom had je waarschijnlijk ook zonder tomtom wel gevondenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Na de cursus vandaag in Haarlem TomTom de opdracht gegeven de weg naar huis te zoeken zonder gebruik te maken van de snelwegen. Ik kwam langs een aantal interessante lokaties voor bollenveldenfotografie
Uiteraard. Maar nu heb ik de plekjes in de TomTom opgeslagen dus ik hoef niet meer te zoekenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja Lisse Hillegom had je waarschijnlijk ook zonder tomtom wel gevonden
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:48 schreef PKfotografie het volgende:
Kreeg net mail van zoom binnen, of ze een foto van mij mogen plaatsen
eff hiress exemplaar zoeken, en dan hopen dat hij er ook echt in gaat komen
![]()
![]()
Ja duh... mijn kop op die foto is al erg genoegquote:Op woensdag 9 april 2008 22:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
sssst niet verraden welke foto het is he
Sterkte bikkeltje van mequote:Op woensdag 9 april 2008 22:14 schreef Chanty het volgende:
En weer thuis
Tentamen ging wel goed volgens mijDenk dat ik het wel gehaald heb. Maar elke keer als ik denk dat ik t gehaald heb, heb ik het niet gehaald en omgekeerd dus ik zeg nog maar even niet teveel
Morgenmiddag het laatste tentamen, maar t ergste is voorbij. Voor die van morgen kon ik toch niet meer leren dus wat heb ik te verliezen
OMGquote:Op woensdag 9 april 2008 22:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja duh... mijn kop op die foto is al erg genoeg
Dat tentamen van morgen kon je toch later inhalen?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:14 schreef Chanty het volgende:
En weer thuis
Tentamen ging wel goed volgens mijDenk dat ik het wel gehaald heb. Maar elke keer als ik denk dat ik t gehaald heb, heb ik het niet gehaald en omgekeerd dus ik zeg nog maar even niet teveel
Morgenmiddag het laatste tentamen, maar t ergste is voorbij. Voor die van morgen kon ik toch niet meer leren dus wat heb ik te verliezen
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat tentamen van morgen kon je toch later inhalen?
of heb ik dat verkeerd gelezen?
ok dan had ik het toch goed begrepenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:39 schreef Chanty het volgende:
[..]sowieso heb je altijd een herkansing. En in dit geval heb ik besloten maar meteen voor de her te gaan. Maar vind het ook zo wat om helemaal niet te gaan, is toch altijd een oefening zo een tentamen, dus ga gewoon lekker voor de lol. Weet ik hoe het in elkaar steekt en stel dat het onmogelijke gebeurt dat ik toch dingen goed opschrijf. Schijnt ook dat je veel uit een wet kunt halen, dus die bestudeer ik morgen nog wel en dan maar zien wat het wordt
Oh dat alweer twee weekjes bijnaquote:
Preciesquote:Op woensdag 9 april 2008 22:41 schreef prupke het volgende:
[..]
ok dan had ik het toch goed begrepen
Maar misschien krijg je morgen tijdens het tentamen wel in eens een helder moment (sort of speak) en zal je zien dat je het haalt
zo niet daar is dus de her voor
* prupke alles van her afweet ...helaasch
Nou van mijn kant uit petje af voor jouquote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dat alweer twee weekjes bijna![]()
Wacht nu vol spanning op de uitslag.
[..]
PreciesMoest toch een keuze maken waar ik me op ging focussen dus heb t meest vage vak maar links laten liggen. Maar voordeel van vage vakken is dat je je er soms op wonderbaarlijke wijze uit kunt kletsen
Zal mijn baas blij mee zijn, als ik hier ging liggen slapenquote:
Vergeet je de gewone stervelingen niet als je beroemd bentquote:Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef PKfotografie het volgende:
zo mail de deur uit
en nu maar wachten op het volgende nummer
Dat komt omdat ik door al die school geen tijd heb voor foto'squote:Op donderdag 10 april 2008 00:27 schreef PKfotografie het volgende:
wel grappig dat de FOT slowchat meer over school als over foto's gaat
Zelfportret:quote:Op donderdag 10 april 2008 08:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik door al die school geen tijd heb voor foto's
Maar hierna weer wel
Op t programma staan:
- Foto's Berlijn bewerken
- Mijn canvas afmaken
- Wedstrijd foto schieten
- En een projectje in mijn 'studio'
Als ik dit allemaal gedaan heb is het Koninginnedag en kan ik weer een lading foto's schieten
Feliquote:Op donderdag 10 april 2008 17:21 schreef Chanty het volgende:
Zoooww Vanmiddag om 12 uur t laatste tentamen gehad. 1 uur en tien minuten later stond ik alweer buiten, hebben 2,5 uur de tijdWist natuurlijk nergens de ballen vanaf, maar het het toch gepresteerd bij elke vraag iets op te schrijven en zo 4 kantjes vol te kliederen
Waarschijnlijk barst de docent wel in tranen uit over het hoge onzingehalte maar niet geschoten is altijd mis he
Kwart over twee was ik op mijn werk en nu: FREIHEIT!!!
Otto von Bismarck ???quote:Op donderdag 10 april 2008 19:52 schreef Erasmo het volgende:
Het onbekende rolletje is terug![]()
Erop is te zien hoe een man met een huge snor een pijp rookt en wat sneeuwpret
quote:
Zolang de drugs maar werkenquote:
k merk er nog niets vanquote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef prupke het volgende:
[..]
Zolang de drugs maar werkenanders heb je er nog geen bal aan..
(heb je enig idee van hoelang je nog in de lappenmand moet doorbrengen? )
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
k merk er nog niets van
zou t niet weten, uwv zou volgende weer me bij een arboarts willen hebben maar heb nog geen afspraak
en verder tja, ach staalkabels zijn niets bij mijn nek volgens de dokter
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef freud het volgende:
Blech, even crea
Onze mod die in het forum zijt
Uw naam worde beveiligd
Uw feedbacktopic kome
Uw wil geschiede
Gelijk in het Topic alzo in de Stemming
Geef ons heden ons dagelijks leesvoer
En vergeef ons onze typo's
Zoals wij ook anderen hun typo's vergeven
En lijdt ons niet in een Ban