Succes met 't tentamen!quote:Op woensdag 9 april 2008 15:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed plan: neem een appel mee naar mijn tentamenHeb erna vast weer honger
Ahhh, op jacht naar inspiratiequote:Op woensdag 9 april 2008 16:21 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Fotowedstrijd september 2005 [centraal topic]
http://flickr.com/groups/365days/pool/quote:Op woensdag 9 april 2008 16:31 schreef loehoes het volgende:
[..]
Ahhh, op jacht naar inspiratieZit ook al op flickr te neuzen
Die had ik inderdaad al gevonden, maar dankjequote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
http://flickr.com/groups/365days/pool/
Misschien staat hier nog iets leuks op:quote:Op woensdag 9 april 2008 17:14 schreef loehoes het volgende:
[..]
Die had ik inderdaad al gevonden, maar dankje![]()
Heb al wat ideeën opgedaan, ga per week met een 'thema/onderwerp/soort etc' proberen te werken. Hoop dat het gaat lukken allemaal
Hmm...van het weekend maar ff kijken danquote:Op woensdag 9 april 2008 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben de tijgers in Blijdorp bij elkaar gezet. Echt vriendjes zijn het nog niet
Gaf wel mooie effecten
Ja Lisse Hillegom had je waarschijnlijk ook zonder tomtom wel gevondenquote:Op woensdag 9 april 2008 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
Na de cursus vandaag in Haarlem TomTom de opdracht gegeven de weg naar huis te zoeken zonder gebruik te maken van de snelwegen. Ik kwam langs een aantal interessante lokaties voor bollenveldenfotografie
Uiteraard. Maar nu heb ik de plekjes in de TomTom opgeslagen dus ik hoef niet meer te zoekenquote:Op woensdag 9 april 2008 20:13 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja Lisse Hillegom had je waarschijnlijk ook zonder tomtom wel gevonden
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:48 schreef PKfotografie het volgende:
Kreeg net mail van zoom binnen, of ze een foto van mij mogen plaatsen
eff hiress exemplaar zoeken, en dan hopen dat hij er ook echt in gaat komen
![]()
![]()
Ja duh... mijn kop op die foto is al erg genoegquote:Op woensdag 9 april 2008 22:03 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
sssst niet verraden welke foto het is he
Sterkte bikkeltje van mequote:Op woensdag 9 april 2008 22:14 schreef Chanty het volgende:
En weer thuis
Tentamen ging wel goed volgens mijDenk dat ik het wel gehaald heb. Maar elke keer als ik denk dat ik t gehaald heb, heb ik het niet gehaald en omgekeerd dus ik zeg nog maar even niet teveel
Morgenmiddag het laatste tentamen, maar t ergste is voorbij. Voor die van morgen kon ik toch niet meer leren dus wat heb ik te verliezen
OMGquote:Op woensdag 9 april 2008 22:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja duh... mijn kop op die foto is al erg genoeg
Dat tentamen van morgen kon je toch later inhalen?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:14 schreef Chanty het volgende:
En weer thuis
Tentamen ging wel goed volgens mijDenk dat ik het wel gehaald heb. Maar elke keer als ik denk dat ik t gehaald heb, heb ik het niet gehaald en omgekeerd dus ik zeg nog maar even niet teveel
Morgenmiddag het laatste tentamen, maar t ergste is voorbij. Voor die van morgen kon ik toch niet meer leren dus wat heb ik te verliezen
quote:Op woensdag 9 april 2008 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat tentamen van morgen kon je toch later inhalen?
of heb ik dat verkeerd gelezen?
ok dan had ik het toch goed begrepenquote:Op woensdag 9 april 2008 22:39 schreef Chanty het volgende:
[..]sowieso heb je altijd een herkansing. En in dit geval heb ik besloten maar meteen voor de her te gaan. Maar vind het ook zo wat om helemaal niet te gaan, is toch altijd een oefening zo een tentamen, dus ga gewoon lekker voor de lol. Weet ik hoe het in elkaar steekt en stel dat het onmogelijke gebeurt dat ik toch dingen goed opschrijf. Schijnt ook dat je veel uit een wet kunt halen, dus die bestudeer ik morgen nog wel en dan maar zien wat het wordt
Oh dat alweer twee weekjes bijnaquote:
Preciesquote:Op woensdag 9 april 2008 22:41 schreef prupke het volgende:
[..]
ok dan had ik het toch goed begrepen
Maar misschien krijg je morgen tijdens het tentamen wel in eens een helder moment (sort of speak) en zal je zien dat je het haalt
zo niet daar is dus de her voor
* prupke alles van her afweet ...helaasch
Nou van mijn kant uit petje af voor jouquote:Op woensdag 9 april 2008 22:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh dat alweer twee weekjes bijna![]()
Wacht nu vol spanning op de uitslag.
[..]
PreciesMoest toch een keuze maken waar ik me op ging focussen dus heb t meest vage vak maar links laten liggen. Maar voordeel van vage vakken is dat je je er soms op wonderbaarlijke wijze uit kunt kletsen
Zal mijn baas blij mee zijn, als ik hier ging liggen slapenquote:
Vergeet je de gewone stervelingen niet als je beroemd bentquote:Op woensdag 9 april 2008 22:19 schreef PKfotografie het volgende:
zo mail de deur uit
en nu maar wachten op het volgende nummer
Dat komt omdat ik door al die school geen tijd heb voor foto'squote:Op donderdag 10 april 2008 00:27 schreef PKfotografie het volgende:
wel grappig dat de FOT slowchat meer over school als over foto's gaat
Zelfportret:quote:Op donderdag 10 april 2008 08:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik door al die school geen tijd heb voor foto's
Maar hierna weer wel
Op t programma staan:
- Foto's Berlijn bewerken
- Mijn canvas afmaken
- Wedstrijd foto schieten
- En een projectje in mijn 'studio'
Als ik dit allemaal gedaan heb is het Koninginnedag en kan ik weer een lading foto's schieten
Feliquote:Op donderdag 10 april 2008 17:21 schreef Chanty het volgende:
Zoooww Vanmiddag om 12 uur t laatste tentamen gehad. 1 uur en tien minuten later stond ik alweer buiten, hebben 2,5 uur de tijdWist natuurlijk nergens de ballen vanaf, maar het het toch gepresteerd bij elke vraag iets op te schrijven en zo 4 kantjes vol te kliederen
Waarschijnlijk barst de docent wel in tranen uit over het hoge onzingehalte maar niet geschoten is altijd mis he
Kwart over twee was ik op mijn werk en nu: FREIHEIT!!!
Otto von Bismarck ???quote:Op donderdag 10 april 2008 19:52 schreef Erasmo het volgende:
Het onbekende rolletje is terug![]()
Erop is te zien hoe een man met een huge snor een pijp rookt en wat sneeuwpret
quote:
Zolang de drugs maar werkenquote:
k merk er nog niets vanquote:Op donderdag 10 april 2008 21:16 schreef prupke het volgende:
[..]
Zolang de drugs maar werkenanders heb je er nog geen bal aan..
(heb je enig idee van hoelang je nog in de lappenmand moet doorbrengen? )
quote:Op donderdag 10 april 2008 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
k merk er nog niets van
zou t niet weten, uwv zou volgende weer me bij een arboarts willen hebben maar heb nog geen afspraak
en verder tja, ach staalkabels zijn niets bij mijn nek volgens de dokter
quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef freud het volgende:
Blech, even crea
Onze mod die in het forum zijt
Uw naam worde beveiligd
Uw feedbacktopic kome
Uw wil geschiede
Gelijk in het Topic alzo in de Stemming
Geef ons heden ons dagelijks leesvoer
En vergeef ons onze typo's
Zoals wij ook anderen hun typo's vergeven
En lijdt ons niet in een Ban
Maar verlos ons van anonimiteit
Want van u is het Subforum
En de Edit en de Delete
Tot dat u weer zwart wordt
Enter
Geweldigquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef freud het volgende:
Blech, even crea
Uw naam worde beveiligd
Uw feedbacktopic kome
Uw wil geschiede
En de Edit en de Delete
Enter
Nee, mijn hemel... ik kreeg er kriebels van! Wel jammer, vond de rest wel leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:10 schreef freud het volgende:
*gaaaap*
Mogge mensen! Kan ff geen gitaarsolo meer horen. Was wel gezellig met Yoni op stap
De mijne staan nog op mijn cammetje geparkeerd...quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, mijn hemel... ik kreeg er kriebels van! Wel jammer, vond de rest wel leuk![]()
En ik heb ook nog best toffe plaatjes!
Ik vind dat juist altijd een weldaad, ff krakenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Ff lachen voor je gekraakt moet worden doet goed. Gij die straks gekreukeld thuis gaat komen groet u![]()
Vanwege mijn HMS is dat pas na een dag (of twee) een goed gevoelquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd een weldaad, ff kraken
Ik heb altijd het gevoel dat ze wat smeerolie tussen je gewrichten doen, alles loopt weer lekker soepelquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Vanwege mijn HMS is dat pas na een dag (of twee) een goed gevoelBen weer thuis, liep enorm uit. Lekker met de beentjes omhoog op de bank
Lekker is dat het! kan ook niet wachten tot het morgen/ overmorgen isquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ze wat smeerolie tussen je gewrichten doen, alles loopt weer lekker soepel
Ik ook welquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:03 schreef Yoni het volgende:
Ik heb gisteravond mijn kaartjes nog ff leeggetrokken. Was wel benieuwd
Snel! Your place or mine?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ook welWanneer doen we weer avondje plaatjes kijken met lekekrs erbij?
![]()
waar ga je heen chanty?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef Chanty het volgende:
Zooo ik heb eindelijk een afspraak gemaakt voor de vaccinaties voor de vakantie. Week 17 wordt echt een horrorweekMaandag vaccineren, dinsdag naar de tandarts
Borneo 4 wekenquote:
Ohwww die vakantiequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Borneo 4 weken
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en vonden het wel leuk om een toffe vakantie met het hele gezin te doen, dus ik, Rob, broertje en ouders zelf natuurlijk
Die vakantie jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohwww die vakantieWist alleen niet meer dat het Borneo was
Vier weken zelfs, heel vet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Borneo 4 weken
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en vonden het wel leuk om een toffe vakantie met het hele gezin te doen, dus ik, Rob, broertje en ouders zelf natuurlijk
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:34 schreef gr8w8 het volgende:
Zonder meteen details te willen, wat zijn de types van Canon 400D enzo - dat merk ieg - en wat kosten ze ongeveer met standaard lens? Gewoon amateur gebruik, het wordt tijd dat we de overstap maken.
Ruilen tegen een Canon FT QL?
Je bent gek johquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die vakantie ja![]()
![]()
Dat worden zooooooveeel foto'sMoet mezelf maar een beetje afremmen daar anders schiet ik er zo een 500 of meer in de week
klinkt als een goed weekendquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna weekendVanavond misschien nog een concertje fotograferen. Hoor ik pas om 19:30 uur
En zondag lekker naar Blijdorp met Xil, DC en Cindy
Laat het droog blijven
bij kamera-express staat deze set t voor ¤ 682,00quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:34 schreef gr8w8 het volgende:
Zonder meteen details te willen, wat zijn de types van Canon 400D enzo - dat merk ieg - en wat kosten ze ongeveer met standaard lens? Gewoon amateur gebruik, het wordt tijd dat we de overstap maken.
Ruilen tegen een Canon FT QL?
Oh yeahquote:
is goed, zie je msn!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef HMaster-II het volgende:
Gaan de dames An24 en Chanty zo even verder in [SC] The Lounge #783.![]()
Of op MSN / IRC
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh yeahEn maandag naar Frankfurt, dus dan ben ik gewoon 2,5 dag offline
Dat wordt afkicken
Zoiets ja. Ze zijn dus wel iets in prijs gezakt, maar niet veel. Thanks.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt als een goed weekend
[..]
bij kamera-express staat deze set t voor ¤ 682,00
Canon EOS 400D + EF-S 18-55mm + EF 55-200mm USM II, Nederlands
of wat bedoel je precies
tis wel een kit met 2 lenzen hequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ze zijn dus wel iets in prijs gezakt, maar niet veel. Thanks.
Dat vertel ik je wel op msn want blijkbaar mag er niets ge-sc-ed worden in de sc als t over vakantie gaat en vakantiefoto'squote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent gek johWaarom zou je jezelf af willen remmen? Sleep wat extra geheugenkaarten mee en knal er op los
Voorlopig kom je daar niet meer hoor
En 500 is niets
Ik kwam na een regenachtig weekje Normandie toch nog terug met 1000 foto's
Hoop geexperimenteer...dat wel
Beetje mosterd na de maaltijd, maar er moest ook gewerkt worden enzo. Maar dit dus:quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef freud het volgende:
Blech, even crea
Uw naam worde beveiligd
Uw feedbacktopic kome
Uw wil geschiede
En de Edit en de Delete
Enter
Nu hebben wij over msn niets meer te vertellenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat vertel ik je wel op msn want blijkbaar mag er niets ge-sc-ed worden in de sc als t over vakantie gaat en vakantiefoto's
Geloofquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar er moest ook gewerkt worden enzo. Maar dit dus:
[ afbeelding ]
Inderdaad, nieuwe muziek op je mp3 spelert maakt het nog leuker.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Heerlijke besteldagen vandaag en gisteren. Alletwee de dagen in korte broek kunnen bestellen. Is toch weer lekker na de winter, windje over de benen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar er moest ook gewerkt worden enzo. Maar dit dus:
[ afbeelding ]
Ik zeg: openingsplaatje van de FAQquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef didotcicero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik wilde echo doen in verschillende lettertypes (omdat het hier zo stil was)quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:47 schreef Noli. het volgende:
goooooooooo OOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOO
en dan verandert ze haar post
je kan ook de pricewatch bekijken op tweakers.netquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:02 schreef Noli. het volgende:
Oef.. Wat ik tegen kom is allemaal rond de ¤200,-
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:00 schreef prupke het volgende:
[..]
kijk hier eens bv : http://www.foto-konijnenberg.nl/product_list.php?idc=829
even sorteren op prijs (ja het is 2ehands )
De zon doet hier ook z'n best te schijnen, maar ik hoor toch ook een flinke wind tegen de flat beuken!quote:Op zaterdag 12 april 2008 08:53 schreef prupke het volgende:
goedemorgen
het is heerlijk weer , het zonnetje schijnt
Ben benieuwd, in je fobo staat een hele mooie van jou bij het paardquote:Op zaterdag 12 april 2008 15:06 schreef Twinky het volgende:
Woeivanavond of morgen komt er een leuk topic met coole foto's van mij van HMaster-II
We hebben net het eerste gedeelte geschoten bij een sloop-bouwput, in een kapot huis enzo. Daar heb ik gewoond ergens dus dat was leuk! Nou even opwarmen en dan gaan we in de stad verder! Tof he
Ken het... Heb je eindelijk een mooie compositie gemaakt, schuift er een wolk voor de zon, bekijk je de foto en pas je de instellingen aan gaat de zon weer schijnen... Stomme schapenwolkjesquote:Op zondag 13 april 2008 13:01 schreef kvdv het volgende:
Verdomme, heel de week goed weer. Denk je in het weekend als je vrij bent er 'ns lekker op uit te gaan met je cam is het niets anders dan grijze wolken
Het is hier idd strak blauwquote:
klinkt als een gezellig dagjequote:Op zondag 13 april 2008 16:33 schreef PdeHoog het volgende:
HoiBlijdorp was lekker
ff lopen spelen met een 70-200 met 2x TC. Dat gaat hem niet worden denk ik. De scherpte van de foto's knalt in een keer terug naar het niveau 70-300 plus dat het contrast zwaar achteruit gaat. Wel lekker, 400mm
Voelt waarschijnlijk hetzelfde als mijn benen.quote:Op zondag 13 april 2008 17:34 schreef AirwiN het volgende:
Net 23 kilometer gelopen en nu heb ik pijn in mijn voetjes...
Klopt, geen idee hoe dat komt. Maargoed het is dan ook niet met een echte negatievenscanner gedaan.quote:Op zondag 13 april 2008 22:51 schreef prupke het volgende:
Er zit iets van een ruitjespatroon over heen?
zie ik dat goed?
Dat had ik gelezen iddquote:Op zondag 13 april 2008 22:52 schreef kvdv het volgende:
[..]
Klopt, geen idee hoe dat komt. Maargoed het is dan ook niet met een echte negatievenscanner gedaan.
Owja... die fotos zijn vandaag gemaakt btw![]()
Vind het effect stiekem zelf ook best tof... maartoch...quote:Op zondag 13 april 2008 22:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen idd
Het is dan ook niet echt heel erg storend vind ik iig niet bij de eerste 2 foto's
zo lijken het net oude platen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |