Geweldigquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef freud het volgende:
Blech, even crea
Onze mod die in het forum zijt
Uw naam worde beveiligd
Uw feedbacktopic kome
Uw wil geschiede
Gelijk in het Topic alzo in de Stemming
Geef ons heden ons dagelijks leesvoer
En vergeef ons onze typo's
Zoals wij ook anderen hun typo's vergeven
En lijdt ons niet in een Ban
Maar verlos ons van anonimiteit
Want van u is het Subforum
En de Edit en de Delete
Tot dat u weer zwart wordt
Enter
Nee, mijn hemel... ik kreeg er kriebels van! Wel jammer, vond de rest wel leukquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:10 schreef freud het volgende:
*gaaaap*
Mogge mensen! Kan ff geen gitaarsolo meer horen. Was wel gezellig met Yoni op stap
De mijne staan nog op mijn cammetje geparkeerd...quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, mijn hemel... ik kreeg er kriebels van! Wel jammer, vond de rest wel leuk![]()
En ik heb ook nog best toffe plaatjes!
Ik vind dat juist altijd een weldaad, ff krakenquote:Op vrijdag 11 april 2008 08:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Ff lachen voor je gekraakt moet worden doet goed. Gij die straks gekreukeld thuis gaat komen groet u![]()
Vanwege mijn HMS is dat pas na een dag (of twee) een goed gevoelquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:32 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd een weldaad, ff kraken
Ik heb altijd het gevoel dat ze wat smeerolie tussen je gewrichten doen, alles loopt weer lekker soepelquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Vanwege mijn HMS is dat pas na een dag (of twee) een goed gevoelBen weer thuis, liep enorm uit. Lekker met de beentjes omhoog op de bank
Lekker is dat het! kan ook niet wachten tot het morgen/ overmorgen isquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:45 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat ze wat smeerolie tussen je gewrichten doen, alles loopt weer lekker soepel
Ik ook welquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:03 schreef Yoni het volgende:
Ik heb gisteravond mijn kaartjes nog ff leeggetrokken. Was wel benieuwd
Snel! Your place or mine?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ook welWanneer doen we weer avondje plaatjes kijken met lekekrs erbij?
![]()
waar ga je heen chanty?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:57 schreef Chanty het volgende:
Zooo ik heb eindelijk een afspraak gemaakt voor de vaccinaties voor de vakantie. Week 17 wordt echt een horrorweekMaandag vaccineren, dinsdag naar de tandarts
Borneo 4 wekenquote:
Ohwww die vakantiequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Borneo 4 weken
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en vonden het wel leuk om een toffe vakantie met het hele gezin te doen, dus ik, Rob, broertje en ouders zelf natuurlijk
Die vakantie jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohwww die vakantieWist alleen niet meer dat het Borneo was
Vier weken zelfs, heel vet!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:38 schreef Chanty het volgende:
[..]
Borneo 4 weken
Mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en vonden het wel leuk om een toffe vakantie met het hele gezin te doen, dus ik, Rob, broertje en ouders zelf natuurlijk
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:34 schreef gr8w8 het volgende:
Zonder meteen details te willen, wat zijn de types van Canon 400D enzo - dat merk ieg - en wat kosten ze ongeveer met standaard lens? Gewoon amateur gebruik, het wordt tijd dat we de overstap maken.
Ruilen tegen een Canon FT QL?
Je bent gek johquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die vakantie ja![]()
![]()
Dat worden zooooooveeel foto'sMoet mezelf maar een beetje afremmen daar anders schiet ik er zo een 500 of meer in de week
klinkt als een goed weekendquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:52 schreef PdeHoog het volgende:
Bijna weekendVanavond misschien nog een concertje fotograferen. Hoor ik pas om 19:30 uur
En zondag lekker naar Blijdorp met Xil, DC en Cindy
Laat het droog blijven
bij kamera-express staat deze set t voor ¤ 682,00quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:34 schreef gr8w8 het volgende:
Zonder meteen details te willen, wat zijn de types van Canon 400D enzo - dat merk ieg - en wat kosten ze ongeveer met standaard lens? Gewoon amateur gebruik, het wordt tijd dat we de overstap maken.
Ruilen tegen een Canon FT QL?
Oh yeahquote:
is goed, zie je msn!quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef HMaster-II het volgende:
Gaan de dames An24 en Chanty zo even verder in [SC] The Lounge #783.![]()
Of op MSN / IRC
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh yeahEn maandag naar Frankfurt, dus dan ben ik gewoon 2,5 dag offline
Dat wordt afkicken
Zoiets ja. Ze zijn dus wel iets in prijs gezakt, maar niet veel. Thanks.quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt als een goed weekend
[..]
bij kamera-express staat deze set t voor ¤ 682,00
Canon EOS 400D + EF-S 18-55mm + EF 55-200mm USM II, Nederlands
of wat bedoel je precies
tis wel een kit met 2 lenzen hequote:Op vrijdag 11 april 2008 14:53 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ze zijn dus wel iets in prijs gezakt, maar niet veel. Thanks.
Dat vertel ik je wel op msn want blijkbaar mag er niets ge-sc-ed worden in de sc als t over vakantie gaat en vakantiefoto'squote:Op vrijdag 11 april 2008 14:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bent gek johWaarom zou je jezelf af willen remmen? Sleep wat extra geheugenkaarten mee en knal er op los
Voorlopig kom je daar niet meer hoor
En 500 is niets
Ik kwam na een regenachtig weekje Normandie toch nog terug met 1000 foto's
Hoop geexperimenteer...dat wel
Beetje mosterd na de maaltijd, maar er moest ook gewerkt worden enzo. Maar dit dus:quote:Op vrijdag 11 april 2008 08:33 schreef freud het volgende:
Blech, even crea
Onze mod die in het forum zijt
Uw naam worde beveiligd
Uw feedbacktopic kome
Uw wil geschiede
Gelijk in het Topic alzo in de Stemming
Geef ons heden ons dagelijks leesvoer
En vergeef ons onze typo's
Zoals wij ook anderen hun typo's vergeven
En lijdt ons niet in een Ban
Maar verlos ons van anonimiteit
Want van u is het Subforum
En de Edit en de Delete
Tot dat u weer zwart wordt
Enter
Nu hebben wij over msn niets meer te vertellenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat vertel ik je wel op msn want blijkbaar mag er niets ge-sc-ed worden in de sc als t over vakantie gaat en vakantiefoto's
Geloofquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar er moest ook gewerkt worden enzo. Maar dit dus:
[ afbeelding ]
Inderdaad, nieuwe muziek op je mp3 spelert maakt het nog leuker.quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:42 schreef ultra_ivo het volgende:
Heerlijke besteldagen vandaag en gisteren. Alletwee de dagen in korte broek kunnen bestellen. Is toch weer lekker na de winter, windje over de benen.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:07 schreef didotcicero het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd, maar er moest ook gewerkt worden enzo. Maar dit dus:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |